Značka Vuitton sází na Kate a Naomi

  • 2
Šestici světových modelek v čele s Kate Mossovou, Naomi Campbellovou a Amber Valettovou si vybrala francouzská módní značka Louis Vuitton k prezentaci své kolekce pro jaro a léto. V nové reklamní kampani se její návrhář Marc Jacobs inspiroval velkolepými hollywoodskými filmy 50. let minulého století.

Nádheru a luxus, které jsou se značkou LV neodmyslitelně spjaty, předvedou ještě modelky Angela Lindvallová, Liyu Kebedeová a Karen Elsonová, uvedlo pražské zastoupení značky.

S devětadvacetiletou a matkou roční dcery Lily Kate Mossovou LV počítá i přesto, že modelka má psychické problémy, kvůli nimž vyhledala pomoc na proslulé londýnské klinice. - Více zde.

Ani Naomi Campbellová není rozhodně bez problémů. Její záchvaty vzteku jsou natolik neúnosné, že ji nedávno magazín Vogue přifocení pro španělkou verzi časopisu museli pořadatelé nahradit nejmenovanou ruskou modelkou. - Více zde.

Kampaň zahrnuje oblečení, kožené doplňky i šperky. Fotografové Mert Alas a Marcus Piggott společně s návrhářem Jacobsem si vybrali za místo focení poušť nedaleko Dubaje ve Spojených arabských emirátech.

Podle Jacobse jsou modelky v reklamní kampani, která se na stránkách světových módních časopisů objeví v únoru, "opravdové bohyně pouště". Výrazné zlaté šperky i lesknoucí se přezky na zavazadlech či obuvi kontrastují s přírodně zlatavou barvou písku i opálenou pletí žen.

Firma Louis Vuitton, která je ve světě synonymem pro luxusní zavazadla, slaví letos 150. výročí svého založení. Slavit bude celý rok na desítkách míst po celém světě. Oslavy začaly v Paříži úderem silvestrovské půlnoci.