Herečka se zmínila novinářům, že "o Elizabeth Ardenové hodně četla. Byla to vizionářka, a já jsem hrdá na to, že budu součástí společnosti, kterou vytvořila."
"Jak říkala slečna Ardenová, být krásná a přirozená je vrozené právo každé ženy. K této filozofii se z celého srdce přikláním," prohlásila dvaatřicetiletá umělkyně.
"Catherine Zeta-Jonesová zosobňuje podstatu značky Elizabeth Arden tím, že je koncentrátem osobitého sofistikovaného stylu a elegance," prohlásil ředitel marketingu kosmetické společnosti Ron Rolleston.
Proslulé kosmetické firmy volí prezentaci svých výrobků prostřednictvím slavných modelek či hereček velmi často. Takovou praxi je možné konstatovat například u firmy Lancôme v podobě Isabelly Rosselinové a poté Julietty Binocheové, u firmy Estée Lauder zastupované Elizabeth Hurleyovou či u firmy Revlon s Julianne Mooreovou.
|
Catherine Zeta-Jonesová při natáčení Zorra. |
Catherine ve vínových vyzývavých šatech. |
Vášnivá i chladná. |
Catherine stylizovaná v divou zvěř. |