Vůně v oblacích

- Thierry Mugler, návrhář s francouzským šarmem a německým perfekcionalismem (dáno jeho rodištěm ve Štrasburku), je proslulý tím, že jeho tvorba se pohybuje mezi ďábelským a andělským pojetím zároveň. Znalci tvrdí, že to má na svědomí štrasburská katedrála, o níž se tvrdí totéž. Katedrála a její tvary se do Muglerovi tvorby promítají všude, ať již navrhuje módu nebo vůně.
Právě u vůní nedávno přišel s ďábelským nápadem, jak se mají správně toaletní nebo parfémové vody aplikovat. "Nejdříve si pomocí spreje vytvoříte 'obláček' vůně, a pak jím projdete," vysvětluje Michaela Novotná z firmy RBCČR, "alkoholová složka tak vymizí, a vůně se tak výrazně zjemní." Tento způsob aplikace se začal používat poprvé u vůně Angel neboli Anděl a možná pomohl k tomu, že po desetiletích svého kralování sesadil Angel legendární parfém Chanel 5 z pomyslného trůnu úspěšnosti. "Tento způsob aplikace však můžete používat u každé vůně," radí Michaela Novotná, "je ovšem pravda, že jde o tak výraznou změnu v aplikaci, že Thierry Mugler u nové vůně Angel Innocent nepoužil flakón, ale přímo sprej, aby ženy dodržely jeho radu, jak vůni nanášet."