"Na trhu je celá řada kalendářů, ale motivy se ve velké míře opakují, a tak jsme prakticky od jara přemýšleli, jak se trochu odlišit," říká k nápadu mluvčí banky Tomáš Kofroň. Prvotní impuls k nafocení kalendáře přitom přišel z "nejvyšších pater". "Byl to nápad jednoho z členů představenstva," upřesnil mluvčí.
Výběr modelek neboli úřednic z jednotlivých poboček byl velmi zajímavý. "Vyzvali jsme všechny zaměstnance banky, aby se přihlásili do konkurzu, pokud mají zájem se na kalendáři podílet. Přihlásilo se zhruba šedesát dam a dokonce i dva nebo tři muži. Konečný výběr byl poté na panu Ludvíkovi," dodal Kafroň.
Jedna z úřednic, která září ve firemním kalendáři
Kalendář, který vznikal v létě, zachycuje zaměstnankyně banky přímo na jejich pracovištích, některé fotky jsou více pracovní, jiné více uvolněné. "Fotili jsme po celé České republice, například i na střeše budovy naší nové centrály, což je se 109 metry nejvyšší budova v České republice. Byla to pro nás premiéra, jsme proto zvědaví na ohlasy a podle nich se rozmyslíme, co vymyslíme příští rok," uzavírá mluvčí Raiffeisenbank Tomáš Kofroň.
Kalendář s modelkami-amatérkami letos vydaly i obyvatelky středočeské Vyžlovky. Dobrovolně se svlékly proto, aby pro vesnici vybraly peníze potřebné k vybudování nového hřiště. - čtěte Holky ze středočeské Vyžlovky se svlékly. Chtějí nové hřiště