Sexbombu padesátých let znázorňuje Scarlett Johanssonová v odvážných pózách, které jsou rafinované stejně jako její rty, na nichž je nanesena rtěnka.
To, že se vydává právě za slavnou Marilyn, jí údajně nijak nevadí. Zřejmě i proto, že veškeré hereččiny pochybnosti rozptýlil tučný honorář.
Scarlett Johanssonová přitom není v reklamní branži žádným nováčkem. Už dříve se stala tváří značek Calvin Klein či Louis Vuitton. Díky této práci se také poznala s Nickem Knightem, který je autorem reklamních fotografií. Ty se v módních časopisech objeví během několika týdnů.
Johanssonová je v posledních letech vůbec v kurzu. Časopis Playboy ji například před rokem vyhlásil nejkrásnější ženou světa. Do kapsy strčila dokonce i Angelinu Jolie.
Scarlett Johansson v kampani pro značku Louis Vuitton
"Scarlett Johanssonová je na vrcholu krásy a smyslnosti, od porcelánové pleti přes plně femininní postavu až k mysterióznímu charizmatu, které je jasně hmatatelné a nepopsatelné," napsal Playboy na adresu hlavní hrdinky filmů Dívka s perlou a Ztraceno v překladu.