Než držitelka několika cen Grammy stačila na tuto skutečnost jakkoliv zareagovat, ozvaly se černošské skupiny a bojovníci proti diskriminaci i média. "L´Oreal by měl podat nějaké seriózní vysvětlení," píše americký internetový server TMZ.com. Na nečekanou změnu poté upozornil i deník New York Post, který o kauze píše jako o "imaginární bělošce Beyoncé.
Samotná firma už vydala oficiální vyjádření a odmítá, že by zpěvaččina pleť prošla změnami. "Velmi si ceníme našeho vztahu se paní Knowlesovou. Je ale naprosto nepravdivé, že by L´Oréal Paris měnil vzhled Knowlesové nebo světlost její pleti kvůli reklamní kampani na barvu na vlasy značky Feria,“ cituje mluvčího společnosti agentura Famous.
Knowlesová, jejíž otec má afroamerický původ a matka je Kreolka, se ke skandálu nevyjádřila. Jak ale upozorňuje portál Pravda.sk, ústa jí mohla zalepit smlouva a z ní vyplývající honorář, který se za pětiletou spolupráci vyšplhal na pět milionů dolarů. Pracovat přitom musí pouze deset dní v roce, které jsou určené k focení reklamních produktů a účasti na promo akcích. Firma ji může požádat o další dva dny práce ročně, v takovém případě jí však náleží odměna 25 tisíc dolarů.
Beyoncé Knowlesová spolupracuje s L´Oreal již od roku 2001.