Kampaň nazvaná „Z Londýna s láskou“ ukazuje Romea Beckhama jako zdatného tanečníka. Reklama je celá jako velké muzikálové číslo.
„Tato kampaň je oslavou všeho, co v Burberry milujeme - plášťů, kašmírových šál, neuvěřitelné muziky, našeho britského počasí a práce s úžasnými a talentovanými lidmi,“ řekl kreativní ředitel Christopher Bailey.
Jedním z těch talentovaných lidí je podle něj i druhý nejstarší syn manželů Beckhamových.
„Je to radost pracovat s Romeem. Má šarm, styl a úžasnou energii. Jsem rád, že má hlavní roli v naší kampani,“ dodal.
Mladý Beckham se jim vyplatí. Jeho první kampaň s Carou Delevingne prý zvýšila značce prodeje o 13 procent.
Na představení kampaně přijel Romeo v luxusním obleku a úplně zastínil své slavné rodiče. Všichni chtěli fotit hlavně jeho, Victoria i David se ocitli nezvykle na okraji zájmu.
Romeo Beckham je na zájem médií zvyklý od narození a pózování mu rozhodně nečiní problémy. Na červeném koberci se choval jako profesionál. Vypadá to, že dal před kopačkami přednost světu své matky, jež stoupá na vrchol v módním průmyslu.