Plakát s nahou Rihannou, na kterém ovšem zpěvačka ukazuje daleko méně než obvykle, je podle ASA mládeži nepřístupný. Rozhodl tedy, že nesmí být vystaven na místech, kde by jej mohly vidět děti.
Úřad tím reagoval na stížnost, která mu na reklamu přišla a v níž se psalo, že je ponižující pro ženy a sexuálně provokativní. Úřad rozhodl, že nijak ponižující snímek neshledává, ale vzhledem k nahotě a póze zpěvačky uznal, že je sexuálně provokativní a neměly by jej vidět děti. Ovšem až v době, kdy už reklamu všichni viděli přímo v centru Londýna. Byla totiž loni v září na Mramorovém oblouku v Hyde Parku.
Společnost Parlux Fragrances, která parfém vytváří, prý žádné stížnosti nedostala a nemá pocit, že by veřejnost byla překvapena nebo dokonce pohoršena snímkem nahé barbadoské zpěvačky, která je známá svými provokativními písněmi i vystupováním.
Pravdou je, že právě snímek spojený s Rihanniným parfémem patří k těm nejcudnějším. Zpěvačka si na něm zakrývá rukou poprsí, které poslední dobou ráda vystavuje, kamkoli přijde (více čtěte zde).
Není ani první reklamou na parfém, pro níž se Rihanna svlékla. V roce 2012 vzbudila kontroverzi její obří fotka na Times Square v New Yorku, kde byla dokonce úplně nahá. Tam si ale ještě intimní partie zakrývala.