Kampaň s vtipem a nadsázkou propagující erotické pomůcky se rozjela ve státě Texas. Vykulené okurky se šklebí z billboardů na kolemjdoucí Američany.
Společnosti Condoms to Go a Sara´s Secret tvrdí, že velké procento lidí, zvláště žen, stále používá k sebeukájení nevhodné předměty a mnohdy právě zeleninu. Okurka už se stala tak pověstným symbolem náhrady penisu, že o ní kolují po světě řady vtipů. A v obchodě se zeleninou je dnes podezřelý každý, kdo při koupi salátové okurky příliš zkoumá její rozměry.
"Snažíme se dospělé osoby přesvědčit, aby zvážily dnešní možnosti a užily si kvalitní potěšení s profesionálními pomůckami," uvedli prodejci ke své kampani.
Jakmile se ale v Texasu billboardy objevily, začaly se obchodníkům hrnout stížnosti. "Je pravda, že poslední týden jich velmi přibylo," uvedl mluvčí Sara´s Secret.