Billboard společností prodávajících erotické pomůcky

Billboard společností prodávajících erotické pomůcky | foto: Famous

Prodejci vibrátorů přišli s kampaní proti zneužívání okurek

  • 19
Američtí prodejci erotických pomůcek Condoms to Go a Sara´s Secret propagují své zboží billboardy na nichž je vyděšená okurka a pod ní nápis "Přestaňte zneužívat zeleninu".

Kampaň s vtipem a nadsázkou propagující erotické pomůcky se rozjela ve státě Texas. Vykulené okurky se šklebí z billboardů na kolemjdoucí Američany.

Společnosti Condoms to Go a Sara´s Secret tvrdí, že velké procento lidí, zvláště žen, stále používá k sebeukájení nevhodné předměty a mnohdy právě zeleninu. Okurka už se stala tak pověstným symbolem náhrady penisu, že o ní kolují po světě řady vtipů. A v obchodě se zeleninou je dnes podezřelý každý, kdo při koupi salátové okurky příliš zkoumá její rozměry.

"Snažíme se dospělé osoby přesvědčit, aby zvážily dnešní možnosti a užily si kvalitní potěšení s profesionálními pomůckami," uvedli prodejci ke své kampani.

Jakmile se ale v Texasu billboardy objevily, začaly se obchodníkům hrnout stížnosti. "Je pravda, že poslední týden jich velmi přibylo," uvedl mluvčí Sara´s Secret.