Stačí, aby královský palác zveřejnil novou fotku s malým Georgem, a některé maminky skupují oblečení, které má na snímku budoucí vladař.
Nákupní horečku ve Velké Británii na portálu e-Bay způsobily také jeho poslední fotky, na nichž George sedí na schodech Kensingtonského paláce. Tmavě modrá vlněná vesta od britské designérské značky Cath Kidston se stala prodejním trhákem.
Princ George se tak podle nákupní stránky stal největší stylovou ikonou. Porazil také hvězdu reality show Kim Kardashianovou, jejíž módní kreace inspirují spoustu žen. Zatím největším hitem byly napodobeniny svatebních šatů od Givenchy, v nichž se loni v létě vdávala.
Stejnou nákupní horečku jako princ George vyvolává i jeho maminka, vévodkyně Kate. Ovlivňuje tak nejen vkus britských žen, ale také tamní ekonomiku. Podle odhadů má tento vliv na britský módní průmysl hodnotu 38 miliard korun, napsal australský portál news.com.au (více zde).
Kate a její manžel William byli v prosinci na návštěvě USA:
24. července 2013 |