Rakve a polonahé modelky. Na tuto morbidní sexy kombinaci vsadila letos italská pohřební firma, která připravila další ze svých kalendářů. Šéf pohřební služby Maurizio Matteucci říká, že se jejich kalendáře staly v posledních letech velkým hitem.
Společnost Cofanifunebri sídlící v Římě byla založena v roce 1965 a snaží se, aby i pohřebnictví šlo s dobou. Nabízí třeba módní řadu rakví, které jsou různě zbarvené. Fanoušci fotbalu tak mohou být pohřbeni v barvách svého týmu. I v pohřebnictví totiž panuje silná konkurence. V Americe vám třeba vyrobí urnu podle fofografie zesnulého. - čtěte V Americe nabízejí urny ve tvaru hlavy nebožtíka.
Pro vlastní propagaci prodává italská pohřební služba Cofanifunebri taky klíčenky a hodinky ve tvaru rakví. Kalendář s fotkami sexy modelek rozesílá do pěti dnů po celém světě za necelých deset eur.
Sexy pohřeb v PolskuOdbdobný provokativní kalendář propagující pohřební služby vznikl také v katolickém Polsku. Stojí za ním firma Lindner, jež spustila celonárodní debatu o vkusu, úctě ke smrti a o tom, kam až lze ve snaze prodat zboží zajít. Obzvlášť pobuřující je pro některé Poláky heslo "Rakve, ve kterých vypadáš jako živý!", připomíná ČTK. "Samotný nápad udělat kalendář propagující rakve považují za choromyslný. To je tak, jako bychom měli odpočítávat čas, který nám zbývá do smrti," napsal na stránkách serveru wp.pl. Elbereth. "Ta reklama je zkrátka nenormální, v životě by mě nenapadlo spojovat sex s rakvemi," uvedl Piotr. Jiní naopak chválí výrobce za nápad a odvahu při jeho realizaci. |