Pitt a Anistonová chystají další žalobu

Hollywood - Neuběhl ani týden, kdy se světoznámá herecká dvojice Brad Pitt a Jennifer Anistonová rozlítila. Zjistili, že jedinečný symbol stvrzující jejich lásku a věrnost, může mít prakticky kdokoli. Podali hned žalobu na firmu, která jim snubní prsteny zhotovila. Teď už sepisují žalobu novou, neboť se cítí vážně poškozeni zprávami německého časopisu, který uvedl, že Jennifer je těhotná.

Snad nechtěný kousek se podařil německému dámskému časopisu Marie Claire, který vypuštěním novinářské kachny do světa na sebe strhnul sice velice příjemný veřejný zájem, ale zároveň i hrozbu žaloby manželů Pitta a Anistonové.

Rozlícená dvojice, která v červenci neuniká zájmu médií a soudí se o sto šest, má ještě dost adrenalinu v krvi z incidentu s prsteny. Podle mluvčích obou hollywoodských hvězd, jsou špičkoví herci znechuceni. Očekává se veřejná omluva a odškodnění od vydavatelství šířící časopis Marie Claire. Pitt podle něj totiž v rozhovoru řekl: "První je již na cestě. Nyní už jen doufáme, že vše proběhne v naprostém pořádku. Nepřemýšlím o žádném houfu dětí, ale měli bychom být schopni perfektně zaopatřit malou rodinku."

Jak to bylo ve skutečnosti, vysvětluje Pittova mluvčí Cindy Guagenti, která tvrdí, že něco podobného nikdy Brad z úst nevypustil. Ihned se spojila s autorkou článku a snažila se celou věc uvést na pravou míru. "Ona se zeptala pana Pitta na možnost adopce dítěte a on jí na to řekl: O ničem nevím, my jsme o tom s Jen neuvažovali, nevím, kde jste o tom slyšela. Potom se ještě zeptala: Uvažujete o tom, že byste položil základy vlastního rodu? a on odopověděl: Chtěli bychom samozřejmě někdy v budoucnosti děti. Na to se reportérka rychle zeptala, kdy by to mělo být a dostala následující odpověď: Až budeme oba s manželkou připraveni. Takže vůbec netušíme, jak došlo potom k mylnému přepsání a uveřejnění věty: První je již na cestě. Žádáme tedy vysvětlení a nápravu celé záležitosti," dokončila svou argumentaci mluvčí jednoho z nejkrásnějších mužů světa.

Nakonec se zdá, že celá věc byla jen další povedenou reklamní aférou, která sice vypadá jako možná žaloba, ale ve skutečnosti zvýšenou popularitou prospěla oběma stranám.