NINA RICCI - PREMIER JOUR

Premier Jour je nová vůně světově proslulého francouzského domu v oblasti módy, kosmetiky a parfému Nina Ricci Paris. Premier Jour znamená "první den", ale také symbolické označení nové éry firmy Nina Ricci, která je pod vedením umělecké ředitelky Nathalie Gervais pařížsky mladá a moderní. Přesto - a nebo právě proto - zůstavají velké tradiční pojmy této značky stále stejné:
ŽENSKOST, SMYSLNOST, KULTIVOVANOST, ROMANTIČNOST, POETIČNOST, NEZÁVISLOST, LUXUS.

NÁZEV:
Premier Jour není jen název vůně, ale zároveň i výzva k tomu, abychom se naučili dívat se na věci života znovu jako poprvé: s údivem, okouzlením, s očekáváním - abychom je nenechali zevšednět.

FLAKON:
Premier Jour je vůně skryté, či dobře ovládané vášně a flakon to dokonale vystihuje - síla a jemnost linií,(které jsou přísné a zároveň asymetrické), tvaru,(který budí dojem robustnosti a přitom je žensky zaoblený), zabarvení,(kde jemně broskvový nádech flakonu znamená vášeň a lehounce namodralý odstín uzávěru pak oduševnělost).

SLOŽENÍ:
Premier Jour je harmonické složení květin, světla a vášnivosti. Hlava je velmi živá, plná světla a svěžesti - a to díky žluté mandarince a gardénii "Morning Dew". Srdce je květinové, převládá hrachor, vanilková orchidej a to vše zaobleno do vůně pravého dražé tj mandle, polité bílou cukrovou polevou (a které se například ve francii nabízí hostům při všech významných životních událostech, znamenajících počátek něčeho nového - narození dítěte, křtiny, biřmování, svatba). Základ vůně je smyslný: santálové dřevo z ostrova Sv. Lucie, mošus.