Výtvor je trvalou zápůjčkou od už zesnulého umělce Martina Kippenbergera.
Základ tvoří konstrukce dřevěných desek. Dole uprostřed se až dosud nacházel gumový žlábek s bílým flekem od vápna. Právě ten ale agilní uklízečka s typickou německou důsledností vydrhla, ačkoli byl nedílnou součástí díla.
"Takto to umělec nezamýšlel," konstatovala mluvčí porúrského města Dagmar Papajewská s tím, že není možné dílo vrátit do původního stavu.
Uklízečky přitom absolvovaly podrobné školení, jak se o umělecká díla starat. "Je to přesně jako doma, kde rovněž platí: všechno pěkně uklidit, ale na pracovní stůl nesahat," řekla mluvčí města.
Umělecké instituce v Porýní už mají s příliš horlivými uklízečkami své zkušenosti. V roce 1986 se stal v Düsseldorfské akademii umění obětí úklidu Mastný kout, jehož autorem byl německý moderní umělec Joseph Beuys.
Spolková země Severní Porýní-Vestfálsko tehdy škodu odhadla na 40 tisíc marek.