Modelky si na nohy stříkaly punčochy

  • 3
Přehlídková mola brněnského výstaviště se již potřiadvacáté stala největším centrem módy ve střední Evropě. Od 17. do 19. února se zde představují aktuální trendy pro podzim a zimu. České ženy jsou navíc vůbec prvními v Evropě, které si na veletrhu mohou vyzkoušet novinku z Japonska - punčochy ve spreji! FOTOGRAFIE

Punčochy, které nestahují, nelepí se na šaty, nepouštějí oka, nohy se v nich nepotí a vlastně je ani necítíte, předvedla poprvé české veřejnosti modelka Lenka Taussigová.

Punčochy ve spreji s názvem Air Stocking ve formě tekutého pudru, ve kterém jsou obsaženy částečky hedvábí, vytvářejí na pokožce prodyšný mikrofilm.

Ten zakryje jizvy, křečové žilky i další nedostatky, navíc obsahuje UV filtr a má hydratační a antibakteriální účinky. Pro Evropanky bude po dlouhé zimě výhodou také efekt opálenosti.

Aplikace je velmi jednoduchá, a přestože Air Stocking vydrží i v bazénu nebo pod sprchou, stačí k jejich odstranění teplá voda a mýdlo.

Air Stocking na japonském trhu slavily velký úspěch. V letní sezoně roku 2003 se prodalo asi milion balení. U nás budou punčochy ve třech barevných odstínech k dispozici od dubna. Jedno balení v ceně 777 korun vystačí na dvacet až čtyřicet aplikací.

Modelka Lenka Taussigová předvedla 17. února na úvod mezinárodních veletrhů módy Styl a obuvi a koženého zboží Kabo v Brně novinku na českém trhu AirStocking - punčochy ve formě tekutého pudru, ve kterém jsou obsaženy částečky hedvábí.

Mezinárodní veletrhy módy Styl a obuvi a koženého zboží Kabo byly zahájeny 17. února v Brně. V areálu Veletrhů Brno se představí kolem 850 firem z dvaceti zemí.

Modelka Lenka Taussigová předvedla 17. února na úvod mezinárodních veletrhů módy Styl a obuvi a koženého zboží Kabo v Brně novinku na českém trhu AirStocking - punčochy ve formě tekutého pudru, ve kterém jsou obsaženy částečky hedvábí.

Air Stocking na japonském trhu slaví velký úspěch. V letní sezoně roku 2003 se prodalo asi milion balení. (Tokio, 17. února 2004)

Air Stocking na japonském trhu slaví velký úspěch. V letní sezoně roku 2003 se prodalo asi milion balení. (Tokio, 17. února 2004)