Byla sexy, měla výrazné tvary, byla velmi čerstvá a měla mimořádný magnetismus ... ve své době byla větší poptávka po Evě, než po Claudii Schifferové, vzpomíná na začátky Herzigové ředitel agentury Metropolis Michel Levaton.
Od té doby Eva změnila manžela, styl (nyní má hnědé vlasy a o několik kilogramů méně) i agenturu, podotkl Le Figaro. Dnes je antitezí toho, co mohla dělat dříve, je to vývoj v její kariéře; dnes pracuje s fotografy jako je Andres Serrano a Mario Testino, tvrdí její spolupracovnice Patricia Lejeunová.
Tato změna image se zjevně zalíbila agentuře Lovepalace, která řídí propagační kampaň parfémů Givenchy. V roce 1996 při reklamách pro parfém Amarige Eva přesně odpovídala naší představě výrazných tvarů s nádechem extravagance ... její změna stylu nyní přesně odpovídá parfému Hot Couture od Givenchy, který jde právě na trh, tvrdí ředitelka agentury Lovepalace Céline Lefurová.