Kromě Gorbačova se v reklamě luxusních zavazadel představí francouzská herečka Catherine Deneuveová nebo manželský pár slavných tenistů Steffi Grafová a Andre Agassi. Filozofie reklamní kampaně prý vychází z toho, že cestování přináší kardinální změny v lidském životě. Jejími tvářemi jsou proto osobnosti, s jejichž jmény jsou spojovány významné změny.
Gorbačovova tvář se v reklamě poprvé objevila před deseti lety. V roce 1997 vzbudil velký rozruch, když krátce po svém odchodu z funkce prvního a zároveň posledního prezidenta Sovětského svazu přijal roli v reklamní upoutávce na pizzu.
Jako chudý důchodce tak prý tehdy chtěl získat prostředky pro svůj nadační fond. Reklama na síť rychlého občerstvení Pizza Hut mu prý vynesla milion amerických dolarů a pomohla založit Mezinárodní fond sociálně-ekonomických a politologických výzkumů známý jako Gorbačovův fond.
Kvůli zneužívání svého jména nechal bývalý politik před léty zaregistrovat pojmy "Gorbačov" a "Gorbi" jako ochrannou známku. Pětasedmdesátiletého politika prý popuzovalo, když své jméno viděl na lahvích s vodkou nebo v reklamě na nudle.
Reklama na brašny by prý Gorbačovovi měla pomoci k několika stovkám tisíc eur. Zdroje z jeho fondu uvedly, že tyto prostředky chce bývalý státník využít pro vydavatelské projekty.