Letošní tváří značky C&A je Brodská

  • 13
Obchody C&A prozradily, kdo bude letos propagovat jejich oděvy. Firma si jako reklamní tvář najala herečku Terezu Brodskou. „Rozhodli jsme se sáhnout po známé tváři z televize, české filmy jsou navíc úspěšné i v kinech,“ říká šéf C&A Aleš Drábek a dodává: „Je to sympatická osoba a dosud nic nepropagovala.“

Na strategii prodávat módu s pomocí známých postav českého showbyznysu sází C&A už několik let.

Tím se odlišuje od ostatních zahraničních řetězců, jako je H&M, které využívají nadnárodní reklamní kampaně.

Předchozí kolekce propagovaly herečky Linda Rybová a Aňa Geislerová.

Smlouvy se pohybují v řádech milionů korun. Brodská bude dělat reklamu na kolekce od jara do zimy. Nafotí ji její manžel Herbert Slavík.

Drábek a jeho kolegové vybírají modelky vždy z několika kandidátek. Nejprve procházejí noviny a vybírají z řad slavných hereček ty, které by se k jejich zboží hodily. Podmínkou je, aby jejich jméno nebylo spojeno s nějakým skandálem. „Vhodné také je, aby nepropagovaly každé dva měsíce jinou značku,“ popisuje Drábek.

Letos se do finále propracovala jen Brodská. Kdyby nekývla, vypomohla by si společnost reklamní kampaní z ciziny.

Marek Brodský a Tereza Brodská.

ak básníci neztrácejí naději - Tereza Brodská a Pavel Kříž

Aňa Geislerová nafotila pro společnost C&A jarní kolekci.

Aňa Geislerová nafotila pro společnost C&A jarní kolekci.

Tereza Brodská - ceny Elsa 2005. (29.10.2005)