Kuchařová se totiž stala novou tváří klenotnické firmy Klenoty Aurum a nafotila pro ni katalog šperků pro letošní sezonu. Je to první kampaň, na kterou kývla po svém zvolení Miss World. Vyinkasovala za ni téměř milion korun. Od majitele, Ronyho Lori, dostala při slavnostním křtu katalogu navíc ještě briliantový náramek s osmi karáty v hodnotě šest set tisíc korun.
Bývalá Miss World vystřídala Simonu Krainovou, která byla tváří firmy minulý rok. Kontrakt má sice uzavřený na rok, ale mluví se o tom, že by mohla s firmou spolupracovat mnohem déle než Krainová. "Nebráním se další spolupráci," tvrdí Kuchařová, která má jako každá žena šperky moc ráda a na spolupráci kývla díky tradici, kterou se firma může pyšnit.
Katalog nafotil zkušený tým v čele s fotografkou Lucií Robinson, a protože jsou fotky opravdu zdařilé, mají teď v klenotnické firmě o čem přemýšlet. Jednu z nich totiž musejí vybrat na billboard, který bude k nákupu šperků, kterými se letos bude zdobit nejkrásnější žena světa, lákat potenciální zákaznice.