Tři čtvrtiny žen by podle průzkumu chtěly v reklamách vidět realističtěji vypadající modelky.
"Ženy jsou neustále bombardovány obrázky často nerealistické a nedosažitelné dokonalosti," říká britská psycholožka Linda Papadopolousová.
"Když dívka v zrcadle nevypadá jako modelka na titulní straně časopisu nebo v televizi, pak není nic překvapujícího, že to naruší její sebedůvěru."
Například čtyřiatřicetiletá herečka Renée Zellwegerová se ženám mnohem víc zamlouvá v roli zaoblené Bridget Jonesové než coby drasticky zeštíhlená
celebrita.
A jako naprosto nejméně zdravý vzor postavy se jak muži tak ženy v průzkumu shodli na devětadvacetileté Victorii Beckhamové, manželce fotbalisty Davida Beckhama.
Modelky, které se objeví v nové reklamní kampani britské společnosti Dove Firming. |
Modelka Linda Di Maria, která se objeví v nové reklamní kampani britské společnosti Dove. |
Modelky, které se objeví v nové reklamní kampani britské společnosti Dove. |
Modelky, které se objeví v nové reklamní kampani britské společnosti Dove. |