Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hvězda Hobita: Nevím, proč by má sexuální orientace měla někoho zajímat

Americký herec Lee Pace (39) už dříve prozradil, že v minulosti randil s ženami i s muži. Otázky ohledně své sexuální orientace však odmítal komentovat. Teď přiznal svou příslušnost ke komunitě „queer“, tedy lidem s menšinovou sexuální orientací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i45c42h13a14l 67J26a85r67o23š 7664800422715

Všestranný sexuál je ve výhodě, může hrát heterosexuály, homosexuály, sodomisty a elfy.

+2/0
1.4.2018 16:00

T34o52m38á64š 33K84u17c64h61a30ř 3957521538381

Proč my heteráci nemáme také nějakou heterosexuální komunitu. Když nejsme organizovaní, tak se nemůžeme divit, že nás válcují. :-P

+8/−1
31.3.2018 20:21

A93n94t53o78n25í38n 58M96a60l22ý 9378312588824

Já si myslím, že je důležité, aby elfí role hráli elfí herci.

+28/0
31.3.2018 14:19

J83a55r74o97m84í18r 32K34a95p97l94a98n 7428954832214

;-DR^

0/0
1.4.2018 20:03

Š16á61r24k86a 91K72o68l87á64č13k22o36v90á 8256373119

To je jednoduche. Zajima to hlavne ty, kterym se libite a mysli si na vas. Potrebujou tak vedet, jestli maji sanci, jestli jste na kluky nebo na holky.

+6/0
31.3.2018 13:26

J36a33r80o16s55l97a66v 45S15v68o97b55o83d26a 1954615238499

To ale platí hlavně pro bližší okolí, které se s dotyčným v životě opravdu setkává. Opravdu nevidím důvod, proč by měl svou orientaci oznamovat veřejně v časopise (pokud sám nechce), takže líbí se mi jeho přístup, když označil dotaz za nevhodný.

+5/0
31.3.2018 16:30

J16a75r17o71s89l21a85v 86H42e81j94n95a 4437801709

Ale proč se potom někam zařazoval?

+3/0
31.3.2018 17:22

J92a71n 19M25a77j65e18r 9933779808331

V minulosti jsem byl k homosexuálům velmi tolerantní, tato menšina mi byla úplně ukradená. Co dělají dobrovolně dva dospělí lidé v soukromí je jejich věc. Dnes jsem na ně už alergický. To je výsledek jejich teploušských "parád" a propírání jejich deviace v médiích. Myslím, že nebudu jediný, kdo takto reaguje. :-)

Deviace (z lat. deviare, odchýlit se z cesty) znamená odchylku, v češtině obvykle jednání člověka nebo skupiny, které se odchyluje od sociální, kulturní nebo morální normy. Takové jednání se označuje jako deviantní a jednající člověk jako deviant.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Deviace_(sociologie)

+14/−14
31.3.2018 12:39

P73e22t13r 48S17v59o23b51o19d60a 9933643427694

V průběhu lidské civilizace byla vždy homosexualita brána jako normální součást lidského života - stačí se podívat na starou indii, egypt, řecko, řím... až poslední 2000 let tvrdého vymývání mozků ze strany křesťanských církví se z toho stala jak vy říkáte deviace... tak jako církev pár lidí nechala odstranit za to, že neskočili na jejich lži typu - země je placatá, středem vesmíru atd... to byli také devianti ve své době, protože tak na ně někdo ukázal prstem... tedy - to, že posledních 2000 let někdo označuje za nenormální něco, co předchozích mnohem více tisíc let bylo normální, stále neznamená, že z té lži je dnes pravda... jen to ukazuje omezené vnímání světa některých jedinců...

+17/−7
31.3.2018 12:53

J29a68n 64M84a49j19e34r 9273849908531

Homosexualita normální není, protože takto nevznikají děti. Celý sexuální pud vznikl logicky kvůli rozmnožování, ne kvůli nějaké radosti zúčastněných pohlaví. A pokud se cca 95% mužů líbí ženy a zbytku se líbí muži, děti, zvířata, punčochy, výfuky aut atp. (odchylek je nespočet), tak jak ty odchylky od hodně většinové sexuality označíte? Deviace přece sedí, značí celkem neutrálně odchylku (v té latině není nic hanlivého). U nás je ale termín deviant vnímán celkem hanlivě, to uznávám.

+13/−7
31.3.2018 13:05

V86e46n44d82a 97B80e38n89d66o46v72á 4822937737

A co bisexualita? Co když někdo děti má, přitahuje ho partner ale i stejné pohlaví? Je to taky deviace?

0/0
31.3.2018 13:14

J44a82n 91M71a19j97e17r 9753549578961

Tuhle odchylku chápu ze všeho nejméně. Představím si, že před bisexuála postaví muže jeho snů a ženu jeho snů. Koho si vybere? Hodí si korunou?

+2/0
31.3.2018 13:18

V52e19n38d70a 97B55e37n22d94o30v23á 4772677207

Nevím, spíš bych ale nemluvila o deviaci, jen že vše není echt černé nebo bílé. To pak každý muž, který manželku přesvědčí ke švédské trojce, a najdou ženu přitažlivou pro oba, se kterou si oba užijí sex, je vlastně člověk navádějící k deviaci a manželka (která si to užije) deviantka? (platí i naopak). Nebo mluvíte jen o dlouhodobých vztazích, ne jednorázové přitažlivosti ke stejnému pohlaví?

+4/0
31.3.2018 13:56

M79i64c73h75a32l 56T84e70s20a14ř 4368422550751

Vyřeší problém úplně stejně, jako heterosexuál řeší podobný problém se dvěma ženami snů?

+8/0
31.3.2018 16:20

M91a45r20t90i86n 85B54i71t10t28n67e90r 4452696976535

Proč by si měl vybírat? Když před vás postaví dvě sexy a přitažlivé ženy, kterou si vyberete? No asi budete váhat, protože spal byste rád s oběma.

0/0
1.4.2018 17:21

M31a14r33i60a 39G43r42a98j31c11a21r 7808977332440

95% je cislo vymyslene, obavam sa, ze z neho budete muset ubrat..

Minule na skoleni na HafenCity Univerzite v Hamburgu (11/2017) pre Phd.doktorandov, z 12 ludi bolo 7 lesieb (ktore sa navzajom nepoznali -a teda nemohli byt dohodnute...ideme prave na toto skolenie..) - to uz bola vacsina.. A kazdemu to bolo jedno.. :)

0/−4
31.3.2018 14:27

J64a10n 61B30í59l19ý 8314907817659

4% se dlouhodobě uvádí jako počet homosexuálů v populaci. a na tom vašem školení se veřejně deklamovala sexuální orientace, či co?

+2/0
31.3.2018 16:15

M18a64r55i18a 41G20r24a72j66c81a31r 7198937462570

Ano, uvadza sa to. 4 % muzov a 1-2% zien. Realita je vsak ina. Nedeklamovala... - ale ucesy a vyzor mnohe napovie, v Nemecku su lesby viac ovplyvnene modou - takze su velmi lahko identifikovatelne.. :)))

0/0
1.4.2018 0:00

J12a21r69o84s73l72a72v 75S83v12o89b82o49d48a 1434105238519

Někde jsem četl, že jsou prý lesby snadno identifikovatelné podle hodinek na ruce, ale už si nepamatuji podrobnosti... :-)

0/0
1.4.2018 5:49

M93a30r77t86i90n 89P89e96t18v40a51d 4220559157252

Pane Majere, homosexualita je pro homosexuála stejně normální a přirozená, jako heterosexualita pro heterosexuála.

Člověk se rozmnožuje na základě vlastní vůle a rozhodnutí, na rozdíl od zvířat k tomu žádný pohlavní pud nepotřebuje. Proto je také jediným živočichem, který nemá období říje.

Sex rozhodně není určen k plození dětí - k tomu stačí prostá vaginální soulož, kterou bez potíží zvládne i téměř každý homosexuál: příroda nás na to všechny dostatečně vybavila. Sex není produktem pudů, ale lidské kultury.

Děti plodíme tak jednou dvakrát za život. Sex ovšem provozujeme nesrovnatelně častěji, a dost pečlivě při něm dbáme, aby k početí dítěte nedošlo. Vymysleli jsme proto spousty rozmanitých pomůcek a metod. Je tedy zřejmé, že ho provozujeme pro svou potěchu a jako specifický a nenahraditelný typ mezilidské komunikace. Heterosexuální sex se v ničem neliší od homosexuálního: s výjimkou vaginální penetrace všichni lidé používají stejných sexuálních praktik, při kterých prožívají stejné zážitky a emoce.

+1/0
2.4.2018 15:57

M71a56r97t61i15n 17K91r44u87t70ý 1158501379745

Vážený pane, píšete dlouhý text, vycházející však ze zásadně mylných předpokladů. Sexuální pud jednoznačně je pudem rozmnožovacím, až bránění početí je, řekněme, kulturní záležitostí. Tvrzení, že se heterosexuální sex neliší od homosexuálního, je navíc nesmírně smělé. Počítám, že lidí, kteří jsou to schopni potvrdit na základě vlastní zkušenosti, zase až tak mnoho nebude.

0/0
3.4.2018 12:53

T34o70m56á84š 67M77r91n45k48a 7179443114856

Tak já bych jen krátce zareagoval na “Lži, že země je placatá a je středem vesmíru.” To nebylo tak, že všichni věděli, že Země je kulatá a jak funguje Heliocentrický planetární system a vesmír. A církev to věděla taky a schválně lhala. :-) To dlouhou dobu nevěděl nikdo :-)

Procesy v 16. století s Brunem apod. jsou trochu komplikovanější záležitost. Do toho bych se nepouštěl. Ale ta hláška je trochu zkťratkovitá.

+1/0
31.3.2018 17:35

V81e21n39d38a 11B63e10n57d65o68v96á 4412857427

Tak deviaci jste použil protože to i slovo "deviant" v češtině neznamená nic pěkného, používá se jako nadávka, pak říkáte "teploušských parád", takže se vezete na vlně homofobie a předchozí glosu o toleranci jste si mohl odpustit, asi vám ji nikdo moc neuvěří.. Protože těch neexhibujících osob je mezi homosexuály asi tak 99 % a exhibicionistů ten procentní zbytek. Já znám tu první skupinu a jsou to úplně normálně pohodoví lidé stejně jako heterosexuálové kolem mě, akorát se jim líbí stejné pohlaví..A spíš mají problém např. vést se za ruku či políbit se na veřejnosti, což hetero lidé neřeší. Ale spousta hloupých lidí si na nich hojí své neúspěchy, mnozí menšinoví už si vyslechli nehezké nadávky, naprosto neoprávněné a hloupé.. Ale tak to vypovídá o těch, co to říkájí, ne o těch co jsou uráženi....

+8/−5
31.3.2018 13:06

J10a32n 97M38a88j98e43r 9403409548781

Ano, jsem schválně nekorektní. Představte si karnevalový festival tolerance a radosti, pěknou "chlapparádu", kde podivně odění stateční muži se svými ženami a přítelkyněmi budou pochodovat Prahou, "oblizovat" se přitom a budou mít radost ze své normální sexuality. I toto by vypadalo dost divně a dělali by to "normální" lidé. :-) Takže mi vůbec nevadí homosexuálové - velmi například lituji Turinga, odsouzení za jeho orientaci bylo velmi nespravedlivé. Psal jsem, že mi vadí prezentace homosexuálů, to je obrovský rozdíl!

+5/−2
31.3.2018 13:16

J34a64n 65M68a78j67e84r 9603679668951

P.S. V úvodním komentáři jsem se nevyjádřil úplně správně. Jsem tak alergický na neustále propírané a zdůrazňované téma homosexuality, ne na jednotlivé homosexuály.

+4/0
31.3.2018 13:31

V14e72n84d35a 25B37e81n93d34o52v31á 4362147647

No, rozumím, mně ale připadá že v některých lidech je hluboce zakořeněná nenávist k těmto skupinám a pak jim stačí jeden exhibicionista na internetu, aby mohli říct: "vidíš, já to řikal, jsou to uchyláci!" Jenže většina z nich chce jen v klidu žít s partnerem a nemá potřebu někde exhibovat, někomu ubližovat či si na své sex. orientaci budovat nějaký pocit výjimečnosti atd. A pořád být třeba sluśným gayem na menším městě / vesnici může být horší než být agresivním alkoholikem týrajícím ženu a děti...:-/ Nebo nevěrný chlap proutník je pro mnoho starších generací přijatelnější než gay mající jeden trvalý vztah (viz Osman Lafita, který je se svým přítelem přes 20 let (!!) a příšerná diskuze na netu ohl. jeho účasti ve Výměně manž.).

+6/−3
31.3.2018 14:06

M17i70c12h41a44l 50T79u84r58e76c98e44k 6883859106211

Tohle jsou vetsinou homosexualove, kteri se boji to priznat a snazi se to agrsivnim chovanim vuci nim v sobe potlacit. Ale delaji to jen na netu. V realnem zivote jsou na ulici jak beranci.

0/0
31.3.2018 18:15

T80o28m74á13š 28M34r53n63k83a 7159573464296

“popsal herec časopisu W s tím, že je prý důležité, aby homosexuální role hráli homosexuální herci.”

Zkuste to říct obráceně... a hendka uvidíte jak jsme si všichni rovni.

+24/0
31.3.2018 11:17

V36e13n37d60a 13B71e96n81d28o33v25á 4252287247

Vlastně se to vylučuje s tím jak tvrdí, že by sex. orientace neměla nikoho zajímat...

„Nevím, proč by to mělo někoho zajímat. Jsem herec a hraji role. Abych byl upřímný, nevím, co mám říct. Vaše otázka je nevhodná,“ reagoval ještě na začátku letošního března."

+4/0
31.3.2018 11:47

A17d36a79m 48T95u92r23e71k 3127603104463

Asi tak. Co kdo dělá za zavřenými dveřmi ložnice, není důležité a média by do toho nemusela strkat nos.

+2/0
31.3.2018 11:53
Foto

H82a27n48a 57A38n92t43o64n31o73v70á 6827859244134

A vrahy maji hratvjen vrazi....?

0/0
31.3.2018 13:08

T38o61m94á58š 86M98r19n45k36a 7139663614526

To se musíte zeptat hvězdy Hobita :)

+2/0
31.3.2018 17:30





Najdete na iDNES.cz