Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Americká producentka spáchala sebevraždu, souvisí to i s Weinsteinem

Producentka Jill Messicková, která se podílela na filmech Frida nebo Baby Máma, spáchala sebevraždu. Padesátiletá matka dvou dětí dlouhé roky trpěla bipolární poruchou a depresemi, ale podle rodiny na ni dolehla aféra producenta Harveyho Weinsteina, jehož z obtěžování a ze znásilnění obvinily desítky žen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59a17v53e55l 31B87í16n70a 1163955672283

Amerika našla svého Kalouska.

0/0
11.2.2018 11:58

P57a74v69e44l 58N37o41v84o39t86n68y 2823833403949

Jestli si jednou neco udelam, tak bych timto chtel prohlasit, ze za to muze Weinstein. Sice uplne nevim proc, ale jsem si tim jist protoze ma prachy. Tak ho nezapomente zmacknout, padoucha tlustyho. Jo, abych nezapomnel, 50% vysouzenych penez venuji na zachranu slonu a nosorozcu. Dik :-)

+1/0
10.2.2018 2:20

M75i95k63u33l78á10š 57K46a66l97i16n85a 1822133255

To už je opravdu moc.

Sice ji znásilnil, ale ta role byla dobrá. Tenkrát to neříkala protože to nebyla móda.

Teď je to móda a tak spáchala sebevraždu, jelikož byla labilní a přišlo ji to správné.

Ale ona zato nemůže - může za to ten chlap.

To si dávejte pozor, co děláte doma s manželkama, ono to vypadá že to chce ale pak si to může rozmyslet a říct, že jste ji před 20 lety znásilnily. A vykřikovat MeeToo. ;-D

+1/−9
9.2.2018 22:02

M19i47l89a95n 28Z24e93i60d87l22e22r 2792611726489

Kde tvrdi, ze ji znasilnil?

0/0
9.2.2018 22:07
Foto

A69n70n89a 91V40e73s52e72l87á 2280108376

Nejdřív zkuste přečíst článek, potom pište...

+8/0
9.2.2018 23:12

J12a46n 52K50a57l80l23i76s30t92a 2874228795815

Madam, tento článek postrádá jakoukoli informační hodnotu.

0/−3
10.2.2018 1:02

M45i74l20a66n 30Z95e72i28d37l44e95r 2892721516669

Clanek informuje o umrti producentky Messickove a jak ji soucasna kampan i Weinsteinova strategie obhajoby ovlivnila.

+1/0
10.2.2018 2:45

Z74d11e77n27e85k 91N23o45v71o64h97r47a95d27s76k82ý 6761224580375

Mě to ze začátku přišlo jako dost hrozný, ale teď tomu chlapovi začínám fandit. On snad opravdu ojel celý Hollywood. 8-o Je až neuvěřitelný co si ty ženské nechají líbit jen k vůli penězům a slávě.

+1/−5
9.2.2018 21:42

P76e61t31r 96B14o63ž82e19k 1183532663182

Jenže on je taky oběť, je chudák nemocný a nikdo mu nechce pomoci. Hyeny jedny. Roztáhnout nohy to jim tenkrát nevadilo.

+1/−7
9.2.2018 21:14

P71e19t55r 91B19o93ž93e89k 1313382483122

No přece porno.

0/0
9.2.2018 21:08

P31e57t76r 11B60o60ž28e77k 1243232893232

Těch dvacet let na to vzpomínala a bylo ji dobře. Jen ji někdo řekl, že to bylo špatný a tak si to hodila.

0/−6
9.2.2018 21:07
Foto

A79n79n23a 32V18e14s37e27l96á 2890758866

Neumíte číst a to je v Evropě v jednadvacátém století, téměř sto padesát let poté, co je u nás povinná školní docházka vyžadována pod hrozbou sankcí, smutné...

+7/0
9.2.2018 23:11

L71u83d72ě81k 28N68o15v47ý 2221299753551

Možná by pomohlo si to nakreslit :-)

0/0
10.2.2018 0:16

P86e81t58r 56B34o88ž92e57k 1293422223392

Me to, musím platit daně, to vše nedobrovolně. Stát mě znásilňuje a to opakovaně.

+1/−4
9.2.2018 21:05

M79a71t80ě27j 11K31o14n41e80č88n39ý 7752869462597

Nejhorší na tomhle je, že tahleta hysterie shazuje ty případy skutečně znásliněných.

+15/0
9.2.2018 20:47

M55i18l51a10n 59Z13e66i44d35l55e79r 2912171956289

Meli teda mlcet?

+4/0
9.2.2018 21:11

R67o38m71a43n 12M56i86k87e46l 7903248438743

Oběť vlastní vymaštěnosti.

+1/−6
9.2.2018 20:09

M96i52l81a69n 87Z38e47i49d76l41e61r 2352221366559

Nebudu polemizovat o roli medii v soucasnych kampani metoo nebo Time'sUp, bylo by to na dlouhou dobu.

Spousta diskutujicich vsak patrne nepochopila duvody a priciny stojici za kampanemi zejmena pak v kontextu se systemickou kulturou sexualniho obtezovani prevazne ve Spojenych Statech ci Velke Britanii.

Ne, nebavim se zde o podrzeni dveri, drobnem flirtovani nebo pubertalnim vtipkum.

Z praxe forenzniho psychologa znam spoustu pripadu kdy dochazelo ze strany muzu ( a ano nekdy i zen) k psychickemu vydirani, manifestaci sily a moci jenz casto prechazely do ruznych forem manipulace, sexualniho obtezovani, natlaku ci primo utoku.

V naproste vetsine takovych pripadu prevladl u poskozenych strach, pocit viny, popirani, absolutni pocit bezmoci a submisivity vuci agresorovi. Behem Operace Xeres, ktera pred nekolika lety v Anglii objasnovala pripady" historickeho" sexualniho obtezovani a nevhodneho chovani v detskych domovech, mladeznickych zarizeni jsem byl svedkem toho, kam az je lidska mysl schopna zajit, aby si ospravedlnila sve mlceni.

Proto iniciatorky a vsichni, kteri se techto kampani zucastni maji moji uctu a obdiv, spouste z nich se spravedlnosti nedostane s ohledem na dukazni nouzi, jini si pouze prihreji svou "polivcicku".

Nicmene, vetsinu z tech, kteri meli tu odvahu a prekrocili svuj stin i barieru mlceni davam R^. Udelali svuj prvni velky krok.

+14/−4
9.2.2018 20:06

K70a30r38o95l44í62n31a 10H13o52r44o13v68á 3299143185452

Ale děti a mládež reagují jinak, než dospělé ženy...vy jste viděl nedospělé nešťastné bytosti, kterým bylo ublíženo, z pozice vychovatelů, učitelů.... muselo to pro ty děti být strašné.

Ale #meetoo začalo u hollywoodských hereček! Což je jaksi dost jiná sorta lidí, než opuštěné děti v děcákách...

+4/−6
9.2.2018 20:53

M69i91l46a81n 72Z20e13i78d58l77e89r 2952201176889

Ja newish pouze o deti a mladezi, jen Xeres uvadim jako pripad, kdy obet sexualniho natlaku mlci nekolik desetileti. Mimochodem, u dospeleho cloveka maji jeho obranne mechanismy vyraznejsi vliv na jeho chovani nez je to u deti.

+10/0
9.2.2018 21:07

M29i40l26a26n 62Z27e97i21d74l52e77r 2262531356779

Mimochodem, obetem sexualniho zneuzivani z Nottinghamshiru je dnes 40-60 let, nekteri jsou jiz po smrti. Kauza zneuzivani v tomto anglickem hrabstvi sahala od padesatych do devadesatych let, v nekolika pripadech zasahle i dve generace stejne rodiny.

+9/0
9.2.2018 21:20

M29a72r33t25i65n 30B88i72t97t19n34e27r 4852836416135

Já jsem pro, aby oběti sexuálního obtěžování mluvily, aby se svěřily, aby to řešily. Jsem rád, že se jim dostane podpory.

Nejsem pro, aby to bylo zneužíváno ideologicky, či politicky, aby kolem toho byla vytvářena atmosféra pouličního lynčování a porušování presumpce neviny a aby v honbě za senzací byl dáván nezasloužený prostor každému zoufalci, bažícímu po pozornosti.

Myslím, že je rozdíl mezi tím, aby oběti bylo věřeno a tím, odsoudit někoho už ve chvíli, kdy je obviněn.

Je rozdíl mezi tím, neobviňovat oběti a tím, tvářit se, že ať se člověk chová sebevíc hloupě, tak za své bezpečí nenese žádnou zodpovědnost.

A je rozdíl mezi tím, hledat způsob, jak udělat pracoviště bezpečnější a mezi tím, snažit se popřít přirozené chování lidí v zájmu nerealistické utopie, ve které se k sobě všichni chovají pěkně a nikdo nepáchá zločiny.

+6/0
9.2.2018 21:26

K92a45m54i83l37a 13K86a55l27e70n79s70k39á 9936937597528

Však ta nerealistická společnost nikdy existovat nebude, ale máte plus za to, že dokážete uznat, že obtěžování a násilí se děje. Narozdíl od většiny mužů zde v diskusích, kteří jsou toho názoru, že vše je vymyšlené. Všichni chtějí od obětí důkazy a ono vzhledem k tomu, že i to obtěžování se těžko dokazuje, tak to vyznívá, že vlastně muži jakékoliv obtěžování v podstatě schvalují a volají po důkazech protože vědí, že je mnohé oběti nemůžou dodat. Takže vlastně se agresoři nemají čeho bát a ještě mají morální podporu okolí. Všichni odsuzují ty co si vzpoměli po letech, ale většina těch co se ozvaly/li z toho stejně nijak neprofituje, jen chtějí upozornit na to co se děje a přispět tak ke změně v budoucnu. A dodat odvahu budoucím obětím aby se ozvali včas.

+8/0
9.2.2018 21:40

M79i58l27a72n 93Z50e67i39d67l28e17r 2372981226379

Zkuste si zjistit jak puvodne kampan metoo zacala. Obet sexualniho obtezovani ci nasili ve spoustech pripadu o svem "zazitku " nemluvi, casto ho aktivne vytesnuji, vini sami sebe.

Ano, muzeme polemizovat o roli a vlivu medii v teto kampani a samozrejme, existuje riziko, ze se toho nekde zneuzije.

Problem je v tom, ze obeti sexualniho obtezovani je prilis casto neuvereno a zdejsi realce na toto tema jsou tomu dukazem. Jeste dodam, ze racionalizaci typu "Ona si za to mohla sama" jsem slychaval prilis casto. Casto od slusnych lidi s pouty na rukou.

+10/0
9.2.2018 21:49

M43i48l84a80n 97Z51e50i26d84l76e96r 2942491286439

* zdejsi reakce

0/0
9.2.2018 21:51

M13a25r74t73i16n 35B23i39t97t93n86e53r 4692846796285

Když jsou nějaké průzkumy, tak z nich vychází, že třeba 52% žen a 20% mužů zažila sexuální obtěžování na pracovišti.

Jinde to zase vychází tak, že 20% zaměstnanců zažilo sexuální obětování a 49% zaměstnanců zažilo na pracovišti obtěžování, či šikanu jiného charakteru.

Z toho mi celkem jasně vychází, že na první stranu je to asi častý jev, na druhou stranu - je tak mizerně a široce definovaný, že pokud se nepoužívá ve stylu právním, ale ve stylu laickém, tak si pod tím různí lidé představí různé věci. No a nakonec, že kdyby všichni nahlásili všechna sexuální obtěžování a obecná obtěžování a šikanu a všichni nahlášení by ihned přišli o práci, tak se společnost okamžitě zhroutí. Protože by bylo bez práce tak 20-35% všech obyvatel, vesměs na manažerských nebo jinak důležitých pozicích.

Takže vzhledem k tomu, jak je to rozšířený jev, mi situace, kdy někdo vytáhne nějaké mírnější sexuální obtěžování (třeba sexuálně explicitní vtipy a narážky) a dav začne volat po okamžitém ukončení jeho kariéry, nepřipadá zdravá. Přijde mi to jako exemplární trest ve stylu, že sice nemůžeme potrestat všechny, ale to 0,001% kvůli tomu potrestáme o to tvrději. A s tím nesouhlasím.

Myslím, že by měla být nastavena jasná, reálná a dodržovatelná pravidla. Aby slušní lidé je mohli hájit a dodržovat a zločinci, kteří je poruší, mohli být potrestáni. A ne, aby se obvinění z 20-30 let starých činů vznášelo nad třetinou, možná polovinou (záleží jak se bude vnímání společnosti průběžně měnit) populace.

+3/0
9.2.2018 22:29

M28i57l52a37n 89Z19e23i60d11l38e41r 2422951966559

Samozrejme, nekdy muze byt obtizne poznat co je sexualni obtezovani a co neni. Jedna se o pomerne subjektivni vec ale sem psal vyse, nebavme se o nejakem nevinem flirtovanim.

Tady spise nez o nejaky pokus o partnersky vztah nebo prilezitostny sex ajde primarne o kontrolu,manifestaci sily manipulatora a ovladnuti obeti.

Je zrejme, ze z medii se dozzine jen ty zjednodusene, medialne atraktivni stripky anatomie sexualniho obtezovani.

Pro nekoho to pak zacina a konci "dychankem "ve virivce. Jini si uvedomi,ze obtezovani a utisk je dlouhodobejsi zalezitost zacinajici drobnymi, nevinymi vecmi, posleze manipulator zacne stupnovat na svoji obet stupnovat tlak, stale jeste v mezich co je pripustne. Casem se k tomu prida sikana, citove vydirani a techniky silove manipulace.Ten sex v tom obtezovani hraje jen podruznou roli. K tomu si pridejte, ze ani obet nezije ve vzduchoprazdnu, kazdy z nas je vybaven ruznym stupnem emocni inteligence a socialniho vnimani. Nekdo nastvanemu sefovi bouchne dvermi pred nosem, jiny mu udela silne kafe.

Ano, rozumim Vasim argumentum, metoo je v urcitem smyslu kampani kontroverzni, sokujici a misty nespravedliva. Stejne tak jako nescetne pripady sexualniho obtezovani na ktere poukazuje.

+7/−1
10.2.2018 0:48

M28i21l33a24n 90Z62e35i16d11l29e19r 2862851216969

Co se tyka vseobecnejsiho tematu nasili na zenach tak EU delala, tusim v roce 2014 pomerne rozsahly pruzkum zminujici take ruzne zpusoby a varianty sexualniho obtezovani. Docela zajimave cteni. Je mozne, ze uz je k dispozici i aktualnejsi verze.

http://fra.europa.eu/en/publication/2014/violence-against-women-eu-wide-survey-results-glance

+1/0
10.2.2018 2:10

K80a41m14i58l78a 46K95a90l53e93n12s24k71á 9766927807438

R^

+3/0
9.2.2018 22:30

M11a48r68t42i45n 69B88i65t91t51n50e17r 4792326366485

A když se v rámci MeToo objeví třeba obvinění Azise Ansariho, jehož proviněním je z mého hlediska jen to, že na rande trochu víc tlačil, nebyl telepat, ale jinak se choval slušně a část lidí na sociálních sítích začne volat po "jeho krvi", tak je mi jasné, že nemohu MeToo, tak jak je prezentováno podpořit.

Protože nemá žádné mantinely, co je a co není v pořádku a aby o profesní kariéře lidí rozhodovalo neustále se měnící veřejné mínění, to mi připadá jako hodně mizerná představa fungování společnosti.

Stejně tak vím, že asi 41% kdysi a 36% lidí teď, si v USA začalo nějaký romantický vztah na pracovišti. Z toho asi v jedné třetině šlo o vztahy, kdy jeden z účastníků byl nadřízený a jeden podřízený - většinou byli nadřízení muži. To je 9% všech pracujících, bylo někdy ve vztahu, kde pokud by zpětně ten podřízený (většinou žena) napsal MeToo, tak v současné vyhrocené atmosféře je to konec pro toho nadřízeného. To budou pravděpodobně jen v USA stovky tisíc, spíš milióny lidí.

Požadovat masově, aby lidé, co spolu pracují nenavazovali žádné osobní vztahy, nespali spolu a podobně jinak riskují obvinění, mi připadá jako nerealizovatelná hloupost. Na pracovištích vzniká řada dobrých vztahů, manželství...

Zkrátka já chápu, že oběti potřebují větší prostor, podporu a podobně. Ale připadá mi zvrhlé snažit se kvůli tomu potlačit a úplně přepsat chování celé společnosti, zvlášť když ani není jasné, jaké chování je vlastně realisticky cílem.

+4/0
9.2.2018 22:39

M14i57l10a37n 47Z27e18i31d30l79e30r 2882481626389

Dobre, zkusme odfiltrovat ten medialni humbuk. Priznavam se, ze to tak uplne nejde.

Rika Vam neco jmeno Tarana Burke? Metoo neni modni zalezitost posledniho roku nebo dvou. V podobe jake je spatrilo svetlo sveta socialnich siti pred deseti lety, prapuvod pak vznikl v roce 97

Silu tato kampan nabrala v minulem pote co bylo Twitterem zablokovano rada obvineni. Duvody zname. Oni si vymysleji...

Takze to trvalo deset, potazmo dvacet let aby se toto tabu, do te doby vyhrazene socianim pracovnikum, psychologum a v omezene mire justici otevrelo verejne debate.

Vite, ono sexualni obtezovani, zvlaste ve Spojenych Statech zadnou specifickou definici nebo upravu na federalni urovni nema.

Nejblize je tomu Civil Rights Act 1964, ktery udava mantinely na zaklade rasove, etnicke, genderove a religion discriminace, ne sexualniho obtezovani. Sikane na pracovisti, pripadum sexualniho obtezovani a diskriminace se nyni zabyva Komise pro rovne pracovni prilezitosti a to vetsinou v kontextu diskriminace pri naboru ci vypovedi ze zamestnani.

https://www.eeoc.gov/eeoc/newsroom/release/1-25-18.cfm

Nicmene, delka civilnich soudnich rizeni v pripadech sexualniho obtezovani na pracovisti je 3 az 7 let casto neprijemnych verejnych slyseni,a dalsi svedectvi toho, proc zeny s nahlasenim svych zazitku otaleji

+5/−1
10.2.2018 1:54

J18a48n 75K84a47l52l64i45s71t25a 2924858945545

Jen tak naokraj James Damore, vypovězený zaměstnanec Google zažaloval firmu za diskriminaci bílých mužů.

+6/−1
9.2.2018 19:40

J82o72z70e74f 74P67a29u91c52h94l82y 3399468217644

ja bych tedy do virivky s Weinsteinom nikdy nevlezl ;-D

+10/0
9.2.2018 19:22

S48t98a26n39i22s42l67a14v 46S87v95o48b22o38d22a 1543403226758

Jejich problémy bych chtěl mít....

+1/−3
9.2.2018 19:16

J46a17n 59K23a72l93l19i25s94t79a 2124188155525

Připadá mně, že celé tohle #Metoo hnutí se zvrtlo ve vytváření vzájemné nedůvěry a strachu. Muži v Hollywoodu o sobě najednou prohlašují, že jsou hrdými feministy, ( dokud se něco neprovalí i na ně ), ženy se radši přiznávají i k sebemenšímu náznaku nevhodného chování ze strany mužů, i kdyby se to mělo odehrát před půl stoletím aby je náhodou někdo neobvinil že mlčely a věděly o tom všem. Když se někdo o problému racionálně vyjádří hned se musí omlouvat. By mě zajímalo kolik tenhle internetový lynč zničil kariér, vztahů...

+2/0
9.2.2018 19:11

M79a32r25t75i56n 82B22i25t67t34n86e77r 4282176636405

Rozsah se dá těžko určit. Existuje seznam asi 100 bohatých a slavných mužů, kteří přišli o kariéru nebo byla jejich kariéra vážně poškozena v souvislosti s kampaní MeToo. A nejspíš zde budou další stovky, spíše tisíce než tak bohatých a slavných.

Je pravděpodobné, že podstatná část z těch mužů se skutečně dopustila sexuálního obtěžování, šikany... V jakém rozsahu a zda bylo zničení kariéry odpovídajícím "trestem", to je otázka. A samozřejmě zde vzhledem k tomu, že vyšetřování skoro neprobíhá, není možnost obhajoby reálná a trest je udělován davem, bude asi o dost vyšší procento potrestaných nevinných, než je obvyklé při klasických soudech.

+2/0
9.2.2018 21:30

J50i51ř26í 70H74o56r88á85k 7525443127272

Viz třeba

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-hon-na-carodejnice-dk0-/p_spolecnost.aspx?c=A180208_173444_p_spolecnost_wag

0/0
9.2.2018 21:53

P72e33t43r 79P89e95t41r15á95s78e83k 7392627316493

Jasne, za všechno muze Weinstein, určitě cisty štít nema, ale tohle je absurdní!

+5/0
9.2.2018 18:40

M34a36r94t74i12n 61B63i39t59t90n44e77r 4322436386325

Na okraj. Pokud se (nejen) v USA razí, že pokud je žena (a teoreticky i muž) opilá natolik, že není schopná pořádně rozlišovat, tak není schopná dát ani souhlas k souloži (respektive její souhlas nebude mít platnost) a pokud pak té soulože bude litovat, tak se jednalo o znásilnění...

Vztahuje se to i na ženy, které v uvedeném období byly pod vlivem drog? Například pár měsíců na kokainu nebo dalších narkotikách? Je přeci logické, že když / pokud se z toho dostanou, tak velkého množství toho, co pod vlivem těch drog dělaly, budou litovat. A že budou celkem uvěřitelně tvrdit, že nebýt drog, nikdy by s tím a tím mužem nespaly.

Nevíte, zda se to v USA už nějak řešilo? Nebo to tam je vzhledem k jejich válce proti drogám neprůchozí a ženy si netroufnou svou závislost na drogách použít jako argument?

0/0
9.2.2018 18:30

M21i79l94a51n 43Z89e16i87d32l74e57r 2432701666859

Alcohol/drug consent se aplikuje ruzne, zvlaste protoze staty maji rozdilnou legislativu. Znasilneni pod vlivem drog/alcoholu neni zase tak slozite dokazat. Pachatel se ho vetsinou dopousti opakovane.

+4/0
9.2.2018 20:18

D17a53v17i63d 59Z57a68j98d64á18k 8935832880551

Znasilneni je trestny cin. Takze by se mel resit hned, kdyz se stane. I kdyz to prohlaseni rodiny, to stoji za to. Nechtela to nahlasit? Kdyby to rekla, mihla naopak ochranit x dalsich. A spolecna virivka? Jen oni dva. Tak to jo, adi cekala, ze si budou povidat.

+3/−4
9.2.2018 18:21

B27o18h71u67s56l72a59v 67B78i15n43k29a 1169526378140

To je jedno co čekala, pokud Vám holka řekne ne, tak se to respektuje. To nevíte?

+5/−1
9.2.2018 18:30

J30a67n 92U14l36r34i24c78h 8788733516801

On to patrně ví, proto hovoří o trestném činu. Jen se podivuje, proč to nesla nahlásit a tím zabránit nasilnikovi v páchání dalších znásilnění.

+5/−2
9.2.2018 18:40

B39o43h49u16s27l41a15v 65B85i75n24k93a 1369496738120

Tak ať si dá alespoň základní kurz krizové intervence a vědět to bude ...

+2/0
9.2.2018 20:07

J30a40n 50U26l71r60i87c35h 8908833296921

Opravdu? Tak mi to prosím osvětlete. Pochopil bych ze o tom nemluví vůbec, ale ze se místo o znásilnění zmiňuje o společně koupeli tomu nerozumím. Klidně me poučte co vede oběť k obviněni pachatele z jiného činu než se ji stal.

+1/0
10.2.2018 9:08

V92á91c88l81a30v 78Š38k45o65d37a 2111747474

Otázka zní jestli to "ne" vůbec řekla... Nikde se ani náznakem nepíše že by s čímkoliv během koupele nesouhlasila...

+2/0
9.2.2018 20:43
Foto

A70n28n53a 53V97e77s86e59l22á 2580478326

Dokud vám dělá čtení potíže, nediskutujte!

Sebevraždu nespáchala znásilněná herečka, nýbrž její manažerka. Znásilněná řekla své manažerce, co se jí stalo, manažerka to oznámila nadřízeným, aféra byla ututlána, k soudu se nic nedostalo, oběť byla přesvědčena, že má mlčet...

+7/0
9.2.2018 23:31

M35i18l77a54n 23Z25e43i22d21l72e92r 2862411736579

Sexualni obtezovani ma spoustu forem, obcas je do oci bijici, jindy skryte. Nezamenujte ho se znasilnenim. to je jak sam pisete trestny cin, sexualni obtezovani jim casto neni.

Mimochodem, kampan metoo uz bezi minimalne deset let, spousta pripadu byla i nahlasena, ale nic se nedelo, takze si ty reci o ochrane x dalsich usetrete.

+5/0
10.2.2018 2:35

T21o38m45á91š 38T75a78t11í42č43e81k 5910152420428

Já jsem si dal minulý víkend pořádný výšlap a odřel jsem si patu. To určitě taky souvisí s Weinsteinem. :-P

+3/−5
9.2.2018 18:13

V80e42n50d59u94l69a 59F89a51i21f67e61r35o97v34á 4668211343299

No samozřejmě, ze vzteku jste moc prudce vykračoval.

0/0
9.2.2018 18:19







Najdete na iDNES.cz