Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Weinsteina kvůli sexuálnímu skandálu vyhodili z americké filmové akademie

Americká Akademie filmového umění a věd, která uděluje filmové ceny Oscar, vyloučila filmového producenta Harveyho Weinsteina. O členství přišel kvůli sexuálním skandálům. Weinsteinovi také hrozí, že přijde o Řád čestné legie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37i97n26d96ř74i58š37k53a 14B19u66r98g58e24r90o66v34á 3345664768325

Americká filmová akademie a sex?! -Poslední zhasne. :-)))

+1/0
16.10.2017 8:25
Foto

P17e48t55r 63A82d90l36e20r 8223532426841

zcela zastupny nesmysl ... dulezitejsi v jeho pripade mohlo byt snad jedine to, ze shanel hvezdy, ktere by podporovaly jeho kajmarady, prijmenim clinton ...

ale delat najednou nejake coro-moro z praxe, ktera uz zacatkem cernobile a neme filmove ery dostala v americe nazev "casting couch," to je bohapusty a pokrytecky nesmysl ...

nemluve uz ani o tom, ze se to deje v mnoha jinych odvetvich take ... napriklad v ovalne kancelari bileho domu ... slecna lewinska by mohla vypravet ...

ale hlavne: mnohem dulezitejsi je, kuprikladu, s jakou rychlosti v usa klesa nezamestnanost, jak presne nynejsi president pojmenovava veci pravymi jmeny, bez ohledu na zhovadile bolsevickou politickou korektnost, a jak levice, jejiz soucasti dodnes je harvey weinstein, sili, az z toho modra v obliceji ...

0/−11
15.10.2017 18:26

D82a54n43i13e27l29a 62D73i84v69i47š65o43v16á 8675319219694

Je velmi zarážející, jak se někteří muži toho odporného prasete zastávají. On vyloženě zneužíval svoje postavení. Kdyby to dělal každý šéf/šéfová, neměl by zaměstnanec na výběr. Je hrozné, když mladý člověk začíná svou kariéru, a hned narazí na volbu: buď dáš šéfovi, nebo si v práci neškrtneš.

A to, že herečky obtěžování nahlásily pozdě, je tím, že dříve nebyly žádné možnosti jejich ochrany a že byla naopak stigmatizovaná oběť.

+13/0
15.10.2017 15:11

M81a53r15t42i29n 58S69ý43k91o66r10a 1427918657347

Akorát zapomínáte na to, že v Hollywoodu je tisíce hereček, které by byly šťastné, kdyby takovému Weinsteinovi mohly hupsnout do postele.

+2/−13
15.10.2017 15:22

M23i74c69h56a63l 17V15a13n13ě47k 1476106894292

Já teda nevím, ale k těm případům 20 let starým...to jako myslíte, že třeba v roce 1997 by neměla v USA obět sexuálního obtěžování zastání, kdyby vystoupila na veřejnost? Navíc většina z těch dam byla extrémně slavná a bohatá už před mnoha lety a jakékoliv pomsty se nemusela bát.

Já vidím to dlouhodobé tutlání spíš v tom, že

A) ve většině případů na ně prostě vybafnul hnusnej slizoun v županu a ony odešly. Samy se snažily na to spíš zapomenout, ale vlastně ani nedošlo k trestnému činu...chodit nahý po svém vlastním bytě je legální.

B) je to přední dárce a podporovatel Clintona a Obamy. Obamova dcera u něj dělala stáž. Je to celé jedna "Demokratická" klika a vlastně si jeho odhalením nadělaly liberální celebritky do hnízda. Na NBC, CNN a spol teď nonstop běží propaganda, kde dávají Weinsteina do souvislosti s Trumpem a druhým dechem křičí, že za to může "white male privilege" a třetím dechem, že se to nesmí zneužít k politizování. ;-D

0/−4
15.10.2017 16:52

V75e33n15d98a 51B70e87n79d49o35v83á 4422827377

Hlavně by bylo fajn, pokud to někomu připadá ok (a pomiňme teď, že jde o TČ), kdybychom měli možnost všichni vědět (když je to dle některých vlastně naprosto normální), kde, v kterých společnostech se to děje či které osoby to tak dělají (je to přeci normální = proč to tutlat). Pro mě (a doufám i mé nejbližší okolí) by to znamenalo naprostý bojkot čehokoliv, co dotyčná osoba / firma vyprodukuje.....

+7/0
15.10.2017 17:07

M94i72c51h77a81l 40V29a41n97ě73k 1566626764492

To vypada, ze Weinsteinuv slib bojovat proti zbranim a natocit dehonestacni film proti Trumpovi nezabral. Podle toho, jak o nem mluvi na NBC je defitivine vypuzen z progresivistickeho tabora. Holt neni tak blizko k mocenskemu centru jako Clinton. Obtezovat holt smi jen nekdo. ;-D

+2/−3
15.10.2017 14:22

M12a94r81t58i79n23a 25B43r94a43b49e94n45c43o35v44á 4713305338769

Nechápu, jak to někteří mohou hájit. I pokud do toho některá herečka šla dobrovolně, tak to neznamená, že to je správně. Zneužití nadřažené pozice je vždycky špatně. Některým herečkám to třeba opravdu vůbec nevadilo, ale získaly tak výhodu proti těm, které do toho nešly. Tohle přeci nemůže být nikdy v pořádku. Je to prostě čuně, které zneužívalo svého postavení, strachu hereček, že už si neškrtnou.

+18/0
15.10.2017 12:36

M18a39r94e68k 28K58a98l44i34n40a 3519874925488

To je jedna z výhod, když si vypracujete postavení... Ostatní Vám lezou do postele, protože od Vás něco chtějí, něco, co jim můžete dát... Není to obchod, to je vše... Quid pro quo...

+2/−9
15.10.2017 12:45
Foto

A76n53n52a 35V62e68s21e61l77á 2180378866

Časy se evidentně mění a žádat za poskytnutí výhod sex už bude čím dál obtížnější.

Pro většinu lidí to je pozitivní změna, jelikož sex za úplatu, sex vynucený vydíráním a sex vynucený násilím baví jen zlomek populace...

+11/0
15.10.2017 17:13

V94e85n15d63a 12B36e38n98d41o71v98á 4222407317

Ale připadá mi, že to některé s prominutím pěkně se*e a dosti křičí...stejně jako konec "zlatokopectví"...v mém okolí mám totiž dost opačné situace (včetně té své), tj. snaha o naprostou finanční nezávislost na mužském; dokonce si ani nepořídit dítě, dokaď nebudu mít našetřeno dost na to, abych ho - v nejhorším případě- sama uživila. Vidím snahy žen na sobě makat, sama mám kolem sebe samé vysokoškolačky nebo pracující, majíc to v hlavě velmi srovnané (hraničíc až s posedlostí nenechat za sebe platit či se nechat živit)...a tady pořád čtu bláboly jak ženy ždímají muže...podle mě ne, a některé z Vás to pěkně se*e:-P a bacha, bude hůř :-P

+7/−1
15.10.2017 18:39

J24a80n 19M63a90j61e11r 9963659808901

Bude hůř, protože takové ženy jako Vy a vaše kamarádky se nevdají, ani s chlapem (a vice versa) nedokážou žít. Jejich představa o rodině nebo o spolužití s chlapem je totiž celkem zvrácená. Možná si i pořídí dítě umělým oplodněním jako svobodné matky, vychovají ho k obrazu svému a bude opravdu hůř. Ze synka bude chudák bez mužského vzoru a z dcerky cosi podobné matce... Postupně vymřeme.

P.S. Hnusí se mi, když je žena vulgární jako chlap z hospody páté kategorie, cituji : "některé z Vás to pěkně se*e:-P a bacha, bude hůř". To nevypovídá o dobré úrovni, inteligenci ani vzdělání.

+1/−7
15.10.2017 19:29

V46e67n64d65a 56B61e86n40d40o62v22á 4382697387

Já ale přítele mám, jenže nejsme vztah "nadřazenost- podřízenost", ani "já vydělávám a tedy rozhoduji" atp. Ono totiž někoho může situace ala "někdo jiný je na mě 100 % závislý" svádět k ne zrovna hezkému chování...:) A to ten dotyčný ani nemusí být syčák, prostě se to tak ale postupem času stane...Takové to - já vydělávám, ty mlč. Bohužel jsem to již viděla a zařekla se, že já to tak nikdy mít nebudu. Přítel je pro mě parťák, nejbližší bytost, které si vážím, ale rozhodně ne víc než sebe ;-)

Jo, moje chování a vyjadřování ve Vás může vzbuzovat vcelku cokoliv, s tím jsem srozuměna... a je mi to celkem fuk, protože 1000 lidí, 1000 chutí....:-) Ale co to má společného se vzděláním, to jsem nepobrala. Postavení ženy ve společnosti aneb zákaz vulgarit ala chlap z páté cenové jsem nestudovala. A pokud tam chlapi jako nejhorší spojení používají sloveso se*e, tak to je skvělé!;-)

+7/0
15.10.2017 19:46

J25a58n 92M16a15j53e39r 9933419548391

Úroveň lidí se dá posoudit i způsobem jejich vyjadřování (bohatstvím slovní zásoby atp.). Vzdělaný člověk má totiž dostatečnou slovní zásobu na formálně daleko lepší a květnatější vyjádření. Vulgarismy nepotřebuje, urazit druhé se dá úplně stejně i bez nich. Osobně bych v psaném projevu vulgarismy nepoužil vůbec a u "lepší poloviny lidstva" mi i v mluveném projevu připadají dost nepatřičné.:-)

Tolik k vaší poznámce "Ale co to má společného se vzděláním, to jsem nepobrala.". Jak vidno, vzdělání nám těžce devalvuje. Pokud VŠ titul mělo méně jak 10% populace, byl zárukou velmi nadprůměrné inteligence a určité úrovně. Dnes není zárukou ničeho. I politika nám hrubne, přizpůsobuje se svou vulgaritou masám. Prostě a jednoduše - společnost celkově degeneruje.

0/−6
15.10.2017 20:03

V51e23n26d75a 84B96e30n33d71o64v68á 4732437847

"Úroveň lidí"...hezké, hlavně aby tu úroveň určoval ten opravdu na úrovni ;-) Urážet někoho netřeba, pokud řeknu, že mě něco se*e, nemyslím že bych sebe urážela :-) Pokud řeknu, že některé lidi něco se*e, také si nemyslím, že bych je tím urazila ;-) A vlastně nemám vůbec potřebu kohokoliv urážet, jen mě překvapuje, jak některým mužům vadí 100% osamostatnění se žen, které ale vede k tomu, že místo peněženky musí muži nabídnout něco jiného, třeba svůj dobrý charakter, intelekt, charisma, šarm,...

Sebe vynechám, ale znám velmi nadprůměrně inteligentního člověka, spolužáka ze střední, který v tom směru, o kterém se bavíme, bohužel se socializací ve společnosti trošku bojuje, přesto je to jeden z nejchytřejších lidí, kterého jsem kdy poznala :) takže inteligenci a nevulgaritu bych moc nespojovala ;-) A dokonce, občas to může být jen póza ala "koukněte se na mě, jak jsem lepší než vy" :-);-D

+6/0
15.10.2017 20:22

J20a22n 81M98a67j11e51r 9483349758121

1) a tady pořád čtu bláboly jak ženy ždímají muže... Podle mě ne, a některé z Vás to pěkně se*e:-P a bacha, bude hůř :-P

-> verbální útok na některé muže, navíc podložený pouze vlastním pocitem. :-P

2) Osobně mně nevadí osamostatnění žen, inteligentních žen co něco dokázaly si vážím. Marie Curie-Skłodowská dokázala i při svém "osamostatnění" vychovat s manželem další nositelku Nobelovy ceny (viz Irène Joliot-Curie). A určitě přitom nehekala, jak je manžel (a další chlapi) nemožný a jak má měnit plínky. A Irène Joliot-Curie se také vdala. Rodina je totiž základ státu. ;-)

3) Vulgární/nespisovná mluva byla celkem dobrým rozlišovacím znakem nevzdělaných nižších vrstev. Podívejte se například na "My Fair Lady". V naší zdegenerované společnosti se bohužel stává normou. Pokud krásná slečna za každým slovem použije (teď cituji jednu, kterou neznáte;-)) "k**va", "p**a" a "v*le", tak mě opravdu odpuzuje. A to nejsem žádný Mirek Dušín, který by tato slova v životě nepoužil. U ženské části populace mi jenom daleko víc vadí. Toto je část mého soukromého posuzování úrovně. Spolu s geopolitickým přehledem a schopností jasně formulovat myšlenky. A jak posuzujete intelektuální a vzdělanostní úroveň Vy?

0/−5
15.10.2017 21:31

V17e89n59d36a 61B51e36n20d35o14v47á 4692637547

Já moc ostatní nehodnotím (resp. snažím se, ale jde to těžko, když od dětství jsme ve společnosti, kde je normální posuzovat, hodnotit a pořád řešit ostatní (namísto sebe :)) Ale jinak samozřejmě super, bez ironie, pokud se vyjadřujete pěkně, nevulgárně, spisovně. To samé, pokud dokážete psát krasopisem. Ale nevím co jste studoval, pokud technický obor, neřikejte mi, že se všichni- a mluvím o inteligentních lidech- vyjadřují jako Vy. :) I když teda Vaše: "A určitě přitom nehekala,.." mi nepřipadá jako vrchol slušného vyjadřování......:)

A k obsahu mého sdělení- na idnes občas rozkliknu debatu a vidím, že spousta diskutujících považuje ženy za přísavky či zlatokopky a jen mi to prostě, z pohledu mého vlastního a z okolí, kde žiju, připadá neuvěřitelné- ve smyslu takovém, že vidím naopak tendence opačné, radikálně opačné (které mám i já). Proto mi to někdy připadá, že někoho spíš štve (když pořád zuřivě píše o zlatokopkách), že má spíš možná problém opačný, že toto mizí, a neví, co vlastně nabídne... Ale je to můj subjektivní pocit, možná se mýlím a žiju v úplně jiném světě, než zbytek republiky...

Každopádně (!) mě velice zajímá, jak byste si Vy představoval dokonalé soužití muž- žena, popř. jak to máte a vyhovuje Vám to. Např. péče o dítě a domácnost vs. pracovní uplatnění, atd. Díky..

+6/0
15.10.2017 21:48

J65a91n 14M96a73j56e84r 9593319948411

Na slově hekat není podle mého názoru vůbec nic neslušného ani nespisovného (synonyma naříkat, úpět, sténat)

http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/hekat

Hekání a ječení z ženského tenisu vymizí ...

https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/429193-hekani-a-jeceni-z-zenskeho-tenisu-vymizi-sarapovova-a-azarenkova-jsou-chranene.html

A věřte nebo ne, mám vystudovaný na vysokoškolské úrovni jeden technický a jeden přírodovědecký obor, vůbec nic humanitního. Krasopisem jsem se psát neučil, pouze perem ještě v totalitním školství. Rychle jsem šel pak na víceleté gymnázium, ale samozřejmě na obnovené, ne původní prvorepublikové. :-) Baví mě číst, hodně koresponduji mailem, tak mě začalo docela bavit si hrát se slovy a formulovat myšlenky. Zvláštní, na gymnáziu jsem sloh nesnášel. Nepotřebuji bezchybný sloh jako od nějakého obrozeneckého spisovatele, jenom mně nesmí moc "vadit". A jak už jsem říkal, koresponduji hlavně ve formálním stylu, takže psaný projev vidím i od kolegů spíš kvalitnější. Něco jiného je pak samozřejmě posezení u piva, tam se spolu s kolegy tolik nekrotím. ;-)

A představa dokonalého soužití muže a ženy? V názoru na manželství a rodinu jsem dost konzervativní, tento model je prověřený staletími. A podle jednoho IT pravidla - co funguje, do toho se nevrtá. V manželství je potřeba hodně kooperace a tolerance místo hádek a soutěžení. Každý má silnější a slabší stránky, je pěkné když se oba doplňují. Mají být hlavně tým a rozumět si. Pokud chodí žena do práce, tak muž samozřejmě musí pomáhat v domácnosti. Pokud "dělá" kariéru v zaměstnání pouze jeden, tak je situace lepší než když oba dva. Odnesou to pak jejich děti a může z toho být pěkný zdroj hádek. Co mi nesedí je muž na mateřské dovolené. Nějak si sebe neumím představit, jak poletuji celý den sám kolem mimina.

0/−4
15.10.2017 23:25
Foto

A57n93n72a 53V86e13s87e50l73á 2770168706

Zvláštní, že jste si nevšiml, že ten staletý model manželství už dávno nefunguje...

+5/−1
16.10.2017 0:24

J95a20n 22M41a62j17e80r 9713529278531

Co tradiční model manželství nahrazuje? Co se vymyslelo lepšího? Žít na hromádce? Co pak daně, dědictví, nějaká jistota pro potomky a ostatní věci...

0/0
16.10.2017 10:24

I12v19a 47D50o60l29a26n56s68k64á 2943146560620

>Nějak si sebe neumím představit, jak poletuji celý den sám kolem mimina.<

To si dnes rikaji i zeny. ;-D Proste uz nechceme byt biologicky odsouzene k dudlikum a plenkam kdyz mame jine moznosti. Ze se tim tradicni spolecnost riti do zahuby? Ono se to casem nejak vyvrbi.

+2/0
16.10.2017 9:11

J66a47n 10M59a29j89e76r 9583309178851

Jaké jsou ty jiné možnosti? Kolektivní výchova dětí ala Sexmise? Z hlediska zachování druhu je doba celkem katastrofální, je potřeba něco málo přes dvě děti na ženu. :-)

0/0
16.10.2017 10:31

P60e24t32r 52V50e33s87e39l50ý 6706442495613

Odkdy je svádění žen trestné?

0/−4
15.10.2017 11:03

M37a30r57t30i47n15a 11B16r65a78b95e68n79c22o32v37á 4763525878399

Svádění nebo obtěžování?

+11/0
15.10.2017 12:28

R63i10c15h93a14r27d 41T16o73m16e90č32e96k 7476315986421

Podle razance opatření se zdá, že je v těch sexuálních praktikách namočený celý Hollywood.

+3/0
15.10.2017 10:09

M56a21r25e16k 79K93a44l35i82n69a 3219654125728

A co jako? Byl to pro obě strany velmi výhodný obchod, mezi dospělými lidmi... Mnoho povyku pro nic...

+1/−12
15.10.2017 10:28

A28n55n20a 97J36a24v63o26r29s73k93á 8422585864736

Přes postel se dostala ke kariéře spousta žen ( určitě i pánů) , tak proč si na to někdo vzpomněl a vyvolal aféru právě nyní ? Nějaká adeptka herectví nedostala nabídku ?

+3/−13
15.10.2017 9:51

M70a41r89e33k 93K30a41l72i32n83a 3159694675308

Asi tak... Je to i závisti, falešné morálce a pokrytectví... On si užil sex, ony se dostali k rolím a penězům, všichni byli spokojení... Nikdo pistoli u hlavy neměl...

+2/−11
15.10.2017 10:29

I57v30a 50D70o42l72a75n86s49k94á 2833776390900

Ony by byly spokojenejsi kdyby dostaly roli bez sexu s odpornym chlapem. Falesna moralka, ha!

+1/0
16.10.2017 9:14

H50o22n46z45a 57N61o21v37á30k 5418178525856

Ještě by mohli zakázat filmy které produkoval.:-)

+1/0
15.10.2017 9:49

R82e86n23é 30B54u94r94k71o53ň 6528718256234

A nestacilo se jen otocit na podpadku a rict "to mi za to nestoji"? Asi to tem "damam" za to stalo, ne?

+4/−13
15.10.2017 9:45

E96m83i91l 93D49u26d89a 8495312206463

Urcite to mnohe udelali, jen nektere asi moc nemeli na vyber, konkurence je obrovska. Jsem rad ze moje sefova po mne za praci nic takove nevyzaduje.

Jak tu ctu ty reakce tak pohled ceskych muzu na zeny se hodne podoba tem z arabska :) zena co nosi kratke sukne a flirtuje nese zodpovednost za znasilneni... Dobrou praci ma dostat jen pres postel :)

+15/−1
15.10.2017 10:07

M69a22r15e18k 29K98a19l62i89n85a 3919104355738

Nikoli jen přes postel... Všechny herečky s ním nespaly... Tyto si chtěly zkrátit cestu... Tady se navíc bavíme o ohromných penězích., za ty jedna noc nepochybně stála...

+1/−7
15.10.2017 10:30

V38e82n44d29a 95B68e74n29d43o63v37á 4452357907

Ale myslim, ze pokud by dotycny byl napr. turecky muslim, nazory by byly o dost jine :)

+4/0
15.10.2017 11:57

M90a62r46t61i75n 76J60a41n88d85a 7524547433186

pikantní je, že ty levicově liberální šlápoty, které se přes dobrovolné oslintání tímto pašíkem dostaly ke svým luxusním vilám v Malibu, dlouhé roky mlčely a přitom se ještě nedávno veřejně pohoršovaly a "pochodovaly" proti "sexistickému" Trumpovi

+11/−14
15.10.2017 9:37

J35i36r15k83a 66H30o20n42c54ů 2304344511708

Před několika dny se strhla lavina obvinění za činy spáchané i před více než dvěma desítkami let.

Tohle už je opravdu trapné a pokrytecké.

+14/−13
15.10.2017 9:27

M50a77r51e79k 83K72a27l70i36n49a 3409334575238

Hlavně na těch činech není nic trestného, šlo o dobrovolné chování, ze kterého měly užitek obě strany...

+3/−9
15.10.2017 9:30

P96e93t57r 76Ř51i34h66á92k 9164586537778

Zase si vzpomely po 20 letech?

+10/−11
15.10.2017 9:17

R15u79d58o17l26f 36K34o15m19á62r47e15k 7688809262469

davova psychoza no

0/−6
15.10.2017 9:21

M98a86r74e59k 18K16a23l48i96n53a 3829264145568

Ale i kdyby, tak na co jako? Nikdo je nenutil, na výměnný obchod přistoupily dobrovolně, koneckonců jim ta jedna noc v kariéře velmi pomohla, tak kde je jaký problém...

+4/−10
15.10.2017 9:29

R71u91d36o15l66f 46K22o29m33á13r97e52k 7138439552519

kanec R^R^ ja mu fandim

+3/−15
15.10.2017 9:16

T18o69m18á29š 93M28a83c92e69j98k66a 6191192717537

A všechny se probraly až teď. Ale sláva a peníze jim nevadí. Kdyby nechtěly, tak to dělat nemusely, takže jim to zas tak nevadilo. Mnohé to vypovídá nejen on něm, ale především o nich.

+14/−13
15.10.2017 9:14

P17e10t62r 90S54t78a62n24i78k 5345788637703

Omylem plus ...vzhledem k tomu, že to prasátkovy právníci už žehlili asi 8 mimosoudních vyrovnání nevypadá to že by jeho obtěžovaní nikomu nevadilo a každý si na něj vzpomněl až teď.

+12/−1
15.10.2017 10:08

P61e64t12r 78G91a54b45r22h18e84l62í52k 9187420442672

a akaddemie se o tom dozvěděla až teď ... :-/;-)

0/0
15.10.2017 16:32

J78i12ř19í 60P59a90r51o50u52l11e72k 1540559381934

To dělali producenti pořád přišla na večeři a když kývla dostala roli a producent herečku.Znova se potvrzuje jak pokrytecká je Amerika je to hnus.Rv

+5/−8
15.10.2017 9:04

M24a64r22e41k 14K95a86l27i64n36a 3409974255108

Nechápu, je to pokrytectví... Herečky byly dospělé... On jim nabídl win-win obchod, který koneckonců nemusely přijímat, kdyby nechtěly... Na konci obchodu dostala každá ze stran to co chtěla... Jenda sex, druhá roli = peníze a slávu... Kde je sakra problém... Bylo to užitečné pro obě strany... Přes postel se dá zařídit věcí...

+9/−19
15.10.2017 8:57

M47a45r45e27k 56K98a31l69i12n20a 3699234605368

Paní Bendová, proč mínus za objektivní popis toho, co se stalo?

0/−8
15.10.2017 9:30

V90e81n89d66a 78B89e47n86d95o11v40á 4702917847

Minus proto, protože nesouhlasím, byť chápu jak to myslíte. Jenže, jak už jsem někde psala, takové jednání je TČ, stejně, jako když si kvůli získání či setrvání v zaměstnání musíte nechat useknout malíček, nafotit svému zaměstnavateli nahé fotky atd. Tak je to otázka koho a jak má chránit právo, zda potřebujeme zákoník práce, zda má být kuplířsví TČ atd atd. Dle mě je ostudné a trestné jednání každého, kdo zneužije své pozice a donutí k sexuálním aktivitám druhého, pokud si neumí sehnat sex sám za sebe, má jít do bordelu.

Když Vaše dcera / matka / žena půjde na pohovor řekněme na kancelářskou pozici a někdo jí řekne ok, práci máte, pokud roztáhnete nohy, je to ok? Jakože řeknete NE, to neudělám, a pro všechny je to vyřízené a zaměstnavatel jednal po právu? Vážné je už vůbec ta nabídka v pořádku? Máte situace žen/mužů samoživitelů, kteří ano, mohou říct ne, ale z něčeho žít musí. Nebo navrátivších se z vězení. Nebo mladých holek, kterým může zaměstnavatel říct: "je vám 25, čerstvě po škole, budete těhotná a půjdete na mateřskou, mám tu mužský, kde nic takového nehrozí, ale pokud mi dáte, zaměstnám vás. A rozmyslete si to dobře, kdo vás zaměstná..?"

Kdyby bylo takové jednání legální, tak to by bylo dost smutné. A pochybuju, že kdyby Vám zaaměstnavatel řekl nastav řiť, že byste to přešel a řekl, jo jste v právu, ale já radši odejdu...

+12/0
15.10.2017 10:28

V54e33n29d91a 36B50e14n64d36o36v98á 4382717537

Minus proto, protože nesouhlasím, byť chápu jak to myslíte. Jenže, jak už jsem někde psala, takové jednání je TČ, stejně, jako když si kvůli získání či setrvání v zaměstnání musíte nechat useknout malíček, nafotit svému zaměstnavateli nahé fotky atd. Tak je to otázka koho a jak má chránit právo, zda potřebujeme zákoník práce, zda má být kuplířsví TČ atd atd. Dle mě je ostudné a trestné jednání každého, kdo zneužije své pozice a donutí k sexuálním aktivitám druhého, pokud si neumí sehnat sex sám za sebe, má jít do bordelu.

Když Vaše dcera / matka / žena půjde na pohovor řekněme na kancelářskou pozici a někdo jí řekne ok, práci máte, pokud roztáhnete nohy, je to ok? Jakože řeknete NE, to neudělám, a pro všechny je to vyřízené a zaměstnavatel jednal po právu? Vážné je už vůbec ta nabídka v pořádku? Máte situace žen/mužů samoživitelů, kteří ano, mohou říct ne, ale z něčeho žít musí. Nebo navrátivších se z vězení. Nebo mladých holek, kterým může zaměstnavatel říct: "je vám 25, čerstvě po škole, budete těhotná a půjdete na mateřskou, mám tu mužský, kde nic takového nehrozí, ale pokud mi dáte, zaměstnám vás. A rozmyslete si to dobře, kdo vás zaměstná..?"

Kdyby bylo takové jednání legální, tak to by bylo dost smutné. A pochybuju, že kdyby Vám zaměstnavatel řekl nastav řiť, že byste to přešel a řekl, jo jste v právu, ale já radši odejdu...(že by vám to přišlo v pořádku)

+5/0
15.10.2017 10:28

M61a12r70e90k 45K59a35l81i45n72a 3289344615598

Ty ženy byly dospělé a svéprávně... dostaly nabídku - Ty pro mě uděláš to, já pro Tebe ono... Pokud se jim zdál poměr nabídky a zisku příznivý, tak do toho šly... Pokud ne, tak nešly... Nikdo je nenutil... A navíc na to rozhodně nedoplatily...

0/−10
15.10.2017 10:33







Najdete na iDNES.cz