Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdo z nás nechce být králem, říká britský princ Harry

Mladší z britských princů Harry (32), který je pátý v pořadí nástupnictví na trůn, se rozpovídal o královské rodině. Vnuk královny Alžběty II. (91), která vládne už 65 let, prohlásil, že nikdo z rodiny nechce být panovníkem. Ale až nadejde čas, splní si své povinnosti, protože musí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i20c15h59a65l 51M74i39l40l38e86r 9616132989872

Pro Petra Lehnerta: kdyz uz chces na neco nadavat, aspon si over fakta, jinak se ohanis nesmysly.

Vase pani prezidentova ani "prvni dcera " NEMUSELY delat zadne pukrle pred kralovnou. Protokol ho nevyzaduje. Mohly svobodne udelat to, co dela kazdy muz pri predstaveni kralovne: potrese pravici a udela uklon hlavy.

PS zadna Elizabeth Maryova neexistuje. To je jenom tve blaboleni, jimz se snazis zastirat jak nevedomosti, tak sve dalsi nedostatky.

+6/0
22.6.2017 20:13

V31e70n23d68e65l53i35n32a 92K43e25l35l33e97r 9845496718126

R^

+2/0
22.6.2017 20:15

P60e60t64r 14L71e88h21n98e80r72t 2487365268666

Neexistuje? Osobně taky zadnou neznám osobně, ale takova jedna známější pani Maryova bydli v Buckinhamskem paláci. Je to poměrně známá paní a určitě nejznámější seniorka světa. Je trochu ostuda ze ji neznáte.

0/−4
22.6.2017 20:24

M69i21c63h68a13l 84M93i90l54l87e22r 9256502259502

Neco takoveho je jen ve tve bujne fantazii a nasilne hrane tvrdosijnosti. Takove, jakou se vyznacuji obvykle pubertaci kdyz se chteji za kazdou cenu hadat s dospelymi. Nebo diskuzni trollove.

JV kralovna Alzbeta II je hlavou meho statu a prozatim nam monarchie vyhovuje nejlepe. Dekuji za optani.

Kdyz se podivam po svete na ruzne presidenty demokraticky zvolene nebo zvolene diky gerrymanderu a jinym podvodum, jsem moc rad za Jeji Velicenstvo.

+6/0
22.6.2017 20:35

P40e54t87r 25L59e52h47n32e26r98t 2337575668726

To ze mi ze startu tykas vypovida o mnohem, to zaprve. Jestli ti monarchie vyhovuje nebo ne je mi úplně fuk. Ale i tak ti děkuji za odpověď na nepolozenou otazku. To za druhé. A za třetí- to vzdy reagujes takhle podrážděne na jiné názory? Moc to nevypovídá o tve vyrovnanosti a duševní pohodě.

Ps. Jak jsem pochopil tak jsi obcan VB. A to jako neznas pravé jméno své hlavy státu? Juj. To bych se styděl.

0/−4
22.6.2017 21:01

V61e83n65d27e58l64i22n44a 26K46e85l17l68e16r 9765906568486

Pan Miller jiz nekolikrat vysvelil duvod tykani. Ja ho sice chapu ale nesouhlasim. Rekla jsem mu to - naprosot slusne, bez invektiv s pidechem vseznalka, kt z tykani/vytakni dokaze vycist charakterovy profil daneho jedince.

Neni obcan UK ale presto (!!!) nezna jmeno hlavy statu (musim rict, ze fakt nevim mam-li se smat [jedna-li se o takovy ten autisticky smysl pro humor kt se totalne tvari jakoze vazne] a nebo plakat [jestli nevite rozdil mezi statem a kralovstvym, pak i zacinam chapat to -ova v anglossaskem zenskem prijmeni;-)]).

A konecne - pan Miller reaguje podrazdene jen na nektere prispevky. Jeslti Vas to opravdu zajima, kouknete na diskusi pod clankem o Charlesovi a Diane.

0/−1
23.6.2017 17:08

P94e57t49r 27L59e21h65n23e31r87t 2467695788376

Stát- království. Neni to ve vyskedku jedno? To zmiňované "ova"pokud nechapete s tim se netrapte nikdo neni bezchybný. I kdyz je to docela triviální ale někteří prostě odmítají respektovat rodný jazyk.

0/−1
25.6.2017 10:15

V37e28n91d13e55l96i91n60a 38K95e38l50l38e51r 9835416548346

Jeslti je seskupeni stat nebo kralovstvi j e vskutku jedno, -ova za britskym prijmenim se tyka rodneho jazyka, v UK dotavaji majitele slechtickeho titulu rovnou i vysokoskolsky titul....covece, ja ted uz jen doufam, ze jste Kral Trollu. Protoze jestli tohle nemel byt pokus o humor, ani si nechci predstavit ceho vsechno jste schopen.

+1/0
25.6.2017 15:03

P52e84t62r 18L32e43h33n53e61r44t 2427345968556

Ja si zase myslim ze kancléř trolu je Miller. On jako prvni zacal s psychoanalyzou. A propo kdyz mi zacne cizí člověk tykat a urážet tak si skutečně dokazu odvodit jeho duševní titanstvi.

+1/−1
25.6.2017 17:54

V67e58n79d49e24l72i45n58a 56K43e29l52l88e19r 9825246398896

hezky jste odpovedel na mou reakci - musim smeknout!

0/0
25.6.2017 19:07

M42i21c27h93a73l 29M94i58l78l12e44r 9566282149972

Pro Sarku Kolackovou:

William a Harry nesli za rakvi sami. S nimi sel jejich otec Charles, jejich dedecek Phillip a jejich stryc Charles - Dianin bratr.

+3/0
22.6.2017 20:04

V82e82n79d71e43l26i81n88a 92K38e28l87l79e54r 9245706478146

nazdarek! ;-)

Dobre, ze jste tady. Je tu par odborniku na britskou kralovskou rodinu, vcetne kvality jejich vzdelani a ja, priznam se, uz trochu nemuze - help, please ;-)

0/0
22.6.2017 20:14

M51i90c85h38a73l 83M60i53l65l92e43r 9246982259252

Sice ctu na Macu, ale nemohu se prihlasit protoze mam vypnute reklamy a zdejsimu systemu se to nelibi.

Musim tedy psat z mobilu a dovedes si predstavit co z ceskeho textu udela spellchecker na iPhone? LOL! Vylozena Sysifova prace!

+1/0
22.6.2017 20:42

V54e15n36d12e52l94i72n60a 31K34e64l55l40e25r 9135646408966

no mi povidejte! Zdejsimu 'systemu' se nelibi takovcy veci! ;-)

Ale presne vim, ja to mam totiz taky tak. Zadna diaktrika plus vsechno cerveny a jak pak pisu jako prase cvicky.

Jak je u Vas? U nas to kralovna furt dobry ;-)

0/0
23.6.2017 17:01

E52v75a 22H22a54s18n94í21k89o60v87á 1554781386134

Proč jím nedávají otázky, na které se dá upřímně odpovědět? To čekali, že řekne, že prateta by hrozně ráda byla královnou? ;-D

+2/0
22.6.2017 14:23

P71e35t48r 87L67e93h19n77e39r63t 2137185388296

Ehm...jaké povinnosti proboha? Ten titul je jenom přežitek tradice, pro kterou sice moc pochopení nemám, ale respektuju ji. Faktem je že bez institutu královské rodiny by se všichni obešli. Nic zásadního by se nestalo. Všechny ty povinnosti a mediální blebty jsou prostě nastrojená šaškárna a je to vlastně divadlo kde divadelní prkna jsou média. Politicky, ekonomicky ani jakkoli jinak není pro VB královská rodina důležitá. A hlavně mi tady nemluvte o turistickém ruchu. To poslední na co jsem byl v Londýně zvědaví byla královská rodina nebo jejich barák.

Ps: kdo první příjde se slovem závist dostane bludištáka. :-P

+3/−27
22.6.2017 13:27

D37u61š38a12n 26D56i49t12r41i60c27h 3178416153229

To není závist, ale nepochopení. My máme presidenta a vyjde nás (v poměru) dráž než královna. Ještě lepší to má Kanada. Ta má hlavu státu zadarmo;-)

+17/−1
22.6.2017 13:56

J72a74k55u36b 51Z68e89m63á75n71e12k 2424963821578

Že zrovna vás královská rodina nezajímá neznamená, že to není nejen turisticky pro Británii hodně silné a hodně výdělečné divadlo.

Mě taky nezajímá fotbal, ale těžko budu tvrdit, že je to zbytečnost na kterou není nikdo zvědavý.

+19/0
22.6.2017 14:05

V50e98n65d90e61l98i58n52a 61K81e63l68l92e86r 9705606628136

a kolik myslite, ze stoji prumerny president? Plus uvedomujete si, resp ste schopen si vubec predstavit, kolik kralovska rodina, zvlast po 'prichodu' Kate, vydela penez?

Jak pise pan Ditrich - primarne je to omezenost. Zavist se s tim mozna sveze, to nevim.

+8/0
22.6.2017 14:19

P65e66t87r 57L81e85h60n47e96r62t 2407235238516

Tyhle všechny aspekty, stejně jako názor pana Ditricha dokážu pochopit, ale není to nijak v rozporu s tím co jsem napsal.

0/−6
22.6.2017 14:48

M29a83r20t27i50n 49K53y23p23r 2322925534874

Tyto "přežitky" jsou něčím těžko měřitelným, co ale dohromady tvoří stát. Samozřejmě státy se bez toho obejdou jako bez spousty jiných věcí. K čemu je u nás třeba oprašování koruny českých králů na lebce Svatého Václava? Proč je tu ta šaškárna se sedmi klíčníky? Nestačil by bohatě jeden klíč v trezoru ředitele Národního muzea? Nestačil. Protože tyto na první pohled bezúčelné rituály nejsou šaškárny, vytváří určité duchovní základy státu, tradice, ke kterým se to společenství lidí hlásí a stmeluje ho. Jinak by stát byl jen jednoúčelovým společenstvím lidí, trošku větší spolek zahrádkářů. A pro ten nikdo nic obětovat nebude.

+12/0
22.6.2017 15:42

P98e96t76r 15P21o49k39o41r26n68ý 4912275792403

"..To poslední na co jsem byl v Londýně zvědaví ..." 8-o;-(

+5/0
22.6.2017 16:24

Š23á11r95k22a 48K67o21l49á18č76k52o20v23á 8596523529

Ten dlouhy, milony lidmi sledovany pochod obou deti za rakvi, to byla dost drsna povinnost. Rakev a za nimi jen obe male deti a nikdo jiny. To si tenkrat mohli odpustit po nich chtit. Nechtela bych to jako dite zazit a evidentne se to do nej hodne vrylo jako zkusenost, kterou by nejradeji nezazil.

+21/−3
22.6.2017 13:05

P65e63t37r 96J60a50r30o56c29h 7730833205138

Jestli nikdo nechce, tak bych se nabídl. ;-)

+7/0
22.6.2017 12:40

A25l27e10š 70K18o39u21ř27i19l 2547843750580

Já vím, že se to asi nebude líbit, ale měl by mít někdo v 21. století v naší kultuře právo na to, aby se hned po narození stal něčím víc než ostatní? To je jen úvaha ;)

+6/−17
22.6.2017 12:33

A88l98e61š 11K35o78u87ř72i12l 2377883810790

Hned mínus. Věděl jsem, že se to nebude líbit. Ale rád bych si spíše přečetl názor na věc ;)

+2/0
22.6.2017 12:35

M72a80r48t92i73n 83H11a45l91á58š52e48k 2150302408344

Líbí se to lidem ve Velké Británii, Kanadě, Austrálii, na Novém Zélandu, ve Švédsku, Norsku, Dánsku, Belgii, Nizozemsku, Lucembursku, Lichtenštensku, v Monaku, atd, atd. Je to záruka toho, že hlavou státu bude ten, či ta, která pro to vychována od malička. Ani jeden ze současných monarchů, na rozdíl od českého prezidenta , se necítí být nečím "víc" než ostatní, právě naopak. Já sám jsem hrdý na to, že jsem v roce 1986 přísahal při převzetí kanadského občanství, věrnost Jejímu Veličenstvu, Elizabeth II.

+19/−3
22.6.2017 12:46

A56l19e51š 30K12o60u30ř93i28l 2477153310390

Zajímavý názor. Asi je to o tom, že v této zemi naše generace monarchii nezažila, proto se těžko chápe smysl krále.Alespoň mně. Možná je to taky tím, že veřejně činné osoby v ČR nám ukázali tolik negativního, že o smyslu jejich funkcí se dá jen pochybovat.

+5/−2
22.6.2017 12:58

M23a89r20t87i38n 65H40a78l25á79š11e74k 2220952508194

Tak to opravdu nechápu, tím jsi popřel svůj první příspěvek. Ve všech monarchiích, bylo tomu tak i v Rakousko - Uhersku, je vláda a parlament.

Vladař se musí řídit výsledkem voleb a zemi zastupuje hlavně u občanů a v zahraničí.

+6/−3
22.6.2017 13:11

A61l30e58š 57K48o54u28ř46i60l 2767213590530

Teď nerozumím, co jsem popřel.

0/−1
22.6.2017 13:29

P74e35t78r 79L16e78h68n41e59r75t 2637105558406

Je to zvrácené. Člověk by měl být strůjcem svého štěstí a svůj status si získat svým umem, talentem nebo pracovitostí. To že hlavou státu může být vlastně úplný dacan je opovrženíhodné a do dnešního vyspělého světa to nepatří.

0/−10
22.6.2017 13:34

A38l50e55n88a 64V79e84s65e27l55á 3733891675718

Ovšem když si v dnešním vyspělém světě prohlédnete ty hlavy státu, které se k postu dostaly svým "umem"... no, nemůžu si pomoct, v drtivé většině případů bych brala radši ty dědičné monarchy.

+18/0
22.6.2017 13:46

V72e37n60d53e80l35i50n53a 32K93e16l26l81e76r 9115536938566

tim 'umem' myslite co? ;-)

+4/−1
22.6.2017 14:29

P92e24t88r 95L14e87h56n79e67r18t 2187325168256

V mezích zákona a dobrých mravů cokoli?;-)

0/−1
22.6.2017 14:51

V20e95n68d32e25l19i29n30a 88K83e27l60l81e47r 9965176648726

a ty zakony a moralni/mravni kodex urcuje kdo? No?? ;-)

+1/0
22.6.2017 16:57

K61a26m96i53l 81P75y33t71e96l10a 8662420451109

Mate pravdu. U nas si lidi toho dacana svobodne zvolili :-P

+9/0
22.6.2017 14:56

V87e89n16d84e18l78i38n83a 37K72e34l14l78e52r 9155186818606

Ja pise pan Halasek - libi se to lidu. Ne kazdemu, to je jasne. A reknu Vam - je celkem dolozena korelace mezi socialnim statutem, inteligenci a nazorem na royal family ;-) (a fakt sikoho jakoze neurazim, fakt to tak je. Asi jak v UK nebyl komunismus, daleko dyl tu vydrzelo 'spojovani' pouze v ramci spolecenskeho kruhu. Proste lady si podkoniho jen tak nevzala, a basta. Takze tady se fakt da poznat IQ na obliceji, na obleceni, na PSC, na skole, kam chodi deti, na jidle, kt ji (napr takovy Brumik je zalezitost nizsich trid). No a vztah ke kralovske rodine. Proste je to jina spolecnost, no.

A i kdyby se nahodou citili byt necim vic, rozhodne to nedavaji najevo ani v nejmensim, Naopak! Plus jsou vtipni, vzdelani (videl jste dokument o Charlesovi? Klido poslu odkaz ale je to v AJ).

Ono kdyz se podivate, jak nastupuje MZ, Klaus, a co treba takovy Putin? Vzdyt ti se chovaji jako absolutisticti monarchove a jeste se opiraji o volbyu lidem. Anebo vsichni ti paprdove v jizni americe - to je taky pekna skvadra! Za jakych okolnosti se tak stalo (a priznejme, ze ten cesky je jeste docela kakao pro deti, oproti jinym), to uz se jakoze neresi.

A nakonec- ano, paradicky kralovske rodiny jsou drahe. Je spocitane, ze 'vydelaji' do britske pokladny minimalne stejne, ne-li vic. Plus charitativni prace.

Jak pise pan Halasek, ze je hrdy na sve prisahani a vernost Velicenstvu, i ja jsem v tomto jasne definovanem tridnim systemu radeji nez na (Orwellove) Farme zvirat.

+6/−1
22.6.2017 14:28

P52e45t70r 89L27e66h24n91e97r52t 2227285638566

Zajímavé, jak jsem psal předtím, dokážu tento slepý obdiv k určité kastě lidí respektovat, na druhou stranu je mi z toho smutno, není to veselé čtení paní Keller...Ve vašem světě by chudák podkoní ač daleko lepší člověk jak morálně tak rozumově byl navždy podkoním a musel by se klanět kastě lidí bez ohledu na jejich kvality, jen čistě kvůli tomu že se narodili v posteli s nebesy. Já jsem rád že tahle doba je ve většině civilizovaného světa v propadlišti dějin.

Jeden takový příklad z nedávne doby....Naše první dáma při návštevě u Elizabeth Maryové se musela poklonit a udělat pukrle....proč proboha. Pokud je mi známo mají obě dvě ruce a dvě nohy, jsou stejného živočišného druhu. Prostě počkám na podání ruky a pronesu How are you? Tak jak je přirozené a slušné.

0/−7
22.6.2017 15:07

M48a27r72t91i41n 22H98a85l44á76š87e34k 2280762968794

;-D;-D;-D8-o8-o8-o8-oTo bylo u královny Elizabeth II. Proč proboha zdravíme sousedy, vážeme si kravaty, zdobíme vánoční stromky, nepliveme ve školách, 8-očešeme se , pokud je co, ctíme své rodiče?:-/?

+7/0
22.6.2017 15:51

P66e88t28r 15L88e10h38n96e71r48t 2707265798846

Ja jsem vychovaný tak ze ruku podává starší člověk. Coz v tomto případě pani Maryova je. Cemu se probuh divite.

0/−3
22.6.2017 19:28

V71e19n19d77e65l61i78n23a 75K69e61l66l10e93r 9125926478466

Pokud vim, mate rad pravidla - napr tykani v diskusich. Dokonce tak, ze jste ochoten vynaset soudy o cloveku, kt Vam tyknul. Tak pokud mohu - pravidlo je ze muzska prijmeni koncici na samohlasku se neprechyluji.

Nebo je to 'jedno'? Pripadne na prechylovani mate sva pravidla? ;-)

+1/0
25.6.2017 19:16

P94e28t85r 32L98e57h66n48e87r74t 2297925508816

Víte budete se divit, ale ja pravidla moc rad nemám. Hlavně ty nesmyslné pokrytecke. Ale někdy se bez nich neobejdeme.

A k vaší korekture.; mýlíte se. Maryova je zcela v poradku samozřejmě.

0/−1
25.6.2017 21:06

V15e58n14d77e25l50i21n45a 10K52e23l57l53e32r 9985446948786

NIKDE jsem nevyjadrila jakekoli kvalitativni hodnoceni, napr charakteru. Popsala jsem parovani ve tridni spolecnosti.

Muze Vam byt smutno jak chce ale u me to fakt neni treba. Jen z me rodiny - ve 30 letech min stoleti si ma babicka, takto architekta zijici Na Kralovskych Vinohradech vzala kuchare. Ja, jako doktor pusobici na universite ve Skotsku jiz 12 rokem ziju naprosto v pohode s truhlarem. Mozna si pletete kausalitu a korelaci? To, ze je nekdo podkonnni neznamena, ze je chudy duchem. Ale vzdelanost, smysl pro humor a vztah k hodnotam spolu koreluji.

Nebo jinak - kdyz se projdete v letnim sobotnim odpoledni po nejakem to peknem nakupnim centru s kiny, restauracemi, atd, kde matky vykecavaji zatimco deti tam lezou po prolejzkach - kolik myslite, ze tam sedi vzdelanych a moudrych zen? Naopak - kolik podkonich potkate v muzeu?

Proste urcite atributy se vyskytuji ve stereotypnim vzorci. Jestli Vas zajima vztah mezi socialni skupinou a zpusobem zivota, rada Vam poslu kvalitni epidemiologicke studie.

A ne, neni to slepe. Pokud tady nezijete (tady myslim v UK), je to nazor pouze artificialne vytvoreny. To co pisete, se v anglictine da popsat jako 'working class guilt'.

+5/0
22.6.2017 16:53

P11e33t30r 61L97e48h19n60e21r27t 2727135938816

Vzhledem k Vasi rodinné historii je pak tohle cleneni o to vice zarazejici. Přečtěte si si znovu Vas předchozí příspěvek na který jsem reagoval. Neprijde Vám že si dosti protirecite?

0/−2
22.6.2017 19:42

V28e78n60d51e88l33i77n95a 35K59e27l43l19e51r 9135436498526

Jeste to zkusim - myslite si, ze absoloventka CVUT muze byt (i) hezka zena?.

Muj tchan, argumentujici podobne jako Vy a jako bonus spatne zvladajici me VS vzdelani v CR i v UK, na me jednou vystekl, ze maji "ve fabrice jednoho inzenyra a ten je teda uplne blbej". Tak jsem mu pritakala, ze to muselo byt neprijemne. A ze vim, i cem mluvim, pac jednou jsem potkala jednoho kopace a ten taky nebyl zadny genius. Navic byl dost hruby a neomaleny.

Myslite ze nekdo muzete byt bud zaslepeny snob nebo 'vschni jsme si rovni'? zadny jiny pohled na spolecnost mozny neni, myslite?

Pokud ano, fakt myslim, ze tahle nase diskuse skoncila. V tom pripade Vam preji vse nejlepsi, mejte se fajn. vk.

+4/0
22.6.2017 20:08

P79e49t91r 27L60e53h59n64e67r63t 2397935718956

Prominte ale s timhle jste zacala vy. Ze vyssi trida respektive vzdelanejsi lidé maji ke kral. rodině vstřícnejsi nazory je prece logické. A vlastně nevim kam jste tim mirila. Jak jste to přesně formulovala o tom dětském koutku vs muzeum umění, ale abych vam to vratil myslite ze v muzeu umění může být na prohlidce treba kominik?

0/−2
22.6.2017 20:50

V58e40n38d74e70l56i54n71a 11K14e96l70l43e64r 9385676578766

omlouvam se, ze jsem v reakci na Vas predchozi diskusni prispeevk reagovla jinym prispevkem, kt Vam popisoval situaci v UK z pohledu nekoho, kdo tu 17 let zije.

Na toho kominika fakt nebudu reagovat vic nez - to myslite vazne?? Fakt jsmte nepochopil vubec nic???

Jak jsem psala vyse - pokud jste provokater, dari se Vam vyborne. Pokdu sve otazky a komentare skutecne myslite vazne, mohu jen zakroutit hlavou a dle pane Werichova moudra doufat, ze se s Vami a nekym podobnym nikdy nesetkam.

+1/0
23.6.2017 17:13

V76e30n33d53e89l11i27n17a 90K33e64l23l66e41r 9865306838786

nedalo mi to, tak skutecne posledni pokus:

Jak rozumite vete: "Mozna si pletete kausalitu a korelaci? To, ze je nekdo podkonnni neznamena, ze je chudy duchem. Ale vzdelanost, smysl pro humor a vztah k hodnotam spolu koreluji."?

0/0
23.6.2017 17:15

P22e38t72r 91L96e18h48n86e29r89t 2207945358106

Nevim proc tady porad nesmyslně mluvite o korelaci inteligence a vztahu ci nazoru na kral. rodinu. Muze je milovat ale stejně tak neuznavat universitni profesor stejně jako clovek x ne ukončenym zakl. vzděláváním. A zřejmě mate za to kdyz zminujete kausalitu ze vsichni ti kteří ve svem životě selhali nebo nenaplnili sve životní cile hledaji nejaky terč na koho to vsechno svést? To přece neni zalezitost monarchie.

0/−1
25.6.2017 10:07

V16e61n26d50e72l15i49n37a 57K63e65l31l16e86r 9465656838226

smarja panno! Tak znova:

Bavili jsme se o tom, zda podkoni a slechticna mohou mit vztah. Zda muze zit doktorka a truhlar. Kolik lidi jake profese je mozno SPISE potkat v muzeu a kolik v nakupnim centru v sobotu odpoledne. Korelace (cim nizsi vzdelani, tim vetsi sance na urcite zvyky, druh mloyvy, atd) je dolozena (chcete epidemiologicke studie?). Kausace neni protoze je statisticky dolozitelne mnozstvi jedincu, kt tent trend (statisticky tred, ne trend podle casopisu Vlasta ci novin Rude Pravo!) splnuji.

A ja jsem Vam - husa hloupa!- snazila vysvetlit, ze pac v UK je jiny tridni system nez v CR, kde komuniste dokazali, ze jsou lide kteri jsou schopni snist cely obed lzici (pro pripad ze se zase ohradite, co mam proti lizici - NIC! To je veta Oldricha Noveho z filmu Svetaci!). A ze xv UK koreluje (cim vic na jedne strane, tim vic na druhe) socialni statut se statutem vzdelani (meri se to vetsinou roky ve vzdelani), zivotnim stylem, vyskytem urcitych chorob a - take!! - vztahem k royal family. To neni president jako ma stat nebo republika, to je kral/ovna, jako jsou v pohadkach.

Uz tomu rozumite?

0/0
25.6.2017 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.