Diskuze

Krása v reklamě je nedosažitelná, říká Bündchenová jako sexy surfařka

Nejlépe placená modelka světa Gisele Bündchenová (34) se stala novou tváří značky Chanel a natočila pro ni reklamu, kde je sexy surfařkou, uhrančivou dámou i oddanou matkou. Modelka přitom pak sama reklamy na krásu kritizovala.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J73á63n 98K25o28t25ú65č

22. 10. 2014 14:49

Vskutku oddaná matka, ktorá si najprv surfuje, potom si ide vyraziť do mesta a medzitým pohladká dcérku, ktorá je celý deň v spoločnosti nejakej opatrovateľky... :)

0 0
možnosti
Foto

Ta reklama se mi moc nelibila, ale Gisele naopak jo. Priznam se, ze jsem ji dosud videla akorat na fotkach v teto rubrice a vzdycky jsem si rikala, ze nechapu, co na ni kazdy vidi. Zrejme take neni uplne fotogenicka, protoze "na zivo", tj. na videu, ktere nezachycuje jen jeden jediny okamzik, vypada dle meho nazoru opravdu vyrazne lepe a uz je mi jasne, proc je tam, kde je :-).

1 0
možnosti

Na parfémech je nejlepší to, že se nemusíte tolik mýt.

1 0
možnosti

J34o94s80e37f 84K13l33a39t

21. 10. 2014 21:49

"Bundchenová"to nemá chybu

0 1
možnosti

J22i74ř29í 21K66r16a72m72p79l

21. 10. 2014 17:23

reklama je moc dlouhá, ani jsem ji nedokoukal. Nudil jsem se

4 0
možnosti

Takový běžný příběh ze života řadového občana;-D

2 0
možnosti
Foto

A32n41n70a 85V74e25s72e91l17á

21. 10. 2014 15:32

Pokud Chanel zaznamenal zvýšení prodeje, splnila reklama svůj účel a „hlubokomyslné“ filosofování nebo rozčilování nad tím, že reklama není jako reálný život, je marnost...

2 0
možnosti

J64o80s81e98f 80L21a36n74k48a

21. 10. 2014 14:57

Podle mě tuctová baba, která akorát věděla komu, kdy, kde a o kolika podržet a ejhle - zrodila se hvězda s platem 1 mld./Kč/rok. PROČ TOTO POTŘEBUJEME VĚDĚT ;-€

0 11
možnosti
Foto

A58n52n38a 56V87e44s20e89l33á

21. 10. 2014 15:29

Další originální myslitel, který nepotřebuje vědět, ale kliknout si musel a zablábolit v diskusi  rovněž...

13 0
možnosti

Krása v reklamě není ani tak nedosažitelná jako naprosto nereálná. Bohužel jsou ženy které si to odmítají připustit.

2 0
možnosti