Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pawlowská o boji s kily: Je to genetické, i když lékaři nesouhlasí

Spisovatelka Halina Pawlowská (59) nepopírá, že ráda jí. Důkazem je její nejnovější kniha Chuť do života, do níž, kromě osvědčených životních pravd, připojila i stovku receptů. Na kameru iDNES.cz přiznala, že hubne celý život a že lásku k jídlu našla už v dětství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P17e96t86r47a 73G45r59ö73s25s78l39o61v52á 5561868668

dámy promiňte, ale bavíte se tu o ho.ně. je šílený jak dokážete slovíčkařit a rozebírat jednu blbost tak dlouho. 8-o8-o

+1/0
5.6.2014 19:00

F94r96a57n71t78i49š48e82k 41K30ý97h38o67s 8398531173856

http://static.fjcdn.com/pictures/Genetics_13d57d_4959779.jpg

+1/0
4.6.2014 15:22

P50e57t65r 80V31a92c86l35a71v40i54k 4126863865932

.. bublina obrowska ... 8-o

+4/−1
4.6.2014 15:16
Foto

N41a18ď83a 20D56u41b42c85o97v58á 7795430914525

Já jen nevím jak o dělá s kloubama a že ještě chodí, že se unese, jinak jí fandím též.

+4/0
4.6.2014 12:09

I86r74e30n72a 80U31r62b98a41n32o65v13á 1698902623548

Halině fandím, je to inteligentní ženská. Sama mám nadváhu od dětství, tak vím, o čem je řeč. Někdo se tady diví, že jí to nevadí. Nejspíš jí to vadí, ale kdyby to bylo tak jednoduché, byli by všichni štíhlí. Říká se, že stačí prostě nežrat, ale zkuste držet dietu celý život. Nebo vy, co ji tady haníte, zkuste se zbavit svých vlastních neřestí, například kouření, ono je to totiž to samé. Ale to, že si Halina sama z toho dokáže udělat srandu znamená, že se přes to už přenesla. Když člověk není dokonalý, což není nikdo, nemůže přece kvůli tomu rezignovat na život. Někdo tady napsal, že každý takový vzhled neunese, ona to unese a ještě je v životě úspěšná, na rozdíl od mnohých, kteří jsou třeba fešáci, ale jejich život je prázdný. Halino - fandím!

+13/−3
4.6.2014 11:13

T51o33m46a86š 80P36o95k67o18r37n70ý 6248735382433

To, že si z toho dělá legraci vůbec nepoukazuje, že se přes to přenesla, ale naopak. Pořád to řeší a pouze to maskuje "humorem". Klíčem je přestat to řešit a začít něco dělat. Ale přece jen je jednoduchší radit druhým než poradit sobě.

+7/0
4.6.2014 11:17

D28a65n62i90e19l90a 12U55r63b37a38n48o91v57á 2124880195496

pustil jste si to video?  Ona to přece sama o sobě neřeší, ale odpovídá na dotazy redaktora, mnohem divnější by bylo kdyby na to reagovala  ve stylu že o tom mluvit nebude, protože to má vyřešené.

Jinak její reakce nevypadají jako hysterický smích, kterým to překonává, nemluví o sobě s despektem ani se nezesměšňuje, já tam vidím spíš docela normální nadhled a sebepřijetí.

+6/−1
4.6.2014 13:40

H20o76n53z46a 33K43o58z14e16l 8974519862444

V kazde tluste zene je hubena zena a spousty zradla.

+2/−1
4.6.2014 14:21

J43a78n41a 56H21o66ř45e98j26š23í 8837537397

Tak jasně že z ní nikdy nebude Twiggy, ale teď je teda kór pulentní...už jsem ji viděla hubenější...ale je to pochopitelný, umřel jí manžel, tak zajídala smutek. To dělám bohužel taky :-/

+2/0
4.6.2014 11:01

R77o46b85e28r97t 60H26o77r49á94č83e24k 5592636496315

To je zvláštní, já když mám problémy a stres, tak hubnu.

+1/−1
4.6.2014 11:02

D56a67n75i32e79l26a 81U56r58b84a75n35o94v80á 2974170595156

Každej to má jinak, někdo ze stresu ani nejí nebo má dokonce průjmy a někdo ten stres "léčí" tím že se přežere.

0/0
4.6.2014 11:08

T45o97m86a38š 58P55o13k29o83r24n90ý 6348645972683

Stres se nevyléčí tím, že se člověk začne nenávidět, trestat a obviňovat sám sebe. A jedno jakou formu zvolí. Je-li to tuna žrádla nebo tím, že přestane jíst.

+3/0
4.6.2014 11:12

A75l45e95n11a 95V80e92s69e60l32á 3263611185278

Nepochybuju o tom, že přejídání není zrovna nejlepší a už vůbec ne nejzdravější forma, jak řešit problémy.

Oproti tomu - vnímat jídlo jako trest, to taky svědčí o nějakém psychickém problému.

+1/−2
4.6.2014 11:23

T43o59m85a36š 30P15o92k28o36r83n61ý 6408555602823

To není o tom vnímat jídlo jako trest, ale o tom, že mnoho lidí se snaží svou bolest řešit přejídáním. Pokud se má někdo rád tak ví, že jsou jídla které dělají tělu dobře a které mu naopak škodí. A když dávám tělu špatné jídlo není to vlastně trest?

+2/−2
4.6.2014 11:33

A86l81e48n78a 33V97e10s15e47l98á 3823281465778

Filozoficky bráno jistě, jenže kdo před každým soustem dlouze filozofuje. Zvlášť jestli je zrovna ve srabu a má milion jiných věcí za krkem... To, co říkáte, funguje, když je člověk v pohodě a nemá nic jiného na práci než řešit své tělo a jak mu dělat z dlouhodobého hlediska dobře. Pod tlakem se prostě řeší jen okamžité přežití a ne co bude pak. A je jedno, jestli je to krizovka při vysokohorském výstupu nebo osobní průšvih doma v teple.

Dobře to není, ale funguje to tak, byť konkrétní projevy jsou u každého jiné. Někdo se zas, když už nemůže dál, prostě sesype, někdo jede jak fretka furt pryč, ale kompenzuje jídlem, atd...

+2/−3
4.6.2014 11:40

D20a24n95i27e92l62a 19U96r16b38a24n17o44v89á 2454280195976

podle mne se nejedná o trest ale o návyk. Nejrychleji si člověk zafixuje návyk, který má z krátkodobého hlediska pozitivní dopad.

Jako třeba droga - na krátkou chvíli vám udělá dobře ... pak se vyvine závislost a to přes fakt, že vědomě víte, že z dlouhodobého hlediska vám to škodí.

Tzn tady je silnější podvědomá reakce na "krátkodobý požitek" než vědomí že někdy za 5 let budu té svíčkové se šesti litovat.

Problém ve změně takovýchto zlozvyků je v tom, že lidé obvykle zapomínají na to že jim ten zlozvyk nesl nějaké to krátkodobé uspokojení a že je potřeba tedy tento typ uspokojení především zýskat jinak aby nedošlo ke strádání. Místo toho se snaží prostě se zlozvykem přestat a nastává reakce jako u feťáka - máte abstynenční příznaky, protože se vám najednou něčeho nedostává.

U přejídání  je to často o pocitu uspokojení. prostě když se najíte je vám na chvíli líp, nejste smutný nebo vystresovaným, život je zkrátka je na chvilku příjemnější. Pokud v životě nic jiného nezměníte, jen začnete jíst měně, tak začnete mít nadbytek těch negativních pocitů, které jste jídlem "nespláchli" a přijde pocit, že se na to můžete vykašlat, než se cítit takhle tak se radši najíte...

Je tedy nutné najít něco co vám nahradí ten emoční zisk, a v tom mnozí selhávají, protože prostě nic takového nenajdou.

+2/0
4.6.2014 11:47

Z53d89e36n33a 26P55o70l28á59č40k48o57v20á 8891965110437

na stránkách STOB - sebekoučing - je možné si sestavit jídelníček tak, aby byl vhodný pro určitého člověka,  a dá se vybrat i z méně kalorických jídel. Kdo by to dělal trochu poctivě, výsledky se určitě dostaví. A není potřeba nějak extra cvičit, stačí i chůze , příp. úklid. 

Vždycky se to ale musí řešit, než třeba člověk přijde do stadia, kdy bude muset chodit o holích a mít bolesti.

Hlavně se nelitovat( nekupovat čokolády a sušenky) a zamyslet se nad sebou

0/0
4.6.2014 11:58

D31a51n43i48e32l68a 79U46r58b43a15n88o12v61á 2564710595126

S tím mohu jen souhlasit. Podstatou je ovšem chtění - ti lidé to v první řadě musí opravdu vážně chtít změnit. A jak už jsem psala jinde hodně obézních by sice chtělo být štíhlí, ale ne za cenu změny životního stylu. 

Zkrátka krátkodobý zisk je přednější než to že možná za 2 roky budou  na relativně normální váze a pravděpodobně zdravější.

Což nechápejte jako výmluvu pro to proč lidé nehubnou ale jako úvahu nad tím, že zas tak snadné to pro ně zjevně není - protože kdyby bylo, tak tu nikdo není tlustý, leda ten, pro koho to bylo životním snem.

Je to jako kouření - všichni ti co kouří ví, že jim to škodí a ví jak se toho zbavit a přesto tu máme pořádt dost kuřáků. Selhávají po psychické stránce úplně stejně jako obézní lidé, jen z nějakého důvodu nejsou tak zajímavým terčem pro nadávky.;-)

+1/0
4.6.2014 12:05

J89a16n91a 63H64o77ř44e52j29š98í 8157947927

Já naopak. Hubnu jen když jsem šťastná

0/0
5.6.2014 14:55

T65o11m50a22š 59P38o60k94o55r31n43ý 6248935232553

Proč se trestáte? :-/

+1/0
4.6.2014 11:07

R10o38b58e50r27t 35H42o32r97á77č31e43k 5432376756245

dědičný může být sklon k nadváze, ale dvě stě kilo nezískáte bez osobního přičinění..

+6/0
4.6.2014 10:56

R45o17m31a55n 59L50a66c11n50ý 1254875950919

Když pořád žere, ať radši slovo geny vynechá ze slovníku, morbidní tlouštidlo. Je fakt hnusná.

+7/−1
4.6.2014 9:53

P45a63v35e29l 92Z34a93t65l81o95u24k43a66l 7171849822247

Jo, Halina, pamatujete její reklamu na Ultra Fit n Slim z roku 2000? :D

Nejlépe ji asi charakterizovala Vosanajazyku: "Tři svázané žoky bavlny jménem Halina Pawlowská" :)

+4/−1
4.6.2014 9:28

Z25d86e34n75a 82P72o36l22á14č83k49o61v57á 8801705170137

Mne by zajímalo, co ty "geny" jí dávají k večeři, že se takhle vypracovala do morbidní tloušťky.

Každý ale takový vzhled neunese, Halina to ale asi nedokáže zvládnout, proto to tak bagatelizuje. Druhá věc ale je zátěž na klouby, to si užije - já mám jen artrozu 1. stupně a je to někdy hodně bolestivé, pak taky zátěž na páteř, atd.

Možná by tady pomohla  bandáž  žaludku.  

A že kůže bude viset, tak se odstraní, nebude první ani poslední.

+2/−2
4.6.2014 9:16

D15a53n37i77e61l41a 60U79r77b10a46n71o45v34á 2784760745426

aha, tak že to, že si někdo ze sebe dokáže udělat srandu a nebere se zas tak vážně je podle vás důkazem že ten člověk "to" nezvládá?

On ale každý není jako vy, skutečně existují lidé, kteří se dokáží sami sobě zasmát, aniž by tím maskovali nějaké vnitřní trauma a zrovna Halina působí že patří mezi ně.

Jinak štíhlost není zárukou spokojenosti či životního štěstí. I štíhlí a dokonce i krásní lidé mohou mýt komplexy a to daleko větší než nějakej spokojenej tlouštík.

Stejně tak každej tlustej nemusí být nemocnej  a může se dožít vysokého věku, třeba takovej Winston Churchill byl vždycky poněkud obézní a dožil se 90 při bystré myslí a dobrém zdraví a když se ho ptali na jeho recept tak jim prý  řekl "absolutely no sport";-D

+4/−4
4.6.2014 9:32

T24o68m79a41š 79P84o66k44o52r32n58ý 6778895692163

Všimněte si jak lidé kterým to tzv. nevadí převracejí svůj handicap na humor. Kdyby ji to nevadilo tak o tom vůbec nemluví a je vnitřně spokojená. Což očividně není.

+4/−1
4.6.2014 11:10

D88a54n52i32e44l46a 86U86r14b47a47n57o45v39á 2504350915776

Podle vás tedy to že si někdo ze sebe dokáže udělat legraci je automaticky důkaz toho, že s tím o čem žertuje není srovnaný?

+1/−1
4.6.2014 11:36

A49l89e31n45a 70V11e14s28e82l50á 3903731885548

Tak obézní je, ale do morbidní tloušťky celkem daleko.

Mimochodem - i přes ta kila má dost výrazný pas, což bývá problém i u spousty žen s podstatně menší nadváhou.

Bandáž žaludku, uřezání kůže - to všechno by měla podstupovat, aby se vám zdálo, že to teda "zvládla"?

+7/−4
4.6.2014 10:08

D92a48n10i87e90l88a 70U93r75b21a44n11o38v59á 2744650125416

V tom zase nesouhlasím, morbidní obezita je lékařky definovaná jako cokoli s BMI nad 40 a myslím, že Halina už je na této hranici.

Ono to mate, protože vidíte reportáže o morbidně obézních co už ani nechodí ale ti už jsou s BMI někde úplně jinde.

Jinak souhlas, má štěstí v tom, že má postavu hruška, ty i při těle vypadají často stále žensky.

0/0
4.6.2014 12:01

A37l42e29n68a 11V70e70s11e41l69á 3563421935648

Špatně se to odhaduje, ale mně až tak nepřijde. Je "prdelatá a prsatá" (nemyslím to pejorativně, prostě se to tak u nás na venkově říká). Ale krom toho pasu má taky relativně štíhlé ruce i kotníky. To na hodně tlustých lidech většinou nevídám.

+2/0
4.6.2014 17:00

D46a59n65i55e68l56a 58U79r43b48a61n70o70v14á 2974710895506

Je to fakt o typu - sou lidi co i při velké váze moc nenabírají v obličeji - což hodně pomáhá, jsou typy co mají štíhlé kotníky a zápěstí - je to fakt kus od kusu není na to úplně jednotná míra "jas se tloustne, nebo kde".

Všimněte si toho u chlapů- hodně silnějších pánů má v podstatě jen vanu a jinak zbytek je celkem OK a pak jsou tací kteří mají relativně málo kil navíc ale jde jim to na zadek a mají pak takovou jakoby ženskou postavu a přitom mají menší nadváhu (na kila) než pán s velkým břichem.

0/0
5.6.2014 12:27

A31l31e71n28a 82V90e17s40e40l58á 3933151565268

Však ano, ale to zmíněné BMI je jen orientační pomůcka. Daleko víc než na tomto číslu opravdu záleží na rozložení celé figury.

Jestli tu někde padlo přirovnání "převázané tři žoky bavlny", tak lidé, které bych řadila k oné morbidní obezitě většinou vypadají jak jediný žok a ještě navíc nepřevázaný... Dost možná, že při stejné celkové váze. Má babička, jak tak pamatuji její výšku a váhu, měla BMI kolem pětatřiceti - a určitě od pohledu vypadala daleko tlustší.

0/0
5.6.2014 14:19

G55u87s41t81a10v 93S32o62j79k65a 1708253695384

Člověk otevře dekl od záchodu a tam.... Kohák.

+5/−1
4.6.2014 9:05

T79o30m79a19š 96P38o58k12o56r16n29ý 6168605622983

Pochopitelně geny hrajou určitou roli, ale jelikož úspěšně s geny mnoho desítek let úspěšně "bojuji" tak vím, že pokud někdo jí to co se mu dostane pod ruku tak se pak nemůže divit, že je tlustý jako vepř.

+2/0
4.6.2014 8:42

H42o34n55z16a 79K69o75z80e44l 8914349782164

Kdyby byla nejak vyznamna,tak o ni historie muze rict,ze to byla WELKA zena :-)

+2/0
4.6.2014 7:54

L60i43n48d62a 21N97o42v12o10t91n58á 9501961480361

Nechápu, že jí to nevadí a konečně něco s tou postavou neudělá. Je jako sud.

+6/−4
4.6.2014 7:39

D78a81n67i69e76l55a 10U94r94b43a34n46o54v50á 2724570635886

Já zas nechápu, že vás něco takového dráždí.;-D Je to její tělo, ať si s ním dělá co chce. Zjevně nijak extrémně nespokojená se sebou není a když už taková byla od 18ti a vdala se tak ji asi měl manžel rád takovou jaká byla.

Jo a kdyby zhubla v tomhle věku a při této velikosti na ideální váhu tak na ní bude všude viset kůže a budevypadat děsně.

Při takovéhle nadváze se prostě nadbytečná kůže nevstřebá a pokud by nechtěla vypadat jako  vypuštěný panáček mišelin, tak by musela podstoupit sérii plastik.

+6/−1
4.6.2014 8:58

L95i90n57d73a 26N16o68v13o58t45n84á 9281371960121

Nic proti obézním. Jen to má vliv na zdraví. Čím víc bude jíst, tím víc zdravotních problémů bude mít. Mě to nedráždí, jen nechápu, že toto může někdo dopustit.

+1/−1
4.6.2014 10:41

A16l14e88n90a 38V83e71s35e95l92á 3213471495778

Kdyby to bylo tak jednoduché...

Jasně, obezita je rizikovým faktorem pro některé nemoci, ale prostá úměra "čím víc jíte, tím víc zdravotních problémů máte" neplatí.

Stejně tak je rizikovým faktorem práce v některých druzích prostředí, kouření, užívání hormonální antikoncepce, stres a mnoho a mnoho dalších. Asi neexistuje člověk, v jehož životě by se nějaké ten rizikový faktor ve větší než únosné míře nevyskytoval. To bychom mohli takhle lamentovat nad každým.

+1/0
4.6.2014 10:50

L22i13n10d10a 75N79o42v66o74t33n32á 9841571270121

Článek má nadpis Pawlowská o boji s kily, proto se vyjadřuji k tématu a komentuji její kila a neřeším kouření. Každopádně jednoduché to asi nebude, ale ať si každý tlusťoch(sorry) hrábne do svědomí, zda se cpe či ne.

+2/−1
4.6.2014 11:02

A92l87e39n45a 54V26e65s10e32l67á 3953831525188

Jasně. Já reagovala vlastně jen na tu poslední větu "nechápu, jak to může někdo dopustit". Já to chápu, protože prakticky každý člověk, kterého znám, něco podobného pravidelně dopouští.

+1/−1
4.6.2014 11:19

D95a14n12i68e13l82a 64U51r61b62a73n78o31v55á 2704880455956

Přesně tak, každý má nějaké zlozvyky, menší či větší, ale má, někdo jezdí nepřiměřenou rychlostí, jiný kouří, druhý vysedává dlouhé hodiny u počítače, další jí příliš málo a je podviživený, někdo zase třeba spí s neznámými lidmi bez ochrany atd.........

A všichni ti lidé ví že potencionálně to pro ně do budoucna může být nebezpečné -ochrnutí, rakovina, špatný zrak, anorexie, AIDS.... a přesto to dělají.

Důvod proč to dělají je v podstatě stejný jako u toho přejídání - prostě jim to v tu chvíli připadá jako dobrý nápad, něco jim to dává a nad možnými důsledky v budoucnu v tu chvíli nepřemýšlí.

+1/0
4.6.2014 13:36

D42a88n51i76e54l46a 26U20r26b28a56n91o79v74á 2394970715496

Kdyby to bylo tak snadné jak naznačujete, tak nemáme skoro žádné obézní lidi, pravdou je že obezita je u nás už spíše epidemií, tak že to zjevně tak jednoduché "nedopustit to" pro ty lidi není.

Samozřejmě že řešení je celkem jasné všem - správná strava a dostatek pohybu...problém obézních je v tom, že to je v rozporu s jejich životním stylem a ten je pro ně velmi těžké změnit trvale.

On je totiž rozdíl zhubnout 2-5 kilo a vědět že i když zhubnete 30 pořád budete vlastně ještě tlustá. Pro mnohé je to pak demotivující , mají pocit, že to ani nemohou zvládnout a navíc, že to utrpení s tím spojené (sport + omezení jídla) za to nestojí.

Navíc mnozí lidé řeší problém až když už je opravdu neúnosný, prevence není zrovna v lidské přirozenosti. Tak že čistě z psychologického hlediska je naopak dost pochopitelné, proč obézní lidé dopustí, že jsou obézní.

Pro mne je po pravdě více nepochopitelné, proč má tolik štíhlých lidí potřebu do tlustých slovně kopat nadávat jim nebo je jakkoli jinak dehonestovat. To ukazuje na závažnější problém v hlavě - dokazují si že sami jsou "lepší" jen tím, že poníží někoho jiného - je to celkem jasný důkaz toho že sami mají velmi podivný vztah sám k sobě a zjevně nízké sebevědomý, protože člověk se zdravým sebevědomým nemá potřebu jakkoli "kopat" do slabších, nemocných, postižených nebo prostě jen jiných lidí.

+2/−1
4.6.2014 11:06

L66i42n95d64a 38N23o66v82o74t65n79á 9691671420261

Pokud se Vás to osobně nějak dotklo, tak sorry. Článek pojednává o boji s kily, musela jste očekávat takové reakce. Být jak sud a plakat nad rozlitým mlékem .... neboli být obézní a divit se, že štíhlí lidé se podivují, že jste obézní... kde se stala chyba ? Možná nějaká část obézních je obézních ze zdravotních důvodů, ale ta bude velmi malá. A můžete dávat mínusy, že nesouhlasíte. Lidi, co znám, jsou tlustí proto, že se cpou a sedí doma ma zadku. Pak mají zdrav. problémy.

+1/−1
4.6.2014 11:27

D29a38n15i90e85l87a 82U21r20b12a88n22o62v90á 2334210875596

Mně se to co píšete vůbec nedotýká tak že se nemáte za co omlouvat. ;-) 

Ale být vámi, zamyslím se nad tím, proč máte potřebu hovořit o obézních jako o tlusťoších - to totiž nevypovídá o nich, ale o vás.

To není o tom proč si oni posteskávají že jsou tlustí nebo že nemohou zhubnout, to je o tom, proč vás to tak dráždí, že musíte používat dehonestující výrazy. A co vám užití takového výrazu přináší, čím vás to uspokojuje?

Jinak Lindo fakt nejsem typ, který by tu mínusoval vše co uvidí, což jste si mohla všimnout. Ctím cizí názory i když s nimi nesouhlasím a nevidím důvod proč vás mínusovat jen pro to, že jste ať už záměrně či nechtěně nepochopila jádro toho o čem byl můj příspěvek, na který jste právě reagovala.

Vám nepřipadá divné, že obézní lidé, přesto že nikomu nic zlého neudělali reálně na diskusích dostávají horší nálepky a je o nich mluveno s větším despektem, než jak je tomu u mnohých kriminálníků?

+4/0
4.6.2014 11:56

L16i59n31d38a 58N24o84v95o84t78n83á 9931951890501

Mně jsou obézní lidé úplně ukradení. Osobně se k nim chovám slušně. Na diskuzích je to o názoru. Já jsem původně vyjádřila svůj názor, že nechápu, jak to někdo může nechat dojít tak daleko. A i když mi to výše vysvětlujete, tak to stále nechápu. Představa, že mě bolí klouby a že si nemám co koupit na sebe, je otřesná. Jinak můžete být klidná, obézní lidé jsou náhodou milí a happy, protože v sobě mají asi spoustu takových látek, které jim pohodu nabudí. Je to jejich věc. Nicméně tady máme článek a diskuzi, takže asi tak.

0/0
4.6.2014 13:02

D10a93n86i55e86l60a 47U76r30b42a72n14o11v77á 2334680155586

Já jsem toho názoru že by člověk měl i v diskusi říkat to, co je ochoten říct danému člověku do očí (ať už je to někdo z diskutujících nebo ten o kom je článek) nebo třeba jen o někom mluví za jeho zády a "drbe" ho. Ale je mi celkem jasné že s tímto přístupem jsem v menšině a nikomu ho nenutím.;-)

K tomu chápání / nechápání, dobrá věřím Vám, že to skutečně nechápete a že není v mých silách vám to vysvětlit. 

Pouze k tomu mohu říct, že vzhledem k počtu obézních lidí zjevně existuje nějaký důvod proč to tak snadno tolik lidí nechá dojít tak daleko a to přes fakt, že  vaše empatické schopnosti vám neumožňují se do nich vžít a pochopit je.

Jinak pokud by vás toto téma skutečně zajímalo tak si přečtěte něco o psychologii obezity, třeba to od fundovaných autorů pochopíte lépe než ode mne.

0/0
4.6.2014 13:14

J40a18n28a 40P32r53a36z17a90k90o92v69a 3201182122652

i tlustí lidé mohou být šťastní a spokojení..... kdyby tloušťku nedávala..zavřela by se někde doma, ale ona si ze sebe umí udělat legraci a žít

+4/−3
4.6.2014 9:12

D75a40n85i44e67l26a 42U54r30b60a34n54o79v47á 2534690655626

Což jí evidentně paní Malá a Poláčková nemohou odpustit.;-D

+3/−1
4.6.2014 10:02

L73i45n24d92a 12N95o62v26o49t38n74á 9631651410281

Já myslím, že hubeným lidem je to fuk, naopak jsou rádi, že nejsou jak sudy. Jen to nechápu. Už jen ten problém si vybrat něco na sebe... asi si jen tak nevyberou.

+4/0
4.6.2014 11:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.