Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Startovní panák se pro zpěvačku v Hlasu stal osudným

Jednadvacetiletá zpěvačka Simona Fehérová po svém výstupu v soutěži Hlas ČeskoSlovenska skončí. Přestože v Souboji s Michalem Chrenkem zazpívala skvěle, Rytmus problematickou "nezávisláčku" ve svém týmu už nechtěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zappina

Rytmusova pokora

Rytmus ukázal jen a jen svoji malost. On sám je namyšlený, arogantní a o pokoře, kterou žádá od druhých nemá ani tušení. Není tam od toho, aby někoho usměrňoval a neustále se předváděl, jaký je mačo, ale aby soutěžícím pomohl a vytáhl z nich maximum. Jenže to od ješitného chudáčka těžko čekat...... Škoda pro diváky.... Naštěstí Simona nepotřebuje pomoc ani jeho (nesahá jí tím, co umí, ani po kotníky), ani nikoho dalšího. Kdo je schopný manažer a producent, skočí po ní sám. ;-)

0/0
2.4.2012 8:42

enpassant

Amatéři

Zbavit se individuality, jediného zpěváka v celé soutěži, který by mohl, neříkám že by to tak na 100% dopadlo, ale mohl by ze soutěže udělat zážitek, to může jen zakomplexovaný amatér. A to jen proto, že na zkoušku přišla trošku piclá. A kdyby ji netlačili do kouta a nedělali přednášky, tak by se tak nekousla. Chtěli ji zlomit, ale to se nepodařilo a nevyplatilo. Škoda.

0/0
2.4.2012 1:09

PetrKa

Rytmus

jen dokázal, že v takové, nebo podobné soutěži nemůže dělat toho co něco hodnotí - soudí - rozhoduje.

Pokud se nepletu, tak se má hodnotit hlas a ne nějakej "respekt" vůči Rytmusovi a Popovičovi. Oni si prostě myslí, že celý svět je musí především "respektovat" a pokud ne, tak odpálí kohokoliv i kdyby to uměl ze všech nejlíp. Tyhle kluci nemají v takové soutěži co dělat, když nedokáží myslet na nic jiného než na své ego.

Je mi úplně jedno kdo tu soutěž vyhraje, ale viděl jsem souboj, kde postoupil evidentně ten horší a to jen díky "ne-respektu" k nějakýmu Rytmusovi ... tohle fakt nechápu.

0/0
1.4.2012 21:18

SVN

Zkrátka

0/0
31.3.2012 19:26

SVN

Re: Zkrátka

střet pravdy s realitou šoubyznysu.

+1/0
31.3.2012 19:27

db2002

*

Tak zrovna Rytmus ji pevecky nema vubec co dat, pac tenclovek ani zpivat neumi. Takze ze tam prisla opila je uplne jedno, Rytmus muze byt rad ze tam vubec prisla, protoze stejne vedela ze je to pouze ztraceny čas :D

+2/0
29.3.2012 12:05

eneregetik

Soutěž

Nevím, proč nechávají hodnotit zpěváky toho netáhla Rytmuse.  Výsledkem bude vyřazení zpěváků, kteří něco umí a vítězit budou zase zpěváci, po kterých za půl roku ani pes neštěkne a nebo když zpívají můj pes trpí - Bende a spol.

Daleko lepší by bylo, kdyby o postupujících rozhodli diváci.

Jinak,  Simona Fehérová byla absolutní jednička.

+2/0
28.3.2012 21:19

MFD to hraje s náma

Re: Soutěž

Neboj, dockas se.

0/0
28.3.2012 23:46

PosledníMohykánStáleŽivý

V samotném závěru ještě jednu poznámku - kdoví jestli.

Taky může jít jenom o trik, který má nalákat diváky, protože teď mi říkala neteř, která to sleduje, že v minulém přenosu žádné rozhodnutí ohledně poslední dvojice údajně nepadlo.:-)

0/0
28.3.2012 17:58

všeználek3

Re: V samotném závěru ještě jednu poznámku - kdoví jestli.

tak padne tento týden a idnes to jako medialní partner pustil:-/

0/0
28.3.2012 19:53

MFD to hraje s náma

Re: V samotném závěru ještě jednu poznámku - kdoví jestli.

Treba mlzej a jeste ji pusti.

Tak jako tak dobra reklama - jeste se ani nevysilalo a uz ma diskuze k tomuto tematu nejvic prispevku ze vsech za dobu trvani souteze.

0/0
28.3.2012 21:12

FirstIdea

Rytmuse nemám ráda

Je to arogantní frajírek. Ale to, co holka předvedla - lézt do soutěže, kterou pohrdá, s pravidly, které zná, a nechce je respektovat, lhát na kameru, to je tragédie. Dobře, že ji vyhodil. Hlas taky není všechno. Přece když jdu do soutěže, která je založená na tom, že si zvolím "kouče", který mi má pomáhat a mám s ním spolupracovat, tak mu přece od začátku nedávám najevo, jaký je to debil a jaká já jsem frajerka. Lidi si nějak začali plést upřímnost s hulvátstvím.

+7/0
28.3.2012 17:12

conceta

Re: Rytmuse nemám ráda

Nechce se mi věřit,že Simona nepostoupí?Jasně zpívala líp...a těšila jsem se na její další výkony.Je zajímavá a soutěž je  o kvalitě hlasu a zpěvu.Kvůli chování odbourat talent....Nevadí,držím ji palce a budu jí sledovat dál v kapelách,kde hraje.Věřím,že jí nic z toho co řekla nebylo jedno....tajně doufala,že Rytmus umí odpouštět.A má se odpouštět....Rytmus nemá ještě zkušenosti s výchovou.....Michal David by to určitě ustál,ale bohužel.....Patriku,chce to ví víc nadhledu !Mám 2 dospělé  děti a vím o čem píšu.

+1/0
29.3.2012 13:29

FirstIdea

Re: Rytmuse nemám ráda

Soutěž je především o spolupráci s koučem, čímž se liší od superstar a jiných. Já tam s nimi pochopitelně nebyla, ale asi došel k závěru, že by s ní spolupráce nebyla možná.

0/0
31.3.2012 18:18

Kanálka

Tak teda sorry

Rytmuse neznám, asi jako většina, přestože ta většina se pasuje na jeho znalce ("viděl jsem ho v TV a je mi tedy jasný, že je to blbec"). Ale ta slečna byla totálně zchlastaná, vyhulená a chovala se jako totální krá.., která už dobyla svět, jen ten svět o tom ještě neví. Rytmus udělal dobře, kdyby si ji nechal, jen by ji utvrdil v tom, že si před ní všichni sednou na zadek. Třeba jí taková lekce pomůže, ale asi těžko, taková megera se těžko změní.

+8/0
28.3.2012 16:32

HarryIKeogh

řekla to správně

...rytmus je pozér, kdysi mluvil o tom jak by nechtěl aby ho hráli v komerčním rádiu...dnes dělá za prachy lehkou děvu a ještě káže něco o pokoře?...řekla mu to dobře, protože před ním nemusí být pokorná a on jí to nemůže nutit....

+1/0
28.3.2012 15:45

HarryIKeogh

Re: řekla to správně

http://www.youtube.com/watch?v=R2A7h8Z-oDI

tady ho máte frajera ;-D

0/0
28.3.2012 16:00

FirstIdea

Re: řekla to správně

Pak k němu neměla jít, když se jí otočili další dva lidi. Jednoduché. Věděla, že si vybírá "kouče". Když má člověk možnost vybrat si šéfa a vybere si někoho, u koho už dopředu ví, že ho nemá proč respektovat, je to blbec. A pokud má problém s respektem obecně, neměla lézt do soutěže, která je na spolupráci s autoritou, jakkoli může být pochybná, založená.

+1/0
28.3.2012 17:18

pan Liska

Ten

Rhytmic je jeste vetsi tluchuba, nez jsme doufali :-/

0/0
28.3.2012 15:20

broskvovyPRD

je to skvělá zpěvačka

a Rytus se svým vynucovaným respektem se může jít bodnout:

Frontmankou je Simona Fehérová, talentovaná zpěvačka s groovy-bluesovými

cítěním, vyhrála cenu za nejlepší sólový výkon v soutěž Junior Jazz. http://www.youtube.com/watch?v=7_5XJRzbBiI V

Její album bych si rozhodně koupil, narozdíl od něho.

+1/0
28.3.2012 15:10

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: je to skvělá zpěvačka

Zkusím si jí příležitostně poslechnout. Mimo jiné, už jsem to chtěl udělat dávno - výborný nick.:-)

0/0
28.3.2012 15:17

91+13

Re: je to skvělá zpěvačka

kdyz nekdo prijde opily a dava takovym zpusobem najevo, ze je mu vse fuk, tak si nic jineho nezaslouzi. Rytmuse nesnasim, ale tady udelal dobre

+4/0
28.3.2012 16:17

dan2se

Re: je to skvělá zpěvačka

co furt máte s tím, že byla opilá ? dala si jen jednoho panáka na kuráž. a to že nerespektuje toho k*k*ta je vcelku pochopitelné.

+1/0
31.3.2012 17:55

sluni-sluni

Re: je to skvělá zpěvačka

k čemu jí je talent, když ho zahodí chlastem a hulením?... za chvíli bude odkecaná  a prohulená...

+1/0
28.3.2012 17:09

Chanuka

Na tý fotce tedy vypadá

že ten panák nebyl jen jeden. Myslím, že v pondělí mi připomínala Ester Kočičkovou. Jinak mě ještě nenachytali a ani jednou jsem to neviděla.;-)

0/0
28.3.2012 14:56

Kurri 22

Takže ta holka je v podstatě takový druhý Řitmus.

Tak v tom případě nám prokázal službu, když ji vyhodil.;-D

+1/0
28.3.2012 14:32

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Takže ta holka je v podstatě takový druhý Řitmus.

Na rozdíl od něj ale údajně umí zpívat, což je dost podstatná věc.

+2/0
28.3.2012 14:43

ezra2

Re: Takže ta holka je v podstatě takový druhý Řitmus.

na rozdíl od něj nic nedokázala, což je více prokazatelné

+1/0
28.3.2012 15:58

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Takže ta holka je v podstatě takový druhý Řitmus.

Tak tohle tady skutečně chybělo. Je to borec, dokázal na Slovensku totéž, co Eva a Vašek u nás, natřískat prachy na co nejjednodušších posluchačích. Jen cílová skupina je na opačném konci věkového spektra. Lidí, pro které znamením úspěchu jsou pouze vydělané prachy, je mi líto. Existuje spousta nepoměrně kvalitnějších věcí, než uměle vytvořená bublina jménem Rytmus. Ovšem opravdová kvalita není pro každého, proto ty, kteří v hudbě opravdu něco dokázali, zná až na čestné výjimky jen malá část populace .

+1/0
28.3.2012 16:14

Alanana

Re: Takže ta holka je v podstatě takový druhý Řitmus.

Tady , ale kvalitu nenajdete . Je zbytečné ji tady hledat.R^

0/0
28.3.2012 18:59

Sub7

...

Naprosto správně, namachrovaní nýmandi mají letět, dobře jí tak. No a  teď je řada na Rytmusovi. Frrrrrrr...

+1/0
28.3.2012 14:31

Leopardo DiKardio

To muselo být úchatné..

:-P:-P

0/0
28.3.2012 14:01

R66

Nabourala mu EGO

... Stačila mi věta, podle které tento "muzikant" hodnotí lidi - ... chová se, ako by vydala alespoň 3 CDčka ...

Takže, když vydám 3 CD a budu je v obchodě prodávat k levnějšímu prášku na praní, tak si mě Rytmus bude vážit !!!;-D .... takže "Česká hudba" ... "bílá orchidej" .... atd. ... to jsou správní Rytmusovi kámoši ....

+3/0
28.3.2012 13:51

Chanuka

Re: Nabourala mu EGO

Tak 3 CDéčka může vydat každý.  Třeba já. Např Partyšová taky jednu dobu byla "zpěvačka" a vydala nějaká CD.

0/0
28.3.2012 14:58

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Nabourala mu EGO

Jojo, to byla vyprsená se svou billboardovou upoutávkou po celé dálnici D1.

0/0
28.3.2012 15:18

Chanuka

Re: Nabourala mu EGO

To měl ještě Koktič peníze........;-D

+1/0
28.3.2012 15:40

usti-mnichov

promovani inzenyri...sinus kosinus

deskriptiva .....hlavy studovaneeeeee ;-D

0/0
28.3.2012 13:33

mashingun66

.

:-PRv

0/0
28.3.2012 13:14

Chudým bral, bohatým dával..(25)

To vážně někdo tu soutěž v karaoke sleduje ?

;-D[>-]Rv!!

0/0
28.3.2012 13:10

všeználek3

Re: To vážně někdo tu soutěž v karaoke sleduje ?

to není důležité hlavní ,že jsme připraveni zasvěceně diskutovatR^

0/0
28.3.2012 19:52

Alanana

Ta tzv porota je taky záhada - proč zrovna oni?

Akorát ten Vláďa Štancl ( i když ho nemusím)  má na to , aby objektivně opravdový talent vybral. Ti ostatní jsou spíše jen k smíchu. :-)

+1/0
28.3.2012 12:58

locom

Jestli to chapu spravne ...

... tak ona mu nedala, ze? :-P

+3/0
28.3.2012 12:51

VydraMi29

škoda, zpívala krásně

Mně se líbí a obdivuji, když někdo krásně zpívá. Proto jsem se občas na tuhle soutěž koukala - ideální pro žehlení nebo uklízení bytu:) Tahle holka zpívala nádherně, hluboký, zajímavý hlas. Tedy chápu i toho Rytmuse (i když mi není sympatický), pokud jsem profík a k něčemu se zavážu, měla bych spolupracovat profesionálně. Možná jí měl říct, že jí dál pošle, protože talent má, ale že pokud se bude opakovat to, že přijde na zkoušku opilá, tak ji vyhodí. Já kdybych přišla do práce opilá, tak si taky zadělávám na průser. Je to škoda, ale život jde dál:-)

+1/0
28.3.2012 12:46

LeniMeni

Re: škoda, zpívala krásně

Máš naprostou pravdu, ale to on bohužel udělat nemohl, protože příště už rozhodují diváci, on už nikoho vyhazovat nemůže. takže by s ní musel pracovat, dokud by ji diváci nevyhodili, třeba až do konce tý soutěže, což je několik měsíců a to by asi bylo pro oba utrpení.

0/0
28.3.2012 16:38

Alanana

Takové uměle vytvořené hvězdičky nebudou mít dlouhé trvání.

Vyjímka je zde jen jedna Aneta Langerová , která  by se prosadila i bez takové soutěže. Je svá a na nic co není si nikdy nehrála  .

Kdybych vybíral opravdový talent já , tak bych vybral toho , kdo by přišel s vlastní původní neokopírovanou tvorbou, popř. hlasem který by byl zajímavý  a hlavně jiný než ostatní. Vemte si třeba takového Jirku Schelingra - myslíte , že by ho Ti vyvolení Rytmusové  a Darinky vybrali ?;-D

0/0
28.3.2012 12:38

master19

Re: Takové uměle vytvořené hvězdičky nebudou mít dlouhé trvání.

Nejpodstatnější je, že talent nemá "vybírat" někdo na povel. Ten, kdo na to opravdu má, se prosadí sám.

0/0
28.3.2012 12:42

MFD to hraje s náma

Re: Takové uměle vytvořené hvězdičky nebudou mít dlouhé trvání.

Aneta se neprosadila, protoze byla nejlepsi, ale protoze byla prvni. Pred Superstar byla napr. ve finale Rozjezdu pro hvezdy, a ze by ji nekdo znal odtamtud? Nezda se.

0/0
28.3.2012 21:08

pepeska

.

no,ale jako ikdyz se ten druhej prosadil,tak vubec netusim,o koho se jedna?:D

0/0
28.3.2012 12:36

Wesl0

Co dodat k této záležitosti

Víte, když se na jednom pódiu sejdou pod rouškou "skvělé a nové soutěže", stárnoucí hitmaker a autor muzikálů, někdejší rocková hvězda české scény, namachrovaný idiot a profesionální porotce Rytmus a odrostlá "sexy" zpěvačka s povahou a názory 15-leté dívky, dostaví se něco, na co se skutečně můžete dívat, jen pokud nemáte v neděli co dělat.

Když člověk chce vyjádřit svůj názor, a není to s předpokladem "Páti" nebo Pepíka vodičky" nebo jak se ten člověk jmenuje, tak musí z kola ven. Rytmus byl a bude člověk bez páteře a jeho přetvářka v podobě tvrdého popera, mě utvrzuje jenom v tom, že současný stav české muziky je někde kde slunce nesvítí.:-)

+1/0
28.3.2012 12:30

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Co dodat k této záležitosti

...v tomto případě slovenské, ale jinak souhlasím.

0/0
28.3.2012 12:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.