Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to prasárna, sepsul Kraus koalici v Praze a obul se do Březiny z ČSSD

Pražský radní Karel Březina bude v Show Jana Krause čelit moderátorově kritice koaliční smlouvy, kterou uzavřeli na pražském magistrátu ODS a ČSSD. "Cítíme se podvedení," zaútočí Kraus na socialistu Březinu. Ten trvá na tom, že se nemají radní za co stydět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

,,palič

Není

to první selfpwn, co Kraus předvádí. Vzpomeňme na jeho účast na spacákové demonstraci za zachování konzervované pravdolásky v české televizi. V té televizi, kde měl potom kšeft a ještě na ni nadával.

0/0
2.12.2010 11:30

arogancemoci3

A může Kraus něco vysvětlit?

Proč se nestaví proti "prasárně" na celostátní úrovni? Vždyť "vítěz" voleb - ČSSD - také nevládne. Nebo to Krause mrzí?

0/0
30.11.2010 15:28

teveva

na čt1

věděli proč Janu Krausovi cenzurovali díly Uvolněte se prosím..

Jan Kraus je můj oblíbenec, u jeho pořadů se fakt nasměju - ovšem to co předvedl s Březinou je přinejmenším zarážející. Úvodní palba zamířená na osobní život politika byla fakt nechutná. Podle mě i kdyby měl 50dětí, tak nám do toho nic není  - po úvodním minutě kdyz jsem seděla s otevřenou pusou údivem k čemu, že se to J.K. snížil jsem se začala nudit. Můj zájem opět vzrostl když se rozhovor s politikem vrátil k politice. Bohužel teď byl nudný zas Březina, obvyklého politického kličkování máme dost z běžného života. Slovo prasárna mě nijak nepohoršovalo, čekala bych i horší. Paní Macháčková byla úplně mimo, připomínala mi Lenku Kořínkovou (taky mimoň) zkříženou s Míšou Dolinovou (taky strašný vkus pro oblečení). Míša Dolinová aspoň pochopila, že blond vlasy není to pravý ořechový. A hlavně by mě vůbec nebavilo kdyby mě někdo pozval do tv na rozhovor a pak se bavili jen o mém otci. Paní se psem nemá cenu komentovat.

0/0
29.11.2010 21:22

666

Re: na čt1

Řekla bych, že ty psí sušenky byly na pořadu nejlepší.

0/0
30.11.2010 8:10

666

Politiku stranou,

to co předvedl "pan" Kraus v pátek bylo ubohé a nízké. Sám se odhalil a ukázal to špatné, co v něm je. Je mi nesmírně líto, že můj oblíbený pořad a moderátor spadl na nejnižší dno pomyslné žumpy. Každý má právo na názor, politickou orientaci a sexuální praktiky a a způsoby dle své libosti , i pan Březina (nezastávám se ho, nemusím ani ČSSD ani jeho). V pátek to byla PRIMA žumpa

0/0
29.11.2010 20:26

repas

Krausova ubohost

Prasarna a hodne zbabela byla se navazet do Breziny. Proc si tam hrdina Kraus nepozval nekoho z ODS, ktera je skutecne odpovedna za vznik koalice?

0/0
29.11.2010 17:15

spolíčko

politická show

Pravidelně sleduji páteční večerní pořady Jana Krause. Vždy jsem se bavil jeho vtipným komentářům a promyšleným "slovním rýpáním" do často osobních věcí pozvaných hostů. Ale to co pan Kraus předvedl v pátečním pořadu při debatě s panem Březinou byla ostuda. To byla ze strany pana Krause jednostranná politická show, kdy se smysl pořadu zvrhl ve vyjádření vlastního osobního názoru k situaci na pražském magistrátu. Zvolená slova při debatě byla dosti nevhodná a tvrzení, že defenestrace je českou tradicí je před blížící se demonstrací vyjádřením skoro až nebezpečným. Svůj postoj k pražskému tématu by si měl pan Kraus vyjádřit jiným způsobem, třeba i tím, že se demonstrace osobně zúčastní a nejlépe tím, že sám přiloží ruku k dílu za Prahu krásnější a voliče spokojenější a nebude jen čekat na to, že se pražské koalici ODS a ČSSD v průběhu jejího čtyřletého působení na magistrátu něco nepovede.

0/0
29.11.2010 11:26

jansva

Re: politická show

Ubohý pan Kraus, ta parafráze známé hry odpovídá zážitku z páteční Talkshow. Jeho vystoupení bylo nadějí, že Březinu zničí,zesměšní a svúj názor prosadí za každou cenu.Opak byl pravdou.Jan Kraus ukázal, že není novinář,ten by měl být nad věcí,herec,to nebyl nikdy a přesvědčil i mne, že jeho neúspěch v ČTV byl zasloužený. Březina,kterého jsem nikdy  rád neměl vyhrál o třídu.Klid proti hysterii a snaze obstát. Jestli je Kraus tukan nevím, ale takový propadák dnes velmi dobrá Prima dlouho nezažila.

0/0
30.11.2010 6:10

mamenec

Jen pojmenováni skutečnosti.....

je to bez diskuze prasárna. A pro mě jednoznačný signál, že v Praze už nikdy ODS volit nebudu...... Už mám plný zuby všech Březinů, Šťastných, Lohynských a spol.

0/0
28.11.2010 11:47

farkas

Kraus

Včera to bylo dost trapné. Mám pocit, že si tam občas léčí své mindráky.

0/0
27.11.2010 12:20

Raimm

Je to vážné

Lidé si bohužel neuvědomují vážnost situace. To, že se před volbami změnily pravidla tak, aby tato koalice mohla vzniknout, jsou první kroky k tomu, aby se jedna vládnoucí síla (ODS+ČSSD) stala neodvolatelnou. Tato síla může pronikat do vládní úrovně a postupně měnit zákony tak, aby nebylo možné je sesadit. Proto je nutné dát najevo nesouhlas dokud je ještě čas a navrhnout nový způsob rozhodování o vládnutí na radnicích. Zřejmě by bylo mnohem lepší, pokud by měla vítězná strana právo vybrat si svého partnera a při odmítnutí spolupráce od všech stran vládnout sama.

0/0
27.11.2010 11:41

sarumánek

Re: Je to vážné

Tomu říkám superdemokracie! V takovém případě by teď v tomto státě totiž vládla sociální demokracie. Sama. Koukám, že politické hysterčení nezná meze. :-)

0/0
27.11.2010 11:50

farkas

Re: Je to vážné

Pražané si neuvědomují, co je to demokracie.

0/0
27.11.2010 12:18

ábeles1.

Vovov

ve 03:O1 má naprostou pravdu, a Kraus si může jen trhnout nohou, jeho problém to není, to je problém politických stran! Že jde o koryta, to jde všem, ať mají barvu jakoukolif!

Co dělá tato ptákovina na revý, nechápu.8-oEU

0/0
27.11.2010 11:22

Peter Schlemihls

březinu opravdu nemám rád

ale proti krausovi to byl naprostý duševní gigant

0/0
27.11.2010 11:22

modrá sardinka

Re: březinu opravdu nemám rád

Že bych se na to podívala? To musí být něco :-)

0/0
1.12.2010 20:39

11jarka

Divím se hostům, že mu tam chodí!

To co předvedl Kraus v posledním pořadu opravdu svědčí o jeho ubohosti! Pominu politické téma, ale způsob, jakým diskuzi vedl a ponižoval Březinu je opravdu nevídaný! Tohle si žádný jiný moderátor nedovolí takto ponižovat hosty ať stojí na jakékoliv straně politického spektra! I jako volič, jak se prezentoval Kraus, se musí chovat na obrazovce korektně! Pokud je to tedy profesionál a ne zamindrákovaný špatný herec!Rv

0/0
27.11.2010 11:21

Usmolená štětina

Re: Divím se hostům, že mu tam chodí!

R^ přesná analýza.

0/0
28.11.2010 15:16

janstanek

Kraus si plete pojmy s dojmy.

Kraus je demagog. To, že se Sociální demokracie prosadila do vedení pražského

magistrátu, je přece legitimní a logické. Jak jinak by totiž mohla

prosazovat svůj volební program? Ostuda

je v tom, že dvě pravicové strany se nedokázaly dohodnout.

0/0
27.11.2010 9:49

sarumánek

Re: Kraus si plete pojmy s dojmy.

Na komunální úrovni jsou pojmy levice a pravice naprosto irelevantní. Mnohem více jde o osobní kontakty, vazby a konexe, které jsou zárukou kvalitního fungování penězovodů. Praha je v tomto směru zlatý důl, proto to byla tak lítá bitva.

0/0
27.11.2010 11:53

davidh2002@volny.cz

SPRÁVNĚ

Pan Kraus vrátil direkt - Když si z nás politici dělají veřejně prd.el, proč si to samé neudělal z politika.

To jak pan Kraus ponižoval pana Březinu (myslím, že ponižoval je to správné slovo), bylo dosti husté. Ale souhlasím s tím - když si s námi politi vytírají zad.k, ať poznají jaké to je!!!

Fandím panu Krausovi!

0/0
27.11.2010 9:34

farkas

Re: SPRÁVNĚ

Bylo to od Krause nechutné.

0/0
27.11.2010 12:23

Mrkef.

Pravda

Prásárna to je a taky je krásně vidět,jak zvítězily opět koryta Rv

0/0
27.11.2010 9:21

baano

Re: Pravda

svatá pravdaR^R^R^

0/0
27.11.2010 18:22

Baier

Ačkoliv mám Krause

celkem v oblibě, tentokrát to zvládnul s odřenýma ušima. Byl dost nervozní, opakoval se, freneticky reagoval a hlavně tím, jak se soustředil na napadání, nedal moc prostoru Kateřině Macháčkové. Kdybych ho neznal, tak bych si myslel, že je nafetovaný.

0/0
27.11.2010 9:20

Kirken

Na soukromé televizi...

...si může Kraus pindat co chce. Vadilo mi to na ČT, kde jsem na to nedobrovolně přispíval. JInak se vsadím, že kdyby se socani dali do kupy s TOPkou a Tůma by byl primátor, tak by byl Krausík na Březinu jako med. Jó, to by se o zradu na voličích určitě nejednalo...;-D

0/0
27.11.2010 7:26

Jsem Neprůstřelný Boris Patriku

Re: Na soukromé televizi...

přesně R^

0/0
27.11.2010 8:26

leather-man

Re: Na soukromé televizi...

R^

0/0
27.11.2010 8:42

farkas

Re: Na soukromé televizi...

Přitom TOP jsou bývalí ODSáci.

0/0
27.11.2010 12:23

uzunoglu

prasárna,

je to, co dělá Kraus. Tato koalice vznikla z demokratických voleb. Anebo o tom je nějaká pochyba ?R^

0/0
27.11.2010 6:33

everlast1

Re: prasárna,

Demokratické moc nebyly, když byl maximálně ohnutý poměrný systém k většinovému.

0/0
27.11.2010 15:55

Kilián Nedory asi po jedenácté

no soudruh Březina myslím nebyl rád, že tu nabídku

skočit si pokecat ke Krausovi přijal, na druhou stranu gynekolog by si to nikdy netroufl...ono pro něj nejspíš bude problém i vylézt na ulici, vždycky se najde někdo poblíž kdo na něj s chutí flusne Rv

0/0
27.11.2010 1:29

cistaevropa

kraus a nekolik tisic lidi se citi

podvedeno, milion a pul prazaku ne. tak at kraus a vriskalove na diskusich mluvi pouze za sebe a pripadne za lidi co se jejich demonstraci realne ucastni.  rozhodne krausove ani diskutujici nemaji nejaky mandat mluvit napriklad za mne a za dalsi milion a pul prazaku

0/0
27.11.2010 1:08

LUF4

Re: kraus a nekolik tisic lidi se citi

R^  Souhlas. Socani + ODS mají dohromady větší mandát než TOP90 tak jaký podvod?? Lidi bez vlastního názoru ochotně věří každé hlouposti co někoho napadne  ...

0/0
27.11.2010 1:25

Kilián Nedory asi po jedenácté

Re: kraus a nekolik tisic lidi se citi

jasně pár lidí protestuje, a všichni ostatní jsou tudíž pro a pomalu tu príma koalici slaví ;-D

0/0
27.11.2010 1:27

vovov

Re: kraus a nekolik tisic lidi se citi

Volby do sněmovny vyhrála ČSSD a ani nesměla mít pokus o sestavení vlády. Tehdfy měli také vřískat ti, co vřískají nyní, avšak to ani necekli !

0/0
27.11.2010 3:01

cistaevropa

Re: kraus a nekolik tisic lidi se citi

nemusi byt pro, muze jim to byt jedno. kdo je proti a nic nedela tak se naprosto nijak nepocita. to je takove to jako za komunismu byli dneska prej vsichni proti ale k volbam chodil skoro kazdej ;-D

kraus a jini reprezentuji pouze sami sebe, mne ne, a ja se podveden necitim, tak at sakra nemluvi za mne nebo o tom ze mne nekdo podvedl atd.

0/0
27.11.2010 10:06

jurneff

Re: kraus a nekolik tisic lidi se citi

Vy jste se v té praze od posledně nějak pomnožili, ne?

0/0
27.11.2010 8:51

Berserk

Re: kraus a nekolik tisic lidi se citi

No to vis, kazdy vidlak s teplakama se sem cpe

0/0
27.11.2010 9:15

cistaevropa

Re: kraus a nekolik tisic lidi se citi

tenhle slovnik mivaj vetsinou naplavy ktery potrebujou bejt papezstejsi nez papez ;-D

0/0
27.11.2010 10:07

baano

Výborně pane Kraus !!

Děkuji Vám za to, že jste vyjádřil mínění nás ostatních, i když to co se děje v Praze se děje i např. v Brně a jiných městech. V předvolebním boji zavilí nepřátelé a po volbách velcí spojenci - a vůbec se nerespektuje názor voličů !!!

Za vším jsou jenom špinavé peníze a boj o moc.;-€

0/0
26.11.2010 23:49

Jsem Neprůstřelný Boris Patriku

Re: Výborně pane Kraus !!

KOHO vás ostatních?

0/0
27.11.2010 8:27

Usmolená štětina

Re: Výborně pane Kraus !!

...mluv jen za sebe, Otíku. Jo! A abys neprošvihl biják. Dávají Macha a Šebestovou.

0/0
28.11.2010 15:18

polární liška 1

Mrknul jsem na to a Kraus se vyloženě ztrapnil...

Absolutně nebyl schopný rozumně a logicky reagovat na prostou odpověď, že svůj program "socani" splní a ať je tudíž hodnotí až posléze... Opravdu zoufalý moderátorský výkon. Přitom slabšího soupeře, než je Březina, těžko mohl mít a stačilo jedno klišé, aby byl v koncích...

0/0
26.11.2010 23:48

Kilián Nedory asi po jedenácté

Re: Mrknul jsem na to a Kraus se vyloženě ztrapnil...

na co chceš reagovat - on pouze řekl, že to tvrdí vždy všichni, v tom má naprostou pravdu

0/0
27.11.2010 1:30

sarumánek

co je to prasárna?

Naschvál jsem se na to teď podíval a nestačil jsem zírat. Kraus ho v podstatě ani jednou nenechal domluvit a jeho jediným cílem bylo ho maximálně zesměšnit. Hlavním motivem v podstatě bylo "ať říkáte, co říkáte, jsou to jen žvásty a uděláme defenestraci". Nikdy jsem nezažil moderátora, kterého by vůbec nezajímalo, co vlastně jeho host říká. Od památného vystoupení s Vondráčkovou nejhorší moderátorský výkon. Březina je opravdu odporný, nicméně mám rád fér hru a ne upalování - narozdíl od většiny diskutujících.

0/0
26.11.2010 22:55

ouki

Re: co je to prasárna?

ale zábavný pořad přeci není o nějakém objektivním hodnocení apod. Atˇ si Bžezina na to jde do otázek Václava Moravce. Kraus ho vůbec nemusí nechat domluvit, je to na něm, na čem to postaví

0/0
26.11.2010 23:29

polární liška 1

Re: co je to prasárna?

V zásadě máš pravdu, je to jeho plné právo ztrapnit se ve svém pořadu...

0/0
26.11.2010 23:49

Kurri22

Re: co je to prasárna?

Zábavný pořad ne, ale tohle nebylo ani náznakem zábavné.

0/0
28.11.2010 20:19

crupier

No,

nikdy bych nevěřil, že se budu zastávat socana, ale Kraus je trapný, ty jeho cancy mají stejnou úroveń, jako nadávání v hospodě čtvrté cenové.

0/0
26.11.2010 22:25







Najdete na iDNES.cz