Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Marián přišel nesměle jako Susan Boyle a výkonem vyrazil dech

Příběhy a zvraty, ze kterých mrazí. V takovém duchu se neslo další vydání show Česko Slovensko má talent, v níž zazářil nesmělý šestatřicetiletý Slovák Marián Zázrivý. Svým příchodem a úvodním vystoupením napodobil slavnou Susan Boyle, porotě vyrazil dech. Jan Kraus se mu dokonce omlouval za úvodní jízlivé poznámky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tigricatko1

Hm...

Ked tu citam niektore prispevky, tak mi je z toho zle. Rv8-o Vam niektorym musel niekto velmi ublizit, ze mu tak velmi prajete. A najlepsie je, ze tu hodnotia sami profici, ktori toho v zivote vela dosiahli najma klikanim na tlacidla mysi. Nic ine, len zavist.

0/0
8.9.2010 10:50

Kmenicka

Jakto??

Jak mohli lidé s takovýmto talentem doteď běhat po světě? Tento člověk má dostat angažmá minimálně ve státní opeře, protože on má skutečně krásný hlas a tvrďte si, co chcete, ale mně připadá lepší než ten Brit.

0/0
7.9.2010 17:51

Mražená spermie

Re: Jakto??

mně ne.

0/0
7.9.2010 18:13

bulbik

zpev nazivo

Porad nesleduju, tedy ani nemam moznost ho sledovat, ale tato ukazka je pro me prijemnym prekvapenim. Tohle je soutez, nikdo ze soutezicich neni zvykly na velke publikum a pohyb pred kamerou. Tento pan je mi sympaticky a urcite vycniva nad vetsinou hudebnich 'hyjkalu' dnesniho ceskeho showbusinessu. Sanci si zaslouzi. Krom toho a z takovymi soutezemi (prestoze prevzatymi) ma konecne ceske televizni publikum moznost slyset skutecny zpev nazivo. Jinak je to jeden cely playback. Napriklad v Italii je vetsina zpivane produkce v primem prenosu vzdy nazivo....pak je videt (ehm slyset) rozdil v kvalite zpevaku.

0/0
7.9.2010 14:50

Timca

Marián

kouzelné na celém tom vystoupení bylo právě to, že pan Marián přišel jako obyčejný, nesmírně skromný člověk, který vystřihnul árii jako z partesu. Srovnáním s Paulem Pottsem se samozřejmě neubrání, ale není jeho vinou, že Paul soutěžil o pár let dříve. Jeho hlas jistě nebyl bez chyby, ale na tom může zapracovat (tak jako musel zapracovat i Paul Potts a Susan Boyle). Pro jeho skromnost a pokoru mu moc přeju, aby to dotáhl hodně daleko.

0/0
7.9.2010 13:54

Lukke-Luk

Cože? Tohle je Paul Pott

Nechápu, proč všichni tohoto pána srovnáváte se Suzan Boyle? Vždyť je to kopie Paula Potta, jen bohužel v horším provedení... Zpívá krásně, samozřejmě, ale na Paula to rozhodně nemělo... Mrkněte sami.

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

0/0
6.9.2010 19:41

hasmen - náhradní nick

Re: Cože? Tohle je Paul Pott

A nemyslíš náhodou toho Pol Pota?

0/0
6.9.2010 20:57

pavliik_

Re: Cože? Tohle je Paul Pott

Presne tak R^

0/0
7.9.2010 14:03

VydraMi29

kopie britské verze

Jo, pán je fakt dobrej a zpívá hezky. A taky mi celkem nevadí, že si vybral tuhle píseň. I když to podle mě není náhoda, ale rozhodla dramaturgie. Ale že i porotci se tváří úplně stejně jako britská porota - ten slovák je jako simon atd. Pusťte si to na youtube.com (stačí zadat Paul Potts) a grimasy všech tří z poroty porovnejte s těma českýma... Tohle mě na tom vadí, jak se přejímají formáty a role. Divím se, že do toho všichni tři naši porotci šli. Mně někdo říkat, že se mám zatvářit takto nebo ty si dej ruce do dlaní jako ta ženská v Británii, tak bych je poslala někam... Tohle mi na tom všem hrozně vadí. A bohužel tato trapnost přehlušila hezký výkon p. Zárivého, který by si ale možná pro zpěv vybral jinou píseň. Nikdy se to nedozvíme, ale podle mě mu nessum dormu vybrali tvůrci pořadu... Je to smutné

0/0
6.9.2010 16:11

mazlikuzlik

Re: kopie britské verze

To si nemyslím. Když se jde někdo někam prezentovat, většinou si vybírá nějakou "pecku", aby zaujmul... a tohle byla sázka na jistotu. Navíc to většina lidí tj. i laiků zná a může si tedy udělat představu - porovnávat.

A co se týká hl. charakterů v porotě, tak je to celkem logické. Nemohou tam sedět tři břitvy, které každého ihned setnou. Tak je tam jedna hodná roztomilá, klidnější sarkastický vtipálek a jeden drsňák... To není náhoda, ani kopírování, ale vhodně zvolená porota. Musí se doplňovat a nabídnout celé spektrum emocí a názorů. Pak to teprve diváka může bavit nebo zajímat.

A že někdo kouká s otevřenou pusou, jako koukal s otevřenou pusou v Anglii? Já bych taky tu "hubu" nezavřel... Ale např. u Krause si to představit neumím, ten je hodně často nad věcí (ať už skutečně a nebo to jen hraje.) U něho by ta otevřená pusa znamenala (vypadala) spíš výsměšně. Tak koukal Jaro obdobně jako Simon v Anglii.

0/0
6.9.2010 16:25

mikado12

Re: kopie britské verze

Nedávno dávali ukázku z Talentu na Ukrajině. Nějaký roztomilý dětičky. Musím říct, že byly dobrý. Dělaly balet nebo umělecký tanec nebo co...a porota "čučela stejně".  Až mě to přišlo nepřirozený, ten výraz tváře "wow".

0/0
6.9.2010 16:33

ph123

hm

co se da delat. slovaci maji vic talentu...

0/0
6.9.2010 15:00

mazlikuzlik

Druhý Potts? Nevadí...

Mně je celkem jedno, že je to příběh podobný Paul Pottsovi, a že ta árie je silná sama o sobě, jak tu někteří psali...

Abyste to vůbec zazpívali, tak potřebujete mít hlas a něco umět a tenhle člověk splňuje. Klidně by se mohl jako operní zpěvák živit.

0/0
6.9.2010 14:58

_m-

Re: Druhý Potts? Nevadí...

No - to teda zatím nemohl, časem a cvičením možná.....

Má slušnou barvu hlasu a slušný rozsah, ale žádná extratřída to není a navíc - takové to něco, to mi tam chybělo.

0/0
6.9.2010 15:14

mazlikuzlik

Re: Druhý Potts? Nevadí...

Operu zpívají desítky horších hlasů než je on...

Schválně jsem si teď poslechl Pavarottiho, Pottse a Bocelliho. A troufám si tvrdit, že Bocelli byl sice bezchybný, ale hodně nudný a bezkrevný. To přednes Zázrivého byl lepší...

0/0
6.9.2010 15:19

_m-

Re: Druhý Potts? Nevadí...

Jo souhlasím, že Bocelli je nudný - konekonců, kdyby nebyl slepý tak by i se svým bezpochyby velkým hlasem zpíval tak leda na gondole - právě proto, že je nudný. Potts je něco podobného, v menším A pan Zázrivý opravdu na velkou operu nemá. Aspoň zatím ne - koneckonců ještě  mu není 70.

Právě Pavarotti měl to něco, co z hezkého hlasu a velkého rozsahu dělá osobnost.

0/0
6.9.2010 15:55

Lukke-Luk

Re: Druhý Potts? Nevadí...

Proboha, srovnávat Bocelliho s tímhle pánem... to snad ne...

0/0
6.9.2010 19:43

mazlikuzlik

Re: Druhý Potts? Nevadí...

Psal jsem pouze o přednesu nikoliv o provedení....

0/0
7.9.2010 8:30

mazlikuzlik

Re: Druhý Potts? Nevadí...

BTW Můj favorit

http://www.youtube.com/watch?v=CrJC7l5Pn-k

0/0
6.9.2010 15:45

Lukke-Luk

Re: Druhý Potts? Nevadí...

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

0/0
6.9.2010 19:58

Lucass

Je dobrej

Pán je dobrej a není jeho chyba, že před x lety v jiné zemi byl podobný soutěžící... Jasně, základem úspěchu talentových show je vyrobit svého vlastního Paula Pottse nebo Susan Boyle, takže se o to snaží i Prima. Není to na úrovni britské verze, ale také Britská verze je nejlepší talentová show v Evropě a to je docela vysoko nasazená laťka... ;-)

0/0
6.9.2010 13:54

trasa G brněnského metra

Dotaz ...

Jaký je vůbec rozdíl mezi soutěží na Nově a na Primě?:-P

0/0
6.9.2010 13:08

roedor

Re: Dotaz ...

kupodivu celkem velký, Nova to tentokrát totálně potento. Prima musí jet podle licence, takže se to dá vydržet;-)

0/0
6.9.2010 14:27

jenicek25

Re: Dotaz ...

jj, ani Mareš to nezachrání. Nejtrapnější jsou ty cuchty neda vlastně modeátorky, to jsem fakt nepobral co tam předvádí.

A se Šeredovou to taky nevyhráli, furt je otrávená, tváří se jak znuděná nána, evidentně je to omyl

0/0
6.9.2010 15:08

roedor

Re: Dotaz ...

vedle Banášový se těžko prosadí...IMHO totálně nezvládnutý výběr porotců a vůbec systém poroty je voľaký čudný

0/0
6.9.2010 15:18

mazlikuzlik

Re: Dotaz ...

No, Šeredová je těžký omyl. Nemastná, neslaná, často není schopna postihnout podstatu a nebo je bez názoru. Hezký, pěkný, líbilo se mi to, nic nezachrání.

Přijde mi jako by byla permanentně na někoho naštvaná...

0/0
6.9.2010 15:34

WoCoGo

Re: Dotaz ...

a kdo to vubec je ta seredova???jako vazne nevim,znam jen tu co picha italsky kopacky,ale ta toho krom toho taky nikdy nic nepredvedla mooodelka (krom oblikatniho roztahovani noh na kazdeho z ceskeho "soubiznysu")

0/0
8.9.2010 9:02

fitzie

tak mně nevyrazil nic.

Susan Boyle měla sice v hlavě míchaná vejce, ale hlas, který měl lehkost a neuvěřitlelný emocionální náboj. (bohužel, bez té hlavy byl stejně skoro k nepotřebě). Ale měla talent. Marián má hlas... průměrný, na danou árii stěží postačující. Emocionální náboj žádný. Ano, Marián má hlasivky. Nemá talent.

0/0
6.9.2010 12:50

roedor

Re: tak mně nevyrazil nic.

R^

0/0
6.9.2010 15:19

sodoma

Re: tak mně nevyrazil nic.

nevyrazil ani mne. je mi luto...rozsah ma, ale to je vsetko..porovnavat toho brita s tymto panom je ako porovnavat lady dianu so simonou krainovou. verim tomu, ze pokial by sa mu venoval nejaky pedagog, tak by sa operou mohol zivit, ale aria v marianovom podanim mi prisla neskutocne krcovita. ale prajem mu naozaj vela stastia.

0/0
6.9.2010 20:44

zakázali psát a zakázali zpívat

Ten chlap má docela smůlu

Že před pár lety udělal ve stejné show s úplně stejným vystoupením díru do světa jistý Paul Potts. Taky outsider, taky opera, taky Messun Dorma, taky pochvala. Problém je, že už to tu všechno jednou (několikrát) bylo.

0/0
6.9.2010 12:43

brej den, pánové

Re: Ten chlap má docela smůlu

No a?

0/0
6.9.2010 19:12

opportunity

Zazpíval

čistě, ale když zazpíval Paul Potts, měla jsem husí kůži. A o tom to je.

0/0
6.9.2010 12:33

Mustang

Výkon pana Mariána včera

mne dojal, bylo vidět, jak z něj stres po tak fantastickém výkonu spadl! Takovému člověku ze srdce přeji aby vyhrál!

0/0
6.9.2010 12:23

sef_Cezu

nejlepsi

Nemohl jsem to dlouho najít, ale tohle je můj vítěž. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=KfUPnlHM3Rk

0/0
6.9.2010 11:57

nikdynicnebylo

ale jo, susan ...

on napodobil susan v tom smyslu, že přišel, nikdo od něj nic pořádnýho nečekal, a on tam pak vyseknul takovouhle árii. ne že zpíval stejnou písničku...

0/0
6.9.2010 11:57

Lukke-Luk

Re: ale jo, susan ...

Podobnost je spíše s Paulem Pottsem.

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

0/0
6.9.2010 19:47

Edelain

boze proc?

Vazeny pane autore tohoto clanku, v redakci idnes muze zrejme pracovat, kazdy, kdo tam prijde a ma o tuto praci zajem. nehlede na kvalifikaci. Jak se muze stat takova trapna chyba?? Vystoupeni pana Mariana bylo napodobenim Paula Pottse, nikoli Susan Boyle. Gratuluji Vam k neprofesionalite.Rv

0/0
6.9.2010 11:42

_m-

Re: boze proc?

Paul Potts...... kdo to byl, kdy to bylo....pan redaktor není přece historik, aby si pamatoval něco staršího než jeden rok.

Mimochodem - nejsem pro změnu odborník na výherce různých soutěží, zpívá ještě Paul Potts?

0/0
6.9.2010 11:44

Wabo

Re: boze proc?

V létě zpíval v Praze. Kolik lidí tam bylo, nevím.

0/0
6.9.2010 11:47

_m-

Re: boze proc?

dík

0/0
6.9.2010 11:47

sarumánek

Re: boze proc?

Pořádá dodnes velmi úspěšná světová turné, vydal dvě velmi úspěšné desky, v Praze měl vyprodáno jako skoro všude jinde.

0/0
6.9.2010 12:12

Matthew bee

Kraus

Nechápu proč se mu Kraus po vystoupení omluvil. Vždyť neřekl nic špatnýho a hlavně kdyby ten člověk vybouchl, tak by žádná omluva nebyla. Ale asi to patřilo do scénáře, Prima má „svůj příběh” v talentové soutěži a porotci zareagovali jak měli nejspíš pro tyto případy nakázáno.

0/0
6.9.2010 11:30

_m-

Re: Kraus

Ano, protože to patřilo do scénáře.....

0/0
6.9.2010 11:30

Wabo

Re: Kraus

Jojo. Přesná kopie reakce z Británie, která se osvědčila u diváků i v médiích. Kraus se okatě ani nesnažil, aby to vypadalo, že to vypadlo z jeho hlavy.

0/0
6.9.2010 11:33

f0rr35t

Re: Kraus

Nejen tohle je podle scénáře. Tahle soutěž je dokonalá kopie BGT. Ti dva moderátoři se těm britským nápadně podobají, porota má složení prava: ten zlej, hodná ženská a ten napůl zlej. Když je na pódiu nějakej zoufalec, tak ho moderátoři imitují... v posledním díle dokonce museli rozdělit dvě sestry, aby měli srdceryvný příběh (podle stejného scénáře jako v BGT).

CS má talent není rozhodně dokonalá show, to ani náhodou. Ale pořád je to lepší, než ta troškovská estráda na Nově, z té se mi fakt udělalo nevolno Rv A hlavně: Leoši, je čas jít do důchodu, už to jde s tebou z kopce. Pamatuju si Mareše naživo když začínal a dokázal dvě hodiny naprosto skvěle bavit celé publikum, zatímco teď se těm jeho vtípkům směje snad jen on sám.

0/0
6.9.2010 11:54

sarumánek

Re: Kraus

Mein gott, tady někdo něco zoufale nepochopil... On je to opravdu zakoupený pořad, stejně jako Superstar nebo Big Brother. Koupili si na to prostě licenci a dostali tlustou bichli i s těmi nejmenšími detaily, jak to musí vypadat. :-)

0/0
6.9.2010 12:11

f0rr35t

Re: Kraus

já ale chápu, že to je licence, ale je to propracované do takových detailů, až mě to překvapilo. Fajn, něco jsem nevěděl, ale neřekl bych, že jsem to "zoufale nepochopil". ;-)

0/0
6.9.2010 15:25

666

Re: Kraus

Právě proto, že pořad ČS má talent je až příliš svázán licenčními pravidly, podívám se raději na "tvořivější" Talentmánii. Mareš jako moderátor je výborný a Banášová s Haberou v porotě taky ujdou.

0/0
6.9.2010 12:23

_m-

Re: Kraus

Z obou pořadů jsem viděla asi 10 minut, a bez obu se obejdu. Ale z toho mála co jsem viděla mi talentmánia připadá uřvanější vulgárnější.

0/0
6.9.2010 12:28







Najdete na iDNES.cz