Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Yemi A. D. si vzal partnera, na obřadu promluvila i exministryně

Choreograf a tanečník Yemi A. D. si v sobotu večer řekl po čtyřech letech soužití s Jaromírem Smetanou ANO. Oficiálně se ovšem nechal zaregistrovat už den předtím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Clar

Mě je spíš záhadou

jak může bejt  vyhořelej moderátor vyhořelýho teenagerskýho pořadu stále považovanej za celebritu... Sice se nezajímám o tancování, takže nevím kde tancuje a jak, ale má zřejmě dost známejch v tisku, páč se o něm v souvislosti s tancováním vůbec nepíše, pouze o jeho sexuální orientaci... nechápu.

0/0
25.8.2010 8:37

rcs-34

...a bude hůř

V rámci nově plánované sexuální výchovy na školách se budou učit děti "toleranci" k úchylům podobného druhu mimo jiné také tím, že budou sehrávat scénky, které budou úchyly napodobovat. To znamená, že na zamilované si budou hrát před ostatníma dva chlapci a dvě dívky, v učebnici se pak dozví, jak na anální sex a co je to lubrikant. Máme se na co těšit.

0/0
6.8.2010 6:27

jip111

Měli by se raději léčit!

0/0
1.8.2010 20:02

insane maniac

....

To je něco tak strašně proti přírodě!

0/0
31.7.2010 23:09

Karl von Trautenberg

nakazeni homosexualove

Ta Krainova musi b yt celkem blazen: nechava se libat obema homosexuala zaroven. Co kdyz dostane AIDS a to stereo. ;-D

0/0
29.7.2010 16:33

Pepan11

Re: nakazeni homosexualove

Dobrej a trefnej postreh!R^  Ale vic me zvedlo, ze ten Novak, co pujcoval smajchlkabinet Topolankovi a delal mamu Zaludovi nebo tomu druhymu, zrovna dneska dostal od Necase paradni trafiku - namestka NBU! To je opravdu 4% Bananova republika. To zvedlo mne i muj zaludek - to je holt ten boj s korupci a klientismem.Rv

0/0
30.7.2010 13:37

přebytečnýzlínskýcelník

Který z nich je mamina ?

zvracející smajlík

0/0
29.7.2010 7:19

Ex-treme

jsem tolerantní ale z té fotky na které se líbají

se mi zvedá kufr

0/0
28.7.2010 8:40

chadi

Neznám ...

proti homosexuálům nic nemám, ale leze mi na nervy, že je každej tanečník, kadeřník, nebo módní poradce ... jakoby už jen samotný fakt, že jsou homosexuálové znamenal, že jsou skvělí v módě atd... Prostě klišé. A ten "módní poradce" na TV Barrandov je naprosto strašnej!!! ;-)

0/0
27.7.2010 11:25

TommyB.

Přejme jim vše dobré.

Tak ať jim to vydrží, dokud je smrt nerozdělí a jsou alespoň oni šťastní. :-)

0/0
26.7.2010 14:58

uni

škoda, že nejsou na holky

Yemi má krásný byt, nádherně, moderně a vkusně zařízený. Škoda, že takový šikovní kluci nejsou na holky ;-( Ale i tak jim přeji štěstí ve společném životě!

0/0
26.7.2010 14:15

grapas galvanizadas

děti

Hlavně jim přeju hodně vlastních,zdravých dětí!

0/0
26.7.2010 12:58

roy_batty

Re: děti

R^

0/0
25.8.2010 19:50

BarikaS

ať jsou jací jsou,

já jim přeji hodně štěstí do společného života!R^:-)

0/0
26.7.2010 12:56

cenzor104@seznam.cz

biologicky vzato je to porucha

Každý živočich je na světě hlavně za účelem rozmnožení se, aby pokračoval ozvoj druhů na planetě.

0/0
26.7.2010 12:21

Bundas

Re: biologicky vzato je to porucha

http://www.youtube.com/results?search_query=RADEK&aq=f

0/0
26.7.2010 12:31

rehakkarel

argumenty homosexuálů proč se nejedná o PORUCHU

1/ pedofil či nekrofil obtěžuje někoho druhého, homosexuální vztah je vztah dobrovolný (jsou poruchy, kdy někoho druhého neobtěžuji a přesto jsou to poruchy /zoofilie, masochismus/, podle výkladového slovníku psychiatrie je prochucha odchylka od většiny, nebo takový stav, kdy přirozené části těla neplní svou funkci) 2/ nejedná se o poruchu, abnormalitu či úchylku, jde o alternativu (o alternativu by se jednalo v případě, že z homosexuálního vztahu lze počít dítě, jinak je to porucha) 3/ krátkozrací či zrzaví lidé mají také poruchu a nikdo jim neupírá žádná práva (krátkozrací lidé nemůžou řídit auto bez brýlí a mají další omezení za která jsou právně odpovědná, proč by homsexuálové chtěli žít bez omezení a adoptovat děti) 4/ homosexuální jsou i zvířata, z toho je patrné, že homosexualita je přirozená (pokud má zvíře poruchu či nemoc podobné lidské znamená to, že to není nemoc?) 5/ tan kdo kritizuje homosexuáli je netolerantní, nevzdělaný, hloupý a asi je to teenager  (no comment)

0/0
26.7.2010 9:09

cicobasket

Re: argumenty homosexuálů proč se nejedná o PORUCHU

Samozřejmě že se o poruchu jedná. To že nikomu neubližují je úplně mimo mísu. To samý i se zvířatama. Nebojme se říct že jsou nenormální. A co je na tom ? No nic ...

0/0
26.7.2010 10:40

hnusil VI. - věčný bojovník

Re: argumenty homosexuálů proč se nejedná o PORUCHU

Proc by nekrofil ci pedofil notne musel nekoho obtezovat?

0/0
26.7.2010 11:42

Bundas

Re: argumenty homosexuálů proč se nejedná o PORUCHU

Nekrofil nikoho neobtěžuje! Ale jinak souhlas.

0/0
26.7.2010 12:06

_lu

Re: argumenty homosexuálů proč se nejedná o PORUCHU

a teď nám ještě vysvětli, proč si teda kliknul na tenhle článek, když je ti to tak protivný:-D páč co mě je protivný, to nevyhledávam...

0/0
26.7.2010 15:40

oprudil24

rodiče obou se už těší na vnoučky !!

0/0
26.7.2010 8:20

antigogo

Nechápu, že když jsou 4% tak stejní...

...proč se tedy musí tak zvýrazňovat. No tak se vzali dva hoši. Není to můj šálek čaje, ale proč se toto téma (myslím tím 4% menšinu) tak zdůrazňuje ? A že by 4% byli zase tak tolerantní ? Má kamarádka šla se svým známým , který je 4%, do gay baru, kde je ale vyhodili, protože si tam dovolil přijít s holkou. To je popis reality.........

0/0
26.7.2010 0:07

Lanta.2004

Re: Nechápu, že když jsou 4% tak stejní...

Můžeš uvést jméno podniku?

0/0
26.7.2010 0:12

old fashioned Vince IV.

Re: Nechápu, že když jsou 4% tak stejní...

Blue Oyster;-D

0/0
26.7.2010 7:46

opportunity

Re: Nechápu, že když jsou 4% tak stejní...

Pa pára pa pa pá...

0/0
26.7.2010 12:04

Lanta.2004

Pro nick hnusil pátý - ad ta story o tom znásilnění

Víš proč ten příběh dost kulhá?Ty a stejně tak valná většina zdepřítomných si myslíte,že každej homosexuál by nejraději ojel každýho chlapa kterýho vidí - což je naprostá kravina.Mě se třeba líbí jen vousáči nad padesát let a s mladým klukem bych nic mít nemohl - prostě mě nevzrušuje a nezajímá.Můj partner zase nesnáší tlouštíky a je mu z nich šoufl.Jinej má zase rád blonďáky a nikdo jinej mu nic neříká a podobně.Prostě představa,že poliajt,doktor ai bůhvíkdo další se navzájem chrání před zákonem protože po sobě navzájem touží jen proto,že jsou to gay chlapi je naprosto zcestná a nesmyslná.

Příště až si zase budeš vymýšlet nějakou tu story tak se alespon s nějakým gayem předem pobav at si nemusíš tolik vymýšlet.Ten příběh je značně přitaženej za vlasy,stejně jako když Dušek obvinil vedení ČD z toho,že si navzájem hrajou do karet jen proto,že jsou homo

0/0
25.7.2010 23:28

hnusil pátý

Re: Pro nick hnusil pátý - ad ta story o tom znásilnění

Ano, pochopil jsem, homosexualove jsou svata, naprosto nedotknutelna skupina vyjimecnych osob. Ja osobne jsem jen napsal, co se stalo kolegovi. Holt si kolega vymyslel, ze se do nej cestou z nadrazi zacal vandrovat opily homosexual, holt sehral i se svoji matkou divadlo, abych je mohl odvezt vecer ze stanice - ze jsem to hned neprokoukl, holt nejsem anonymni jasnovidec z idnesacke diskuse. Zaroven je zcela nemozne, aby policajt a zamestnanec statniho zastupitelstvi byli homosexualove. Skoro zacinam verit, ze i "svatba" Yemiho je fikce, protoze je naprosto vyloucene, ze by se v takto male skupince lidi sesli dva homosexualove, kdyz je jich jen 4%. Ano - zacinam v tom mit zcela jasno. Zitra zavolam par znamym homosexualum a necham si poradit nejakou gaystory, ktera by se libila mistnim nevericim diskuterum.

0/0
25.7.2010 23:44

Lanta.2004

Re: Pro nick hnusil pátý - ad ta story o tom znásilnění

Možné to je,ale je to hodně nepravděpodobné.Pravděpodobnost ,že se to stalo jak uvádíš je asi tak stejná jako pravděpodobnost,že mě někdy znásilnilní heterosexuální žena - feministka a pak se spolčí se svou feministickou  lékařkou a feministickou policistkou aby mě jakožto muže dostali do lochu;-)No nic,jdu spát.Dnes už tý zábavy bylo dost;-)

0/0
25.7.2010 23:51

hnusil pátý

Re: Pro nick hnusil pátý - ad ta story o tom znásilnění

Ano, prozrel jsem, je zhola nemozne, aby homosexual provedl neco spatneho a uz vubec, aby se behem vysetrovani, u ktereho bylo vice lidi, objevil dalsi homosexual. Jdu taky spat, i kdyz me ta debata zacala docela bavit ;-D.

0/0
26.7.2010 0:01

Erciiyes

Re: Pro nick hnusil pátý - ad ta story o tom znásilnění

Hm. Medvěd? Nepotkáváme se u Střelce? ;-)

0/0
26.7.2010 10:18

Lanta.2004

Re: Pro nick hnusil pátý - ad ta story o tom znásilnění

Ne,nepotkáváme.Já bych možná i zájem seznámit se s nějakým méďou měl(jen na pokec),ale partnera nikam nedostanu.A bez  partnera se mi do společnosti nechce.Každopádně pár našich známých (medvědů) tam chodí a  tak myslím,že se s tebou určitě budou znát.Pokud tedy nejseš jedním z oněch našich známých,což ale pochybuju,nebot bys dle mého popisu už věděl o koho se jedná;-)

0/0
26.7.2010 15:13

Erciiyes

Re: Pro nick hnusil pátý - ad ta story o tom znásilnění

Nevím, mám jen takovou mlhavou představu ;-)

0/0
26.7.2010 15:52

TYPE O NEGATIVE

Otázka času

Huž se nemůžu dočkat,až se jak falešná pětka znovu na přetřes vrátí,přestože to ten jejich vrchní monstrózní védl bude teď zapírat,adopce dětí.;-D

0/0
25.7.2010 23:01

alien5

letos v létě je opravdu teplo, všimli ste si ?

0/0
25.7.2010 22:23

Lanta.2004

Re: letos v létě je opravdu teplo, všimli ste si ?

No dneska zrovna moc vedro nebylo;-):-P

0/0
25.7.2010 22:25

alien5

Re: letos v létě je opravdu teplo, všimli ste si ?

že by yemi pod přezdívkou lanta nebo lemta ? ;-D

0/0
25.7.2010 22:36

Lanta.2004

Re: letos v létě je opravdu teplo, všimli ste si ?

To nevím jakou měl přezdívku.Já ho v životě nepotkal;-)

0/0
25.7.2010 22:40

Lanta.2004

Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

No nevím pánové jak vy,ale já považuju za vysoce nenormální aby se takřka celou neděli věnoval heterosexuál homosexuálnímu tématu a jak tak na některé z vás koukám tak ač se tu prezentujete coby hetero tak vás tohle téma až nějak podezřele moc zajímá;-DTak s pravdou ven....jak to s vámi je?;-)

0/0
25.7.2010 22:04

Mončí2

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

R^R^R^;-D!!

0/0
25.7.2010 22:05

Trpaslík Ludvíček

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

Tak to bylo celkem rychlé.Zkusil to na mě tenkrát jednou,slušně jsem ho požádal,ať toho nechá.Zkusil to podruhé,ležel.:-)

0/0
25.7.2010 22:18

Lanta.2004

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

Asi by dopadl podobně i semnou.Pokud nekecáš tak to musel být blb a ne homosexuál.Rozumný člověk a je jedno zda hetero nebo homo nikoho neotravuje.Každý homosexuál má mnoho možností se seznámit s homo a nemusí otravovat heteráky.Já bych se k tomu nikdy nesnížil.

Partner má z práce kolegu (hetero),kterej s námi občas se svou manželkou jezdí na dovolenou.Ten chlap se mi neskutečně líbí,ale nikdy bych si k němu nic nedovolilo ani náznakem.Ztratil bych svou důstojnost a to nemám zapotřebí;-)

0/0
25.7.2010 22:23

Sam Bell

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

Pane Lanto, nejvíce to tu probíráte vy!

Nejvíce tu vyhrožujete (mazáním, apod.) vy!

...

Jinak tohle je můj první a i poslední příspěvek v této diskusi, protože na tyhle afektovaný homosexuály mám svůj názor a nechci zbytečně dostat  černý body!

0/0
25.7.2010 22:25

Lanta.2004

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

Tak za A ukažte mi jedinou výhrůžku smazáním (ta prosba dole adminovi snad není výhrůžkou?) a za B to bude nejspíš tím,že se mě jakožto gaye téma narozdíl od těch co se zde prezentují jako hetero týká.Proto tu jsem logicky celkem dlouho.Naopak celkem nelogicky tu jsou někteří heteráci celou neděli.Proč neřeší raději auta nebo fotbal?;-)

0/0
25.7.2010 22:30

Drederick Tatum

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

typicke spravanie homosov, akonahle sa niekto zacne zaoberat temou homosexuality, poukazuju na abnormalnost a uchylnost tohoto spravania, je homokomunitou oznaceny min. za latentneho homosa, popripade homosa priamo. je to typicka obrana homosov, ten kto nie, nema o odporovat a diskutovat, to znamena, ze homosi takto likviduju odpor voci nim. automaticky vas oznacia za homosa. je priehladne, trapne a co je nebezpecnejsie - homosi sa snazia nahovorit hetero jedincom, ci su si vlastne isty svojou heterosexulitou, ci by neskusili homo styk, cielom je vytvorenie co najvacsej homokomunity - je to chore, zvratene, nebezpecne. vid slamecka, vid zaluda - stante sa homosom, budete pri vybere zvyhodneny...lanta nam predvadza a snazi predviest, ze heterac je vlastne homos. nechutne, trapne, zvratene...Rv

0/0
25.7.2010 22:38

Mončí2

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

Je prokázané,že ti co nejvíc protestují proti homosexualitě jsou skrytí homosexuálové,bohužel pro vás to je fakt.

0/0
25.7.2010 22:42

Drederick Tatum

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

vidite ? presne co som vravel, ako potom mozete oponovat homosom ? ziadno, automaticky vas oznacia za jedneho z nich. velmi sofistikovana metoda, ako sa zbavit oponentov a v klude hlasat homo myslienky a nemat ziadny odpor. R^

0/0
25.7.2010 22:56

Mončí2

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

Tak já jsem ženská,takže mě to je šumák,ale pokud máte zájem,vyhledejte si to na netu.Opravdu chlap,který nejvíc brojí proti gayům by to rád alespoň vyzkoušel.

0/0
25.7.2010 23:01

Drederick Tatum

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

nie nemate pravdu, toto vam zase natlacili do hlavy homosi - aby sa stiahli jedinci, ktori su slabi s homo komunitou diskutovat. este raz, to ze ten kto naviac broji proti homosom, je homos sam - je genialny tah, ako sa zbavit oponenta, lebo ho tymto vlastne neustale oznacujete za toho, proti comu on argumentuje. a toto ustoji iba velmi silny jedinec, vacsina cuvne...a o toto ide homokomunite - nemat odporcov, maximalne lahostajnu komunitu, ktora sa lahsie podriadi homopropagande. uznajte ze je genialne, oznacit odporcu homosov za homosa sameho. polozte si otazku, kto vlastne touto taktikou ziskava, odporca urcite nie a sama logicky dospejete k zaveru kym a za akym ucelom je aplikovana. premyslajte...

0/0
25.7.2010 23:10

Mončí2

Re: Se mi líbí jak se t furt propírá deviace a abnormalita

No tak ti co studii sepsali byli taky holt homo.;-)Třeba já jsem výhradně heterosexuální,ale gayové i lesbičky mě nechávají v klidu,ať si každý souloží s tím,kdo ho přitahuje,rozhodně z nich nemám hysterické záchvaty.Jako mě neláká ženská,tak dokážu pochopit,že jinou ženskou neláká chlap.

0/0
25.7.2010 23:14







Najdete na iDNES.cz