Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Topolánek udeřil fotografa, bránil spícího syna Nicolase

Premiér Mirek Topolánek napadl bulvárního fotografa. Před sídlem ODS v Praze tak bránil svého ročního syna Nicolase, kterého vezl v kočárku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin496

Můj názor je právě opačný

než posledních pár příspěvků zde. Topolánek byl na veřejném prostranství, a tudíž musí "MUSÍ" již z titulu své funkce počítat s tím, že bude budit pozornost novunářů a médií obesně. Lhostejno již, zda seriózních, nebo bulvárních. Na veřejném prostranství si mohu fotit co uznám za vhodné, třeba i Topolánkova syna. Pokud ho chtěl chránit, měl na to myslet dříve a netahat ho sesbou "do práce". podle mne spáchal trestný čin pokusu ublížení na zdraví, a pokud ne, tak minimálně výtržnost, a za to by měl být potrestán jako každý normální člověk. Jelikož se tak nestalo, je vidět, kalá že to demokracie vládne v našem státě, a že "všichni jsme si rovni, jen někteří rovnější".

0/0
9.11.2008 22:59

A.A.

Ten člověk si to zasloužil

Tito "novináři", "fotografové" a kdo ví co ještě mnohdy překračují všechny meze. Co byste dělali, kdybych se zvedl, vzal foťák a začal někoho jen tak obtěžovat, neustále fotit atp.? No asi byste mě pěkně rychle ukázali, že mám někam zalézt a tak je to správné. Škoda že se ti blbečci nezajímají o program, o vládní záležitosti a fotí premiéra, jak veze své dítě. Hrůza!

0/0
1.11.2008 18:47

wo_co_go

bulvární fotograf si nic jiného nezaslouží - je to špína

0/0
31.10.2008 8:41

spartaman

ODS

Jsem volič ODS, ale Topolánek nepatří zrovna mezi mé koně. Nicméně v tomto případě zcela rozhodně stojím na jeho straně. Když se fotograf bulvárního plátku chová jako fotograf bulvárního plátku (čili jako hovado), nesmí se fotograf bulvárního plátku divit, že dopadne jako fotograf bulvárního plátku, čili, že dostane po čuni. Osobně bych mu ještě přidal.

0/0
30.10.2008 16:26

tnx

Me se libi neco jineho

Už párkrát jsem četl termín:"Oranžová tsunami." Myslím, že to sedí. Po tsunami zůstáva taky pěkná spoušť. Jen by mě zajímalo, kdo to bude pak uklízet u nás.

0/0
29.10.2008 18:16

spartaman

Re: Me se libi neco jineho

;-D

0/0
30.10.2008 16:26

marantha

Re: Me se libi neco jineho

R^ uklízet nevim, ale sponzorovat to budeme my daňoví poplatníci...

0/0
30.10.2008 16:45

Rosomak

Ochrana fotografa

Podíváte-li se na foto z Blesku, tak fotograf má rozostřený obličej.

To mimino v kočárku Blesk nevydal, protože by mu obličej musel rozostřit taky, jinak by schytal slušnou pokutu.

Ale cíl byl splněn, mají fotku rozzuřeného Topolánka a zvýšený náklad.

http://img.blesk.cz/img/1/gallery/241938_volby-topolanek.jpg

0/0
29.10.2008 13:16

mikimik_49

asi to je pedofilní fotograf

měla by se na něj zaměřit mravnostní policie.Měl takový pěkný cíl (nasraný Topolánek s kočárkem )a jeho zajímalo jen to dítě.

0/0
27.10.2008 22:26

mikal1

Nechápu, co se tady řeší ?!?

Nechápu, co se tady řeší. Ač na fotografy Blesku mám svůj názor, tak tady je jasné, že dítěti Topolánka žádné ohrožení nehrozilo a jesli se dítě následkem záblesku z fotoaparátu probudilo je sice nepříjemné, ale v této situaci Topolánek nemohl čekat nejkou klidnou cestu ;-)

Ty pisatele, kteří tady souhlasí s Topolánkem by zasloužili přes hubu vic než ten fotograf. Kde to jsme, aby politik před kamerama na ulici někoho fyzicky napadnul. Pochopil bych kdyby toho fotografa poslal slovně tam kam slunce nesvítí. To bych udělal taky. Ale takhle bych ho obvinil za napadení. Pardóón, já zapomněl, že má imunitu.

Takže to shrneme: Fotograf otravoval život Topolánkovi a ten mu dal pře hubu. Topolánek otravuje život nám všem, tak co uděláme s ním ??? ;-)

0/0
27.10.2008 13:57

_m-

Re: Nechápu, co se tady řeší ?!?

to je zajímavý dotaz ;-)

0/0
27.10.2008 14:10

Reakturek

Re: Nechápu, co se tady řeší ?!?

:-)R^ To v každým případě.. :-)

Nějaké nápady ?;-D

0/0
28.10.2008 11:04

lipno

Re: Nechápu, co se tady řeší ?!?

Topolánek měl obratem dostat parádní pumelici!

Jeho trapné výmluvy mě nezajímají, měl napřed fotografa upozornit, že si focení levobočka nepřeje

0/0
29.10.2008 19:59

JaJaMilan

Re: Nechápu, co se tady řeší ?!?

A co by se stalo kdyby ten fotograf mu tu ránu vrátil. Co?

0/0
28.10.2008 19:30

marantha

Re: Nechápu, co se tady řeší ?!?

Ty ses nám nějak rozohnil ;-D

0/0
29.10.2008 12:59

A.A.

Re: Nechápu, co se tady řeší ?!?

;-DRvRv(Y)

0/0
1.11.2008 18:49

gagaryn

***

a bylo v tom kočárku opravdu dítě ?

0/0
27.10.2008 11:58

kraxna

Re: ***

Já myslím, že spíš mývalovitý svišť...8-o

0/0
27.10.2008 12:19

Montaigne

Re: ***

podle mě to byl nákupní vozejk ze sůprmárketu:-P

0/0
27.10.2008 15:21

black jack

Paparazzi si nezaslouží ochranu

Reakce premiéra Topolánka byla příliš emotivní,ale  je bohužel jeho dlouhodobý problém,že se nechá snadno vyprovokovat.Pokud jde o toho člověka,který fotografoval jeho dítě tak to nebyl žádný novinář ani fotograf,ale paparazzi.Slučný člověk by se jistě zeptal,než by začal fotografovat cizí dítě.Ránu pěstí si zcela zasloužil,ale měl mu jí dát příslušník ochranné služby, nikoliv premiér.

0/0
27.10.2008 9:26

Arnold De Ment

Opet se ukazalo na jake urovni nasi politici jsou

Uznavam, ze vlezlost fotografu bulvarnich platku casto presahuje miru unosnosti, ale chovani nase pana premiera se neda nazvat jinak nez ubohost, chce-li takto nekdo reprezentovat a ridit nas stat a vetsina lidi mu to bude schvalovat asi se budu muset poohlednout po jine zemi kde se da zit aniz by se clovek musel kazdy tyden za sve politiky pred celym svetem stydet.

0/0
27.10.2008 9:20

neneka

Re: Opet se ukazalo na jake urovni nasi politici jsou

tak ty se jdi dát vyšetřit. Nomen omen

0/0
27.10.2008 11:11

Reakturek

Re: Opet se ukazalo na jake urovni nasi politici jsou

Pá pá... :-P Zase o jednoho blba míň.. R^[>-]

0/0
28.10.2008 11:10

A.A.

Re: Opet se ukazalo na jake urovni nasi politici jsou

;-DRvRv(Y)

0/0
1.11.2008 18:50

loginname_

Paparazzi

zaslouží baseballkou mlátit od rána do večera ;-O

0/0
27.10.2008 8:43

Miri

Nevím, jak by reagoval kdokoliv jiný,

beru to obecně. Mě osobně by se rozhodně nelíbilo, kdyby se jen někdo cizí naklonil nad kočárek, reagoval bych stejně. Politik nepolitik. Myslím, že si to ten reportér zasloužil. Ale tím rozhodně neomlouvám buranství Topolánka. Ale jak jste si všimli, ostatní reportéři jej fotili také, ale žádný z nich nefotiů dítě, proč taky?

0/0
27.10.2008 7:21

yaack

hovado

Jednou je Topolánek politik, tak musí umět profesionálně zvládat i takovéhle situace. A ne se chovat jako surové cholerické hovado, které se neumí ovládat. Šokuje mě, že mu zde jeho malost a hulvátství lidi v anketě ve většině schvalují. Holt si asi politiky balkánského střihu zasloužíme...[>-](Y)

0/0
26.10.2008 21:00

_m-

Re: hovado

Především jako politik by neměl takové situace vyvolávat. A co jiného udělal, když zrovna v den voleb vyrazil do centra dění s miminem.

0/0
26.10.2008 21:28

Reakturek

Re: hovado

Topol nic nevyvolával.. Idiot fotil bez dovolení buranovo dítě. Jeho dítě s politikou nesouvisí - nikdo ho nemá co fotit. Topol si děcko může brát kam chce, je to jeho věc. Do kočáru mu ale bez dovolení nikdo z těch hyen nesmí strkat foťák - Topola ať si fotěj. Co je na tom pořád k nepochopení ? 8-o

0/0
27.10.2008 8:31

loginname_

Re: hovado

R^

0/0
27.10.2008 8:44

_m-

Re: hovado

1) Do kočárku mu nikdo foťák nestrkal - pokud jsem viděla. A vidím ještě dobře.

2) V den voleb je politik poražené strany přicházející do sídla strany soustem pro fotografy a Topol není až tak blbý (nebo že by jo) že by to nevěděl. Takže tím že s tím dítětem po ulici šel tu situaci sám přivodil.

3) Neumím si poradit, že bych si na poradu vedení vzala miminko - a to nejsem ředitel. Topolánek není takový chudák, aby nemohl dítě svěřit někom. kdo by se o ně dokázal postarat (a nevyklopit ho z kočárku) mimo zájem kamer. Takže opět - proč ho tam táhl?

Suma sumárum - on vyprovokoval situaci ve které on zareagoval neadekvátně - fakcka reportérovi by mi až tak nevadila, i když to byla hrubost premiéra nehodná, ale že si Nikolase při jeho obraně málem vysypal z kočárku, to vypovídá spíš o tom, že nešlo o reakci na obtěžování dítěte, ale o potřebu vybít si adrenalin na komkoli.

0/0
27.10.2008 9:00

_m-

Re: hovado

:-/ 3) neumím si představit.....

0/0
27.10.2008 9:01

Reakturek

Re: hovado

Tak ještě jednou:

1) Ten xindl vyvíjel maximální úsilí pořídit fotku dítěte, ne Topola (už na rohu to zkusil z dálky - ostatní se ženou dopředu, zajimá je snímek nasra.ýho Topolova xichtu, ne kočár). Koukni se ještě jednou a pořádně !

2) Každýmu může být u (Y), kdy a proč si Topol vezme dítě v kočáru ven. Trěba to bylo nevyhnutelný, nebo to bylo cílený - když potlačím kočár, hyeny dají pokoj. Všem tohle může být u (Y).

3) Za branou mohl dítě přenechat někomu, kdo mu ho pohlídá. Jsou to jen spekulace, ale v zásadě je po tom opět každýmu ho.no.

Suma sumárum: Situaci vyvolal ten xindl z Blesku, co překročil meze soukromí děcka v kočárku. Neadekvátní chování premiéra, jako otce je sekundární věc.

0/0
27.10.2008 9:34

_m-

Re: hovado

1) koukla jsem se ještě 2x - fotograf byl kousek za  Topolem, tedy minimálně metr od kočáru. Topol se musel otočit hodně dozadu, aby ho mohl praštit - proto mu dítě málem vypadlo z kočáru.

2) každýmu může být opravdu u (Y) kdy a proč si Topol dítě veze - ale on by měl myslet hlavou. Že to neumí ovšem už víme.

3) dtto.

Suma sumárum - situaci zavinil primárně on tím, že nedomyslel důsledky svého konání (jako vždy).

0/0
27.10.2008 10:01

Miri

Re: hovado

to dítě nějak souvisí s politikou, kromě toho, že je to dítě politika? Nechápu, proč ho ten reportér fotil, že by chtěl vyjádření?

0/0
27.10.2008 7:22

Lokutus4

....

Topol je politik "východního typu", něco jako Žirinovskij nebo Kwasniewski, takovej jednodušší typ se sníženou schopností sebeovladaní

0/0
26.10.2008 20:29

SlusnyClovek

Re: ....

S tím je nutné souhlasit. Nevím, nakolik je zakázáno někoho fotit bez dovolení. Odsouzení či obžalovaní si zakrývají tvář, protože žádosti by jim nepomohly. Blesk tam vidět není.

Mentalita, že si dovolil, co si vůči němu dovolit nesmí. Protože Topolánek je premiér a on je novinář. Taky to samozřejmé tykání mi přijde křupanské. Kdysi tak tykali bolševici. Pokud se cítil poškozen na svých právech, měl novináře fyzicky zadržet - nikolit dát ránu, že vezme druhou o zeď. A před policii.

Nemám rád tyhle hulváty a "siláky". Podobně bych se choval Mečiar - pro ránu nešel daleko, každému taky tykal. Když víc, že se mu nemůže nic stát. Nemyslím, že má ochranku, prostě má fyzickou převahu. A poslaneckou imunitu.

Klausovi, když ujely nervy, tak praštil někomu mobilem o zeď. Taky mluvil o pár fackách, což ovšem naplnil až Macek. Neberu to jako chlapství, ale styl Mečiara či Žirinovského.

0/0
26.10.2008 20:40

Viper1

Re: ....

To jseš ty, co tady na netu lhal a chtěl podvést lidi inzerátem na tu počítačovou hru? Už jsi vylezl z kanálu? ;-D

0/0
27.10.2008 8:27

mirov55

ostuda národa

No myslím si že by mu to nemělo projít,  chová se jak poslední hulvát,pryč s ním.

0/0
26.10.2008 20:09

vojtexx

.-)

Ten Topolánek je ale hovado, prostě mu prdly nervy, je to hulvát od narozenía teď se vymlouvá na syna....

Chudák syn, takového tatu buranaRvRvRv

0/0
26.10.2008 18:04

leather-man

Re: .-)

Až bude bulvár fotografovat vaše dítě, uvidíte, jak se zachováte. Ale tato varianta je krajně nepravděpodobná.

0/0
26.10.2008 18:28

iuos

hmm

souhlasím... i když na druhou stranu s něčím takovým musel počítat... pokud tedy nepočítal přímo s tímhle, aby ukázal, jakej  je hodnej tatínek

0/0
26.10.2008 20:17

_m-

Re: hmm

Taky to tak vidím - image milujícího otce, který se i v tak kritický den věnuje dítěti...............a blbej fotograf to pokazil

0/0
27.10.2008 9:04

rohatey

Re: .-)

Tak tak, je známo odjakživa že každý premiér nebo prezident jakéhokoliv státu kterému novináři fotografují potomka rozdává odvetou rány pěstí. Tím nám všem ostaním čičmudnům dává příklad  že zásadně nelze brát spravedlnost  do svých rukou a že je potřeba se obrátit na naši funkční justici. Řekl bych že ten fotograf pokud nebyl schopen ji tomu hlubci okamžitě natáhnout nebo ho kopnout do rozkroku tak měl upustit alespoň ten fotoaparát na zem a potom mohli po blci vymáhat 50 tisíc škody . :-)

0/0
26.10.2008 20:20

mikal1

Re: .-)

Jo, tak pod tenhle Tvůj přispěvek se Rohatej klidně podepíšu :-) To je přesně můj názor!

0/0
27.10.2008 14:04

mstuch

Topolánek LŽE a tvrdí lidem

pravý opak toho co viděli.No jo ,prostě ODS lži,lži ,lži.

0/0
26.10.2008 17:24

danklar

Re: Topolánek LŽE a tvrdí lidem

A ty si to bolševiku viděl, viděl, viděl?

0/0
26.10.2008 17:39

Tezaur

Re: Topolánek LŽE a tvrdí lidem

 že chrání synúv spánek a jezdí  s tím jak  s bramborama ! Kto ví co v tom kočáre doopravdy vezl?

0/0
26.10.2008 19:19

1koblizek1

Re: Topolánek LŽE a tvrdí lidem

8-o že on tam vezl bombu ! 8-o

0/0
26.10.2008 19:47

darvulia

Re: Topolánek LŽE a tvrdí lidem

To by to tak neklopil ! Spíš nejaké druhotné suroviny , když teď strádá na novou živnost R^

0/0
26.10.2008 19:58





Najdete na iDNES.cz