Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mimozemšťané existují, vláda to tají, tvrdí americký dobyvatel Měsíce

Bývalý americký astronaut Edgar Mitchell, jenž byl šestým člověkem na Měsíci, šokoval posluchače britské rozhlasové stanice Kerrang! Radio prohlášením, že mimozemšťané existují. Podle něj navštívili Zemi hned několikrát - ale vlády jejich přítomnost už šest desetiletí tutlají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytracisko

devět hodin a 17 minut.

Mitchell spolu s velitelem Apolla 14 Alanem Shepardem drží rekord

nejdelší procházky po Měsíci, když během mise v roce 1971 strávil na

souputníku Země devět hodin a 17 minut.

....tím by se leccos vysvětlovalo. :-)

0/0
1.8.2008 11:52

kalifkaca

Ja teda nevim.

Ne, ze bych si myslela, ze jsme ve vesmiru sami. To by bylo dost desny plytvani mistem. Ale neni mi uplne jasny proc by nekdo tutlal, ze mimozemstani navstivili zemi.

0/0
1.8.2008 7:45

Kavka

to Anup1

Nedá se říci, že  vůbec nevěřím v existenci UFOnů, ale jak to vykládáš ty - no promiň, pokud zde založili život a mají ho pod kontrolou, jak tedy mohli dopustit zrození některých historických zrůd?? Nezdá se ti např. 2. sv. válka dostatečnou katastrofou? Nebo přírodní katastrofy.??? A čekají až seženou petici s nadpolovičním počtem hlasů..... Vím, že to myslíš dobře, ale Tvoje teorie mi připadá jako ze sekty Vesmírní lidé: přiletí Aštar Šeran a odnese nás do bezpečí.......:-)

0/0
31.7.2008 12:44

Anup1

Re: to Anup1

To,co hrozného se dosud událo,je pouze a jen "dílo" svobodné vůle našich mocnářů, církví i naší,proto,že  jsme jim slepě důvěřovali,možná z pohodlnosti.Mimozemšťané dělali  to,co z hlediska dodržování duchovních zákonů (což jsou základní morální zákony),dělat mohli.Posílali posly,proroky,i varování,o tom,co se stane,když my je nebudeme dodržovat,i nabízeli pomoc a spolupráci,jak náš negativní trend obrátit k lepšímu,při jejich návštěvě,o které  mluví kosmonaut Mitchell.

V tom,že v té  nejhorší katastrofě přistanou mimoz. lodě k záchraně těch,kdo to snesou ,či budou o to stát,a že bychom se  rozhodně neměli nechat očipovat,v tom se se sektou I.Bendy shoduji.

0/0
1.8.2008 0:07

Chytracisko

Re: to Anup1

A čekají až seženou petici s nadpolovičním počtem hlasů.....

No, a měli by to tu raděj začít masakrovat, jako Bush Iráčany?

0/0
1.8.2008 11:53

planetweb@planetweb.cz

Re: to Anup1

Hele, a proc nenechas lidem jejich nazor a shazujes ho tlachanim co to to jako ma pripadat, kdyz jinak vlastni nazor nikde? Takove mam nejradeji. Po pravde je mi jedno jak co bylo, nemyslim, si ze bychom znali vlastni zemi a uz vubec si nemyslim, ze bysme kdy sahali mimozemskym civilizacim schopnym sem letet po kotniky. Pises neco o tom jak by mohli dopustit..., ciste teoreticky, kdybychom skutecne byli jakysi pokus, pak ver, ze zdravotnikum je treba sumak, zda mysi souhlasi, ci je pro ne smrt v experimentu humanni kdyz na nich testuji napred nakazeni a potazmo lecebne metody. Proste nemame ani tuseni zda paramtry pro ne nejsme neco jako bakterie na petriho misce

0/0
22.10.2008 19:27

Assfinger

Mimozemští tvorové

existují, důkazů je nespočet, jenže lidé příjmají odůvodnění některých provládních vědců světových velmocí. Politické špičky velmocí nechtějí dopustit ztrátu obrovského vlivu na "obyčejný" lid, především na chod ekonomiky,ovlivňování chodu dějin. V sázce je hodně,ztráta moci světské a možný je i nepříznivý dopad na pohled a nazírání ve věcech víry a duchovna. Některé mýty a duchovní hodnoty by mohly být prolomeny a postaveny na hlavu."O dopadech na obyvatelstvo" byly v utajených institut. sestavovány různé studie. Otázky, kt. si můžeme klást a jaké budou reakce lidí, když zjistí, že politika a dosavad. mocenský pohled na svět - uspořádání hospodářského a politického vlivu byla jen pouhou hrou mocných s nevědomými? Jak budou reagovat lidé,když se dozví,že jsou po celou dobu manipul. ovce?Jak příjmou fakt,že nejsme jedinými inteligentními tvory ve vesmíru?Až zjistí,co je skutečně popisováno ve Starém i Novém zákoně?Jak to ve skutečnosti bylo se vznikem a vývojem samotného člověka?

0/0
31.7.2008 9:00

els

Re: Mimozemští tvorové

100% souhlas

0/0
31.7.2008 9:36

Screamer

Re: Mimozemští tvorové

A muzes nam, nevedomym ovcim, nejak objasnit? Uvest do problemu? Zasvetit do neznameho a utajeneho?

A ty vis co je psano v Bibli?

0/0
31.7.2008 12:43

planetweb@planetweb.cz

Re: Mimozemští tvorové

Dobrej pokus s tou bibli - ty to vis? Propadne, pokud si myslis, ze ano, kterou verzi a s jakym vykladem jsi cetl, pripadne jake viry presne jsi, ci od koho cerpas? Myslim si totiz, ze bibli jako takovou, at stary ci novy zakon (hlavne stary) lze vylozit na vicero zpusobu, tudiz ji v zasade podle mne zna velmi malo jedincu, nebo presneji malo jich pak neni zaslepenych vlastni jednostrannou virou, dale tedy schopnych videt vice moznosti. Jen na nasem uzemi se vyklady dokazi dost lisit, to bez zohledneni zmen ktere pusobi historicky vyvoj. Ver mi ale, ze pokud nas nejaci mimozemstani pozoruji, pak jsme pro ne nulova konkurence a musis si klepat na celo co to nekteri uctivaji, kdyz to v zasade v historii i dost brzdilo vedecky rozkvet. Kdybychom se tak teto podivne modly nedrzeli, jiste bychom nedopustili toho, ze dnes nemame archu umluvy a mnoho dalsiho. Rozhodne bychom nebyli odkazani na fantasmagorie vymyslejici kde-co

0/0
22.10.2008 19:40

Screamer

Re: Mimozemští tvorové

cau, vim i nevim, jak rikas, Bibli lze vylozit po vice zpusobu, ja stavim na tom, co si muzu overit nebo na tom, co je nejpravdepodobnejsi, myslim ale, ze toto tema je na dost dlouho, planetweb@planetweb.cz je tvuj mail? muzeme otevrit mailovou diskuzi

0/0
22.10.2008 21:26

Anup1

Re: Mimozemští tvorové

Skvělé shrnutí ! Je mnoho otázek,ale je to zase jen na nás dole.A nejhorší je,pokud lidé nebudou nadále,jako dosud ,věnovat pozornost zprávám získaným od mimozemšťanů,mocní dosáhnou už brzy svého.A to je,udělat z nás otroky,zcela bez vlastní vůle a myšlení,ovládané přes družici skrze čipy,které velmi vypočítavě nenápadným způsobem už prosazují. O tomto stojí v Bibli v pasážích o tak zvaném "divokém zvířeti".

0/0
31.7.2008 23:51

sjn

Re: Mimozemští tvorové

Mám kamaráda, který se s nimi zhruba před dvaceti lety mnohokrát setkal. Své zkušenosti s nimi sepsal a poslal do jistého časopisu u nás. Grafolog jej označil za schizofrenika a nebylo pochopitelně otištěno vůbec nic. Kamarád je i po dvaceti letech zcela duševně zdráv, ale od té doby mlčí. Dalo mi to dost práce z něho vůbec něco dostat. Přesvědčil jsem se o jeho pravdomluvnosti. Teď už nevěřím, teď už vím. Nemohu napsat víc, protože mám strach.

0/0
1.8.2008 8:44

Anup1

Re: Re: Mimozemští tvorové

I takovýto Váš příspěvek je hodně přínosný pro ty,kdož nemohou uvěřit,že je možné toto držet tak dlouho v utajování.Hned od začátku byli klíčoví svědci odstraňováni na psychiatrii,pokud měli tendenci mluvit.Příslušné instituce k tomu měly své týmy lékařů a j.Po"vyléčení"to znamenalo stejně ztrátu  zaměstnání a těžko někdo z nich vzhledem k tomu našel další.Zvolila se osvědčená taktika strachu a byly založeny i dobře placené desinformační instituce ve všech státech,tedy i u nás.Na to se peněz nelitovalo.Vedle toho jdou ještě sumy na různé obří teleskopy ,sondy a družice,které "jako" mají hledat,zda někde ve vesmíru není podobná inteligence té naší.Už jsem to někde psala co na to říkají mimozemšťané,ale ráda to zopakuji.Cituji:."Pokud hledají tito vaši pokritci inteligenci opravdu podobnou jen té své,tak takovou nízkou už ve by ve vesmíru nikde nenašli!"

0/0
1.8.2008 17:04

Anup1

Re: Re: Re: Mimozemští tvorové

Omluva,v poslední větě jsem omylem napsala dvakrát "ve"

0/0
1.8.2008 17:16

prorok.pravejj

Paroubek je důkaz......

:-©

0/0
31.7.2008 8:43

rezna007

Hmmm....

Jo, jednoho maj ve vládě. Ted si řiká Georg W.C. Bush....  Vždy mimo mísu...(Y)

0/0
31.7.2008 8:38

dr.Dvojka

a on o tom někdo pochyboval?

;-€ hle, e.t. jsem 1 cz

0/0
30.7.2008 22:53

jolus

TAKZE

SO LONG AND THANKS FOR ALL THE FISH

0/0
30.7.2008 18:21

planetweb@planetweb.cz

Re: TAKZE

Nj, jen at ten cokl moc nemrska hlavou a moc s mickem netriska o zem:-D

0/0
22.10.2008 19:42

tomtop

zviditelneni se

asi je to pro toho pana jediny zpusob, jak se jeste muze zviditelnit a nejak si privydelat. Kdyby to byla pravda, mluvilo by se o tom mnohem driv a ve velkem...

0/0
30.7.2008 9:17

11_9

Brainwash

http://1984goebels.webovastranka.cz/wiki/1126/296_Goebels_by_bol_hrd%C3%BD

0/0
29.7.2008 19:26

Anup1

Kde je naše právo na informace?

Pro B.a.j.l.a

Není to tak,jak jste napsal v reakci pod mým příspěvkem.Možná jste nečetl všechny příspěvky,tedy ani ty moje o něco níže,kde píši o tom,co vím a udávám i odkazy na stránky,se kterými se to mé poznání  shoduje!

Možná patříte k těm,co nechtějí vůbec nic vědět,ale nejsou všichni takoví. Proč si myslíte,že nemáme mít právo na informace o tom,že nám pozemšťanům byla ,před 60ti léty, jak se patří oficielní cestou na úrovni mocností,nabídnuta  pomoc,jak postupně přesměrovat náš negativní vývoj k pozitivnímu.Mimozemšťané neznají násilí, ani na duchu,respektují naši svobodnou vůli,našimi zástupci byli odmítnuti,takže sami od sebe nemohou v ničem,zasahovat.

K poučení,jak správně jít, nám přece předali kdysi duchovní  zákony,(Desatero)podle kterých oni sami už  se v době,kdy tu zakládali náš  život,desetitisíce let řídili.

0/0
29.7.2008 18:35

tomtop

Re: Kde je naše právo na informace?

Milujeme vas a pomahame vam ?

To asi ne ... uznavam veskere snahy zlepsit zivot a moralku lidstva, ale timto se jen shazujete .. kdo vam bude verit, kdyz nematze zadne dukazy a tvrdite, ze jsou tak blizko ...

0/0
30.7.2008 9:16

Anup1

Re: Re: Kde je naše právo na informace?

Stačilo by ,kdyby se shromáždilo  nadpoloviční množství podpisů občanů,kteří by  chtěli upřímně znát o nich skutečnou pravdu.Stačilo by to předat i jen naší vládě ,aby dovolila veřejné vysvětlení  zástupcem  mimoz.civilizace.(pro ně není problém)Jsou ochotni předložit i záznam,jak zde byl jimi zakládán náš život.Samozřejmě by mu musela být vládou zaručena bezpečnost.A důkazy by byly ty nejpádnější! Takto  nezbývá,než čekat,až sami uvidí,že už si to převážná většina přeje v srdci(duši)To oni umí,podle vibrací( i  podle tohoto je jasné,proč je Bůh vševědoucí)Zatím počet nedostačuje..A přijít na  pomoc sami od sebe,jak říkají,mohou až jen v případě,že dojde k velké katastrofě.Jenže,kdo o nich nic neví,asi těžko pak nastoupí do jejich disků.

0/0
30.7.2008 14:48

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: Re: Re: Kde je naše právo na informace?

To teda jako zakladatelé života docela selhali, nemyslíš? Oni se už tenkrát řídili desaterem a my po takové době jsme akorát našli nové prostředky pro zničení sebe. Uf, to je teda blábol. Klidně, až dojde k té katastrofě, se pojedu podívat na tu jejich Blahoslávii, či jak se to jmenuje. Beztak, kdybych nechtěl, tak už by mě nějak donutili. O tom jsem přesvědčen. 

0/0
30.7.2008 15:39

Anup1

Re: Re: Re: Re: Kde je naše právo na informace?

Neselhali,my jsme totiž  k těm duchovním zákonům,podle kterých oni žijí,dostali i naprosto svobodnou vůli.Takže,dostali jsme tím možnost ty zákony buď dodržovat,nebo ne.Tím jsme dostali i možnost  řídit si svůj osud zcela sami.Nezdá se Vám to tak spravedlivé? A kdyby byla církev nevyjmula z Bible reinkarnaci,vědělo by se,že jsme reinkarnací dostali příležitost to,co jsme "zvorali"v jednom životě a nestihli to napravit,dalo se napravit v dalším.Stojí v ní o tom toto:"Co zaseješ,to sklidíš"Proto také dochází k tomu,že se mnozí diví, proč třeba někteří vyloženě dobří lidé,mají jen a jen nějaké utrpení.Oni si odčiňují ,co způsobovali jiným minule.Církve mají za to velký mínus,i za řadu dalšího,co vzniklo jejich manipulacemi.

Opakuji,mimozemšťané neznají násilí v žádném směru,(vždyť je to vidět,poukázal na jejich techniku,kterou by nás mohli zpacifikovat,kdykoli by se jim chtělo i tento kosmonaut),tedy nebudou nikdy nikoho k něčemu nutit,ani Vás.Bude vše jen na naší svobodné vůli !

0/0
30.7.2008 19:05

X236K

Re: Kde je naše právo na informace?

Lide verici v tyto bludy a ruzne konspiracni teorie me nikdy neprestanou fascinovat svou schopnosti ignorovat fakta, fyziku a logiku...

0/0
30.7.2008 22:04

Thorough

Dvě oči a hlava?

Ta běžná představa že je mimozemšťan malé postavy, má velké oči a hlavu je výplodem lidské fantazie. Není totiž důvod aby tomu tak bylo. Člověk má dvě oči a hlavu protože to měla taky opice ze které se vyvinul. No ale mimozemšťan? :)

0/0
29.7.2008 17:54

bukajan

Re: Dvě oči a hlava?

Jen malá odbočka k Darwinově evoluci... jsme skutečně z opic?

Víte o tom, že celá evoluční teorie o postupném vývoji života z ne-života a člověka z ne-lidí je jen nepodložená filosofická hypotéza? Že proti této filosofii stojí masivní důkazy z paleontologie, genetiky, termodynamiky, teorie informací a dalších vědních disciplín?

Trochu si tu přihřeju polívčičku zajímavým odkazem na :

http://janbuka.webgarden.cz/vznik-zivota

V

0/0
31.7.2008 2:17

Chytracisko

Re: Re: Dvě oči a hlava?

S někým kdo nezná rozdíl mezi evoluční teorií a "nepodloženou filosofickou hypotézou" těžko diskutovat :-)

0/0
1.8.2008 11:55

honza-v

Re: Dvě oči a hlava?

nevím,jestli jsi z opice,ale já jsem z vajíčka a spermie;-)

0/0
31.7.2008 12:35

zbynek._s

Existují. Například Škrdlovi

Existují. Například Škrdlovi.Žijí na Marsu.

0/0
29.7.2008 16:32

habit

... jasně že existují, ale ODS je drží pod pokličkou...

... protože kdyby je pustila, nepochybně by se přidali k Paroubkovi...

0/0
29.7.2008 14:34

prizrak_PC

Demagogická úvaha :)

Vesmír je nekonečný a tudíž v něm existuje nekonečné množství planet. Pravděpodobnost vzniku inteligentního života na planetě se nerovná nule, čehož jsme my důkazem. Pokud cokoli, co se nerovná nule vynásobíme nekonečnem, dostaneme nekonečno. Proto je ve vesmíru nekonečné množství intelegintních civilizací ;-D

0/0
29.7.2008 13:28

Erciyes

Re: Demagogická úvaha :)

Vesmír (tedy alespoň ten náš) nekonečný není, což se ví. Jinak máš recht, ale nebude (nebylo, není) jich nekonečné, ale velké množství... Ale pochybuju, že se někdy s některou z nich někdy potkáme. :-) Kdyby ti někdo řek, že někde na planetě Zemi pohodil jehlu, taky bys ji těžko našel. :-)

0/0
29.7.2008 14:10

tomtop

Re: Re: Demagogická úvaha :)

souhlas .. a i kdyby si nas vsimli, tezko by jim kontakt s nami stal za to .. vzdyt si sami nicime sve zivotni  prostredime, pro prachy vse ..

0/0
30.7.2008 9:19

pavouk12

Re: Demagogická úvaha :)

Jak praví klasik, jakékoliv konečné číslo děleno nekonečnem se natolik podobá nule, takže se dá říct, že vesmír žádné obyvatele nemá. A pokud občas nějaké potkáváš, jsou jen výplodem tvojí neexistující mysli. :P

0/0
29.7.2008 15:07

PepaRUM

No, jistěěě

Má úplnou pravdu. Mimozemšťani to nejdřív vomrkli z voběžný dráhy a pak si řekli. Přistaneme tim našim talířem rovnou v tý nejkrásnější a nejsvobodnější zemi na týhle planetě. No a tak se dostali do USA, milé děti...

0/0
29.7.2008 12:34

bukajan

Re: No, jistěěě

R^ tak nějak to asi bylo ...:-)

0/0
31.7.2008 2:23

irsaq

Inteligentní život

Na naší planetě existuje spousta druhů. Od ryb, přes krokodýli až po člověka. Příroda na této planetě je velmi rozmanitá, ale pouze u jednoho druhu se vyvinul mozek tak, že je schopen komunikovat navzájem.

Na jiných planetách život je a mimozemšťané existují, to je matematická jistota, nikoliv pouhá víra. Ovšem otázka zní, zda jsou technologicky vyspělí a inteligentní.

Pravděpodobnost, že by to tak opravdu bylo,je ovšem v porovnání s naší planetou velmi nízká. Když u nás žili dinosauři, také zde žádný inteligentní život nebyl. Pouze zvířata, která jednala na úrovni pudů.

Každopádně pokud by i přesto inteligentní život ve vesmíru byl, měl by důvod navštívit tak malou planetu jako je Země? A měl by vůbec důvod kontaktovat se s rasou, která umí ničit sebe sama?

A proč by vůbec měli kontaktovat lidstvo, když na této planetě jsou i další druhy se "zvýšenou" inteligencí, které zde byly už dávno před lidmi, jako např. velryby.

0/0
29.7.2008 8:53

BlkRider

Re: Inteligentní život

Jasne proc by meli kontaktovat druh, kterej sam lita do vesmiru a viditelne meni tvar cely planety, kdyz si muzou pokecat s druhem kterej vsechen svuj intelekt vyuzije maximalne na to ze otevre hubu a jidlo mu do ni samo naplave ;-D. To by byla debata :-).

0/0
29.7.2008 14:36

Chytracisko

Re: Re: Inteligentní život

:-)

0/0
1.8.2008 11:57

alffin

Je s podivem

kolik lidí na zeměkouli je schopno připustit a nebo přímo věřit v existenci boha, a jak obrovská masa populace ( povětšinou těch samých ),je schopna tvrdit že mimozemšťani prostě neexistují, protože existovat nemůžou.

V podstatě jde pouze o víru a zázraky které "dokazují" boží existenci jsou úplně stejné nebo velmi podobné "důkazům" o existenci mimozemšťanů.

Já to vidím šul-nul, a jako bezvěrec spíš chápu tu existenci mimozemšťanů, protože mi to připadá stejné, jako kdyby kapři v jednom rybníku tvrdily, že v žádném jiném rybníku už prostě život existovat nemůže protože tam nikdy žádný z našich kaprů nebyl a nikdo ty "jiné" kapry nikdy neviděl!

0/0
29.7.2008 6:27

Cislo 2

Re: Je s podivem

Nejpravděpodobnější je, že opravdu existují, vesmír je na to dost velký. Pravděpodobnost, že by se na nás přišli podívat, považuji za téměř nulovou. Tak jako kapr z jižních Čech nepotká v životě kapra z Vancouver.

Navíc mi není jasné proč by vláda USA měla případnou návštěvu tajit.

0/0
29.7.2008 6:40

Erciyes

Re: Re: Je s podivem

Nevím, jestli je ten příměř s kapry ideální k tomu, abysme si uvědomili velikost vesmíru. Jestli jsou vzdálenosti ve sluneční soustavě do několika desítek světelných minut, z jednoho konce vesmíru na druhý je to x miliard světelných let. Takže je to spíš o tom, že se konkrétní zrnko písku ze Sahary nikdy nepotká se zrnkem písku z Marsu.

0/0
29.7.2008 14:19

kucanek

Re: Je s podivem

krásné přirovnání!! R^

0/0
29.7.2008 9:35

chataricek

Re: Je s podivem

Pro mě je spíše "s podivem", kolik lidí si Boha nevšimlo, kolik ho nevnímá... mají uši, neslyší, mají oči ... ale hlavně, že je jim vše jasné...

0/0
30.7.2008 0:39

LukynKucera

Re: Re: Je s podivem

... asi proto, že žádný není! To je prosté a jasné... :-)

0/0
30.7.2008 16:25

Jirka1938

Vite co?

Jsem velmi nadseny s odezvou ceskych ctenaru. Toto tema na priklad v americkem tisku ukazuje, ze vetsina obyvatel temto nesmyslum veri - tak, jako mnohym jinym, ktere nebudu jmenovat, abych nerozviril dalsi diskuzi.

0/0
28.7.2008 19:43







Najdete na iDNES.cz