Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tragédie v rodině Petra Jandy! Pes mu pokousal dceru

Petr Janda má za sebou horké chvilky. Německý ovčák Rocky pokousal jeho dceru Elišku, která je u táty na prázdninách. Musel být utracen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Adelheit

Janda

Janda mě absolutně nepřekvapuje. Jak se chová člověk ke zvířatům, tak se chová k lidem. Je ale fakt, že on těch dětí už moc nezvládne, tak pořídil manželce alespoň psa.

0/0
15.8.2007 15:42

Tina22

Není dítě jako dítě

Jandy dcera už dávno není malé dítě(skoro 15) a žádný pes neútočí,pokud není hladový nebo pokud se nebrání.Nechat ho hned hystericky utratit dovede jen hovado.Měli by mu odebrat ostatní psy,z nichž je tak odvázaný a ještě ho soudit,protože tohle není v tomto případě adekvátní reakce .Hlavně se zastánci dětí netvřte,jakože ten chudák Rocky tu holku z poloviny sežral!!!!!!

0/0
13.8.2007 18:43

JájaPája

Re: Není dítě jako dítě

Už to na světě tak chodí, že někdo je zastáncem dětí a jiný zase zastáncem psů.Každý máme právo na názor a pokud je názor vyřčený slušně, tak nevidím na tom nic špatného.

0/0
13.8.2007 18:54

Tina22

Re: Re: Není dítě jako dítě

No,ale je to fakt tak.je rozdíl mezi napadením a "napadením", výcvikem a "výcvikem" a výchvou a "výchovou".

0/0
13.8.2007 19:12

Luxy

Re: Není dítě jako dítě

a vy víte jistě, že tiöto byl první případ, kdy jeho pes někoho napadl??? už jsem se o tom zmiňovala včera a jediné s čím s vámi souhlasím, že by mu měli odebrat všechny psy, protože nezvládá jejich výcvik

0/0
14.8.2007 8:57

Adelheit

Re: Není dítě jako dítě

Bohužel neodeberou mu ani papíry na hlavu ani ty psy. Vyřešil to opravdu bravurně, pořídil si hned novýho. To je povaha panečku!

0/0
15.8.2007 15:37

hedlik

achjo

Máme ale pevný plot, tak se sem žádný podvraťák nedostane...

už vidím Jandu jak u slova podvraťák krčí obočí ...jako ráno při holení.

kvůli takovýmhle Jandům mám raději podvraťáky...

0/0
13.8.2007 17:24

JájaPája

Každý by si měl uvědomit

jestli chce pasa nebo dítě.Pokud je totiž v domě dítě, tak ve většině případech se stává, že pes na dítě žárlí a jestli mu není věnována dostatečně pozornost,může dojít k nemožnému.Z vlastní zkušenosti mohu doporučit,že je lepší mít první dítě a potom si pořídit pejska.Ale každý máme své zkušenosti a svůj rozum a nikomu svůj názor nevnucuji.Bohužel to co se stalo u Jandů se stává i v lepších rodinách.Jen si říkám, že Ti co tady nejvíce kritizují jsou nejspíše velmi dokonalí a nedělají žádné chyby.

0/0
13.8.2007 15:13

chachris

Re: Každý by si měl uvědomit

Nejlepší je si jako první pořídit dítě a až potom si pořídit druhé dítě ... :-P

0/0
13.8.2007 15:15

JájaPája

Re: Re: Každý by si měl uvědomit

 a především být spokojený , že to jde jako po másle ;-)

0/0
13.8.2007 15:19

chachris

Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

Psa na másle jsem ještě nejedl ... :-P

0/0
13.8.2007 15:25

JájaPája

Re: Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

to bych řekla,nejsi přece Róm ,ale Moravák ne ?;-)

0/0
13.8.2007 15:27

chachris

Re: Re: Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

K pejskařům mám podobný vztah jako k nepřizpůsobivým spoluobčanům ... :-P

0/0
13.8.2007 15:30

JájaPája

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

jejda, nejsi ty náhodou můj manžílek? ;-D

0/0
13.8.2007 15:32

chachris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

;-D;-D;-D Podle toho, co jsi tady na sebe prozradila, tak asi ne ... :-P

0/0
13.8.2007 15:36

JájaPája

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

věřím,že zcela určitě ne;-)

0/0
13.8.2007 15:56

Tina22

Re: Re: Každý by si měl uvědomit

jasně,na tom to fakt teda všechno "stojí".Nejdřív než si šlověk pořídí cokoli,by měl projít školou,jak s čím zacházet a jak to zvládat,na děti extra kurs obzvlášť.A taky prokázat,že to v chtěném množství uživí atd.

0/0
13.8.2007 19:10

chachris

Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

100jí ... :-P

0/0
13.8.2007 19:15

JájaPája

Re: Re: Re: Každý by si měl uvědomit

ty jsi ale naivka, kurz? praxe dá každému nejlepší školu ;-D

0/0
14.8.2007 14:25

Ecs

pycapes

janda jepyca..a jeho pes taky...:-P

0/0
13.8.2007 12:14

Jose Chroustal

9 roků - to už je psí důchodce

už jim pomalu odchází některé smysly, začínají mít bolesti kloubů  a tudíž  začínají být mrzutí. Proto je nutné tomu přizpůsobit chování jeho okolí a neřádit s ním jeho s hravým štěnětem. Většina útoků psů je zaviněno a vyprovokováno lidmi. Mám na mysli "normálních" psů a ne bestií vychovaných k agresivitě.  

0/0
13.8.2007 10:18

JájaPája

Re: 9 roků - to už je psí důchodce

R^

0/0
13.8.2007 15:18

Luxy

....

dobre mu tak, ale měl spíš pokousat přímo jeho, ta holčina za to, že si její otec neumí vychovat psa nemůže. Je to pár let zpátky, co jsme šli se známýma, co měli čtyřletého klučinu, kolem Jandova sídla a vyběhl jeho vlčák, možná ten samý, který teď pokousal jeho dceru a kousl to ho malého chlapce, prokousl mu zadek. Chvíli na to přišel přímo Janda a nebyl schopen se ani omluvit ;-€

0/0
13.8.2007 10:09

vysypany_lozisko

no nevím,

ale člověk by musel být asi úplný magor(jako pár zdejších milovníků smradlových čoklů), kdyby po pokousání svého dítěte toho psa neutratil. každý by se zachoval stejně. pes je jen pes, má člověka ochraňovat a poslouchat, nikoli napadat. když pokousal jednou, pokousal by i podruhé. haff, paff,addieu.

0/0
13.8.2007 9:55

jirijuram

Re: no nevím,

Napadlo tě někdy,že pes se o sebe neumí sám postarat? A pak se může stát,že je "smradlový" :-P

0/0
13.8.2007 10:24

Zdenda-69

Re: no nevím,

....pokousal by klidně i popáté - pokud budeš dělat něco, co nemáš. Však si psa nepořizuj, nikdo ti ho nenutí. Když nevíš, co s ním máš dělat a jak s ním zacházet, tak to bude pro tebe i pro psa lepší.  Hlavně prosím tě nepiš slinty typu, že schvaluji kousnutí psem .....to si fakt ušetři čas, těchle keců tu bylo už dost.  

0/0
13.8.2007 12:58

tojsouveci

Opět divení

Páníček se diví a nechápe....to už jsem někde slyšel :-/

0/0
13.8.2007 9:54

ples

No...

...seslo se tady nekolik prispevku od fundovany kynologu..a..jako obvykle...i par hysterickych jedincu, mluvici neco o tom, ze pes je jenom pes.

At uz incident probehl jakkoliv, vinik je jenom jeden. Pan Janda. Pan Janda byl otcem dcery, pan Janda byl majitelem psa. A on jediny mel oba objekty vychovat tak, aby se mely radi. Nedokazal to. Pes kousl. A pan Janda se zachoval velice hrdinsky. Nechal ho utratit. Jsem zvedavy, jestli beauceron (ktery je na vychovu nemene narocny nez ovcak) nedopadne stejne..

0/0
12.8.2007 21:00

ewwwa

Re: No...

Pro pana Jandu je pes jenom věc,která,když přestane fungovat,tak se vyhodí a koupí se nová.Kdyby se tím alespoň on už patří mezi zašlé hvězdy,kterým k udržení popularity nic jiného než nezviditelňoval v tisku,jenže bulvár nezbývá.

0/0
12.8.2007 23:59

tojsouveci

Re: No...

Co má konstatování, že pes je jenom pes společného s hysterií?

0/0
13.8.2007 9:55

Zdenda-69

Tak si tak

říkám - opičák napadl v ZOO přes klec kluka. Lidumilové mají nepochybně jasno - opičáka utratit a hned, toto je přece planeta lidí, ne ?? Jinak doufám, že kluk dopadne dobře a nervy na ruce nebudou trvale poškozeny ......

0/0
12.8.2007 19:07

kopecak

csa

ten zmetek mu určitě něco udělal. Nařezat holí a pejska nechat bejt.;-O

0/0
12.8.2007 13:40

Tina22

TO SNAD NENÍ PRAVDA!!!!!

Je známo,pes,pokud není týraný a hladový na člověka nezaútočí,kdoví,co mu ten spratek dělal a dědek Janda ho rovnou nechá utratit.Mimochodem,ta jeho dcera je pěkný rozmazlený samolibý sobecký hajzlíček,před několika lety byl Janda hostem v pořadu Lenky Hornové na Nově a byla tam reportáž , v níž figurovala i tato - tehdy malá dcera- a byl to prototyp rozmachanýho zmetka-nezapomenutelná reportáž.Chudák pes a hlavně,že je Janda nadšený ze psů nových,tento se dočkal místo poklidného dožití smrti - no hnus,to ať se nikdo nezlobí.(Prosím nemazat - jo a kroťte se zastánci pokousaných dětí a přemýšlejte bez emocí!!!!):-/

0/0
12.8.2007 13:02

hansolo355

Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Uvažujte trochu!

Tady schvalujete, že zvíře napadne člověka. Pro každého ychtyla je pes víc, než dítě. Janda udělal jedině dobře-jen nechápu, že si hned pořídí dalšího psa. Pes je sice kamarád, ale dneska už z něj je modla. Kdo nemá psa, tak nemá rád lidi??? Jo, jak je vidět, tak kdo psa má, tak už nic jiného rád ani mít nesmí. Ženské místo dětí mají psy a ještě o nich mluví jako o svých dětech. Lidi se úplně zbláznili-všude je nasráno, děti nemůžete spustit z očí, protože po ulicích volně pobíhají čím dál větší plemena psů. Zkuste si představit, že dítě má tlamu takové obludy zhruba ve výši obličeje. Jenže vy byste raději utratili zlobivou dceru, než obyčejné zvíře.

0/0
12.8.2007 10:47

Zdenda-69

Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Meleš páté přes deváté. Zkus zamyslet ty. Pes se chová podle své povahy, výchovy panem, momentální situace. Nech na každém, jestli psa má nebo ne. Jsou čím dál častější situace, že je to jediný věrný společník ve složité životní situaci, do které se dostaneš ani nevíš jak. Musím však psa zvládnout a zodpovídám za něj. Kdo to neumí, neměl by psa mít. Po ulici volně pobíhají čím dál větší plemena psů - nemám pocit, že je to horší než kdy jindy. Jsou majitelé prostě odpovědní a i ti neodpovědní. Poslední věta je už úplně mimo mísu. Ty bys patrně nejraději asi vyhubil veškerou faunu + floru kolem pro svůj pocit bezpečí. Nikdo neschvaluje napadení. Jenže ty patrně žiješ v domnění, že napadení je vždy bezdůvodné. Ale není - buď selhal majitel psa anebo si to zavinil napadený. Pes se jen chová podle situace. Ty nechváš volně pobíhat malé dítě po ulici ?? Mluv k těm nezoodpovědným majitelům a nehaž vše do stejného pytle. Až tě někdy život skřípne, možná rád toho psa uvítáš..... 

0/0
12.8.2007 14:38

Tina22

Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

R^Máte pravdu,chvíli dneska tu diskuzi sleduju a jednoznačně s Vámi souhlasím.Koneckonců,též jsem svůj názor napsala.R^

0/0
12.8.2007 14:42

hansolo355

Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Jistě, já o tom nepochybuji-pokud řeknu jen náznak proti psům, tak se na mě sesype spousta hysterických fanatiků. Když upřednostním děti před psy, tak nemůžu být přece normální a nejraději bych vyhubil veškerá zvířátka.8-o Pes je jen pes-kdo chce, ať si ho má, ale bohužel se stal místo přítele jen módním doplňkem a hlavně výborným byznysem.

0/0
12.8.2007 14:52

Zdenda-69

Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

on je rozdíl říct náznak anebo se motat v extrémech, jako to předvádíš. Jestli jsi nepochopil jak jsem to myslel, tak je mi líto, jsi pak poněkud natvrdlý a s tím nic nenadělám. To jen potvrzuješ poslední větou. Ano jsou i tací - třeba blbe čkové, co provokují pitbula do pneumatiky a pak ho volně pouštít na louce - těm bych napráskal holí. Chovatelé, co třeba psy vystavují psy v 99% zvládají, protože je to jejich hobby a věnují tomu čas. To ti ale může být jedno, ty máš třeba zase jiné zájmy. Jezdíš autem ? Tak pak mě ohrožuješ !! Tahle rovina se ti líbí ??

Já nevidím důvod k upřednostňování toho či onoho. Je to prostě od zodpovědnosti obou stran nic víc nic méně. Ty se starej o své dítě a nenechávej ho volně po ulici a zbytek je o odpovědnosti druhého.Pokud ji nezvládne, řeš si to s ním.   

 

0/0
12.8.2007 15:07

hansolo355

Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Máš opravdu zajímavé přemety v uvažování a meleš páté přes deváté. Zřejmě budeš sám poněkud natvrdlý-jenže jsi samozřejmě "chovatel" co všechno zvládá a ostatní to tak neumí.Tohle je volná diskuze a můžu tu psát, co uznám za vhodné. O moje dítě se nestarej-nic ti do něj není. Psa bych zabil a za tím si stojím. Abych odpovídal na tvoje otázky(které jsou od "věci"): Jezdím autem a tvoje ohrožení mi nevadí.

0/0
12.8.2007 15:31

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Pokud způsobí můj pes někomu problém, je to má odpovědnost. Po tvém dítěti mi skutečně nic není - potud, pokud se nebude motat bez dozoru tam, kde nemá co dělat a ty pak budeš řvát, že je to má odpovědnost. Jinak seš mi ty i tvá familie buřt.Zbytek nemá cenu komentovat. Nemohu za tvou nechápavost, jak jsou věci myšleny.  Názor si ponechej a strč si zase hlavu do zadnice, bude to lepší. 

0/0
12.8.2007 15:50

Zdenda-69

Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

.... a jen třeba pro příklad: Paní v důchodu ovdověla a synové se dohodli, že jí pořídí aspoň psa. Pořídili jí vlčáka. Paní ho těžko udrží, byť na vodítku, kdyby se pes vzepjal a třeba chtěl "vyřídit účty" se psím kolegou, který jde zrovna okolo a začne štěkat a vyjíždět. Podle tebe je vším vinen pes a patří utratit. Zkus ale zapřemýšlet, kde jinde se stala největší chyba a riziko ..... Já bych řekl, že v lidech.

0/0
12.8.2007 15:21

hansolo355

Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Meleš fakt čím dál větší nesmysly.  Pokud se naučíš pořádně číst, tak zjistíš, že jsem nic jiného neřekl-chyba je v lidech.

0/0
12.8.2007 15:36

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Já číst umím, ale tobě je třeba to zopakovat třikrát, jak je to myšleno.

0/0
12.8.2007 15:44

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

... a jen doplním vlastní rozpor v tobě samém. Chyba je v lidech (což se shodneme), ale utratil bys psa ..... 

A že jezdíš autem a mé "ohrožení" ti nevadí ? Však to je v pořádku, nic se neděje. Já ti taky netlačím jak strašně se cítím ohrožen. Byl to jen příklad. To je život. Já mám psa a taky mi tvé "ohrožení" nevadí. Jinými slovy - nesmyslná debata. Akorát, že já nesmyslně neřvu, že tvé auto je modní doplněk a dobrý byznys a patří sešrotovat. Neházej všechny do jednoho pytle, o nic jiného nejde. Toť vše.

0/0
12.8.2007 16:05

bondy_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Mily Zdenko, pokud si po svem psu zpusobne sbiras h.....a, nenechas

ho koupat na koupalisti, kde se koupou lidi a jeho stekot me nebudi v

sest rano, nevadis mi Ty ani Tvuj pes. . Vadi mi ovsem hysterie vsech

tech pejskaru, kteri vykrikuji sve oblibene "mam radsi psy nez lidi" -

kazdy autor tohoto vyroku by mel uvazovat o navsteve psychologa, rozhodne ji potrebuje, protoze ma evidentne nejaky problem.

0/0
12.8.2007 16:30

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Ano, s tímle popsaným souhlasím a neříkám nic jiného, než že je to o kažém jednotlivci. Na druhou stranu mi vadí, jak někteří všechny majitele psů hází do jednoho pytle a psa by šmahem utratili - přitom nejsou logicky schopni ani říct proč, když chyba je v lidech. Jasně, pokud je nutno odstřelit zbloudilého psa, který napadá, tak se nedá nic dělat. Ale kdybych se měl na každém kroku cítit předem vším ohrožen, tak nevylezu z postele.

Neodsuzoval bych předem ani, jestli někdo říká,že má psy raději než lidi-nevíte, kdo má jakou životní zkušenost a co ho k tomu vede. Pokud majitel psa dodrží to, o čem píšete Vy, tak ať si to klidně říká jestli to tak cítí..... pokud vás to nějak neohrožuje a neomezuje, je to jeho věc. Má k tomu třeba svůj důvod. Hleďme si každý své míry odpovědnosti a neukazujme jen na "ty druhé". Není dobrá žádná hysterie. Původní debata se rozvinula od věty - SCHVALUJETE útok psa na dceru. Ale takový názor tu není ani jeden.....

0/0
12.8.2007 16:55

hansolo355

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Právě že majitelé psů se domnívají, že jim patří parky, dětská hřiště a dneska už i zoo. Psi běhají bez náhubku a vodítka a pokud pokoušou dítě, tak ho přece nemělo hladit! 3 letému dítěti to těžko nevysvětlíte. Jenže vám asi taky ne.

0/0
12.8.2007 17:17

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Ano, ale ne VŠICHNI !!!!!! Proboha svatého, o to tady jde. Já souhlasím, že jsou i tyto popisované situace - ale to je ta odpovědnost majitele-jednotlivce. Jenže psa šmahem utratit, že jo ?? Navíc debata se odivnula od toho, že někdo měl souhlasit s napadením Jandovy dcery - což je samozřejmě nesmysl a jakási vaše dedukce..... Mou povinností je ohlídat si psa, vaší povinností je si ohlídat dítě, dokud z toho nemá rozum. Jenže já zažil vícero situací - podívej Haničko, to je pěkný pejsek, že ? Podívej jak vrtí ocáskem, ten je pěkný , že ?? Jenom hlaď, netahej ho za ouška ..... zeptat se majitele, jestli lze psa pohladit - ani omylem. Já přece neříkám, že neexistují i špatní majitelé psů, ale odmítám paušální zavržení  druhé strany. Jestli to pochpit nechcete, tak s tím skutečně nic nenadělám a je to stále dokola o ničem. Howgh. 

0/0
12.8.2007 18:05

radnice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

Jsem sám kynolog a majitele, kteří si myslí, že jim patří ulice a parky bych hnal holí. Je třeba jen jedno, pokud takového blba uvidíte, že nechá psa navolno tam, kde to není dovoleno - volejte policii.

A s tím dítětem - nevím jak jste vychováni vy, ale já od malička vím, že se cizí pes nehladí a nemám si ho všímat. A tříleté dítě nemá co se pohybovat bez dozoru tak, aby mělo šanci se k cizímu psu přiblížit.

Planeta nepatří ani lidem ani psům al všem. A všichni se musíme přizpůsobit ostatním. U domácích zvířat je to na majitelích, protože zvířata se sama od sebe nepřizpůsobí našim normám. Jsem pro přísné tresty pro majitele psů, kteří se nechovají zodpovědně. Zatím vždy, když po tom volala kynologická veřejnost, tak to skončilo idiotskými návrhy těch neumětelů, co sedí v parlamentu, kteří začali navrhovat zákazy "bojových plemen" (politiky uměle vytvořené slovní spojení) a nikolov trestání majitelů.

Netrestejme psy, ale jejich majitele. A přísně.

0/0
12.8.2007 18:12

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jste se ze psů zbláznili!!!!

R^

0/0
12.8.2007 18:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.