- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že Škoda 706, má se Škodou společný jen motor, zbytek je od Karosy a Liazu
No, spíš je to tak, že na podvozek Škody 706 R smontovaný v LIAZu posadili ve Vysokém Mýtě karoserii No a co - Škodu 1000MB vyráběly AZNP, tramvaj Tatra T3 zase ČKD, lokomotivu Škoda 499 Albatros stavěl ZVIL, televizory Tesla LCE se vyrábějí v Turecku, Opel Astra pocházel z Bratislavy, VW Polo z trabantárny Zwickau...
je prý jasné, že autobus vyjede z Florence ve 13:30. Ale pokud jde o historickou věrnost, měl by vyjet ve 14:30. Letní čas byl zaveden později.
Krásné mívali jsme dobré a osobité karosáře - asi se otáčí v hrobech nad tím, co tvoří dnešní jejich nástupci IVECO Vysoké Mýto...
to stěží plní dnešní nízkopodlažní CityBusy, natož pak Škoda 706.
No - film mě svým budovatelským nadšením nezaujal, ale erťáky miluju. Takže doufám, že to vyjde a už se těším, až pojedu na festival pořádným busem :-))
Josef Bek se tam celou dobu v tom filmu chlámal jak po silné dávce marijánky
A z čeho asi tak mohli mít ten pocit, že s nima ten autobus lítá...
Kdysi se jezdilo do KV přes Velkou Dobrou a tato cesta dodnes existuje. Nenexistuje už křivolaká silnice u Nového Strašecí (z té byl jen cca 300 metrový fragment za odbočkou na Třtici), ta byla "narovnána", rozšířena a zde začíná dálnice na Prahu. Ale "romantiku" starých, úzkých rozmlácených a děravých silniček kolem Unhoště, Kyšice, Velké Dobré, , Kamených Žehrovic a Tuchlovic si cestující stále mohou dopřát
jojo, navíc po dálnici je to tak 20 km, tak jakápak velká část cesty. a navíc je to stejnak rychlostní komunikace, žádná dálnice...