Diskuse k článku

Soud zprostil náměsíčného obvinění ze znásilnění

Pokusil se o znásilnění, aniž by o tom věděl. Tak rozhodl kanadský soud v případu třiatřicetiletého muže z Toronta, který se pokusil znásilnit svou známou. Tribunál ho osvobodil, protože došel k závěru, že trpí zvláštním druhem náměsíčnosti a nevěděl o tom, co dělá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sigenius

nelogičnost
Pokud byl ten chlap prohlášen za náměsíčného, tedy že měl během styku nekontrolovaný spánek, pak mi z toho ale vyplývá, že pro znásilnění měla být souzena ta ženská.
0/0
2.12.2005 12:11

Kleki Petra

Rád bych ještě doplnil,
že ta poškozená dívčina asi musela být jako bomba. Protože probudit se a jistit, že s ní právě někdo souloží, to je teda opravdu nádherná ukázka zimního spánku.
 
P.S. Jsem až agresivním nepřítelem všech sexuálních násilníků. Ale tenhle člábek pobavil hned z několika úhlů.
0/0
2.12.2005 12:04

Bouše

Re: Rád bych ještě doplnil,
Kdo ví, možná tam i zazněl dialog z jednoho vtipu: "Pane, co děláte !?"   "Soustružníka v ČKD"
0/0
2.12.2005 12:12

Bouše

Právní termín "znásilnění"
je někdy poněkud tvrdý a nevystihující situaci. V tomto případě bych se přimlouval spíše za jiný výraz, například z hokejové terminologie "nedovolené vniknutí".
0/0
2.12.2005 10:29

Kleki Petra

Re: Právní termín "znásilnění"
Já mám pocit, že k tomu snad ani nedošlo, takže možná šlo jen o naražení na hrazení společně s nedovolenou hrou vysokou holí, to vše ovšem až po odpískaném ofsajdu na střední čáře.
0/0
2.12.2005 10:38

Bouše

Re: Re: Právní termín "znásilnění"
   Přesněji, na červené čáře  
0/0
2.12.2005 12:04

sigenius

Re: Právní termín "znásilnění"
Snad si měl na mysli zakázané uvolňování?
0/0
2.12.2005 12:07

Kleki Petra

Ač chlap, trpím laktační psychózou.
Jak vidím mléko, chytá mě takový psotník, že bych odkrouhnul každého dostupného somnambula.
0/0
2.12.2005 8:33

_m-

Re: Ač chlap, trpím laktační psychózou.
kupuj si šlehačku!
0/0
2.12.2005 8:39

Kleki Petra

Re: Re: Ač chlap, trpím laktační psychózou.
Nemám rád ty bublinky. Ale se svíčkovou nebo podobnými krměmi to v sobě překonám.
0/0
2.12.2005 9:06

_m-

Re: Re: Re: Ač chlap, trpím laktační psychózou.
Já mám ráda bublinky i svíčkovou. mlask!
0/0
2.12.2005 9:27

norbertsuster

ZNAMA V POSTELI!!!!
Ja teda prispeji take svoji troskou do mlyna. Ta slecna nebo pani byla jeho znama a ulehla vedle nej opila do postele!!! Takze on je maniak a ona je zcela v poradku. Ktera z tech vas feministicky pisicich zen tady se opijete a lehnete si vedle znameho do postele?Btw. v Cechach by ho nejaky soudce byl schopen nechat i vykastrovat a 100% by dostal protialkoholni ustavni lecbu!
0/0
1.12.2005 18:45

[eT]

Hm...
Pokud ale dle feministických organizací to je výmluva ()možná ano, možná ne - lékař rozhodl), potom tedy, proč se sakra ženský (naštěstí ne ta moje :) ) vymlouvají na bolesti hlavy, měsíčky, těhotenství a další? Dle jejich logiky to jsou jen trapné výmluvy a je na čase proiti tomu bojovat!
0/0
1.12.2005 12:50

_m-

Re: Hm...
on sex je povinný? když si to přeje pán? A jen tak na okraj - ty jsi vždycky schopen a ochoten - i po hádce nebo jiné nepříjemnosti? Pokud ano, tak halt vem na vědomí, že ženská se od chlapa odlišuje v lecčems, tedy i ve vztahu k sexu.
0/0
1.12.2005 13:02

DedecekHribecek

Re: Re: Hm...
     Ano dobrá připomínka sex vskutnu není povinný. Takové ženy (a nejen ženy) by si měli jenom uvědomit, že jestliže partnera neuspokojí pak bude hledat uspokojení jinde. Málo kdo si uvědomuje, že sex mezi dvěma osobami je i uspokojování ne jen vlastních potřeb ale i toho druhého.
0/0
1.12.2005 14:12

_m-

Re: Re: Re: Hm...
To je svatá pravda. jak říkala jedna nevěrnice (tuším v Dekameronu) - já svého muže o nic nepřipravuju, dostane ode mne všechno co chce - a to, o co nestojí rozdávám jiným.............
0/0
1.12.2005 14:21

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Hm...
Moudrá to žena.
0/0
1.12.2005 14:23

Bouše

Re: Re: Re: Re: Hm...
Čili je jenom na něm, aby stál o všechno
0/0
2.12.2005 9:12

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
Stál oddech o, nebo stál o bez oddechu?
0/0
2.12.2005 9:14

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
Oddech
0/0
2.12.2005 10:14

jirha

Re: Re: Hm...
Tak jaktože je možné z důvodu nevěry udělat rozvod? Když žena nechce a on musí tak má trpět.
0/0
2.12.2005 9:18

_m-

Re: Re: Re: Hm...
Asi se dneska poperem. A co když žena chce a on ne?
0/0
2.12.2005 9:28

jirha

Re: Re: Re: Re: Hm...
Tak to je přímo ohromný problém. Jak ho postavit když to nejde? A tady jsme u fiziognomických možností on objektivně nemůže (a pokud může a jenom nechce tak je to hajzl, hajzl, hajzl s tím plně souhlasím - a to i když jsem se dopustil před rozvodem téhož). Z tohoto hlediska žena objektivně může a přesto nedá (a přesto ji nepovažujeme za svi.., atd). Ty píšeš že svět je mužský. Ale to právě není pravda svět je nechutně pokroucený. Vůbec není mužský vše je uzpůsobeno ženám je zde pozitivní diskriminace dokonce podepřená zákonem který je v rozporu s listinou základních práv a svobod (sexual harašment).
0/0
2.12.2005 9:40

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
No to je právě to, co chlap nemůže pochpit - žena může vždycky - ale to je omyl. jistě, žena může vždycky, ale problém je právě v psychice - žena která psychicky nemůže, ale poddá se (aby byl pokoj) odnáší tuhle záležitost psychycky a může to dojít (netvrdím že běžně) až k odporu k sexu všeobecně. Mimochodem, co je špatného na sexualharasmentu (tedy v jeho podstatě, ne v zneužívání). už tě někdy stará tlustá baba, poplácala po zadku, Nějaká nechutná rajda ti řekla (z upřeným pohledem) že ti ty kalhoty opravdu sluší, už tě někdy někdo naprosto cizí zval na výlet, už ti nějaká baba na služební cestě rumplovala klikou od pokoje ......... jen tak namátkou. Už ti dával šéf naprosto nesplnitelné úkoly protože se mu postavil vždycky když tě uviděl a jemu to pochopitelně vadilo a potřeboval se tě zbavit ?
0/0
2.12.2005 9:47

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
No a opět směšujeme nesmísitelné. Ten chlap nemůže protože ho prostě nepostaví. Žena nemůže pouze s psychického hlediska a může to mít následky. Opět znám opačné případy, chlapy kteří doma dělají vše možné aby ho postavili jen aby byl klid před koncem pracovní doby zvrací v práci při pomyšlení že budou zase muset. (Přitom znám jejich ženy a není to z důvodu vrozeného odporu.)
Sexuál harašment (a říkejme tomu česky ne vše co má cizí slovo je apriory správně) je špatný ze svého principu. Lze někoho nařknout a aniž je cokoliv dokázáno on musí dokazovat že to tak nebylo. Co jsi popisovala je hnusný a je to běžný. Problém je v důkazní povinnosti. Mám i v práci kolegině které přes sexual harašment dosáhli toho že už nic nedělají jen berou plat a vyhrožují na všechny strany že něco udají. Znám i kolegině které naopak haraší směrem k mužům a to velmi tvrdě a nesmlouvavě. S čím mám největší problém je skutečnost že se ženy chtějí líbit ale přitom komplimenty chtějí jen
0/0
2.12.2005 10:02

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
K prvnímu bodu - jistě, že muž je na tom hůř. ale mezi náma (nikde to neříkej) ono je-li dobrá vůle (z obou stran) tak lze ledacos, i když to nejde. A co se týká těch harašících žen - to je právě problém feministického přejímání mužského modelu světa. Ženy se chtějí líbit, chtějí koketovat, flirtovat, ale to "natvrdo" se naučily tehdy, když se rozhodly přeměnit na "tvrdé chlapy", protože se domnívaly (a možná i měly pravdu), že jinak neobstojí. Muže to zmátlo - a teď je z toho sexistický guláš.
0/0
2.12.2005 10:09

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
od toho koho sami vyberou od jiného to označí za obtěžování. Jak já mám jako chlap poznat že jsem pro danou ženu sexuálně přitažlivý a obdov se ode mě očekává a pro druhou jsem sexuální zrůda hnusná hrouda sádla a je to nežádoucí. V prvním případě pokud nepochválím budu považován za hrubiána imbecila a budou mi házeny klacky v práci pod nohy budou se vymýšlet story o tom jak jsem neuznalý přetěžuju jí atd. Ve druhém případě budu nařčen z maniaka imbecila vlezlýho hnusáka a podobně. Sorry ať nad tím přemýšlím jak nad tím přemýšlím vychází mi že vždy pro polovinu ženské populace budu imbecilem. A to je jeden z důsledků feminismu. Dříve bych byl jednou i druhou skupinou uznáván za lovce bez dalších povinností.
0/0
2.12.2005 10:07

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
Neznám tvé kolegyně, ale 90% žen ti za slova - Mařko, tobě to teda sluší - bude vděčná. Pochopitelně, pokud jí přtom nebudeš upřeně koukat na prsa. Taky za otevření dveří a podání kabátu tě si nikdo nenařkne. Důvěrnější záležitosti bych raději nezkoušela - a tím, jestli budu označena za suchara bych se opravdu netrápila.
0/0
2.12.2005 10:12

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm...
No tak mám jiné zkušenosti.
Chápu že je tam jeden fyziologický problém a to že chlapy koukají na prsa protože to je obvykle nejvíce z ženy vidět. Ženy také většinou koukají chlapům na zadky a nikdo jim to nevyčítá. V US odkud nám byla tahle hovadina o sexualharašmentu importována se za harašení považuje i pomoc při oblékání, podržení dveří atd. Proto jsem trochu podrážděný při tomto. Každá žena (ne 90 procent) má ráda pokud je pochválena za svou vizáž (a to i zavilé černé vdovy) ale bohužel ne každá potom pozitivně reaguje a to je problém který umí vyhrotit nebývalé vášně.
0/0
2.12.2005 10:33

yaresh

zakerna choroba
ja to mam taky
0/0
1.12.2005 10:08

bl99

Re: zakerna choroba
0/0
1.12.2005 11:52

Macchiavelli

Nevite nahodou
kde by se dal podobny papir nahlavu sehnat u nas?  nemusi to byt zrovna na znasilneni (i kdyz proc ne ) ale treba ze kdyz se zleju a napriklad zfackuju nejakyho soudce, tak za to vlasne nemuzu
0/0
1.12.2005 9:12

jirha

Re: Nevite nahodou
Dokud jsme tu neměli socialistický právní systém tak to bylo možný viz například film Fešák Hubert.
0/0
1.12.2005 9:17

Deleter

Re: Re: Nevite nahodou
Nemělo se to jmenovat Feťák Hrubeš?
0/0
1.12.2005 12:38

RodoDendron

No co no, dotycny bude mit fixou na cele napsano "Pozor, ve spanku soulozi"
Zajimalo by me jestli by tak fungoval i kdyby vedle nej lezela mrtvola... :) (Damy prominou a panove jsou jiste zvykli) :)
0/0
1.12.2005 9:05

Kleki Petra

Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
klopejtne a čirou náhodou upadne ptákem zrovna na příhodně rozloženou dámičku... To je teda opravdový nářez!
0/0
1.12.2005 8:57

jirha

Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
No a proč ne? Nikdo také nesoudí ženský za to že v době 6-ti nedělí upečou vlastní dítě v trouběš protože je to považováno za psychickou poruchu související se změnou která se v ní udála.
0/0
1.12.2005 9:05

_m-

Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
Ale to se pleteš. I vraždy a poškození novorozence v šestinedělí jsou vyšetřované, souzené a trestané - jen nižší sazbou. Navíc laktační psychóza je velmi těžká nemoc o které asi víš houby, tak si to nejdřív zjisti.
0/0
1.12.2005 9:19

jirha

Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
Četl jsi předchozí příspěvek? asi ne já reagoval na něj. Pokud lze prokázat že os vém jednání nevěděl a vědět nemohl pak nemůže být trestně odpovědný. A je to stejný princip jako u Laktační psychozy. Pochybuji že  náměsíčnost není těžká nemoc takže srovnám stejné se stejným.
0/0
1.12.2005 9:34

_m-

Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
Četla. ale ty jsi psal o tom, že trestné činy v laktační psychóze se nesoudí - což není pravda, soudí se i když podle jiných paragrafů než ublížení na zdraví. Krom toho při laktačce prakticky vždycky spolu s trestem nastupuje i povinná psychiatrická léčba. Přitom počet ohrožených je tu dost limitován. Tento pán byl osvobozen (no budiž), o psychiatrické léčbě tam není nic a přitom potenciální oběti jsou prakticky všechny ženy v jeho okolí.
0/0
1.12.2005 10:19

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
A kde je psáno že on nepodstoupí léčbu také?
0/0
1.12.2005 11:46

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
A kde je psáno, že podstoupí?
0/0
1.12.2005 11:57

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
A kde je psáno že ne? Trochu stupidní reakce z vaší strany ne? Článek je o tom že soudce rozhodl že za to není trestně odpovědný o ničem dalším článek nepíše. Diskutuji k tomu co je v článku věštění z koule nechávám na čarodějnicích.
0/0
1.12.2005 13:01

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
Je to zvláštní, i já dikutuji o tom, co je v článku. Ani zmínka o nějaké léčbě, přeto že.........Muž již dříve zažil podobné příhody se čtyřmi přítelkyněmi......... a léčil se?
0/0
2.12.2005 8:29

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
No takže zjevěn nepíšeš k témuž článku ale fabuluješ z částečných informací a odvozuješ věci pro které nemáš podklady. V článku je pouze řečeno že soudce rozhodl že jej není možné trestat. Není tam vlastní rouzsudek. Ostatně typické u našich zpráv že novináři vyberou jen tu devastující část zprávy a ani nedají odkaz na úplné znění. Příkladem budiž že jsi použila že není zmínka o léčbě, přesto že... muž již zažil podobné příhody se čtyřmi přítelkyněmi. Kde se tam praví že tím pádem věděl o tom že je to nemoc kde se tam praví že na něj byla z těchto důvodů uvalena léčba. Přesto jsi to vydedukovala a domáháš se rozhodnutí. Bacha na to protože za tvůj postoj v případě diskuze před obrazovkou bych tě okamžitě označil za feministku a bylo by to korektní .
0/0
2.12.2005 8:35

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
Mno - takže žena, která nevěří na psychickou poruchu, která osvobozuje znásilňujícího somnambula je feministka - budiž. a muž, který lživě tvrdí, že pachatelky novorozeneckých vražd nejsou trestány je co?
0/0
2.12.2005 8:37

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
No vi dím že to začínáš brát v osobní rovině a to jsem rozhodně nechtěl. Pouze upozorňuji že vyvozuješ věci které tam nejsou. Já jsem srovnal osvobození od odpovědnosti z něčeho co udělal podle soudu v době nepříčetnosti nebo snížené odpovědnosti s osvobozením z jiné obdobné psychické poruchy. Přiznejme si že znásilnění je sice silná káva ale zabití novorozence je káva silnější. Ty píšeš ale že ženy musí podstoupit léčení. Ok nevím nejsem na to specialista ale na druhou stranu my z článku nevíme zda-li takový rozsudek tady nepadl také. Není zde ani odkaz na rozsudek abychom si to mohli ověřit.
A teď k tomu feminismu. Napsal jsem že pokud by si se střetla před telefizní obrazovkou s nějakou takovouto diskuzí a použila by si tam argumenty poskládané tak jak jsi je použila byla bys označena za feministku a ne proto že žádáš potrestání chlapa ale pro to že vytrhneš souvislosti infomrací opřeš to o nezadatelná ženská práva která jsou v úplných informacích postavena proti tomuto p
0/0
2.12.2005 9:07

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
Hele tak to shrnem - ty jsi napsal:.....Nikdo také nesoudí ženský za to že v době 6-ti nedělí upečou vlastní dítě v trouběš protože je to považováno za psychickou poruchu související se změnou která se v ní udála........ a já ti odpověděla, že to není pravda - vražda novorozence JE trestná a matka je NAVÍC psychiatricky léčena ( a laktačka JE velmi vážná psychická porucha, ne že je za ni považována), což oboje tomuhle pánovi nikdo (aspoň podle článku) nenařídil. Vše ostatní jsou jen fabulace a dohady z mé i tvé strany. Prostě psychická porucha je jedna věc, touha po ženě, která spí vedle tebe druhá, ale v obou případech měl přijít adekvátní postih - buď léčba nebo trest (úměrný situaci dvou opilců na jednom gauči).
0/0
2.12.2005 9:36

jirha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
No a o tom to je. V článku se praví že on není trestně odpovědný ze znásilnění. Ani další slovo o tom zda-li bude nějak jinak postižen či zda-li je plně osvobozen. Přesto ty jsi vyfabulovala že je plně sproštěn. To bylo meritum mého prvního nesouhlasu a požití příměru (možná trochu podpásovka ale myslím že pod tu se podepíše každý laktační psychóza je dostatečně široce přijata na to abychom souhlasisl s tím že žena není trestně odpovědná je pouze nemocná a jako taková se má léčit). Také jsem upozorňoval n neúplnost článku. Je tam pouze že ho neshledali vinným pokusu o znásilnění (byl v tomto směru osvobozen) nic dalšího o dalším verdiktu tam není. není tam napsáno že byl plně osvobozen a nemá žádná další omezení. Dokonce se tam přiznává že on již (a opět tam není vztah k minulosti) o tomto problému ví. Jinými slovy pokud by to udělal příště už by takovýto rozsudek nebyl možný. Já napadal že jsi vzala to co tam je a vymodelovala jsi že byl plně zproštěn a to tam není.
0/0
2.12.2005 9:52

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Somnambul takhle jednou v noci jde pod vlivem úplňku,
No promiň a jak teda chápeš větu………..Tribunál ho osvobodil, protože došel k závěru, že trpí zvláštním druhem náměsíčnosti a nevěděl o tom, co dělá……. a………..Osvobozující rozhodnutí soudu vyvolalo rozhořčení ženských organizací……… jako že bude ještě nějaké pokračovaní?
0/0
2.12.2005 10:01

Najdete na iDNES.cz