Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Psí vězení z reality show naštvalo diváky

Diváky pobouřila další reality show. Po VyVolených a Velkém Bratrovi vyvolala negativní reakce Výměna manželek, pořad televize Nova. Tentokrát divákům nevadily vulgarismy a sex, ale špatné zacházení se zvířetem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bagrik

Nezapomínejte na chovatele
Já bych si posvítil i na toho chovatele, od kterého má paní Melhem fenku, a který ji doporučil zavřít to doklece !!!
0/0
15.10.2005 12:04

scaty

Re: Nezapomínejte na chovatele
to nejsou chovatelé, to jsou množitelé, kdyby se ta kravka zeptala, zda může pes žít ve vaně, tak jí to taky odkýve aby prodal...
0/0
17.10.2005 9:33

Solar

pod úrovní zvířat
sama si sedni do těsné klece, i to zvíře je lepší než ty.
0/0
15.10.2005 6:01

grandeda

aura
nebuďte směšní, tahle paní čile četuje na různých zvířecích adresách, dokonce i kočičích. takže jí nějaké jedno zvíře asi nebude dělat vrásky.
0/0
14.10.2005 23:29

mik128

petice?
Vy co pisete petice, vetsinou asi rovnez chovate psy, vetsina z vas nejspis v byte – neni to take trapeni psu? A ti co maji dum a velkou zahradu – netrapite taky psa? Nema prece volny vybeh. Navic nazrat dostane jen kdyz se vam chce mu nazrat dat (a pes se psychicky denodenne trapi tim, jak vas presvedcit, abyste mu nazrat dali) a to je taky jediny duvod, proc vas pes posloucha, a proc si myslite, ze vas ma pes rad. Ten pes je na svete jen proto, ze je nekdo tak sobecky a udelal si z ziveho tvora vlastni majetek a hracku. Nejprve me ale napadlo: chovani zvirat v kleci je vec naprosto bezna (cirkusy, zoo, klicky pro papousky doma..., krecek v akvariu....), jenomze clovek porad psa stavi jako neco vic nez obycejne zvire, nekdo dokonce psa posazuje vys nez cloveka..
0/0
14.10.2005 14:54

mik128

Re: petice?
cimz samozrejme nedavam souhlas s libovolnym zaviranim zvirat do kleci. postarat se o psa, ktereho najdete zbedovaneho (napr. v utulku) je neco jineho nez podporovat byznys se zviraty. to nejlepsi, co muzete pro netyrani zvirat udelat je presvedcovat ostatni jako ja a samy si psa (nebo jine zvire) neporizovat. tento svet pro ne uz neni vhodny.
0/0
14.10.2005 15:00

Flycon

Re: Re: petice?
Panebože ty nejsi kus, ale celej vůl viď ? Svět pro ně není vhodný - jsi snad Bůh aby jsi něco takového rozhodoval ? Podle tebe bude lepší je všechny vybít že ? Následovat by mohly kočky ( proč ne kočky když psi, že ? ), koně ( kdo potřebuje koně v současné době, ne ? ) a pak další a další druhy ... ježíšikriste, že tenkrát tvůj otec nedělal v noci radši něco jinýho ...... víš prd a chtěl bys pomník 
0/0
14.10.2005 18:53

mik128

Re: Re: Re: petice?
omyl ja nejsem vul, jenom to pro tebe bylo prilis slozite a nepochopil jsi me. Pro ostatni, ktere by zajimala moje protiargumentace: Svet uz pro ne neni vhodny, protoze pro ne uz nase zivotni prostredi neni vhodne. protoze by je behem prvnich par chvil svobody neco prejelo nebo by se otravili nebo by chcipli hlady, trpeli by na hluk a znecisteni, ktere vytvarime.. nemluvil jsem o zadnem vybijeni (naopak jsem rekl, ze je hezke, kdyz se nekdo postara o psa, ktery strada v utulku)..
0/0
14.10.2005 22:46

80E-seven

Re: Re: Re: Re: petice?
 ty ses ale blbecek - nerikal sis predtim isbjoerna?
0/0
17.10.2005 16:05

_m-

Re: petice?
No, ono to je malinko rozdíl. Náš papoušek (agapornis) má asi 10 cm a klec 50x70x100 (odhaduju, nejsem si moc jistá). Venku je vždycky, je-li kdokoli doma. To jsou poněkud jiné podmínky, než ty, ve kterých žije (žil?) zde jmenovaný pes. Jistě, že to není život ve volné přírodě, ale on měl chudák smůlu, že se nenarodil ve volné přírodě, ale ve voliéře chovatele, stejně jako my jsme se nenarodili v džungli, ale v civilizovaném světě - a náš život se tomu musí přizpůsobit. Ale omezení by měla být maximálně minimalizovaná!
0/0
14.10.2005 15:59

mik128

Re: Re: petice?
chovatel v jehoz voliere se narodil by se mel stydet, privest na svet tvora a ihned ho uveznit jen kvuli zisku. my jsme se mozna narodili v civilizovanem svete (otroctvi uz bylo zruseno), zvirata jsou vsak stale pouze nas majetek, podle prava, podle mineni chovatelu i ostatnich.. ..papousek by rad letal-pro let je potreba hodne mista..
0/0
14.10.2005 22:48

herulinka

Re: Re: petice?
Tak koukám, s kým jsme se to dali do debaty...vypadá to jako provokatér. Tak mě trochu mrzí, že jsem si vůbec dala tu námahu...ale někomu holt všechno nevysvětlíš
0/0
16.10.2005 14:12

iuos

hmm
pes - i velkej - si zvykne na život v paneléku a nic to s ním neudělá - pokud se párkrát denně proběhne venku. TADY šlo ale víc o psychický týrání (alespoň podle mne), protože pes, coby společenský živočich potřebuje být ve smečce a ne být od ní drženej stranou - to je pro psa to nejhorší, co mu člověk může udělat (pomineme-li extrémy týrání)
0/0
14.10.2005 16:05

J. Adamec

Re: petice?
Pod petici za psa v kleci se podepíše během pár dní 90.000 lídí. Petici proti těm, kdo tady drželi v kleci nás a chtěli by nám zase vládnout podepíše 50.000 lidí. To jsou paradoxy, pane Vaněk .....
0/0
14.10.2005 20:23

Normann

Re: Re: petice?
problém asi bude v tom, že pořady o zvůli komunismu běží na ČT2, na který většina novákovskejch inteligentů za celej tejden nepřepne... 
0/0
18.10.2005 17:48

herulinka

Re: petice?
Nezapomínej taky na naše zákony, které nestaví psa nikam výš, než na úroveň "věci"...
z toho, co tu píšeš, je znát dost zbytečných emocí, zkus si představit, že vezmeme všechna zvířata, co jsou domestikovaná a vypustíme je do volné přírody, co myslíš, že se stane? Kdo bude v tom případě vítězem?
0/0
16.10.2005 14:09

VláďaK

Seberte jim toho psa.
Dejte ho lidem,kteří ho nebudou týrat.Ta ,,milka" má psa stejně jen kuli tomu,že ho má také jistě pár jejích netahavých ,,kamarádek".To je kuli ,,image",pes a jouda s copem.! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
0/0
14.10.2005 14:43

dejvi123

z ostudy kabát
a ta husa se chtěla chudák jen pochlubit mladým nabíječem ....
0/0
14.10.2005 13:17

limix

4 LUI
Nezijes nahodou v Americe?
N ebo si vazne myslis, ze se u nas pozabiji stovky milionu prasat?  VTIPALKU
0/0
14.10.2005 11:28

Jarmilek Debilek

CO TO JE ta petice
za hovadinu? Asi sepisu petici jak se tejraj papousci v klecich v nakupnich centrech, jak se zije slepicim v drubezarnach, jak se zachazi s dobytkem atd. .... JEN SEPISUJTE a podepisujte PETICE, VY lide co JITE MASO. Jste jen pro smich, ale maso zivocicha vam chutna co?:) lol Nebo snad Kakadu, krava nebo slepice neni zivocich? Aha pes je vlastne neco jinyho... a navic mi ten pes nepripadal, ze by byl podvyzivenej, nemohl chodit, behat atd... TAKZE NECHAPU :0!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.10.2005 10:37

limix

Re: CO TO JE ta petice
Nojo, jenze PES je hnes po PIVU nejlepsi pritel cloveka
0/0
14.10.2005 11:17

Spirálka

Re: CO TO JE ta petice
Ja nechapu tebe Debilku
0/0
14.10.2005 12:43

Spirálka

Re: CO TO JE ta petice
Ja nechápu tebe Debilku
0/0
14.10.2005 12:44

mik128

Re: Re: CO TO JE ta petice
Vy co pisete petice, vetsinou asi rovnez chovate psy, vetsina z vas nejspis v byte – neni to take trapeni psu? A ti co maji dum a velkou zahradu – netrapite taky psa? Nema prece volny vybeh. Navic nazrat dostane jen kdyz se vam chce mu nazrat dat (a pes se psychicky denodenne trapi tim, jak vas presvedcit, abyste mu nazrat dali) a to je taky jediny duvod, proc vas pes posloucha, a proc si myslite, ze vas ma pes rad. Ten pes je na svete jen proto, ze je nekdo tak sobecky a udelal si z ziveho tvora vlastni majetek a hracku. Nejprve me ale napadlo: chovani zvirat v kleci je vec naprosto bezna (cirkusy, zoo, klicky pro papousky doma..., krecek v akvariu....), jenomze clovek porad psa stavi jako neco vic nez obycejne zvire, nekdo dokonce psa posazuje vys nez cloveka..
0/0
14.10.2005 14:54

Jarmilek Debilek

Re: Re: Re: CO TO JE ta petice
Tak nejak to je...........
0/0
14.10.2005 16:46

Kenkaku

Zaráží mě dvě věci...
A) proč jedinec co když vidí neuklizený chlup má málem amok si pořizuje psa B) proč mají v paneláku psa velikosti telete? To nestačil nějakej gaučák nebo jezevčík?
0/0
14.10.2005 8:23

scaty

Re: Zaráží mě dvě věci...
Já si myslim, že psa chtěli děcka, ta bloncka ukecala toho svýho picáka, ten, proto že je úchylák na to, že pes bude jenom v kleci, ona se zeptala chovatele, ten chtěl prodat, tak jí řekl, že to psu nevadí a bylo to. Teď nabízeli v rádiu štěňata retrievra za 1000kč, takže jsou rádi, že se jich zbaví. Že o psech, psích rasách, jejich potřebách ví ho.no, to bylo jasný, když si nechala nabulíkovat od chovatele takový nesmysl.
0/0
14.10.2005 8:38

xaeris

Ulhanci z NOVY!
Jak to, že pořad se jmenuje výměna manželek a přitom tihle dva sadisté nejsou oddáni?Komu asi z NOVY podržela tahle zvrhlá trapička aby se přesto dostala na obrazovku?Zunovi?JAK TO ŽE UŽ PŘI NATÁČENÍ SE NIKDO Z NOVY nepozastavil nad nad osudem psa a nepodniknul aspoň něco pro jeho osvobození?NOVA opět prokázala, že za prachy všechno, a dopustí i TV mediální exhibici zrůd, jako je tahle rádoby rodina.Nebude to náhodou tím, že vrána vráně oči nevyklove?
0/0
14.10.2005 7:56

scaty

Re: Ulhanci z NOVY!
to máš pravdu, i když opomenu toho psa, tak kam se jim vytratila základní idea - vzít dvě kompletní fungující rodiny a prohodit manželky? Vždyť to tahle pošahaná domácnost (rodina to teda podle mě nebyla) vůbec nesplňovala, kozatá blbka si narazí mladšího kolíka, dělá mu pomyšlení a ještě se chce s nim pochlubit národu
0/0
14.10.2005 8:06

pedr64

Re: Re: Ulhanci z NOVY!
tady bych nebazíroval na papíru, je to domácnost, kde žijí v partnerském vztahu. To samozřejmě nic nemění na tom, že by zasloužili liskat na potkání.
0/0
14.10.2005 8:41

scaty

Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
Mě spíš připadalo, že to culíkatý individuum nezastává funkci otce, což není divu, když nejsou jeho. Sám tam vystupoval, jako dítě, o který je povinnost se starat na prvním místě.To si pak může každej k dětem najít na měsíc nějakou okrasu bytu a přihlásit se ne? Kde jsou ty roky společnýho žití, řešení situací, to má tu hodnotu.
0/0
14.10.2005 8:48

pedr64

Re: Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
Taky žiji v rodině, kde manželka má děti z předchozího manželství a snažím se je vychovávat jako otec, někdy až moc. Ten blb s culíkem by byl stejným blbem (a možná ještě horším), i kdyby byli sezdáni a a děti byly jeho. 
0/0
14.10.2005 10:10

xaeris

Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
No vy jste taky týpek.Manželka není družka, tak to měli rovnou nazvat třeba výměna konkubín, a nelhat.Když si kupujete hadry a oni Vám prodají místo Kleina vietnamský hadry za napálenou cenu, tak jim taky řeknete to je dobrý, přece nebudememe slovíčkařit?
0/0
14.10.2005 8:49

pedr64

Re: Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
nejste tak trochu mimo? Název pořadu je zjednodušený, aby každému bylo jasné o co jde. Ale jestli ti dva na to mají papír je irelevantní. Jde o to, ukázat poměry v dané domácnosti a to, jak se změní a přizpůsobí dané situaci.
0/0
14.10.2005 9:59

xaeris

Re: Re: Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
Ale mně je úplně jedno,o co v tam jde. Právě že je název jasný, a každý chápe o co jde, a o co nejde.Výměna manželek je snad jasná formulace, a mělo by být základní slušností NOVY jej respektovat.A  zkuste někomu, kdo žije na psí knížku a zakládá si na tom, říct, že žije  v manželství.Myslím, že to nebude požadovat za pouhou irelevantní připomínku....   
0/0
14.10.2005 10:57

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
asi jsem narozdíl od vás úplně blbej, ale myslel jsem, že smyslem pořadu je ukázat, jak různí lidé reagují na změněnou situaci a změnu režimu ve své domácnosti, jak se tomu dokážou a nebo nedokážou přizpůsobit a třeba přijmout cizí názor a pravidla. Ale podle vás je hlavní patlat se v tom, jestli je někdo ženatý a nebo není.
0/0
14.10.2005 11:34

xaeris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
Ale proč by jste měl bejt blbej.Berete to normálně a něco na tom je.Já nechci vypadat jako hnidopich, a je mi to také celkem fuk, ale snad jen mám rád profesionalitu.A profesionalita je také to, že když se pořad pojmenují o manželkách, tak tam budou manželky a hotovo.Prostě když je v programu fotbal, tak tam bude fotbal  ne hokej, i když je to taky sport.   
0/0
14.10.2005 13:15

pedr64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulhanci z NOVY!
tak jo, smažme to. Ale tenhle díl měl asi největší  a jednoznačný ohlas. Zatím to vycházelo tak, že byl línej nezaměstnanej, blbej školník. Ale tady ukázali, že i dobře situovaná a atraktivní familie může  něčím vzbuzovat naprosto negativní reakce. Asi to nebylo v prvním plánu, ale zafungovalo to a snad se chytnou za nos a odpovědné instituce je snad chytnou pod krkem.
0/0
14.10.2005 13:49

scaty

nemám ráda hony na čarodějnice
a že média dokážou udělat z člověka štvance, ale téhle povedené rodince to ze srdce přeju
0/0
14.10.2005 7:42

christi

Opravdu
Porad jsem taky videla a vubec se nedivim, ze tu rodinu lidi odsoudili, zavirat psa do klece doporuci chovatel, to je pravda, ale ne na cele dny!!!!!! Tu zenskou bych zavrela do ty klece misto toho chudaka pejska a s ni i toho jejiho priblblika.
0/0
14.10.2005 3:20

Zdenda-69

Pořídit si
do bytu psa, aby byl zavřený v kleci a jak na smilování čekal vždy na vyvenčení - to může jen kretén. Tak si ho neměli brát, proboha. Jenže to by ten hošánek s ohonem musel něco v hlavě mít, ale to byl typický městský rozmazlený synáček, který musí mít denně teplou večeři a doma nehne prstem ....... Ta bloncka si ho drží beztak jen kvůli erekci ..... ale to je jejich věc. S tím psem to byl ale hnus .....  
0/0
14.10.2005 0:27

TomášM

Pes
už dávno někde prdí do hlíny. Mimochodem když sem hlídal babce čokla, stačí venčit jednou za 4 dny. Sice se furt bůhví proč lepí na dveře ale vydrží. Pořádek musí být
0/0
14.10.2005 0:20

Zdenda-69

Re: Pes
Tak nevím, jestli si děláš pr*del....... Zavři se někam na 4 dny ty a vydrž........ Jestli tomu psovi chceš za každou cenu oddělat ledviny a utrápit ho, tak v tom pokračuj dál. A nezapomeń se tím pochlubit ....
0/0
14.10.2005 0:32

Spirálka

Re: Pes
Jsi vůbec normální? Jsme majiteli fenky zlatého retrívra, která má na zahradě výběh velikosti zhruba 200 metrů čtverečních, denně s ní nachodíme asi 5 kilometrů, přesto mám výčitky svědomí, že pro ni děláme málo, protože opravujeme domek. Uvědom si, že je to živý tvor, kterého si navíc člověk už v pravěku zvolil za svého společníka, domestikoval ho, vyšlechtil nová plemena pro svoje potěšení a různé potřeby. Proto je jeho povinností se o něj postarat.  Tvůj vztah ke zvířatům svědčí i o tvém vztahu k lidem. Babičku, které jsi hlídal psa, tu asi strašně miluješ. My máme doma v bytě i maltézáčka a věř mi, ani půlden nevydrží. Navíc, když ti vadí chlupy a šlápoty, není problém psovi opláchnout tlapky a chlupy mu vyčesat kartáčem.  
0/0
14.10.2005 8:18

scaty

Re: Re: Pes
on jenom moc  hulí
0/0
14.10.2005 8:22

error404

svině !
tohle byla fakt síla! chudák pes v kleci. Rodinka psychopatickýho magora kterej si myslí že sežral svět. Doufám že mu někdo pořádně rozfláká držku dementovi...
0/0
13.10.2005 19:53

VláďaK

To byla věc.
To byla celkově přechytralá rodinka.Rozmazlený holčičky,pes v kleci a dvojice nafoukanců,kteří si myslí o sobě ,že jsou nej.! ! ! ! ! ! ! ! ! !
0/0
13.10.2005 18:50

DeDust

Masirka
Ja to teda videl a je zajimavy, ze se nikdo nepozastavi nad polodementnima, zanedbanejma detma, ale nad coklem v kleci ;-))
0/0
13.10.2005 17:22

VODNAR

Re: Masirka
Temi "polodementy" myslis nejspis sebe, ze?
0/0
13.10.2005 17:24

neneka

Re: Masirka
Jenže o tom "čoklovi v kleci" by se asi nikdy nikdo nedozvěděl. Navíc labradoři jsou takoví "méďové" kteří si nechají doslova všechno líbit. Polodementní děti jsou pouze obrázkem svojí matky a pablba s ohonem, který jim po večerech běhá pro zmrzlinu co jedí v Rodiných poutech. To tedy byla vymaštěná famílie a oni se ještě hrnou do TV aby to všichni viděli.
0/0
13.10.2005 17:48







Najdete na iDNES.cz