Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Britové cenzurovali Schifferovou

Nevěříte, že vám díky nějakému krému mohou za hodinu zmizet vrásky? Britské úřady také ne. Proto zakázaly reklamu, v níž slavná německá topmodelka Claudia Schifferová vychvaluje zázračný krém proti vráskám, po jehož použití je pleť za pouhou hodinu už zázračně hladká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Kolik by jich zůstalo?
Reklamu potkáváme téměř na každém kroku.A je na každém z nás čemu věříme.Kolik by asi zůstalo reklam kdby se zakázaly všechny co neříkají pravdu
0/0
20.8.2005 15:58

josraf

Re: Kolik by jich zůstalo?
Dalo by se rict, ze nejde o to neco zakazovat. Spise verejne rekneme vychovavat nebo poukazovat na to co je spravne, slusne, eticke a co ne. A to se takrka nedeje. Proc taky, kdyz to prinasi zisk, potazmo moc tem, kteri tahaji za nitky a ovladaji kolotoc, kteremu by se dalo rikat obchod. Kdo myslite, ze ma pod palcem media, a to i ta "nezavisla"? Neni nic snazsiho nez ovladat lidskou spotrebu pomoci penez v mediich,a to i tu, o ktere lide ani nevi, ze je pro ne zbytecna. Hlavne, kdyz ekonomicke ukazatele stoupaji, lide nakupuji a penizky se toci. Neni dulezite co prodavam, ale ze to prodam. Kde je slusnost a etika?
0/0
20.8.2005 20:45

babacek

Re: Re: Kolik by jich zůstalo?
Již si přesně nepamatuji kdo navrhoval závest antireklamu.Já bych se za to přimlouval.Otázkou asi je kdo by to financoval?
0/0
22.8.2005 7:41

josraf

Cenzura reklamy
Zazrak. Konecne se zacina nekde aspon trochu prosazovat etika a pravda v reklame. Pokud samotne vyrobce a prodejce hanba nefackuje a proc taky, kdyz ve vetsine pripadu jim o opravdove potreby klientu, i kdyz se tak tvari, vubec nejde, tak aspon nastupi nejaky mechanismus, ktery rekne NE. Nelzete, ale nemluvite pravdu, chovate se nemoralne a neeticky a stavite penize (rozumej zisky) nad vsechny cestne zasady podnikani.
Znate vtip: Otevru konzervu a vyskoci Rosak? Az se "pravda a laska" prosadi v reklame, bude to signal, ze se s moralnim vedomi lidi neco opravdu pohlo k lepsimu.
Kolik prodejcu prostredku na hubnuti, ruznych pozivatin, financnich a jinych produktu atd. atd. by nemohlo tak snadno profitovat na lidske vlastnosti, ze prani je otcem myslenky. 
 
0/0
19.8.2005 19:14

FW190A9

Re: Cenzura reklamy
"Etika a pravda" v reklamě? Spíš by se měl začít konečně prosazovat lidský rozum. Pokud obchodníci profitují, pak nejen díky tomu, co tvrdí ve svých  reklamách, ale především díky tomu, že se vždy najdou lidé ochotní tomu uvěřit... Přitom dnes snad už i to malé děcko ví, že reklama nerovná se stoprocentně realistické vykreslení produktu
0/0
20.8.2005 15:18

josraf

Re: Re: Cenzura reklamy
ANO. Etika a pravda na strane vyrobcu a prodejcu a zdravy rozum na strane klientu nebo zakazniku. Prvni vlastovka z Anglie ukazuje, ze je mozne etiku i pravdu vynutit i za cenu zakazu takove reklamy, ktera je vice ci mene podvodna a zneuziva lidske vlastnosti verit. Zamyslet by se asi meli i ty osobnosti, ktere v takove reklame vystupuji. Az lide pochopi, ze penize mohou i smrdet, to bude radosti na svete. Nekdo je ale ochotny pro penize ci slavu udelat takrka cokoli, a to je o charakteru, cti a hrosi kuzi takoveho jedince. Obdiv patri tem, kteri penez nadbytek nemaji, mohli by se zapojit, ale neudelaji to. Pokud by se provedla eticka revize reklam i v nasich mediich, asi by bylo najednou spoustu vysilaciho casu pro hodnotne porady. Doba je ovsem o penezich, byznysu, pozitcich a opravdove hodnoty pokulhavaji v zavesu. Je to o lidske povaze, negativnim egu,a to je beh na dlouhou ale opravdu dluhou trat.
0/0
20.8.2005 20:35

Caly

...
oba ty produkty jsou od lorealu, nejen krem proti celulitide.
0/0
19.8.2005 17:59







Najdete na iDNES.cz