Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sámer Issa mění bydliště

Finalisté druhé řady soutěže Česko hledá SuperStar těm loňským rozhodně neubírají na popularitě. Zvlášť některým. Sámer Issa má například tak neúnavné fanynky, že ho nenechají v klidu vydechnout ani doma. Donutily ho dokonce k rozhodnutí najít si byt v jiném koutu Prahy. Stěhovat se bude každým dnem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarka05

sámer se stěhuje
Blesk uvedl před časem jméno ulice a čvrti,kde bydlí.U koho z ostatních zpěváků tohle udělal?Pro jistotu to pak ještě zopakoval Mareš na Evropě 2.
0/0
4.6.2005 10:03

Succuba

neposlouchám ho
není to můj typ ale nemám ráda všechny ty jedy na jeho adresu, fakt ne. Člověk dokáže vyplodit víc zla než pochvaly .o/
0/0
3.6.2005 22:06

husch

pro všechny, kdo tvrdí, že Sámer neumí zpívat
Všem, co přijali a stále dokola opakují kliše, že Issa neumí zpívat, bych doporučil přečíst si dnešní vyjádření hudebního publicisty Jiřího Černýho (také MF Dnes, vydání Severní Čechy), který je snad u nás v Čechách dostatečnou autoritou: "Issa je ohromně muzikální a všestranný, zejména pokud jde o intonaci, rytmus či proměny tempa."  I Karel Gott se na jeho účet už dříve vyjádřil pochvalně, v témže článku dnes říká: "Dělá dobré taneční věci, to jeho frázování má své grády." Je spíš smutný, jak vypadá publicistika v celostátním vydání (není divu, když ji zajišťují dámy z bulváru) a publicistika v krajském vydání, kde byli schopni připravit slušný článek - analýzu třech severočeských finalistů superstar.
0/0
3.6.2005 17:07

krleška

Re: pro všechny, kdo tvrdí, že Sámer neumí zpívat
Naprostý souhlas  Ale výplody některých zdejších jednodušších jedinců mě už přestávají rozrušovat, protože jak je vidět - téměř shodné reakce se sejdou jak po bulvárním žvástu, tak po relativně pravdivém článku. Prostě "je to Issa a zas tady o něm něco je - dejme mu to hošánkovi sežrat, ať se nám uleví!". Jinak skutečně nechápu, co je na tom tak nepochopitelného, že se chce přestěhovat - o něčem svědčí, že si jako mnoho jiných nezměnil okamžitě číslo a trpělivě snášel výlevy některých pubertálních fanynek (to přinejmenším). Když to ale dosáhne takových grádů, které popisuje, a ruší to při práci i v osobním životě jak jeho, tak jeho sousedy (navíc on sám své bydliště nevyzradil - až Blesk se tím "vyznamenal"), tak je to snad naprosto pochopitelné. Klidně se do něj dál navážejte - naštěstí Sámer má na práci podstatnější věci, než si rvát vlasy z takových chudinek...
0/0
3.6.2005 17:40

mischa_1

Re: Re: pro všechny, kdo tvrdí, že Sámer neumí zpívat
No, zrovna  ty, která denně  vyplodí dost blábolů na jeho foru vypadáš na jednu z těch co mu tam hekaly pod okny.
0/0
3.6.2005 18:44

Blackshield

Re: Re: Re: pro všechny, kdo tvrdí, že Sámer neumí zpívat
0/0
3.6.2005 18:55

krleška

Re: Re: Re: pro všechny, kdo tvrdí, že Sámer neumí zpívat
Zklidni hormon - nebyla jsem tam ani jednou - nejsem žádná nadržená pipka.
0/0
3.6.2005 18:57

xmacala

Re: Re: Re: Re: pro všechny, kdo tvrdí, že Sámer neumí zpívat
To je možná škoda
0/0
3.6.2005 20:17

gumiidek

Re: pro všechny, kdo tvrdí, že Sámer neumí zpívat
......a za staleho michani vlejeme do zachodu.
0/0
5.6.2005 10:15

RedsNews

Sámer Issa mění bydliště...
...jenom čtvrť? Proč ne stát nebo raději kontinent
0/0
3.6.2005 14:46

pindik

hlavní role
Tak Sámere, teď ještě hlavičku oholit v kolmém směru ke stávajícímu. Do středů vzniklých "křižovatek" navrážet hřebíky a hlavní role v Helraiser XXX zaručena...
0/0
3.6.2005 13:24

xmacala

Hmm
Já mu tak závidím akorat ty prachy, ale ne zase tak moc, protože já budu taky bohatej. Spíš mám o něj obavy, protože vydělané peníze inteligentně nereinvestuje, ale hloupě je utrácí. A jestli má takovou popularitu, tak by jí měl využívat ještě více, než do teď. Klidně bych mu dělal managera.
0/0
3.6.2005 13:01

Pavel-Z

ZÁVIDÍTE
Pánove jen mu závidíte úspěch u ženskejch !! Začněte radši zpívat, volové! :)
0/0
3.6.2005 12:35

home55

Že vám není hanba!
Řeknu vám,číst tady ty příspěvky,to se opravdu člověk stydí za to,že je Čech.Tolik nenávisti a netolerance vůči člověku,kterého vůbec neznáte,a který vám nic neudělal,to je neuvěřitelné.Nechápu,kde se to ve vás bere.To je závist,nebo mindráky,nebo co??
Zaráží mě,že věříte víc bulváru a pomluvám,než jemu.Mnohokrát už vysvětloval,z čeho ty pomluvy vznikly,ale lidi jako vy holt mají potřebu vidět v každém to špatné za každou cenu.Přitom se vsadím,že nikdo z vás ani neslyšel jeho super CD,ani ho nezná osobně,ale je to holt hajzl,kterýho milujou ženský,tak mu to pěkně namastíme,co..?Je mi vás líto.
0/0
3.6.2005 12:33

gagaryn

Re: Že vám není hanba!
nebuď takovej nenávistnej
0/0
3.6.2005 12:34

RedsNews

Re: Že vám není hanba!
...  jeho nemilujou ženský, pokud tedy mezi ně nepovažuješ vyspělé -tileté a -náctileté školačky...
0/0
3.6.2005 13:23

OTOBACID

Re: Re: Že vám není hanba!
tak to nemáš vůbec pravdu.Pokud já vím líbí se i nám o dost starším.Kdo tvrdí,to co Ty tak chce zájem o něj shodit.Jeho CD je perfektní.Poslouchám ho dokola.Podotýkám ,že nejsem žádný blbeček. 
0/0
3.6.2005 17:05

Blackshield

Re: Re: Re: Že vám není hanba!
No, mám takový pocit, že kvalita jeho CD záleží tak trošku na vkusu, nemyslíš? Já osobně nesnáším r'n'b a tím jeho CD bych si maximálně tak podložil stůl. A nechci tím nijak shazovat ten tvůj "zájem"...
0/0
3.6.2005 18:41

4omega

Nechceš se, Isso, odstěhovat do prdele?
0/0
3.6.2005 12:22

jackrobber

odchod
Bude se po nem vubec nekomu styskat? Me ted rozhodne ne ... rozmazleny fracek to je
0/0
3.6.2005 12:08

slenuska

CD
CD Samera je skvělý, moc mě překvapil. Nevímproč ho každý pomouvá, prostě má sebevědomí..To má mnoho rádoby celebrit. Taky ho to přejde časem, až dostane od života nějakou tu "ťafku"
0/0
3.6.2005 11:11

RedsNews

Re: CD
ano jeho CD je skvělé, suprová podložka pod kafe místo podšálku
0/0
3.6.2005 14:16

Lubenecnik

ať táhne a zavře za sebou dveře, táhne tady!
0/0
3.6.2005 10:59

Brundi

AVON
Mlady pubertak na akci zamerene na prevenci rakoviny prsu u dospelych zen?!?! Nebude to spis kontraproduktivni? Me alespon vyber zrovna tohoto zpevaka na takovou akci docela urazi...
0/0
3.6.2005 10:55

OTOBACID

Re: AVON
Já to naopak velmi vítám .Jsem tím příjemně překvapena.Avon kupuji a jsem starší.Zvali ho na módní přehlídku a to odmítl.Tohle považuje za smysluplnější.Nedělejte z něho blbce protože to on určitě není.Moc mu přeji,aby měl úspěch.    
0/0
3.6.2005 17:12

krleška

Re: Re: AVON
Přesně tak - Sámer v poslední době vystupuje na mnoha dobročinných akcích (pro děti i pro postižené spoluobčany, aby byl Brundi dokonale uspokojen spektrem:-)) Rakovina prsu se v poslední době týká čím dál tím mladších žen - případy lehce po dvacítce nejsou ojedinělé. Svojí účastí tam může mladé (ale nejen ty!) přimět ženy, které ten pochod absolvují a určitě se tam dozví mnoho důležitých informací, aby se prevencí této nemoci vážně zabývaly a neházely ji lehkomyslně za hlavu. A navíc - i mladí lidé jako Sámer mohou mít ze svého okolí špatnou zkušenost např. s rakovinou, a mohou cítit potřebu - když mají tu možnost - boj proti této nemoci podpořit. Oproti tomu - neptáš se, proč takový Savka a ostatní mladí vymetají akce na podporu veteránů či Semaforu, když k nim pravděpodobně nikdy žádný vztah neměli? A navíc za to berou slušné prachy z estrád?
0/0
3.6.2005 17:50

OTOBACID

Re: Re: Re: AVON
Díky ,opravdu mě těší,když má někdo podobný názor.Některé příspěvky jsou plné zloby.Sámer je kluk,který má rozum i cit.Myslím,že není obdivován pro nic za nic.Má v sobě opravdu velké charizma.Myslím,že je to dobrý člověk.Kdo nechce ten to nevidí.  
0/0
3.6.2005 18:08

Brundi

Re: Re: Re: AVON
Neprekrucujte moje slova. Nerikam, ze akce Avonu neni smysluplna a uz vubec ne, ze se netyka i mladsich zen. Ovsem jsem presvedcena, ze zrovna pritomnost Samera jejich pozornost ve vetsim meritku nepritahne. Naopak, napr. mne je jeho pubertalni prezentace spise neprijemna a tim vice v kombinaci s takovouto problematikou, u niz je zrejme, ze zrovna on k ni nema nijak blizko, ale pouze to vyuziva pro svoje zvititelneni a pro zvyseni sve popularity. A pak - a to uz je jenom vec osobnich ne/sympatii, takze neni treba se dal o tom dohadovat, mi Samer skutecne neprijde ani chytry, ani sympaticky, ani zajimavy, ani charismaticky. Hezky den.
0/0
3.6.2005 18:34

Brundi

oprava - zviditelneni :-)
0/0
3.6.2005 18:36

OTOBACID

Re: Re: Re: Re: AVON
Čtěte příště pozorněji.Nikdo Vaše slova nepřekrucoval.Nebyla řeč o smysluplnosti akce,ale o účasti Sámera,kterou Vy zpochybňujete a podsouváte mu špatné úmysly.V tom případě by mohl být z touhy se pouze zviditelnit podezříván každý kdo se podobných akcí zůčastní.Myslím,že právě Sámer se tam hodí protože je ženami milován a právě on tam,ženy přitáhne.Od organizátorů je to dobrý tah.Myslím,že se tam sám nepozval.Holt všem se líbit nemusí,ale není třeba ho urážet.Jenže to je takový náš národní sport.viz příspěvky níže.   
0/0
3.6.2005 18:51

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: AVON
Tak ja jsem take zena, a to mlada. Samera nemiluji a neznam v mem okoli nikoho, kdo mi na nem shledaval cokoliv zajimaveho v pozitivnim slova smyslu. Nedivte se proto, ze me uvahy o jeho schopnosti pritahnout pozornost zen k teto akci, se ubiraji timto smerem. Neurazela jsem ho! Ja bych naopak rekla, ze nasim narodnim sportem je zobecnovani a delani z celeho naseho naroda a priori lhare, zlodeje, zavistivce a vubec vselijak jinak charakterove pokrivene lidi. Pisatel je samozrejme vzdy cestou vyjimkou potvrzujici pravidlo. Uvedomte si, prosim, ze nesympatie k znamym osobnostem nemusi byt vzdy projevem zavisti.
0/0
3.6.2005 19:09

OTOBACID

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVON
Nemyslím nesympatie,ale hrubé urážky.To je opravdu hnus co někdo vyplodí.To potom nejsou názory,ale zvratky.Bylo jich tady ke čtení dost.Zajímá mě co si myslí lidé,které neznám proto to čtu.Samozřejmě se každému líbí někdo jiný.Nikomu to neberu.Každý si hájí to své.Možná Brundi,by se mi zase nelíbil někdo kdo se líbí Vám.Vy jste opravdu neošidila negativní charakteristiku Sámera.Je to Váš názorrrrr 
0/0
3.6.2005 19:29

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVON
Ne neosidila. Neni nad to, delat veci poradne. Ale nebyla to objektivni negativni charakteristika, ale jak rikate, jen muj nazor. ;-)
0/0
4.6.2005 16:34

krleška

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVON
To my víme až příliš dobře, že některé kritiky zdejších pisálků nepramení pouze ze závisti - někdy se jim ani nelze divid po špinavé mediální masáži, kterou Sámer často ne vlastní vinou prošel. Nikoho tady neosočujeme ze závisti. Já naopak znám mnoho lidí - a často zralých i vysoce vzdělaných - kteří mu fandí, nebojí se k tomu přiznat a mají za sebou mnoho dobrých zkušeností s ním. Ale neříkám, že ho musí všichni milovat - jen ho neodsuzujte na základě povrchních informací o něm, kterých se nám bohužel v hojné míře dostává.
0/0
3.6.2005 19:32

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVON
Tak ponekolikate a snad naposledy. Bez ohledu na vzdelani Samerovych fanousku a nefanousku, ktere sem porad buhviproc tahate, nikoho neodsuzuju! Jen jsem vyjadrila svuj nazor na neho a na jeho ucinkovani na akci Avonu. To jakych informaci se nam o nem dostava leckdy neovlivnime a s tim musel kluk pocitat, stejne jako my vsichni.
0/0
4.6.2005 16:39

Brundi

Re: Re: AVON
A jste si tim jista, ze neni? ;-D
0/0
3.6.2005 18:26

krleška

Re: Re: Re: AVON
Ano, jsme si tím jistí. Neříká, že je Sámer bůhvíjaký intelektuál a pro ty, kteří s ním čtou pouze překroucené či smyšlené rozhovory, může být pouze jednoduchým chlapečkem. Ale říkám Ti - ten kluk to má v hlavě zatraceně dobře srovnané, rodina mu dala pro život dobré základy a drsný svět showbyznysu, do kterého on přišel především s cílem dělat kvalitní hudbu, ho naučí dost zásadních věcí. Takový Gott a ostatní (nejen v hudbě - např. Jágr a spol.) - co myslíš - byli (alespoň) na začátku své kariéry  "velké mozky"? Někdy je lepší uvažovat víc tím selským rozumem a brát si víc z životních zkušeností, když člověk není vyloženě studijní typ.
0/0
3.6.2005 19:07

Brundi

Re: Re: Re: Re: AVON
Nepochybuji o tom, ze to ma v hlavce dobre srovnane. Jiste vi, jak nejlepe vyuzit svoji popularity, aby na tom trhl co nejvic, dokud si ho jeste nekdo pamatuje. O kvalite jeho hudby polemizovat nebudu. S tim Jagrem jste me skutecne pobavila. Ted - na konci sve kariery - uz je "velkym mozkem"? ;-DD
0/0
3.6.2005 19:13

krleška

Re: Re: Re: Re: Re: AVON
No když uvažujete pouze tímto směrem - je vidět, z jakých zdrojů čerpáte...Konkrétně o Jágrovi si vůbec nemyslím, že by byl hloupý - u takovýchto úspěšných dříčů, kteří už v mládí byli schopni obětovat mnoho pro svůj cíl, to snad ani není možné. V určitých směrech má samozřejmě jednodušší vyjadřování, ale co jsem tak četla rozhovory s lidmi, kteří ho dobře znají, rozhodně je to přemýšlivý člověk - není třeba vždy vysoká - někdy je dokonce spíše na škodu...A o Gottově všeobecném a širokém rozhledu, ačkoli jeho hudbu moc nemusím, snad není třeba pochybovat. Sámera Vám nevnucuji, ani jeho hudbu, jen se Vám snažím ukázat, že některé Vaše odsudky jsou až příliš povrchní...ale chápu Vás, když nevidíte tzv. pod povrch. I tak si ale myslím, že odsouzeníhodné jsou spíš jiní - komerci zaprodavší se interpreti...možná by nebylo na škodu si přečíst několik odborných recenzí (i ze SR) či rozhovorů s ním na hudebních serverech či v časopisech, ale chápu - příliš "zbytečné námahy". Také hezký den.
0/0
3.6.2005 19:27

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVON
Tak tenhle vas prispevek skutecne vsem vasim prispevkum nasadil korunu! ;-D Tak vy nejenom ze vite, z jakych zdroju cerpam, nejenom ze vite jaci jsou Jagr a Samer "myslitele", nejenom ze sem tahate Gotta, o nemz tato diskuze neni, nejenom, ze zpochybnujete vyznam vzdelani (dokonce je nekdy pry na skodu!), ale jeste navic me jen proto, ze mam jiny nazor nez vy, obvinujete z povrchnosti! Neminim uz diskutovat o tom, cemu se tato diskuze mela puvodne venovat, protoze vy uz jste ji posunula uplne jinym smerem. Preji vam, abyste vzdy byla tak pevne presvedcena, ze vas pohled je ten jediny spravny, nezaujaty, objektivni a temi spravnymi a objektivnimi informacemi z "pod povrchu" podlozeny! ;-D
0/0
4.6.2005 16:48

krleška

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AVON
No je mi líto, že jste moji snahu nepochopila. Neříkám, že jsou Jágr se Sámerem myslitelé, Gotta jsem sem netahala já, ale někdo jiný zde vložil jeho názor na Sámera (mimochodem celý rozhovor s ním na idnes byl velmi zajímavý - doporučuji přečíst). Rozhodně nezpochybňuji význam vzdělání - jen jsem Vám naznačovala, že to není vše a pro určité lidi není na rozdíl od pro ně zásadnějších věcí směrodatné. Nepaušalizuji, ale zapátrejte ve své paměti - kolik úspěšných lidí to v životě dotáhlo daleko i bez akademických titulů? Neobviňuji z povrchnosti Vás, ale tak trochu to, jak jste zde hodila ten "oduševnělý" názor na účast Sámera na Avon pochodu - z něj samotného dostatečně vyplynulo, z jakých zdrojů si na něj utváříte názor. Ale nemohu Vám to vyčítat - je jasné, že takový "jednoduchý kluk" Vám za hlubší zájem či zamyšlení nestojí...
0/0
7.6.2005 12:15

OTOBACID

Re: Re: Re: Re: AVON
Krleško,dobrý.Sámerovi jsme dali hlasy proto,aby nám zpíval a bavil nás.Na pronášení moudrostí máme naše prezidenty.To myslím úplně stačí.  
0/0
3.6.2005 19:19

nenápadně maskovaný Kei

Den smutku
Jaktoze kua netruchlite, ze se Samer musi stehovat?? Vzdyt je to prece narodni tragedie!
0/0
3.6.2005 10:51

lagaes

AŤ jde ...
třeba do prdele...
0/0
3.6.2005 10:07

chachris

Re: AŤ jde ...
Souhlas.
0/0
3.6.2005 10:50

RedsNews

Re: AŤ jde ...
.... nebo ještě dál a hlouběji...
0/0
3.6.2005 12:07

micronimus

rychlokvaška
Sámer Šišla je leda tak velký nedospělý dítě kterej se chová jako kdyby mu nechtěli koupit zmrzlinu. Asi mu ta sláva (minutová) stoupla příliž do mozkovny. Kopněte tyhle rychlokvašky rychle do řiti , kdo o ně stojí
0/0
3.6.2005 9:42

clara_bow

Ale lidi :o)
Nebuďme zlí  chudáček, holky ho honí , nenechají ho v klidu, a to je "děsněj" problém,který se musí řešit že ano. Mě je to sice od srdce jedno, protože takových namistrovaných fracků, co neumí moc zpívat by se našlo  na tucty, a těm,kterým bohužel " světská sláva" - polní tráva stoupne do hlavy jsou ubožáčci, protože podle mě nic ještě nedokázali, ale uboze se vyblablávají¨, za kolik si koupili džíny teď a před tím a co chudáček tatínek,jak konečně za Sámerkovy peníze mohl po 15-ti letech navštívit domov  Ó jak je to dojemné a hloupoučké  je Vám tedy z toho,co jsem napsala zajisté jasné, že Sámera naprosto NEMUSÍM
0/0
3.6.2005 9:34

Clai

Re: Ale lidi :o)
Neboj,my tebe taky ne.
0/0
3.6.2005 17:38

drek

???
Co je to Sámer Issa ?
0/0
3.6.2005 9:26







Najdete na iDNES.cz