Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gott: V SuperStar bych se vzepřel

Před jeho vilou postávají fanoušci. "Přijeli jsme až z Domažlic, podepíšete se nám?" Uvnitř má Karel Gott velkou knihovnu. Nejradši má knihy z historie a sám už do ní svým způsobem patří. Když lidé hlasovali v anketě o největšího Čecha, skončil třináctý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TondaPirko

ass
Karle, hlavně, že ste se vzepřel Antichartě
0/0
5.6.2005 19:20

George1977

Karel Gott for president?
Teda vim jedno. Jestli budou pristi prezidentske volby prime a nekdo by navrhl Gotta na prezidenta, tak ho urcite volit nebudu. Jeho politicke nazory jsou vic nez podivne.
0/0
5.6.2005 10:31

idneol

násor
Gott je hodně sečtělej, ale dost povrchní v úsudcích, jenže to se týká víc lidí, např. tady ty zjednodušený reakce ohledně Novotnýho apod. to dokazujou. Ale svý branži rozumí perfektně. A co se týká superstar, podepsal bych se pod to. Jak Klezla vyhazuje R.Charlese, je krásná představa. Ale není to jen porota - J. Hendrix by určitě skončil v Hvězdný pěchotě. Superstar je zkrátka jedna velká zábavná show a intelektuálský řečičky porotců jsou k smíchu. Hejma se aspoň nebál přiznat, že je subjektivní, ale tihle 4 polobozi...
0/0
4.6.2005 20:54

R66

Socialistické stihomamy
Určitě si mistra vážím za to, co dokázal a jak proslavil naši zem, ale poslední dobou jsem z jeho politických výroků trochu zklamaný.
Vánoční tragedii v Malaisii někdo schválně vyvolal z družic, aby mohl investovat do dané rekreační oblasti ... Novotný nebyl tak hrozný, byl hodný a bojoval proti SSSR ? Kdo ví, možná i Milada Horáková si to zasloužila ... co mistře ?
Nemáte někde zafixovanou historickou pravdu, jak to tady vypadalo v době, kdy vy jste mohl jezdit po světě i v NSR ?   
Trochu stihomam, už byste tu literaturu faktu asi neměl číst !!??
0/0
3.6.2005 13:41

xaeris

Re: Socialistické stihomamy
Clovece, co vy víte o Novotném?Víto o tom jak  ho prave pro jeho schopnost vzeprit Rusum západ respektoval?Nebo vy si myslíte, ze ze by Rusové jinak dovolili, aby ho Dubcek vystridal, kdyz  narodní hospodarstvi a to vcetne kultury, slo do 68 nahoru?Bohuzelbyl to byl komunista, ale jinak to asi jinde také neslo, ale to byli takový Kraus ci Tlusty s Pithartem také.A predhazovat panu Gottovi pani Horakovou, za to byste se mel stydet, to je víc nez nechutné..................  
0/0
3.6.2005 13:54

Dr. Fe1

Neuvěřitelný bláboly
Odstěhuj se do KLDR, magore! Kim Čong Il je taky prej mnohem pokrokovější než Kim Ir Sen, něco jako byl Novotný u nás,úplnej prodemokratickej kontrarevolucionář.
0/0
3.6.2005 14:05

xaeris

Re: Neuvěřitelný bláboly
S fanatikem tezka domluva.Ale prece, jedno mi povezte, kdyz je u Vas kazdy rudy stejny lotr, at jde o Cecha ci Korejce, kam patrí tedy Pithart, Kraus ci Tlusty?A jestlipak víte, za kterého prezidenta vznikla ceska filmarska skola, která dobyla svet?Máte pocit  ze v KLDR se deje neco podobného?Pozor, ani ja Novotného neobdivuji, ale rád bych, abychom videli veci tak, jak opravdu byly.A mimochodem,  víte jak Novotný rezal Slováky a i s tou jejich maticí?
0/0
3.6.2005 14:13

Dr. Fe1

Re: Re: Neuvěřitelný bláboly
Nevím přesně jaké měli funkce Vámi zmínění pánové, ale pokud to byli pouze řadoví členové, tak je těžko můžete srovnávat s členy ÚV KSČ. I tak se ale domnívám, že by všichni bývalí členové té zločinecké organizace měli stydět, zůstat v ústraní a rozhodně se nemíchat do politiky. Srovnávání jednotlivých komunistických vůdců, kdo byl horší a kdo ještě horší mi přijde dost nesmyslné. To je jako říkat že vrah kterej zabil 75 lidí je v podstatě dobrej člověk, ve srovnání s jiným kterej jich zabil 80.
0/0
3.6.2005 14:27

xaeris

Re: Re: Re: Neuvěřitelný bláboly
No skvele, uz to z Vas leze.Takze, podle Vas, radovy esesak ci komunista se  tezko da srovnavat se svým nadrizeným?A myslite tim treba i ty SS svine, radové esesáky co byli v Lidících?A maximalne by se tedy meli stydet?Stud a komista nebo fasista, jak to jde dohoromydy,kde zijete clovece??Calfa a stud\? To je dobrej for, myslim, ze nez mne budete zase posílat do KLDR, mel byste si to opravdu srovnat v hlave.A pokud jde o Novotného, ja porad tvrdím, ze místo neho tam mohl byt jiny rudý arcilotr typu Gottwalda ci Zapotockého, a to by byla jiná káva.A treba s takovým Meciarem ci Slotou by byl Novotny hotovy raz dva, ti by se posmívali Cehunom jenom  jednou.....
0/0
3.6.2005 14:45

Jintaj

Re: Re: Socialistické stihomamy
Za Novotného ekonomika socialistického Československa moc nahoru nešla...... spíše naopak.
0/0
3.6.2005 18:33

xaeris

Re: Re: Re: Socialistické stihomamy
No to jde o to, co to je nahoru.Je fakt, že takový šéf polostátního a takřka monopolu Telecomu by si na svých dnešních 30 melounů měsíčně za Novotného nepřišel, ale jinak ale už jen to, že se podařilo, aby hospodářství ČR začalo fungovat, aniž k tomu bylo třeba arcilotrovských zlodějen typu měnové reformy, kterou tu na lidech předváděl ten NIKDY nepotrestaný kriminálník Zápotocký, považuji já za Novotného úspěch..... 
0/0
5.6.2005 19:37

xaeris

ODVAHA
Byla otázka, kdy uz nekdo rozumny rekne, ze konec bolsevika v Cechach neni zásluha mocichtivých disidentu, potazmo Havla, ale opak je pravdou.Bolsevik to proste zabalil sam a tihle disent opilectí slavomani si z toho udelali pomnik.A dnes je videt, ze nadelali víc skody, nez si jen lze predstavit.A rovnez 68 je pro ty, co si mysli, ze by zapad sel nekdy kvuli nam do boje, o tom, ze se zase tehdy na nas vykaslali, stejne jako v Mnichove.Pane Gott, obdiv za ta rozumna slova.......
0/0
3.6.2005 13:31

gagaryn

Karle!!!
Karle, trochu pepře ať se vzepře!!!
konečně rozhovor kterej sem přečet až do konce i když jsem se nic kloudnýho nedozvěděl, odpovědi jak od bývalého člena zednářské lóže
0/0
3.6.2005 11:08

Concrete_Donkey

Skoda, ze Gott nedela porotce v Superstar...
Ve vsem, co rekl o porote a o soutezicich s nim souhlasim. Doufam, ze si tohle nekteri z porotcu prectou a vezmou si z jeho slov ponauceni . Nebo by se aspon nad slovy nasi nejvetsi pevecke kapacity zamyslet a v pripadnem dalsim pokracovani SS dale neporotcovat..
0/0
3.6.2005 9:57

Brundi

No teda!
Neprehodnotil Gott nejak svoje vystupovani? To je poprve, co nebyl arogantni, nestavel se do pozice "ja jsem buh" a odpovidal celkem rozumne. Ze by starnul a moudrel? ;-)
0/0
3.6.2005 9:37

Si0

Re: No teda!
Konečně našel manažerku, která ho trochu otesala.
0/0
3.6.2005 11:00

Memerik

Re: No teda!
...sákryše,ty toho Gotta teda nemáš rád,já ho sice taky nemusím,ale tobě leží v žaludku fest,co ti provedl???
0/0
3.6.2005 11:29

Brundi

Re: Re: No teda!
:-))) nemam pocit, ze by moje prispevky byly nejak zvlast nenavistne. Naopak, jsem se ho spis ted jeste zastavala. Nijak mi v zaludku nelezi, ani mi nevadi, pokud nejsem "nucena" poslouchat zrovna nektery z jeho argantnich projevu, coz nastesti neni casto. :-)
0/0
3.6.2005 11:38

baroko

Gott ma prehled
Ma pravdu v tom, ze mne nezajima, co se libi Osvaldove a spol., co je mi do toho!!! Chtelo by to delsi rozhovor o politice a historii. Nikdy neni prostor nebo cas atd. Skoda, cas za chvili nebude vubec....
0/0
3.6.2005 9:27

Squeaker

Více takových článků
děkuji za tento článek. Bylo to po dlouhé době pohlazení po duši - inteligentní, pravdivé, bez snahy podlézat nebo někoho urážet, prostě K.G. dokonale profesionální - jako ostatně vždy. Více takových článků!!!
0/0
3.6.2005 9:10

Brundi

Re: Více takových článků
Vzdy? Delate si legraci?!? To je naopak poprve, kdy nevystupuje arograntne. Resp. v psanych rozhovorech to mozna pak zkoriguje, nevim. Kdyz mluvi primo na mikrofon, tak naymslenost a arogance z neho strika, nebo to tak alespon bylo jeste tak pred rokem, dvema. Posledni dobou jsem s nim zadny rozhovor neslysela. Nebilancuje on uz takhle nahodou? ;-D
0/0
3.6.2005 9:46

Tydlus

Re: Re: Více takových článků
Nemám pocit že by někdy Karel Gott byl arogantní. Možná si jeho aroganci pletete s galantností. Prostě Karel je muž s velkým M a právě proto to může někomu připadat jako arogance, ale myslím že to tak není. Jeho vystupování je možná trochu staromódní, ale vy jste proti němu až příliš zaujatá, proto si nemyslím že Vás přesvědčím a o to se ani nesnažím. Karel G. je jendiný starší člověk v naší hudební scéně, který to má v hlavě v pořádku. A hlavně mu kvůli úspěchu a penězům neruplo v bedně. Jako většině ostatním. Vím že je to o jiném článku, ale co chce třeba dosáhnout taková Lenertová se svou novou skupinou, nad tím teprve zůstává rozum stát...
0/0
3.6.2005 21:26

Brundi

Re: Re: Re: Více takových článků
Myslim, ze nase diskuze prave skoncila. Podsouvat mi, ze jsem zaujata a ze si pletu aroganci s galantnosti, to je prece jenom trochu silna kava. Nevim, o cem se me nesnazite presvedcit, ale o tom, ze neumite respektovat cizi nazor, jste me uz presvedcila. Nechapu, proc zminujete nejakou Lenertovou. Neznam ji, nevim ceho chce dosahnout ani jsem ji s nikym nesrovnavala. Hezky den!
0/0
4.6.2005 16:23

Tydlus

Re: Re: Re: Re: Více takových článků
Vy jste pravděpodobně zaujatá proti všem, že?Respektuju cizí názory, proto jsem právě ve své reakci napsala že se vás naopak nesnažím přesvědčit...Ctěla jsem taky jen vyjádřit svůj názor, nad tím jestli Gottovu aroganci nevidíte trochu jinak.  A taky nerozumím proč by diskuze měla končit, opravdu nemám čas sedět na netu dopoledne jelikož jsem v práci, tak vkládám příspěvky trochu později. A proč bych nemohla zmínit Lenertovou, nedávno byl o ni článek zde na iDnes, proto jsem ji zmínila. Nemohu vědět jestli jste pravidelný čtenář nebo ne. Nechtěla jsem vás nějak urazit. A mrzí mě že když někdo vloží článek až po 16-té hodině odpoledne tak už je odepsaný jelikož diskuze skončila, asi si budu muset  teda hledat jinou práci, abych se mohla jako každý svobodný člověk vyjádřit na netu...
0/0
4.6.2005 18:44

DollyBastard

Karle
Opravdu jsi me prekvapil. Necekal jsem, ze kdyz kliknu an rozhovor s Gotem, ze se dovim tolik z historie!
Fakt bomba!
0/0
2.6.2005 21:40

Brundi

Re: Karle
Tak tolik z historie jste se zase nedozvedel. Dozvedel jste se jen Karlovy nazory... ;-)
0/0
3.6.2005 9:42

boubinsky prales

Re: Re: Karle
... no, bylo asi zajimave porovnat Gottovu hloubku historickych znalosti s tvou ...  Prestoze zjevne nesouhlasis, ten clovek jen opet potvrdil svuj intelekt a schopnost vnimat  svet i mimo muziku ...
0/0
4.6.2005 21:54

Brundi

Re: Re: Re: Karle
To by jiste bylo zajimave. ;-D Nicmene, ja jsem Gottovy historicke znalosti nikterak nezpochybnovala, a uz vubec ne zjevne... :-)
0/0
5.6.2005 18:51

Si0

Re: Karle
To nebyly znalosti historie, ale znalosti populárních novinových a časopiseckých článků (+ nějaká ta lehčí knižní četba) o některých událostech z historie. Nic ze skutečně fundované odborné historické literatury s přesným uvedením pramenů.
0/0
3.6.2005 10:58

ml77

re:Mile
Kolutak-the Godfather
0/0
2.6.2005 16:36

i.diskuse

Gratulace
"Kájo" jen tak dál, vaše názory jsou fajn a vaše písně ještě lepší. V šest a dvaceti neznám lepší CD než Vaši novinku. Jen tak dál.
0/0
2.6.2005 16:22

trvalý příkaz

příjemný rozhovor
Kája je sympaťák. Mluví uvážlivě a tentokrát až překvapivě otevřeně. Tento rozhovor jsem si opravdu přečetl se zájmem.
Klobouk dolů před jeho pohotovými reakcemi a všeobecným přehledem. V showbusinessu se nenajde moc lidí, kteří by zajímali také o jiné věci než o vlastní osobu, vzhled a image.
S mnoha věcmi bych s Karlem souhlasil, snad jenom otázka Beneše by si zasloužila možná větší rozvedení. On Beneše v krátkosti odbyl jako osobu nehodnou nominace do Největšího Čecha. Benešovy zásluhy jsou však nesporné.
0/0
2.6.2005 16:15

nalpak73

Re: příjemný rozhovor
Pohotové reakce jsou do tištěného periodika opravdu nutností...........
0/0
2.6.2005 16:58

trvalý příkaz

Re: Re: příjemný rozhovor
no jo, tak mě nechytej hned za slovo.
Myslel jsem tím, že prostě odpovídal jasně k věci a neokecával to žádnýma vycpávkama...
prostě na jasnou otázku - jasná odpoveď.
0/0
2.6.2005 17:09

herulinka

Re: Re: Re: příjemný rozhovor
Čeltla jsem víc takových rozhovorů a nikdy nebyl problém s tím, že by K. G. nevěděl, co odpovědět nebo se odpovědi nějak vyhýbal - asi by byl špatný politik
0/0
2.6.2005 17:45

Mr. Datel

Re: Re: Re: příjemný rozhovor
Si děláš prdel, ne? ¨Se podívej, jak "jasně" odpověděl s tím Novotným.
0/0
2.6.2005 17:45

Brundi

Re: Re: Re: Re: příjemný rozhovor
Proc jste hned sprosty? Nemusim s nim souhlasit, ani nesouhlasim, to ale neznamena, ze neocenuju, ze se alespon zajima a ma vlastni nazor, ktery se neboji prezentovat.___Je znama vec, ze dnes prijde lidem vice neprijemne mluvit o svych politickych nazorech, nez o svych intimnich zalezitostech. Jestli to nebude tim, ze zadne poradne konzistentni nazory nemaji... :-/
0/0
3.6.2005 9:41

qoknu

Milé.
Moc by překvapily jeho pohled na politiku dříve i nyní. Má obdivuhodný přehled.Totéž o minulosti jsem slýchávala od své babičky a nakonec i rodičů. Takže je vidět, že Gott se nežije jen zpěvem a fanoušky, ale zajímá se o vše kolem sebe i v minulosti. Nevím proč ho ti mladí naývají zoombie, když je to příjemný člověk. Nechová se jako cerebrita, nesoudí se kvůli každému hloupému článku. No prostě mile mě překvapil.
0/0
2.6.2005 15:29

Bertuzzi

Re: Milé.
Karel měl přehled a má přehled. Však byl taky mezi členy ÚV pečenej vařenej a nyní je zase kámoš s s Janečkovým bratrem, tedy Koloťukem.
0/0
2.6.2005 15:59

hasmen

Re: Re: Milé.
Např. na Antichartě tak hezky mluvil...
0/0
2.6.2005 16:36

qoknu

Re: Re: Re: Milé.
Bože lidi žijete něčím jiným než tím, že neustále omíláte jedno a to samé? Prostě byla taková doba, byl tady takový systém. To měli podle vás všichni se postavit na zadní ? Chtěla bych vás vidět hrdinové.
0/0
2.6.2005 21:09

scaty

Re: Re: Re: Re: Milé.
 přesně tak, mohl zůstat v deutchland a na nás se tady vy.rat
0/0
3.6.2005 7:07

Dittule

Tohle interview..
se mi líbilo, podepsala bych všechno, co řekl o superstar.Zaňkovou a Vlastíka zbytečně stírali. A Gábu Al D. zas protěžují, i když zpívá falešně. Baloghová, přestože zpívá dobře, to asi pro.s.ere, nadává na fanoušky kudy chodí. Není jí blbý dávat taková interview. Gott má pravdu, to se nedělá. Jeho politické názory nejsou špatné.
0/0
2.6.2005 14:28

Morland

Re: Tohle interview..
Myslíte jeho názory před rokem 1989, nebo po něm?
0/0
3.6.2005 8:17







Najdete na iDNES.cz