Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenská SuperStar zná svou vítězku

Krátce po půlnoci z pátku na sobotu Slováci rozhodli o své SuperStar. Vítězkou se stala třiadvacetiletá vysokoškolačka Katarína Koščová z Prešova. Diváci Slovenské televize jí poslali většinu z více než jednoho milionu SMS. Druhá je šestnáctiletá Martina Šindlerová z Bratislavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

19021977

SK superstar - bomba zábava
ahoj všem, velký dík všem účinkujícím v SK superstar, protože to opravdu byl pořad na úrovni - moderátoři - paráda, porota - paráda, soutěžící - paráda..Sice byla hlasově lepší Martina, ale i kdyby vyhrála Katka, Zdenka nebo Tomáš Bezděda, byla radost je poslouchat a dívat se na ně..Divím se, že se v české superstar neinspirovali od vizážistů až po moderátory :-(
0/0
18.4.2005 13:20

Lukanus

Re: SK superstar - bomba zábava
souhlas...až na toho "bezbábu", ten mně byl protivnej už od začátku...jinak jsem držel pěsti Zdence a Miro Jarošovi...slovenská superstar byla o mnoho dál než ta naše první i druhá dohromady,  ale o tom už tady bylo asi napsáno víc než dost, tak se k tomu nemá cenu moc vyjadřovat...
0/0
18.4.2005 18:21

JetFly

Slovenská SuperStar je kvalitou úplně někde jinde
a to jak zpracováním pořadu přes moderátory a vynikajícími pěveckými výkony konče. Prostě Slováci jsou o 200 let před nama. Ten rozdíl je prostě obrovský!!! A hlavně komerční televize jako nova, která se pyšní tím, že umí udělat show pro lidi, bledne závistí proti tomu co dokázala Slovenská veřejnoprávní televize. Jak by řekl pan Železný takovýto druh pořadu na státní televizi nepatří, ale nova novoroční projev prezidenta republiky vysílat může! Co se týče vítězky, tak si myslím, že je to absolutně zasloužené vítězství! Slováci jsou prostě lepší a jejich SuperStar byla vynikající!
0/0
18.4.2005 10:56

Fastfreddy

SK superstar je opravdu lepší
Viděl jsem naprosto všechny díly SK Superstar a musím říct, že naše jim nesaha ani po kotníky. Vysoce hodnotím i pořady Magazín a Extra, které nahlíželi do zákulisí Superstar, ukazovali přípravy dalších kol. Prostě Slováci to měli zmáklé skvěle. A měli i lepší zpěváky-osobnosti. Mojí favoritkou byla Martina Šindlerová a tak kvalitní 16- letou zpěvačku u nás jen těžko najdete. Doporučuju stránky sindlerova.fanklub.sk" rel="nofolow" target="_blank">sindlerova.fanklub.sk" target="_blank" rel="nofollow"> sindlerova.fanklub.sk" rel="nofolow" target="_blank">sindlerova.fanklub.sk
0/0
17.4.2005 22:09

karittttka

Re: SK superstar je opravdu lepší
Tak s tim stebou  uplne naprosto souhlasim,slovenska SS je naprosto skvela...ja osobne fandila  Samkovi nebo Mirovi,a ve finale asi oboum:-))bylo mi to celkem jedno...
0/0
17.4.2005 22:13

Loša

Re: SK superstar je opravdu lepší
NAPROSTEJ SOUHLAS!!!!!!!!!!!!!! I s článkama níž..... s naší se to prostě absolutně nedá srovnat!!!!!! Jinak favorit byl Robo
0/0
18.4.2005 9:26

haggis

Re: Re: SK superstar je opravdu lepší
O tom neni pochyb ze sk sup byla v mnohem lepsi, zejmena moderatori byli vic profici, zivjejsi i taky se na ne dalo koukat. Rozdil je hlavne v tom, ze Nova zakoupila levnejsi verze licence Superstar, hlavne bez Magazinu, ktery take s perfektnim moderatorem zrekapitovali co sedelo a navodil atmosferu do kola pristiho. Nova je proste vychcana, chce mnoho penez za malo muziky, a trpi hlavne divak. Nove jde jenom o videlek ne o uroven show a kvalitu uz vubec ne. A porota? Ta slizka Klezla s umelym chrupem, des a hruza!
0/0
18.4.2005 11:07

Milhaus1

slovenská superstar
Sledoval jsem tento pořad velmi bedlivě od počátku a musím říct, že byla daleko lepší než česká - měla aspoň šťávu, a vynikající dramaturgii
0/0
17.4.2005 21:15

Skinner

Skvělé Slovenky ...
Rád jsem se díval na slovenskou Superstar,  obě dvě baby ve finále jsou fakt skvělé.  Každá jiná, ale obě výborné.    Slovenská Superstar měla dobrou atmosféru, porotu, komentátory.  Mnohem lepší, než u nás .  Katka i Martina jsou opravdu výborné zpěvačky a byl bych rád, kdyby se taková objevila i u nás.  Gratulace na Slovensko !
0/0
16.4.2005 21:23

Apatheia forever

Pop Idol
V patek jsem mel moznost sledovat na Polsatu 4. řadu polskeho superstar(Idol) a bez vahani musim, rict, ze jak Ceska tak i Slovenska Superstar nema uroven. V polsku uz jede ctvrta serie, ale maji ji udelanou tak skvele, ze ma jeste vetsi sledovanost nez ty predchozi a uroven nasich jim nesaha ani po kotniky. V dilu, co jsem videl, se vybiralo z osmicky dvojci do finalove desitky a 6z 8 by unas slo do finale a prevalcovalo by kohokoliv. Jeden typek mel hlas jeste o stupinek lepsi nes Edie Veder z Pearl Jam a to zpival zive. Celkove to polaci maji lepsi. Zpivalo se ve Warsavskem hudebnim klube ve skvele atmosvere, ktere pomahaji tvorit obycejni divaci a ne rodinni prislusnici. Osvetleni, aranzma a zabery kamery jsou na spickove urovni. Ceska superstar me uz od ted nezajima.
0/0
16.4.2005 18:52

G.a.l.a.d.r.i.e.l

Tak já vám teda řeknu, kolik každá dostala hlasů!
Pane autore příspěvku. máte tam někde naprosto pomatený odstavec. píšete, že dívky na finálovém večeru dostaly 1,056.427SMS hlasů. Rozdíl mezi nima byl 167.345 hlasů, ale přesto moderátoři neřekli, kolik dostala každá z nich! Jajky, ale to se dá tak jednoduše vypočítat! 1,056,427/2 =528213,5 167.345/2=83672.5
První měla 528213,5+83672,5=611886hlasů
Druhá měla 528213,5-83672,5=444541hlasů
Jak jednoduché. Proč by s tím moderátoři slovenské superstar dělali takové tajnosti?
0/0
16.4.2005 17:29

Zakarum

Re: Tak já vám teda řeknu, kolik každá dostala hlasů!
stves me zrovna jsem se nad tim chlamal a chtel to sem napsat ::D
0/0
16.4.2005 22:35

ppaul

Re: Tak já vám teda řeknu, kolik každá dostala hlasů!
He he....můj názor na to je asi takový, že moderátoři neřekli celkový počet hlasů - až pak někdy v tisku dodali kolik vlastně přišlo SMS ...takže to rozdílový číslo bylo jen pro nažhavení diváka a rýpalů co nechápají souvislosti
0/0
17.4.2005 20:55

LaDinek007

Re: Re: Tak já vám teda řeknu, kolik každá dostala hlasů!
Hmm to je mozna tvuj nazor, ale radeji se nevyjadruj k necemu o cem vis prd. Rekli celkovy pocet hlasu i rozdil. Takze tvuj nazor je tu tezce od veci a jsi asi jediny, kdo tu nechape souvislosti.
0/0
18.4.2005 15:20

bufalobil

Re: Tak já vám teda řeknu, kolik každá dostala hlasů!
A pro základní skoly to vypadá takto:
x + y = 1 056 427
x + 167 345 = y
------------------------
Reste soustavu rovnic o dvou neznámých
0/0
19.4.2005 7:30

PSy

Srovnani SK a CZ SS
Nechapu jak nekdo muze rict, ze SK SS je lepsi nez CZ SS. Vzdyt nema zadnou uroven:
porota - krome Habery fakt silenost (vzdy jen konstatovani libilo-nelibilo bez vecnych argumentu), ten typek vedle Habery, co mluvi vzdy posledni, to je snad vtip ne , to je jako kdyby sme u nas dali do poroty nahlovskyho
finalova desitka (nebo jedenactka?) - az na jednu osobu dost otresna, ale co cekat od takove poroty (hlasujici to nezachranili)
to ze je to vetsi show? tezko rict jestli to je zrovna klad...
Abych jen nekritizoval. Moderatori (zvlast ta holcina) jsou fakt skveli a ty nase strci do kapsy snad ve vsem.
No a pak ta jedna osoba - Sindlerova, to je vzacny ukaz v takove soutezi a mit ji ve sve SS, stydel bych se, ze nevyhrala (vcetne SS1). Kdyz si vzpomenu na Oughta know podle Kostove, was?? Tohle je superstar? Puste si tu samou pisen od Zankove tusim v prvnim finalovem kole z minula.
0/0
16.4.2005 15:05

lite

Šindlerová
Ja jsem taky sledoval finale SS na Slovensku a ma to ako nezainteresovaneho šokovalo - ze vyhrala a vubec se dostala do finale Koščová...Tak kdyz tuhle pošlou Slovaci na world idol - tak to bude hodne velky pruser pro Slováky:-) Šindlerová suhlasim,ze je skutočně skvost a talent, který na Slovensku maj!
0/0
17.4.2005 10:29

Jean-Pierre

Re: Šindlerová
Asi si nesledoval predchadzajuce kola. Finale Koscovej moc nevyslo, ale boli kola, v ktorych kralovala.
0/0
17.4.2005 18:04

Fastfreddy

Re: Srovnani SK a CZ SS
Napsat o známém hudebníkovi Laco Lučeničovi, kytaristovi Mekyho Žbirky, skvělém hudebníkovi, že je jak Náhlovský je naprostá ubohost. Skoro by mě nepřekvapilo, kdybys napsal, to samé třeba o Edgovi z U2. Jsi ale předpokládám věkem mezi základkou a učňákem a znáš možná jen Britney Spears nebo Lunetik.. .  Jinak na Lacovi vtipné dodatky a hudební znalosti jsem se vždy těšil a to jako vždy poslední hodnotící už toho neměl moc co  dodat.. Pro mnohé soutěžicí byl tahounem i v zákulisí. Viděl jsem naprosto všechny díly SK Superstar a musím říct, že naše jim nesaha ani po kotníky. Vysoce hodnotím i pořady Magazín a Extra, které nahlíželi do zákulisí Superstar, ukazovali přípravy dalších kol. Prostě Slováci to měli zmáklé skvěle. A měli i lepší zpěváky-osobnosti. Mojí favoritkou byla Martina Šindlerová a tak kvalitní 16- letou zpěvačku u nás jen těžko najdete. Doporučuju stránky sindlerova.fanklub.sk" rel="nofolow" target="_blank">sindlerova.fanklub.sk"> sindlero
0/0
17.4.2005 22:01

PSy

Re: Re: Srovnani SK a CZ SS
Je znamy a 'znamy'....ja CZ/SK hudebni mainstream moc nesleduju a zvlaste pak ne kolem Zbirky. Uznavam, ze jsem si mohl zjistit aspon jmeno, kdyz ho kritizuju. To ale nemeni nic na tom, ze jsem od nej nejen nic odborneho ale ani nic smysluplneho neslysel. A ze cekas na jeho vtipne poznamky mi prislo minimalne usmevne (to uz fakt radsi toho nahlovskyho).
PS: do myho hudebniho vkusu ses fakt netrefil, hudba je muj zivotni styl a nenecham se omezovat jednim zanrem, takze posloucham od klasiky az po jungle nebo psytrance napr., U2 nevyjimaje, i kdyz znam podle meho lepsi skupiny, ktere ale nejsou tolik videt. No a do vzdelani ses taky krute netrefil, ale o tom jindy.
0/0
18.4.2005 13:55

kniz

Re: Srovnani SK a CZ SS
Souhlasím s názorem na porotu i úroveň obou SS.  Moderátoři byli trapní. Koščová vyhrála zaslouženě, ovšem na české finalistky neměla ani jedna ze slovenských finalistek. Aneta se Šárkou zpívaly  bezchybně na rozdíl od Martiny a Katky. Natahování pořadu SK SS bylo příšerné, hlavně ty nekonečné potlesky po každé soutěžní písničce. Česká Superstar měla a má spád a šmrnc, za což poprvé v životě chválím Novu, kterou jinak zavrhuji.
0/0
18.4.2005 10:46

LaDinek007

Oda na superstar
Nahodou jsem vcera videl finale slovenske superstar (konec). s ceskou to srovnat nemuzu, protoze jeji finalovy vecer jsme jeste nemel tu "cest" shlednout. Nevim proc tady tak oslavujete rozdil mezi obema. Jestli je opravdu slovenska superstar tak dobra, jsem rad, ze jsem ceskou nevidel. Aby vyhlaseni vitezky trvalo pul hodiny to je trosku moc. To vam prijde jako zabavne, kdyz pul hodiny mektaji, kdo obdrzel kolik hlasu? Delat to takhle na oskarovi nebo olympiade, tak potez pambuh. Mozna ze ty holky umely zpivat a nekdy z nich neco bude, ale jinak mi tyto akce prijdou prehnane monstrozni. Ta umele vytvarena atmosfera napeti, kteraze to nakonec bude, kteraze se to stane tou jedinou v dejinach...ach..
0/0
16.4.2005 13:57

qsubt

co tak trosku hledat?
superstar.stv.sk
0/0
16.4.2005 12:49

ITanium_rm

Novinarsti idioti?
Ach muj Boze, copak je skutecne mozne, aby byl cesky novinar takovy idiot? Kdyz maji dva lide 1000kc, jeden o 200kc vic nez druhy, je skutecne tak tezke spocitat, kdo ma kolik? A s temi hlasy je to takto: x + (x+167 345)=1 056 427 2x + 167 345 = 1 056 427 x = (1 056 427 - 167 345) / 2x X = 444 541 => vitezka 611 886 hlasu, porazena 444 541 Btw: Bunneruv postup byl samozrejme spravny.
0/0
16.4.2005 12:48

LaDinek007

Re: Novinarsti idioti?
vis jak. Inteligent si to spocital, masam hloupych divaku zustalo utajeno, kolik ktera obdrzela. Aneb super ukazka toho, jak se vlk nazral a koza zustala cela :-)
0/0
16.4.2005 14:00

George1977

Je to nekde na netu?
Da se nekde na netu najit zaznam slovenske Superstar?
0/0
16.4.2005 12:37

hxm

Re: Je to nekde na netu?
Zaznam nie, ale to co spievali bude na oficialnych strankach
0/0
16.4.2005 15:01

Jarda_one

Re: Re: Je to nekde na netu?
Nevim jestli tim myslis, ze se na superstar.stv.sk daji sehnat videa z vystoupeni jednotlivych ucastniku. Pokud ano, pak je to v poradku a moje poznamka je uz jaksi navic:-))
0/0
16.4.2005 20:51

bunner

pocet hlasu
moc nechapu tu zpravu, ze nerekli kolik ktera dostala. je prece jednoduchy odecist rozdil od celkovyho poctu, vysledek vydelit dvema a mame jednoduse pocet hlasu te neuspesne :) easy math :)
0/0
16.4.2005 10:09

NeUmĚtEl kOwOvý

Re: pocet hlasu
A neměli by takhle náhodou obě stejně, ty trdlo?
0/0
16.4.2005 10:20

alenkaf2

Re: Re: pocet hlasu
to by tedy nemělY obě stejně - ještě jednou si přečti, co ten nad Tebou napsal...
0/0
16.4.2005 10:57

Gregorius

Re: Re: pocet hlasu
No to by fakt neměli ... Vítězka dostala 611886 hlasů a ta druhá 444541 ... Pouze rovnice o jedné neznámé ... Základní škola ...
0/0
18.4.2005 13:02

pulula

Super Star
Finále jsem sledovala stálo to za to.Slovenská Super Star je mnohem lepši než ta naše a to nemluvím jen o druhém ročníku
0/0
16.4.2005 9:42

nalpak73

Re: Super Star
......i když lepší fazónu měla včera Šindlerová. Jinak kvalita SS je s naší opravdu  nesrovnatelná. Od moderátorů přes porotu, dramaturgii, motivací  diváků k hlasování............... Je to mnohem větší Show.
0/0
16.4.2005 9:55

soukup_pk84

Re: Super Star
To bych řek, že je slovenská Superstar lepší než česká! A o hodně! Tady je to dobře napsaný: www.simindr.cz
0/0
16.4.2005 10:26

Vladex

Re: Super Star
to som rad ze sa ti to pacilo......mne co som videl tych par vasich superstar nepacila az prilisna umelost a taka neludskost ktora tam bola citit a o moderatoroch ani nevravim, to je proste strasna dvojka
0/0
16.4.2005 11:32

qwertzuiop

Už vím, proč se v Ústí porvaly cigorky!!
Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!!Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polákovec se nedostal do finále Superstár a Horváthovec ano! A tady je příčina rvačky!! Polák
0/0
16.4.2005 9:27







Najdete na iDNES.cz