Diskuze

Řidič se bál o život, 'zbláznilo' se mu auto

Francouzská policie řešila o víkendu nezvyklou situaci. Zalarmoval ji řidič, který se bál o život. Jeho luxusní vůz se totiž řítil dálnicí rychlostí 200 kilometrů za hodinu a nehodlal zastavit. Vůz se navíc blížil k závorám před terminálem pro vybírání mýtného.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fuska

12. 10. 2004 16:19
a opet
kazdej kdo si mysli ze moderni auto nabity elektronikou je nebezpecny, tak nesmi litat modernim dopravnim letadlem :o))) a jinak u modernich aut se podela elektronika a u starejch aut neco mechanickeho takze je to prast nebo uhod, ale moderni aut se rozbije mene casto :o)
0 0
možnosti

barbudo

8. 10. 2004 14:35
On mu počítač ukradl brzdový pedál?
Nebo snad tyhle vozíky mají brzdy úplně bez mechanického postrku od pedálu?
0 0
možnosti

Warťan

8. 10. 2004 12:26
Nová auta...
Není vždy výhra mít nové auto, možná to má spoustu "vymožeností", ale když se to vezme, k čemu lidem jsou. Dříve se taky jezdilo bez toho a každý majitel svému autu alespoň trochu rozumněl. Dnes je to na servisech, mechanici nejsou opraváři, ale vyměňovači dle příruček (součástku A odstraň klíčem B v úhlu C...) nikdo z těch úžasných autorizovaných servisů už nevyšteluje karburátor na spotřebu, nebo na výkon, všechno je v rukou počítačů a konstruktérů motorů s variabilním sáním... Idyla je pryč, ale málokdo si to uvědomuje. Proto: Wartburg, Tatra 613, Volha 24...Pohodlné svezení, neošizená plechařina a součástky, dobrý pocit při jízdě, nezatracování dobrých aut...
0 0
možnosti

Warťan

8. 10. 2004 12:31
Re: Nová auta...
Oprava: Rozuměl...
0 0
možnosti

Viados

8. 10. 2004 11:17
Mechanika nebo elektronika, vsjo rávno
K čemu vám je, že nemáte v autě ani jeden čip, když se vám ve stovce uvolní tyč řízení ... což se prý stalo pár z prvních Peugeotů 206.
0 0
možnosti

Zwerg

7. 10. 2004 16:00
Co se divíte ?
Přece Renault - auta s rytmem života. Tak co se všichni diví, že do jednoho Renaulta vjelo života poněkud víc a jenom  se mu chtělo trochu si na dálnici zaskotačit....
 
Jinak, já vlastním Renault Laguna II a musím říct, že je to auto různou elektronikou doslova nabité.... Někdy je použití elektroniky spíš kontraproduktivní. Např. auto nemá žádné klíčky  - startuje se tak, že se do otvoru vloží chipová karta a stiskne se tlačítko "Start/Stop". Motor se vypíná opětovným stiskem téhož tlačítka. V návodu je napsáno, že pokud se motor náhodou nevypne, tak je potřeba otevřít kapotu a vyndat jednou určitou pojistku, která vypne řídící jednotku.... Zatím se mi naštěstí motor vypnul vždy ihned po tlačítkovém pokynu, ZATÍM.
0 0
možnosti

ProfesorR

7. 10. 2004 21:49
Re: Co se divíte ?
Asi tam neměl antivirák :-)))  A Ty si ho tam radši rychle doinstaluj!
0 0
možnosti

Děd Vševěd

7. 10. 2004 14:18
VOLVO ?
Vzpomínám si, že před řadou let měl podobný problém vůz tuším VOLVO. Tam mu vypadával nějaký šroubek v karburátoru (?) a vozidlo najednou samo vyrazilo pod plným plynem. Byla to konstrukční chyba. Může tomu být asi 20 let nazad. Zdrávstvujtě !     
0 0
možnosti

houba_

7. 10. 2004 17:32
Re: VOLVO ?
nejen 20 let nazad, ztejny problem (samozrejme ne od karburatoru) maji i nova Volva - konkretne V40 najednou pridalo na plny kotel a nedalo se s ti nic delat. To je take duvod, proc ho uz nemam
0 0
možnosti

mtr

7. 10. 2004 11:28
nejen Renault
Starší řídicí jednotky používané v Passatech a Octaviích (1,8 Turbo) se taky občas "zasekly" v poloze 3/4 plynu.
0 0
možnosti

iuos

7. 10. 2004 11:10
hmm
renault  - auto, které překvapí
0 0
možnosti

Petulak_1980

7. 10. 2004 11:07
P V3S
Neni nad poradnou vojenskou vejtru ...    
0 0
možnosti

Templ

7. 10. 2004 10:03
Zlepšovák
a) vyříznout otvor v podlaze.
b) speciální brzdící bota
c) hasící přístroj (ruční)
0 0
možnosti