Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soutěž SuperStar se šíří světem

Soutěžní klání, které hledá nové hudební talenty a má ve svém názvu většinou slovo idol nebo superstar, se šíří světem. Od USA po Nový Zéland, od Islandu k Jihoafrické republice si nadšení diváci volí své favority. Česká republika se 20. června stala 24. zemí, která zažije volbu celkového vítěze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zero_0

NOVA...Fuck off
Upřímně je mi na blití, jak Nova vnucuje svůj názor veřejnosti. Teď slyším: v podstatě celý národ žije soutěží... Přičemž pouze ukazují poblázněné 13ti leté děti, zmagořelé touto soutěží. Uráží mě, že to podávají jako národní šílenství
0/0
20.6.2004 22:11

Dittule

ANETA JE SKVĚLÁ!!
Teď dozpívala první písničku a je skvělá!! Bože, ať si ji lidi vyberou, ať aspoň reprezentuje ČR někdo xvětu! :o)
0/0
20.6.2004 20:27

vacan

Reklama na idnes
 ...to co se děje poslední dobou s reklamou na idnes je fakt průser. Nejenom že, člověk musí kličkovat myší aby někde nezavadil a místo článků pak neviděl jen obří flash, ale ty reklamy ještě nefungují, prohlížeč pak vyhazuje hlášky o chybách a v alternativních prohlížečích si nepřečtete koliktrát nic, protože schovat flash pod text prostě pořádně nejde a v mozille pak nevidim nic. Jděte faktr do řiti s timhle agresivnim způsobem. Možná dokážete to, že flash časem bude mí raději každý vyprnutý
0/0
19.6.2004 14:02

vtech

Re:
staci do souboru "hos ts" (deleno kvuli cenzure), pridat k "local host" adresy serveru, ze kterych jdou reklamy a je pokoj
0/0
19.6.2004 15:59

Tyrl

docela zajímavý článek v LN
Všem kdo to ještě těch pár dní vydržíte sledovat (jsme blbci, ale budiž), doporučuji v dnešních LN článek Karla Gotta o Superstar. Ne, nekamenujte mě, já ho taky nemám v oblibě a jeho názory ... no, radši no comment. Ale jak to chodí v showbyznysu prostě ví. V kostce vytrhnu, co mne zaujalo : nejdůležitější bude u všech první hit, kterým se zapíšou. Kdo jim ho napíše a zaranžuje a jak moc se to podaří udělat jim "na tělo", aby zpěvák mohl zpívat to, co cítí. Tím si získají své posluchače a identifikují se s určitým stylem, od kterého pak bude těžké přejít, protože tato skupina posluchačů by reagovala "to už není ono" a nová by nemusela přijít. Důležitý je výběr tohoto "zařazení" ve smyslu "to be different". Čili ani jedna z holek nesmí do stylu Ivetek (u Anety naráží na Simonovou). Zmiňuje se o Martině a výběru rockové balady pro ni (to rocková balada nebyla), preferuje Savku před Sámerem, kvůli skromnosti a Šárku před Anetou, kvůli větší tvárnosti a charismatu. Zajímavé počtení.
0/0
19.6.2004 10:19

chomolungma

Re: Goťákovy klecy v kleci - dnes je jiná doba;)
Goťák a další naše hvězdy můžou jen blednout, co nastupující mládí předvádí. Nějaké prognózy k této soutěži se fakt vůbec nehodí, tohle je už úplně o něčem jiném. Jen se podívejte, co všechno musela poslední desítka předvést, s čím se porvat, zazpívat i věci, které jim na tělo vůbec nesedl, přičemž na nácvik měli pár dní a zazpívat to pak museli naostro, en jako v nahrávacím studiu, kde  to prý zpěvačkám jako Vondráčková, Bartošová, machápková aj. ujíždí v ejdnom kuse a pár hlupých slok se musí opakovat  a přehrávat třeba celý den, nemluvě o tom, že dnešní zoěváci a zpěvačky staré gardy si takřka neroufnout zazpívat bez plabycku!!!
0/0
19.6.2004 14:02

Dittule

Re: Souhlas, byli skvělí a pohotoví, ukázali, že na to mají. Gott spíš píše o tom co a jak dál...
0/0
19.6.2004 15:12

chomolungma

Re: omlouvám se za překlepy
takto to vypada, že jsem z pomocné školy ;)
0/0
19.6.2004 16:49

alenkaf2

Re:
dovolila bych si mistrem Gottem polemizovat - Martine nikdo tu baladu nevybiral, ona si ji vybrala sama (skupina 4 non blondes se radila ke stylu grunge, coz je rocku velmi blizko) a to, ze ji martina zazpivala jako popovou pisnicku, je jeji chyba... nevim, kde vzal, ze Tomas Savka je skromny a Samir ne - Savka o sobe v nekolika rozhovorech i chatech mluvil velmi pochvalne a jehodpovedi rozhodne o skromnosti nic nenaznacovaly... Samira nehodlam soudit - protoze je videt, ze jeste potrebuje par let, aby uplne dospel.. Souhlasim s tim, ze Sarka je tvarna, ale zadne uzasne charisma podle mho nazoru nema... Spis to vidim tak, ze Gott se boji konkurence - zavanu noveho vzduchu do nasi zatuchle pop musi, tak chvali ty, kdo ho az tak moc ohrozit nemohou (zatimco ti, kdo by prinaseli neco noveho - jako Aneta a Samir - ten ale jen za predpokladu, ze svuj talent bude jeste hodne rozvijet s uciteli zpevu, ma velke mezery v technice)
0/0
19.6.2004 15:35

Tyrl

Re:
Škoda, že nemáme k dispozici seznamy, ze kterých si mohli vybírat soutěžní skladby. Takhle jsou to od nás úvahy do temna. Gottovy názory na soutěžící nebudu hodnotit - nevím, proč by zrovna jeho měly být objektivní. Citoval jsem je spíš pro zajímavost, podstata článku byla právě v tom, co dál. Ale s tou konkurencí je to IMHO úlet, nemá důvod, leda v dlouhém časovém horizontu... a to už mu to bude jedno. Do jeho žánru, který tady pořád má a bude mít příznivce (mne ne, ani omylem) se mu navíc nikdo ze SS ne*ere.
0/0
19.6.2004 16:11

Dittule

Re: přesný!
Spis to vidim tak, ze Gott se boji konkurence - zavanu noveho vzduchu do nasi zatuchle pop musi, tak chvali ty, kdo ho az tak moc ohrozit nemohou (zatimco ti, kdo by prinaseli neco noveho - jako Aneta a Samir - ten ale jen za predpokladu, ze svuj talent bude jeste hodne rozvijet s uciteli zpevu, ma velke mezery v technice) ------------------------------------ Tak tohle zfleku podepíšu! To jsi vystihla dokonale! On raději pochválí nemastného neslaného, ale nasládlého Savku, jehož ženským protějškem je pro mně Šárka, než kohokoli, kdo by ho ohrozil svým přirozeným charismatem. Martina mu nevadí, ví, že je to výborná zpěvačka, která tady lidi odradí svým zjevem. Ale aspoň že dá Martině šanci, za to ho chválím....
0/0
20.6.2004 11:26

Madietta

Re:
Dal by se ten článek najít někde na webu? Na lidovkách ho nemůžu najít...
0/0
20.6.2004 1:08

Tyrl

Re:
Máš kliku, kamoš to taky chtěl a LN nesehnal ...ofotil jsem to www.bohemiangenealogy.com/ss.html  -> finále
0/0
20.6.2004 9:34

Dittule

není to tam!
0/0
20.6.2004 11:28

Tyrl

Re:
Tak to to muselo něco sežrat. Mně se to normálně zobrazí (=stahuje). V sekci finale (je samozřejmě ve stadiu zrodu)  ... jpg LN-Gott_1,2 dole 
0/0
20.6.2004 11:51

xx

Superstar musí být ženomuž
Kurt Nilsen (Norsko), já myslel, že je to ženská...
0/0
19.6.2004 10:18

Jumper123

Super pí....na
Tak jako éra mobilních telefonů,Sandokanů,Pikaču a jiných hovadin v ČR se momentálním finančním trendem stala soutěž Superpí....na.Nejen že finalisté nedostanou ani korunu,kromě ubytování v hotelu a jídla,kromě svazujících značně nevýhodných smluv za bujarého aplausu pubertálního publika po nich po 2 měsících ani pes neštěkne.Kromě nekřesťanských zisků mediálního kolosu TV zNOVA jim zůstanou jen oči pro pláč.Vždyť kdo to kdy slyšel,superstar se nevolí,superstar se člověk rodí.Časem se pak ukáže zda bylo vyloučení např. Balogové šťastným řešením.Zkuste zavřít oči a poslouchat jen hlasový projev,kdo vyhrává? Nezbývá než jen popřát plné kapsy managerům Erika s.r.o. a štestí soutežícím.
0/0
19.6.2004 2:19

Tyrl

Re:
Ano, hurá. Pojďme tedy všichni přejít na chat k SuperCowParade Prague 2004 a hádat se, která je nejlepší.
0/0
19.6.2004 10:24

Linetka

Být superstar bych nechtěla...
Všude se píše  Superstar, jsou z nich slavní lidé. Ale před pár týdny jsme je ještě nikdo neznal. Vžívám se do jejich pocitů, ale převládají u mě spíš ty negativní. Je to sice nádherné být najednou známou osobou, ale každá z nich má taky tolik odpůrců. Obdivuji Sámera(nikdy jsem nebyla jeho fanynka) za jeho silnou povahu, že to svoje vyřazení ustál. Obdivuji Anetu, která se prý tolik změnila, jak zvládá celou soutěž. Nejvíc ale obdivuji Šárku - má hodně příznivců, ale taky ona má nejvíc odpůrců. Na její autogramiádě jsem vyslechla kolem sebe tolik ošklivého, že na místě Šárky bych to pravděpodobně psychicky těžko snášela. A Šárka takové reakce slyší na vlastní uši. Všichni ti, co ji tedy tak nenávidíte, dejte jí pokoj a nechte ji v klidu pracovat. Žádný z vás toho ještě nedokázal tolik, abyste ji mohli takhle kritizovat. Proto je pro mě Šárka nejsilnější a největší osobností z celé finálové desítky.  Proto je také ve finále. Právě proto se možná v neděli ona stane naší Superstar. A jestli vyhaje Aneta, nevadí. Obě jsou skvělé a zaslouží si to.
0/0
18.6.2004 17:42

Blackshield

Re:
Co ty můžeš vědět, kdo sem píše? Já bych spíš řekl, že každý, kdo vystudoval školu či vychoval dítě, dokázal mnohem, mnohem více než ona. A to, že je silná a osobnost, je s prominutím naprostý nesmysl... Ve finále je proto, že zpívat moc neumí, krásy taky moc nepobrala, zpívá střední proud... Prostě sem zapadne, neurazí...
0/0
18.6.2004 18:15

Tyrl

Re:
Aby měla v 16 1/2 za sebou ukončenou jinou školu než ZŠ asi nehrozí a to druhé, ehm.... takže na svůj věk dokázala fakt dost. Jinak věc vkusu - ale i jestli zůstane  jen u středního proudu ( nemyslím ), pak i ten je u nás o 20 či víc let zpátky za světem, a pokud se to díky její ( zatím samozřejmě uměle vyvolané, ale vadí to ?? ) popularitě a tím pádem i popularitě přebíraných písniček i tvorby přímo pro ni trochu pohne, jen dobře. Já si dovedu její budoucí repertoir docela dobře představit a myslím, že se máme na co těšit.
0/0
18.6.2004 19:05

Blackshield

Re:
Ahoj. Vím, že školu nemá a dítě taky ne, jen jsem tím chtěl naznačit, že existuje spousta lidí, co dokázali víc  Co se týče toho středního proudu, tak i když jsme za světem, tak ten světový mě taky nebere. S trochou nostalgie vzpomínám na starý časy (samozřejmě nevzpomínám, ale chápeš, ne? ), kdy prostě v kapelách hrály osobnosti a mnoho kapel si taky udrželo miliony fanoušků po třicet let. Dnes je životnost kapely tak maximálně pět let, i když by se možná našly výjimky. Co se týče jejího budoucího repertoiru, tak já se rozhodně netěším. ta holka má prostě hlas i vizáž pouze na pop, který nesnáším... To už radši ať vyhraje Aneta, u té je možnost, že se časem vzepře a bude dělat to, kam ji to táhne, tj. rock. To už bych si i poslechl.
0/0
18.6.2004 19:44

Tyrl

Re:
čau, moc se s tím co říkáš nedá polemizovat. Pokud nemáš rád ani světový pop (jako oddych od tvrdšího kalibru), chápu Tvoji averzi vůči Šárce. Já si ji ale dovedu - časem - dost dobře představit i v muzice, která se mi hodně líbí. www.bohemiagenealogy.com/ss2.html  ... dole. Frázováním, rozsahem, změnami poloh při zpěvu - by zvládla už (skoro) teď, ne v tak tvrdé verzi, jistě, ale to by vůbec nemuselo vadit.
0/0
18.6.2004 19:55

Tyrl

Re:
vypadlo mi písmenko : www.bohemiangenealogy.com/ss2.html
0/0
18.6.2004 19:56

Blackshield

Re:
Tak to bude tím  Jinak se měj, musím letět...
0/0
18.6.2004 19:59

Blackshield

Re:
Nejde mi to zobrazit... A averze k Šárce není způsobena averzí k popu, občas si i pustím Evropu 2, jen bych si nepořídil CD. Mně je ta Šárka prostě hrozně nesympatická po stránce vzhledové i pěvecké. Ale každý máme jiný vkus, což je koneckonců dobře. Mimochodem, pokud sis prohlížel ty fotky k článku, jak objížděly holky republiku, tak jsi musel přijít o dost iluzí  Šárka byla v civilu a vypadala fakt děsně
0/0
18.6.2004 19:58

Tyrl

Re:
teď už to snad půjde. Na těch stránkách tam taky jednu fotku z jejich turné mám (na stránce k finále, dej back ... a dál jasné)... vypadá jak štvaná zvěř, ale vůbec bych neřekl, že děsně, naopak 
0/0
18.6.2004 20:01

Blackshield

Re:
No, věc názoru. Mně přišla jako skřítek, bylo to pod zajímavým úhlem, že vynikl ten její chobůtek
0/0
18.6.2004 20:03

Tyrl

Re:
skřítek choboťáček - docela milé.Dneska se překonáváš
0/0
18.6.2004 23:22

Dittule

Re: :o)
Čau Tyrle, jedno tedy nechápu, jak je možné, představovat si Šárku s repertoárem, nebo zpíváním toho druhu z těch ukázek. Vždyť je to diametrálně odlišný projev a cítění. Ty ukázky měly především hloubku té osobnosti a odvahu cele se do toho položit a nedbat na to, jak přitom vypadají. Prostě to ten zpěvák tahá až z paty...a je to přesnej opak toho, co svým zpíváním evokuje Š. Nějak mi neleze do hlavy, jak jednu osobu můžem vnímat tak diametrálně jinak. No čau jdu si raděj poslechnout něco pěknýho před spaním....
0/0
19.6.2004 1:10

Tyrl

Re:
V 16 máš dost malý paty, aspoň já teda měl, a jasně jsem psal - časem a v popovějším ladění  Uvidíme, jasně, že může skončit jako řadová popová či muzikálová zpěvačka. Ale nemusí. Ne-mu-sí.
0/0
19.6.2004 9:51

Dittule

Re: není to tak!
Nesouhlasím. To cítění je dané, ať je ti kolik chce. Vylepšit se dá jen technika! Jen technika, ale ne způsob jak muziku cítíš a jak z tebe leze ven. Kdyby v Šárce tento rozměr byl, slyšel bys to už teď. Je jinak dobrá a talentovaná, ale to, co myslíš, cos mi dal poslechnout, to tam není. Ten Gottův článek jsem četla. Nepřekvapil, potvrdil to, co jsem tu psala a za co se tu na mně vrhli, že tady vždycky upřednostňovali píli, poslušnost nad přirozeně daným talentem a charismatem. Dá se to líp hníst. Celou dobu ale říkám, že to, co Samera čeká, jestli to chce dělat jako povolání(což by měl),je práce a práce. Udělal by dobře, kdyby pozorně četl, co ti profící o tom říkají. Je to moc poučné. Uvědomí si aspoň, kde žije a jak to tady opravdu chodí. A taky třeba to, že by se neměl spoléhat jen na přízeň, že ho jeho talent zavazuje, aby pro něj něco udělal a nechrninkal na vavřínech.
0/0
19.6.2004 13:39

Tyrl

Ježkovy voči, Dittule !!!
Šárka je normální 16-letá holka a jako taková určitě neposlouchá zombíky a další. To je stejné, jako kdybys Sámera posuzovala podle Severního větru nebo Ameriky. Jo, nějak to zazpívá ... a co ? V tom, co zpívat museli, mimo svůj oblíbený žánr, je Šárka lepší (podle mne dokonce nejlepší) a v tom jejich, který je jim vlastní, ať se prosadí nejlépe všichni, a tam ať uplatní své cítění muziky. Pro mne je dobře, že Šárka nemá perfektní cit pro písníčky Helenky & Co. !! To, že umí zpívat, je nepochybné a až (ale proboha ne naživo naostro  v soutěži) dá něco bližšího tomu, co poslouchá a co se jí líbí - budeme všichni čumět. V případě žánru Sámera může možná cítění předcházet techniku, u Šárčina zpěvu to nejde, tam to musí jít obráceně. Takže 1) uspět, uchytit se 2) ve studiu dát dohromady něco, co už jí je blízké, co perfektně cítí, vyzpívat se 3) a pak s tím vylézt i na koncertech, ne po 3 dnech nácviku. Btw, ta holčina poslouchá Evanescence, Kate Ryan, Landu - vsaď boty, že holka s tak obrovským talentem muziku, kterou poslouchá, opravdu cítí - a bude to do toho umět dát. Cítí-li, dá. Viz dabing, kdyby nic jiného (ale i v některých písničkách). Z jejích odpovědí - nevím ze kdy to je : Otázka: "Myslis si ze umis zpivat ?" Odpověď : "Myslím že umím.Ne všechno,ale určitý přehled mám,chci ho rozšiřovat až najdu přesně to co mi sedí a tam se zdokonalovat.Nejsem moc namyšlená.....?" A někde dřív, časově tak okolo finálové osmičky, řekl bych ...na výlev šílené fanynky, že prostě superstar být musí, atd...  "Snažím se do zpěvu dát vše co k té písničce patří a když nebudu superstar budu Šárka Vaňková třeba někde v muzikálu...."  Já si myslím, že v muzikálu neskončí, bod 1) splněn ( výhra by byla ještě lepší, přál bych jí to), je pomalu čas na 2). Ona už ta Avril na společném CD napoví, studiově nahraná....
0/0
19.6.2004 16:01

melu_zina

Re:
Jestli Sarka posloucha Kate Ryan tak to se mame na co tesis... Nic horsiho jsem posledni dobou neslysela. Nebo ze by se spise vydala ve vlasteneckych slepejich Landy:)))
0/0
19.6.2004 23:04

Tyrl

Re:
No, já Kate Ryan taky nemusím,vůbec, ale I TO by bylo oživení, u nás (navíc není tak těžké ji udělat líp než originál ). Spíš mě zaujala ta Evanescence, na stránky jsem dal demo Exodus, hele, proč ne?? Vyhraje stejně (bohužel) Aneta, ale je to fuk. Spíš ber můj příspěvek tak, že druhá Vondráčková či Bartošová nehrozí, Šárka si  musí svou parketu najít, a jestli ne, nakonec vo co go. Ale třeba jo, a pak... i Ty změkneš, věř tomu. Nebo nevěř . Aneta je stylově dost daná, Šárka ...  unpredictable. Kéž by jí to vyšlo, hlavně pro ni, a dost možná i pro nás všechny, ať posloucháme co chcem'.
0/0
19.6.2004 23:44

Dittule

Re: Tyrle,
Tyrle, ty jsi beznadějně ztracenej fanoušek Šárky Vaňkové...to je vše, co k tomu můžu říct. Mě zas trochu děsí, jak se tady usadí a budeme ji mít všude....na dlouho :o((( Každopádně kdyby se stalo a ona se nějakým neuvěřitelným zázrakem změnila v cosi jiného, budu první, kdo se ti omluví. Ale v zázraky nevěřím.
0/0
20.6.2004 11:34

Tyrl

Dittule, ne až tak, myslím
Vidím to prostě trochu z jiného úhlu než Ty. Těším se, až Aneta bude zpívat Nohavicovy texty, až se Sámer zlepší technicky (pokud ... to píšeš hezky) a bude při tý svý show i schopen zpívat , těším se, jestli Petrovi Poláčkovi vyjde jednou nějaký vodvazový album, přál bych Veronice, aby časem zvládla autorskou desku ... a o něco víc bych přál Šárce, aby se jí splnilo přání najít si to svý a být v tom dobrá. Třeba se mi to, pro co se rozhodne, nebude líbit a nebudu to poslouchat, nevím. Nejsem věštec, nedokážu odhadnout strop jejích možností, že půjde ještě hrozně nahoru, je zřejmé, kam až... kdo ví. Nechť máš pro tuto chvíli třeba pravdu Ty : třeba  budou Šárku poslouchat jen ti, co si pustí rádio v 5 ráno, protože buď v práci v šest, a zahrát jim tam třeba Mickymausoleum je o infarkt. Takových lidí je ale pořád mraky, a pokud třeba zrovna je jednou dokáže v těch pět ráno pozitivně naladit na celý den, bude to možná důležitější, než sbírat úspěchy geniální modernou pro nás fajnšmekry. U Šárky prostě ať skončí, kde skončí ( co se žánru týče), bude to fajn pro spoustu lidí (pro Tebe třeba ne, možná ani pro mne .. ale jde o to?). -  A jestli si já myslím, že pravdu výrazně nemáš a že holčina má na daleko víc než zpívat "na dobré jitro" ...  to nech plavat, to se uvidí (a hlavně v tom není její přednost - ani handicap - proti ostatním ... ať se ukážou všichni z nich, kdo na to mají, časem). Podtrženo - shrnuto do takové divné věty, ale snad chápeš, jak to myslím : "Šárka na to má, i kdyby na to neměla."  Z tohoto pohledu je u mne v soutěži No 1 , nikdo jiný takový tam nebyl. 
0/0
20.6.2004 12:48

Dittule

Re: Hmm :o( to opravdu není...
Ona je prostě taková šikovná, ale to mi nestačí. Nic mi to neříká. Kdybych byla paní učitelka a hodnotila vystoupení na besídce, určitě bych ji dala všem ostatním za vzor. Je taková úhledňoučká, akorát, v ničem nepřečuhuje...dokonce mě nezajímá ani natolik, abych tu o ní tak dlouho debatovala. Dokážu pochopit, že se líbí. Co mně irituje je, že v ní vidíš něco úplně jiného(podle toho, cos mi dal poslechnout), než v ní je. A to je to, co nechápu. Ale asi se to nedá pochopit ani tak podrobným vysvětlováním.
0/0
20.6.2004 13:36

Tyrl

Re:
Asi nedá, asi to budeš muset časem zažít na vlastní slechy. Nebo taky ne.
0/0
20.6.2004 13:58

Dittule

Re: Dosti již o Šárce..
A dosti již o Šárce, přeju ti, aby tvých 50 sms v pořádku došlo. Taky jich pár pošlu, trochu jiným směrem :o)
0/0
20.6.2004 13:38

Tyrl

Re:
To je rozumný, tak ať se to oběma holkám večer - a hlavně v budoucnu - povede. (taky posílám jen pár sms, nezešílel jsem z toho, i když dnes asi nějaké přidám  )
0/0
20.6.2004 13:50

Dittule

Re:v budoucnu
v budoucnu to přeju hlavně Samerovi, který na to má po všech směrech. :o)
0/0
20.6.2004 15:01

Tyrl

Re:
a vůbec nejvíc jazykově. A pak taky jazykově, abych nezapomněl
0/0
20.6.2004 17:33

melu_zina

Re:
tak na dnesni finale se moc netesim, mel to byt duel Samer Aneta, aby bylo to spravne napeti, ale ze setrvacnosti se budu divat. Jen mozna budu vic prepinat, behem trech:( Sarcinych pisnicek...
0/0
20.6.2004 19:02

Dittule

Re: :o)
Taky mezitím asi umyju nádobí, něco přežehlím a při třetí písničce si připravím věci na zítra :o)))) Bude to užitečný večer :o)
0/0
20.6.2004 19:36

kometaz

Re:
...to víte,nic není zadarmo!!Určitě si toho nevyslechla tolik,co Samer..ale to je jedno..SS ať je kdokoliv,pro mě  budou hvězdy.pokud se udrží a něco dokážou..každý máme jiný názor..zdravím
0/0
18.6.2004 18:36

Tyrl

Re:
hmmm... Sámer "naživo" těch negativních reakcí asi tolik neměl ... jinak souhlas, a oběma holkám bych to přál (Šárce víc, ale to už je jen moje volba). Btw, Alicia Kyes - nepletu si to s něčím ? V každém případě ji moc neznám, ale jestli je např. "Girlfriend" od ní (předpokládám), tak to se mnou teda neudělalo absolutně nic. Ale věc vkusu, samozřejmě.
0/0
18.6.2004 19:44

melu_zina

Re:
nepletes, Girlfriend je fantasticka pisnicka od slecny Keys, pro ceske usi s dost nezvyklym r'n'b tempem a rytmikou. Jinak pokud s tebou mava Sarka (viz vyse), pak se nedivime, ze jsi soulovou princeznou Alicii netknut:) btw texty AK jsou uzasne...
0/0
19.6.2004 23:01

Tyrl

Re:
jo, uznávám, že to je zajímavý, ale mě to na první poslech (někdy, už nevím) neoslovilo, ani na druhý (stáhl jsem si). Další reakce až si najdu pár jejích textů, dík za tip, teď dobrou. Jsem po CZE-NED poněkud (společensky) unaven
0/0
19.6.2004 23:55

Tyrl

Re:
Věc vkusu, asi čtu jiný věci.... přijde mi to jako nyvé slaďáčky z holčičího deníčku, z druhé strany v jednoduchosti je krása. Chápu, že se to slečnám může líbit, pokud to evokuje vzpomínky na podobné prožitky. Moje textově oblíbené album je Moody Blues : To Our Children's Children's Children (60.léta), takže to je úplně jiný šálek čaje....
0/0
20.6.2004 8:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.