P.A. je pozůstatek genderové nadvlády
Přijde mi legrační, když žena, která podle vlastních slov sexuálně obsloužila více než 3000 mužů, prohlásí, že chce být znovu pannou.
Je to myslím o absolutním nepochopení světa jejím vlastním výkonným PR managementem. Mluvím o PR managementu v rovině drobné mystifikace, protože nepředpokládám, že ta paní s velkými prsy je samostatně schopna nějakých myšlenek.
Svět lidiček kolem dvaceti se snaží být celkem úzkostně prost těchto mediálních zrůd. PR management P.A., snaží-li se zachovat své zboží v oběhu, musí přicházet s podobnými prohlášeními. Ale bohužel pro P.A. jsou zcela mimo mísu.
Stejně jako fakt, že se v médiích ještě objevuje. Na druhou stranu nepřekvapuje, když média používají její dosluhující archetyp jako pikantní historku o vyhnívajícím symbolu jedné epochy. Ze své podstaty jsou média založena i na tomto hyením mechanismu.
Nicméně dojde-li řízením astrálních sil v planetárním měřítku k virgilizaci jejích pohlavních orgánů, měla by být ihned svatořečena. Nejsme přece škarohlídi. Proč by každá pornohvězda, byť za asistence médií, PR a odborníků na veřejné mínění, nemohla dosáhnout osvícení v podobě potřeby nevinnosti?