Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednoho broučka už mám, odmítala nabídky Miss

Osobní otázky čtenářů iDNES byly přece jen shovívavější, než pro loňskou vítězku. Kateřina Průšová se líbí víc. "Máš přítele? Koupím ti místo tý Corolly pořádnýho Bavoráka cabrio... Nabídky novopečená Miss ČR s přehledem odmítala: "Dík. Ale já už jednoho broučka mám." Na on-line přišla dva dny po svém zvolení rovnou z rádia, unavená, hladová, ale bez trémy. Snědla šáteček a vypila půl hrnku ovocného čaje. Její mediální maraton teprve začal. Podívejte se do fotogalerie. Odpovědi Kateřiny Průšové najdete ZDE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pájinka

Miss 2002
Nová Miss je hezká, ale moc hubená (ve SPYi je focena v plavkách) a to jak kdy s kym a proč se nechala fotit nahá je jen a jen její věc a to, že někdo štourá v její minulosti je ubohost a závist nic víc
0/0
16.4.2002 22:43

danny

zavist
ja teda nevim kdo tady zavidi. ja myslim, ze jim neni co zavidet a ne kazdy ma to stesti byt krasny. to s tou anorexii je pravda, take jsem se ridila, podle obrazku a krasavic a myslela si jak jsem tlusta, az jsem zhubla na 42 kg pri svych 164 cm. Ted uz jsem chytrejsi, protoze vim, ze dokonale tvary se daji zajistit bud plastickym chirurgem a nebo denodennim cvicenim a na to opravdu nemam cas ani silu po praci uz vubec ne. Tady nejde o zavist ale o zdravi a to mame kazdy jenom jedno. ale vy co sem pisete budete asi jeste moc mlady na to, aby jste vedeli co to jsou nemoci ze?
0/0
16.4.2002 18:19

Zdena Kačírková

Krása ?
Mám dceru, která se snaží vyhrabat z problémů s mentální anorexií. Protože toho mám o této chorobě načteno dost, stačí mi, když z uvedených měr a vah finalistek MISS vypočtu jejich BMI indexy a vyjde mi, že nejméně polovina z nich se pohybuje v pásmu  mírné či těžké podvýživy.  Prohlédněte si ve fotogalerii například snímek s dívkou č.12- Kateřina Smržová. Do lékařské fotografické dokumentace na oddělení mentální anorexie by rozhodně patřila. Když na to kouknu já, tak mě to ani moc neovlivní, ale když to vidí naše patnácti a více ( někdy i méně) leté dcery, myslí si, že tak mají vypadat taky a ty konce nikomu nepřeju.   
0/0
16.4.2002 13:24

Samantha

Závist a ubohost
Vy kritizující hovádka, KDO JSTE? To neví nikdo. Ale kdo je Miss 2002 Kateřina Průšová, to ví skoro každý. Tak jí nezáviďte vy ubožáci a radši se taky zviditelněte. Tolik závisti a mindráků jsem ještě neviděla. 
0/0
12.4.2002 19:44

Honza

Re: Závist a ubohost
To máš pravdu, že to je pěkná štětka, která točila v 16 letech tvrdé porno, ví už dnes opravdu skoro každý.
0/0
15.4.2002 8:21

Jan Krupicku

Re: Re: Závist a ubohost
co to tu placas za nesmysly? Jestli se nechala vyfotit svym pritelem v rouse Evine, je ciste jeji vec, to bysme pak tvrdy porno meli vsichni :)( viz fotky z detstvi).
0/0
16.4.2002 19:08

Honza

Re: Re: Re: Závist a ubohost
Jistě, když se nechá fotit a filmovat je to její věc,  je ale velmi zajímavé, že se vše objevilo na veřejnosti. Nevím, jestli Ty své soukromé snímky a filmy rozšířuješ a ukazuje veřejně.
0/0
17.4.2002 8:54

Izza

Re: Re: Závist a ubohost
Kvuli tomu, ze se nechala v 16ti vyfotit naha jeste neni stetka, i kdyz nekomu to neprijde bezny. To je ale jeji vec. Spis si myslim, ze je tak kapanek hloupa a ty fotky si nepohlidala. Mohlo ji snad dojit, ze s pripadnym vitezstvim se stane centrem pozornosti, coz spousta lidi nebude schopna prekousnout.
0/0
17.4.2002 0:35

Mirek

Re: Re: Re: Závist a ubohost
Není jen kapánek hloupá, ale pořádně hloupá husička. Jak otevře hubu na veřejnosti, tak to stojí za to - viz její rozhovory v rozhlasovýcýh stanicích - dělají si z ní srandu i moderátoři. Myslím si, že když Zapletal tvrdí, že soutěž není jen o kráse, tak pěkně kecá - jedině, že by vybíral tu nejblbější.
0/0
17.4.2002 9:20

monca

miss
Tak jsem si precetla reakce na muj prispevek a jsem zdesena, zrejme byl pochopen v opacnem smyslu. Ja nejsem zadna zamindrakovana husa, preju to vsem tem holkam, ze se jim splnil sen dostat se do Miss, vzdyt je to prani kazde mlade holky, ale jenom nektera ma to stesti a odvahu. Ale myslim si, ze ty divky by v prvni rade meli podekovat matce prirode, ze je tak vymalovala, protoze ruku na srdce kolik lidi ma to stesti, aby bylo tak dokonalych jako jsou tyhle divky? Asi moc ne. Kazdemu se dostane do vinku neceho. Ja sama nemam mit duvod mit mindraky, kdybych je mela nikdy nenapisu. Spis me jima hruza z holek, ktere ted dospivaji a nevedi sami co se sebou a zacnou blbnout z toho, ze ty holky jsou tam tak stihle a oni ne. Ale vysvetlete holce, ktera vyspiva, ze to je bezny udel dospivani, proste se zakulati, az tento vyvin skonci, muzou se sebou neco delat. Ale ne delat to, ze prestanou jist (anorexie nebo bulimie) Ty holky si neuvedomuji, ze si tim mohou znicit zdravi, jeste nejsou dospele. V tom je ten problem. At se vyhlasuji miss a jine souteze, ale at se nesnazi je vnucovat jako ideal krasy, ne kazdy je tak silny, aby to ustal na vybornou. Ja bych tam nikdy nesla, protoze nejsem zvire, nemam potrebu, aby me nekdo hodnotil jak kus masa. Radeji vyuzivam sve puvaby v zivote nez pri vyhlasovani miss. A hlavne krase je dulezita, ale neni vecna.
0/0
12.4.2002 19:26

karel

divadlo
Letosni miss jsem nevidel, ale neoddiskutovatelny fakt je ze to uz zkousela na rade nizsich soutezich krasy Missblond 2001 a tam byla treba az 3. Jediny kdo rozhoduje kdo bude 1 je Zapletal a ostatni v porote sou jen dekorace a loutky. Lonska miss byla uplacena tatinkem slecny Kobzanove-milionar z ameriky, ktery napr. sponzoruje radu staveb v Trutnove.   
0/0
11.4.2002 17:36

jarka

neni miss jako miss
Priznam se, ze lonska miss me pri volbe take nezaujala, ale pak se ukazala jako sympaticka osobnost s poradnou "vyridilkou". Doufejme, ze i ta letosni se nejak "vyklube".
0/0
11.4.2002 15:51

Lucka

missky
Dovolte abych i ja se pripojila do teto diskuze.Co se tyce KObzanove-neni sice klasicky krasna,ale zato vi.co rika.Ma to v hlave srovnany.Zato letosni miss je naopak typicky krasna blondyna,ale neumi se poradne vyjadrit,ale snad se otrka.Titul jsem prala Lence Taussigove(17,),ale Katce preji,at se ji dari...A vyspat se s nekym,aby slecna ziskala titul...to je profesionalni smrt!!!
0/0
11.4.2002 13:29

Marketa

vy jste ale hovada
absolutne nechapu co mate proti lonske miss...kdyz uz jsme u toho bude misak tak se muzete prihlasit vy krasavci....
0/0
10.4.2002 18:24

Honza

Re: vy jste ale hovada
Označení HOVADO si nechej pro svou rodinu!!!!!
0/0
11.4.2002 14:21

Marketa

Re: Re: vy jste ale hovada
ty jsi nejakej vztahovacnej
0/0
11.4.2002 15:58

snajpr

Mám strach
Když jsem viděl letos tu úrodu tuctových blondýn, co se bude dít za rok?
0/0
10.4.2002 15:43

Zdeněk

Miss
Vždyť je to jedno, která zvítězila, chleba stejně levnější nebude a zubatá šereda Kobzanová přestala  konečně kralovat, Byl to výsměch kráse. Myslím si, že Miss 2001 vejde do dějin - tak něco hnusného se už nepodaří podruhé zvolit.
0/0
10.4.2002 13:52

Petr

Re: Miss
Souhlas, vloni to bylo jen tím, že má americké občanství - a český člověk je z toho připosr...... Jak otevře tu hnusnou držku, tak ztrací člověk i poslední sympatie. Věřím, že po milionech negativních ohlasech na Miss 2001, si Zapletal a spol. dá aspoň trochu pozor a jeho favoritky budou aspoň mírně k světu. Vždyť za loňskou Miss se musí celý národ stydět, tu by jinde nepustili ani do základních kol a slušně by jí vysvětlili, že se má angažovat jinak.
0/0
10.4.2002 15:19

Honza Mládek

Re: Miss
Nechte už tu Kobzanku na pokoji, už nekraluje a snad už se nebude ani na veřejnosti vyskytovat, Vždycky se všechno nepodaří a u soutěže Miss to byl rok 2001. Chybami se člověk učí - a tak jeden rok měla radost šeredka. Stejně si myslím, že si musela užít ostudy dost, tak ať už někam zaleze a my ostatní už ji nechme na pokoji. Nerodí se jen krásné holky, šeredy také mají právo na trochu štěstí.
0/0
10.4.2002 15:25

Martina

Re: Re: Miss
Ty si ňákej chytrej/á, jsem si jistá, že Kobzanový nešaháš ani po kotníky a to nejen svou vizáží.
0/0
11.4.2002 11:38

Honza Mládek

Re: Re: Re: Miss
Takové kobyle bych ani po kotnících sahat nechtěl. Proti Kobzanové jako ženské bych neměl vůbec nic - prostě obyčejná holka, ale vůči Kobzanové jako miss ČR 2001 mám toho hodně, takto si určitě 99 % národa ženskou krásu nepředstavuje.
0/0
11.4.2002 14:12

Karelbor

Zenska na tom vydela a chlap vzdycky prodela
Popisu vam proces.Zenska vyhraje miss , chlap uz to vedel, ktera buchta vyhraje tejden pred soutezi a dohaduje se se svoji zenou. Zena zarli , protoze se mu podle zeny libi nova miss ,kdyz ji typoval u pred tydnem(a mel pravdy jako chlap). Je oznacen za zradce a musi koupit manzelce novy kozy. Vysledek Miss ma byt a auto , manzelka kozy a chlap nema nic . Co zase prijde za rok. Proc tu miss nevyhraje , tluste vozralej chlap abych mel pokoj.
0/0
10.4.2002 11:12

Marek

Postel?? ikdyž lepší než hnusná Kobzanová
0/0
10.4.2002 8:42

Marek

postel? ikdyž lepší než ošklivá Kobzanová
0/0
10.4.2002 8:37

Marty

missssky
Jsou to teba kočky, ale já bych nechtěl chodit ani s jednou z nich.........
0/0
10.4.2002 0:10

Hok

Vyjádření údivu
Teda poprvé jsem se dostal do takové žhavé diskuze,jinak se snažím využívat čas na netu efektivněji než kecáním o ničem,vpodstatě jsem na chatu (říká se tomu tak,ne?) poprvé.Nestačím se ale divit,co jeden takový pořad pro pobavení mas dokáže způsobit.Té holce to fakt přeju a možná je to pro ni supr úspěch (ty prachy,co),ale vždyť ona opravdu nic dokázala a jestli jo,tak se teda akorát tak ztrapnila.Nikdy bych nic takového nikam nepsal,kdybych ovšem před chvíli nečetl,jak se ona svou vlastní pílí,odvahou,snahou.....přiblížila k výšinám a my nuzní nickové....Pokud někdo předvede takové flamengo,jako dívka č.18,tak je to pořádný trapas,že neumí nic pořádného,co by předvedla.A když někdo ani neumí mluvit (chcu zůstat TAKÁ,jaká jsu) a opakuje pouze ty trapné fráze (Já chci zůstat svá),tak mi ho může být akorát líto.A řekněme si upřímně,kdo by takovou holku chtěl za partnerku (i když toho tolik dokázala),já teda ne! GOD BLESS AMERICA 
0/0
9.4.2002 23:02

Petr

miss Demnt
Tak jsem slyšel naši novou mis mluvit v rádiu. Nemohl ji ten, kdo ji přihlásil aspoň naučit česky??? Jen k usmání je, že umí dobře anglicky a německy. Proč tedy měla v pololetí na vysvědčení za 5, a to nejen z anglického jazyka. Jaká je asi úroveň výuky angličny u barmanů? Úsměvně působí i tvrzení, že by chtěla dokončit školu. Jak znám její studijní výsledky, nemá šanci......
0/0
9.4.2002 17:16

snajpr

Re: miss Demnt
tys vážně ještě nerozpoznal, že když moderátor v soutěži o Miss o nějaké dívce řekne, že mluví francouzsky a anglicky, tak to zhruba znamená, že anglinu měla na základce a teď na střední mají 2 hod. francouzštiny týdně?
0/0
10.4.2002 8:10

jindra

Ale no tak...
Chtěl bych reagovat na všechny ty řeči okolo nalíčenosti apod. Pracuji jako marketing manager pro kosmetiku Lumene a díky tomu žiji. Všechny a to myslím doslova všechny slečny a paní se líčí. A některé hodně a nekteré míň. A proto tady ta dekorativní kosmetika je. A je dobře že se používá hlavně pro nás pro muže. A pakliže milujeme tak se nám dívka líbí i nenalíčená i když si musíme přiznat že nalíčená je přeci jen hezčí. Opravdu krásných slečen bez chybičky které nepoužívají líčidla je jako šafránu. Tak nechme těch řečí okolo toho jestli jsou a nebo nejsou hloupé apod. Kdo z nás byl v 18ti letech chytřejší atd? A mimochodem Katka je mou jedinou neteří a mohu všem říci že jsem si opravil svůj názor na průběh miss co se týká řečí o tom s kým se musí vyspat aby uspěla. Znám svou sestru svého švagra a sebe. A věřte jsem ochoten pbít se s celým světem za to že má neteř je hodná i když bláznivá holka.
0/0
9.4.2002 15:59

Nezujaty pozorovatel

Re: Ale no tak...
Mozna Te to na tomto chatu prekvapi, ale uplne s Tebou souhlasim. Podotykam, ze jsem naprosto nezaujaty pozorovatel, ktery ale vidi dost hluboko do zakulisi teto souteze. A to, ze podminkou vitezstvi je s nekym se vyspat, je samozrejme tradicne-lidovy nesmysl. Porotcu je mimochodem 14 nebo kolik, takze jeden by ani zdaleka nestacil. Ale lidi stejne nepresvedcis... Na soutezi jsem byl osobne a Katka byla pro me zaslouzenou vitezkou. At se ji dari!!
0/0
9.4.2002 16:09

beruska

Re: Ale no tak...
Ja jsem tu soutez nevidela tak to nemohu komentovat. Ale videl jste tu fotografii v dnesnim  Blesku? Jestli-ze mate svoji neter opravdu rad, tak reknete jejim rodicum, at ji nekdo da radne rady do zivota. Nekdo by ji mel vysvetlit ze neni vhodne se nechat fotografovat jak sedi na zachode.  Bohuzel si musi uvedomit ze ztratila soukromy zivot a mela by se vyvarovat trapnych situaci  jinak to holcina nebude miti lehke. Chtelo by to jenom ji trochu poradit.
0/0
10.4.2002 0:20

Samantha

Re: Re: Ale no tak...
Ty snad nechodíš na záchod? Nebo ona na to nemá právo? Nezáviď chudinko.
0/0
12.4.2002 19:33

Nesselsdorfer

Je mi opravdu smutno, kdyz ctu tento chat a vidim, jaka uboha zavist, neprejicnost uspechu druhemu, neschopnost akceptovat nazor druheho, atd. porad cisi z vyhratych kresel ceske populace, o to vic, ze se asi jedna o mlade lidi, kteri ani nepamatuji, co tady bylo pred 12 a vice lety. Obtloustle holcicky, frajeri s cigarama z hospod, otraveni a neuspokojeni inzenyri, vy vsichni negativisti co sem pisete, co jste dokazali vy? Dokazali byste jit s vlastni kuzi na trh, postavit se pred kamery, ktere Vas, byt pres nevkusnou Novu, ukazi 3 nebo kolika milionum lidi a vysoukat ze sebe slovo? Reknete, co jste dokazali vy, bezte si to nejdrive zkusit a potom si vylevejte vase komplexy. Mozna, ze kdybyste take jako ty mozna hloupe a stupidni blondyny, ale majici cil, za kterym dokazou jit, se o neco snazili, nemuseli byste mit takove komplexy. Svet je o tom, ze dava lidem sance a je jenom na nich, jak je dokazi vyuzit. Takze klobouk dolu pred vsema holkama, ktere se dostaly az do Brna, protoze proste v ramci svych moznosti, schopnosti a podminek v nichz se nachazeji, neco dokazaly. A klobouk dolu pred Katkou, ze ji neodradila ani zlomena ruka. Drzim ti palce a vsem ostatnim holkam z finale palce.
0/0
9.4.2002 15:40

Tereza

Re:
Vy tady vyzdvihujete jejich statečnost a odhodlání, jako holky mající cíl, za kterým dokážou jít. Dobrá, to beru. A k čemu to je? Je to činnost nějak efektní nebo účelná??? Mně to teda nepřijde, radši kdyby šly něco pořádného dělat. Když jsem viděla, co všechno ty holky dostaly za "dary", tak mi z toho bylo smutno. Kdyby se ty prachy radši investovaly do něčeho mnohem důležitějšího. A co ty holky podle vás dokázaly tak skvělého, že je tady vyzdvihujete???? Soutěže typu miss nám stejně nic kloudného nepřinesou, tak nevím, proč se vzrušovat. Hezký den.
0/0
9.4.2002 15:52

Ho-Ci-Min

Re: Re:
Je to samozrejme ucelne! Protoze to nese penize, ktere kdosi vydelava a utraci a tim zase dava prilezitost vydelat nekomu jinemu! Zadna cinnost, ktera neni efektni ci ucelna neprezije dlouho! Vase argumenty se pohybuji na urovni naivniho 12ti leteho devcatka nebo maminy od sporaku!
0/0
9.4.2002 17:27

Kombi

Re:
Taky smekam pred holkama a jejich odvahou, osobne nemam zadnej komplex a neco jsem uz taky dokazal, ale jen mi vadi, ze volba miss je dnes vo tom, jakou ma ta holka sanci uspet ve svetovych soutezich, ze je volba netransparentni a jen jsem poukazal, ze ta zlomena ruka nasi nove miss rozhodne pomohla, protoze diky ni vic vynikla, a taky mne vadi to, ze holky maj hned na stole smlouvu s agenturou missmodels nebo jak se jmenuje a nemaj jinou sanci. To neni zakomplexovanosti, jen muj nazor.
0/0
9.4.2002 15:57

Nesselsdorfer

Re: Re:
Kombi, predne zapomenme na to, ze soutez Miss nam vybere nejkrasnejsi holku CR. Vyhrala proste ta, ktera ze vsech prihlasenych resp. postupujicich do finale na danem miste, v dany vecer, za danych podminek (vcetne toho, ze mela zrovna zlomenou ruku)nejvice zaujala dane porotce. Jsem presvedcen, ze o den drive nebo pozdeji, za jineho osvetleni v sale nebo jineho slozeni poroty by klidne mohla vyhrat jina. Stejne tomu je i ve sportu, tanci a jinych soutezich, kde rozhoduji rozhodci. Proto Tvuj argument o volbe podle sanci ve svete neberu. Co je po tom Alesi Valentovi nebo p. Jahodovi z firmy Emco nebo p. Leitnerovi z Billboard Outdoru nebo p. Chvatalovi z Radiomobilu nebo Diane Kobzanove? Jediny, komu na tom muze zalezet z komercniho hlediska, je Zapletal nebo Zelezny. Ale porad je tam 12 dalsich. Proc si myslis, ze je volba netransparentni? Jak jinak bys to chtel delat. Myslis, ze hlasovani "lidu" je vice transparentni? To je blbost, vid? To, ze holky maji hned smlouvu s miss models ti vadit muze, stejne jako treba mi vadi, ze musim platit elektriku Prazske energetice a nemuzu si vybrat. To uz je ale o byznysu. Jenom aby bylo jasno, cizi nazor, jako trba ten Tvuj, pokud ma uroven, nepovazuji za zakomplexovanost.
0/0
9.4.2002 16:44

Kombi

Re: Re: Re:
No, ale Zapletal nema zadny pravo se prohlasit za "narodniho" rozhodovatele (a majitele missek), kdo bude a kdo nebude miss. Tady byla zelena louka a kdo to prvni shrabnul, tak ten bral (stejne jako cz.NIC narodni domenu CZ). Je to jako samozvanej kral, co ma media na svoji strane. kdezto PRE, Telecom,.. je vod statu a to je neco jinyho.
0/0
9.4.2002 17:27

Nesselsdorfer

Re: Re: Re: Re:
OK, tak o tomhle radsi nediskutujme, to by bylo na delsi debatu... Diky za nazor.
0/0
9.4.2002 17:34

noname

Re:
Co to tady blábolíš "pozitivisto"? Ty holky že něco dokázaly? Nanejvýš touhu po přehlídkových molech, nablýskaných róbách,rychlých penězích a ochotu se předvádět.  Po práci jsem chodil na stavbu a postavil barák, pak jsem dálkově vystudoval vejšku, chodil do jazykového kursu, aktivně sportoval i trénoval, rodinu jsem nešidil a vychovávám dva kluky a zcela jistě nemám žádné komplexy ani nezávidím. Nejsem sám, takových je spousta, co opravdu něco dokázali. To střevo se zlomenou rukou, která ti tolik imponuje, se ještě pochlubilo, že někam v rychlosti vletělo s motorkou! Nevím, co bys říkal, kdybys ses na místě havárie té slečny, kterou tak obdivuješ, zrovna pohyboval ty a třeba s dětmi. Byl bys taky obdivem bez dechu?
0/0
9.4.2002 16:00

Nesselsdorfer

Re: Re:
Noname, ty holky dokazaly presne to, co si vysnily. Ty sis vysnil neco jineho a taky jsi to dokazal, coz Ti preju uplne stejne jako tem holkam a te spouste ostatnich, o nichz ses zminil. Jinak, to podle tebe "strevo" mi nijak zvlast neimponuje, jenom ji preji jeji uspech, to je vse. Mimochodem, ty ji znas tak dobre, ze muzes tvrdit, ze je "strevo"? Ten argument s motorkou naprosto beru a nemam k nemu co dodat. Taky mam deti. Myslim jenom, ze neridila ona.
0/0
9.4.2002 16:28

Ho-Ci-Min

Re: Re:
AAAAAA! Zase jeden chytrej blbecek, ktery vi naprosto vsechno o svete modellingu! Ty holky proste nekam prijdou, oblecou si neco na sebe, projdou se po molu, vyinkasujou stovky tisic a jdou si domu lehnout na gauc! Proste rychly prachy za nic! Ty ses ale idiot! Pripominas mi toho vola, ktery se kdysi kdesi rozohnoval nad sportovci typu Jagr, kteri si dle jeho slov "trikrat za tyden  zahrajou hokej (evidetne brano jako kdyz si kluci ze sousedstvi zajdou trochu zaradit s pukem na mistni rybnik) a berou za to tezky prachy! Ani slovo o letech tvrdeho treninku a odrikani a to s visicim damoklovym mecem, ze se jednoho dne zrani a skonci na podpore, protoze se krome sportu nezvladli venovat necemu jinemu! Precti si radeji vypovedi spickovych ci zacinajicich modelek o jejich zacatcich v modellingu predtim, nez zase neco vyblejes! Ten svet je neuveritelne kruty a tvrdy! S 15ti letyma i mladsima holkama se nekdy jedna jak s dobytkem! A jim nezbyva nic jineho, nez zatnou zuby a tvrde na sobe makat! Agentury jsou nemilosrdne, kazda vada na krase znamena potencionalni vyhazov! Nekdy jde az o sebetryzneni! Tva stara by se patrne slozila hned po par tydnech! Vysvihnout ke slave se podari, podobne jako hokejistum jenom zlomku z nich! Za tenhle boj si tu slavu zaslouzi, ty chytraku! Radsi si stav baraky a usetri nas svych vyplodu! BTW: S tou motorkou tez souhlasim, ale myslim, ze neridila ona, ale ten jeji!
 
0/0
9.4.2002 17:16

noname

Re: Re: Re:
hele bambusi, srovnávat dřinu špičkového hokejisty s "námahou" modelky, to si vykládej do telev.pořadu Svět módy. To, že se s nimi jedná tradičně jako s děvkami o něčem sice vypovídá, ale na druhou stranu nevypovídá nic o jejich práci. Hlídat si váhu, chodit do fitnessu a k vizážistovi, hodně cestovat a podobné činnosti, to že je tvrdý trenink? Víš vůbec o čem mluvíš? Házel jsi někdy lopatou od rána do večera a druhý a třetí den znova? Studoval si někdy celý víkend a přes noc a celý měsíc a rok abys mohl mluvit o tvrdé práci? Vrať si do vietnamské džungle rákosníku. Kdyby to byla tak šílená dřina jak dramaticky popisuješ, asi by se  tolik husiček na ni nehlásilo! Začni trochu přemýšlet a ten svůj svět modellingu pusť k vodě.
0/0
10.4.2002 8:32

Nekdo na skole

Re: Re: Re: Re:
Dobře si ho uzemnil "no name" :)))
0/0
2.5.2002 11:50

Petan

Re:
Nejses ty nahodou taky miss???????Ale je pravda ze projevili odvahu!!!!!!!!
0/0
9.4.2002 20:28

Dušan, Brno

Re:
Milý Nesselsdorfere, neuvědomuješ si vůbec, že ne všichni, kdož kritizují, musí být nutně zakomplexovaní, otrávení, obtloustlí atd. Toto co jsi předvedl  je velmi laciná reakce, agresivní, povrchní myšlenka a upřímně řečeno: co si ty pod pojmem "dokázat něco" představuješ ty? Určitě všichni ví, že není žádný med soutěžit před kamerami a miliony diváků. Taky ale na rozdíl od tebe většina lidí ví, že hodiny se malovat a česat jako náplň života by zřejmě DOKÁZALI všichni.  Proto, navzdory tomu, že dívky měly odvahu předvést se před kamerami, nemohu říci, že by něco dalšího dokázaly. Navíc úvaha "divadlo" nenapadala ani jednu ze soutěžících, nýbrž nynější soutěž samotnou. Bude tě to asi mrzet, ale žádným komplexem netrpím.
 
0/0
10.4.2002 19:55

Kombi

jeste poznamecka
Nemyslite si, ze se voli miss CR dnes jen podle toho, aby mela dobrou sanci na miss world a na ostatnich svetovych soutezich? neopustili organizatori od puvodni myslenky miss?
0/0
9.4.2002 15:12

Kombi

Nova miss jinak
Myslim, ze ceho se Zapletal a spol nejvic boji je to, ze nejaka nova soutez bude postupne nahrazovat jejich miss, kde se vsechny miss nemusi upsat obchodnikovi s bilym masem Zapletalovi (kde to jsme?) a bude zvolena nova miss naprosto transparentne. co takhle: Hlasovat se bude pres esemesky, otazky budou klast divaci v sale nebo pres sms nahodne (ikdyz nejakym zpusoben prefiltrovane otazky (myslim jen ty nesproste)) otazky. Soutezici nebudou mit na sobe ani jeden gram silikonu a ani make-upu. obliknou se jako kdyby sli na nakup - nejaka uniforma bily tricko plus rifle a je to ne?! To by byla ta spravna pekna ceska NEJHEZCI holka. P.S. Ktera je ted vubec zvolena miss? ta kterou zvolilo X tisic divaku nebo ta, kterou zvolila porota? ktera je legitimnejsi? neni v tom zmatek?
0/0
9.4.2002 15:01

Ing. Dušan Otrávený, Brno

divadlo
Volba miss v České Republice je trapná komerční šaškárna. Titulem "nejkrásnější dívka" se pyšní vycvičená, sponzorem dobře zaplacená figurka, která alespoň splňuje příslušné číselné parametry co do výšky a ostatních rozměrů, bez ohledu na její inteligenci, osobnost, přirozenost, či dokonce skutečnou krásu. Čím více je divák okradán o skutečnost, poctivost, přirozenost a průhlednost, tím více je obdarováván především komercí, přetvářkou, manipulací, ohlupováním, trapností. Více či méně krásné dívky v roli vycvičených jednolitých, šedých figurek předvádějí modely sponzorů, odříkávají předpřipravené rozhovory, strnule se usmívají a předstírají originalitu alespoň tam, kde se to oficálně smí, tedy ve své volné disciplíně, což je pro některé z nich (zdůrazňuji některé) nejtvrdší oříšek: co se mám rychle naučit, abych nevypadala tak prázdně či tupě? Během tohoto zaplaceného cirkusu je divákům povoleno hlasovat mobilně, avšak jen pouze oficiálně povoleno, protože ve skutečnosti se většině hlasujících nepodaří odeslat jedinou textovku od jakéhokoliv operátora (nebo se podaří odeslat hlas jenom předem vyvoleným dívkám? To ví jenom bůh, Miloš Zapletal a sponzoři.) Na konci představení divák shlédne obraz "pracovního varu" poroty, do jejichž svědomí lépe raději ani nenahlížet. Jak dlouho se toto představení bude ještě hrát? Tak dlouho, dokud se český divák neprobere z bludné reality několika soukromých firem a onoho sobotního večera prostě nevypne televizor a nepůjde si místo toho třeba raději zasportovat. Teprve pak totiž rapidně poklesne onen "koláč sledovanost" na komerční televizi a teprve pak bude muset dojít k radikální změně celé soutěže, nechcou -li páni Železný, Zapletal a další zkrachovat. Zdraví Dušan
0/0
9.4.2002 14:03







Najdete na iDNES.cz