Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pergnerová se chtěla potrestat!

Do těžkého psychického stavu se v pondělí 21. ledna propadla někdejší populární televizní moderátorka Tereza Pergnerová. Ve večerních hodinách se předávkovala drogami a její život byl bezprostředně ohrožen. Psychiatr Jan Cimický tvrdí, že idolu českých teenagerů zachránila život její přítelkyně. "Jednoznačně tvrdím, že Terezce zachránila život její kamarádka, která naštěstí byla v kritických okamžicích s ní."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jiri fridrich

sance
ja uz terezce zadnou sanci nedavam
0/0
6.2.2002 22:14

filip

pro katku
...ano i feťáci jsou lidi, bohužel bez vlastní vůle a žijí vlastnoručně zpackaným životem. Každý svého štěstí strůjcem ...
 
0/0
1.2.2002 9:45

Katka

Pergnerová
I feťáci jsou lidi...
0/0
26.1.2002 11:44

filip

tereza
Tereza je podle mne nezodpovědný fracek. Za svůj vlastnoručně zpackaný život si ale může sama. Každý z nás má ve všech životních situacích možnost volby. Ona rovněž - vzít si drogu nebo ne. To, pro jakou možnost se rozhodla, jen dokazuje, že Tereza je nesamostatný jedinec a slaboch bez vlastní vůle. Bohužel mám z tohoto velmi špatný pocit, že to nedopadne dobře. Je to jen otázka času. Je smutné, že naše společnost se těmito lidmi zabývá jako "nemocnými", kteří jsou "nemocní" ze svého rozhodnutí a na úkor ostatních.
0/0
24.1.2002 16:31

Soňa

pro Moniku
Nezastavala jsem se ji a je samozrejme dany, ze spolecnost pomaha temhle lidem z penez danovych poplatniku. Nepochopila jsi, co jsem chtela vyjadrit, a proto nema smysl to dale rozvadet. A tva souvislost mezi "ubohou fetackou" a "nezaslouzi slitovani" je zarazejici, protoze ubohost je jedna z veci, ktera si slitovani zaslouzi. Sahnout si na dno neni jednoduche, ale mnohem tezsi je se z toho dna vyskrabat zpatky nahoru.
0/0
23.1.2002 17:37

Monika G.

PRO SOŇU
Soňo, a co o ni vis ty, ze se ji tak zastavas???????? Je to uboha fetacka, ktera nezaslouzi slitovani. Sanci mela dost. odkud beres jistotu, ze poplatky na fetaky nejdou z nasich kapes?
0/0
23.1.2002 16:19

Soňa

Re: PRO SOŇU
Ja se ji nezastavam, jenom se mi proste nelibi to odsuzovani. To je hrozne jednoduchy, mnohem slozitejsi je se vcitit do pocitu lidi. Je uplne jedno jestli jde o nejakou Pergnerovou, ktera je pro bulvar mnohem zajimavejsi nez nejaka neznama osoba z predmesti. Takze to pak vypada, ze se pise o ni, ale neni tomu tak. Je to pribeh tisicu dalsich lidi, kteri bud svou vinou nebo vinou okolnosti spadli na dno. Jsou tam a nemuze byt pro ne jednoduchy se vyskrabat nahoru. Ale neni preci normalni je odsuzovat za to, ze nemaji dost sil na to, aby to zvladli. Ti lide jednoznacne potrebuji pomoc druhych, at blizkych ci profesionalu a spolecnosti. my jsme soucasti spolecnosti, ktera jim pomaha, ikdyz minimalne v porovnani se svetem, proto cast nasich dani putuje tam, kam se nam treba nelibi. Nikdo z nas nezije sam na pustem ostrove, ac se obcas tak nekteri lide snazi chovat.
0/0
23.1.2002 17:23

Platt

Taky zpráva
Páni novináři, to není o čem psát? Chápu, je to "taky" zpráva. Ale!!! Tahle feťačka je skutečně nezajímavá. To, že byla několikrát neúspěšně léčena, ji snad neopravňuje k tomu, aby se o ní stále polemizovalo. Mimochodem jsou i zajímavější feťáci. Ale když již o ní píšete, připomeňte také to, jak se k drogám dostala, proč začala fetovat a kdo jí do tohoto stavu dostal. Člověk může udělat chybu, ale potom si ji musí přiznat. Vchopit se a jít dál. Ne se v takovém zpraseném životě rochnit.
0/0
23.1.2002 16:14

dífka

Pergenerka.
Pan dr. Cimicky je opravdu zábavný.Tak hezky to vysvětluje.Zdalipak se taky tak srdceryvně vykládá o nějaké ženě, která má psychické problémy, protože přišla o manžela nebo dítě a přesto nefetuje.Je už trapný s těmi svými kecy o feťácké trosce, která si za to může sama.
0/0
23.1.2002 13:56

Soňa

???
No nazdar, tady je to vylozene spolek spravedlivych. Uz to je drzost, ze si dovolujete nekoho soudit. Ohanite se tu tim, ze vite jak zila a jak se mela a otazka jejich hmotnych statku vam taky neni cizi, jak se zda. Zajimalo by mne, odkud cerpate dane informace...ctete bulvarni casaky? Z toho prameni vase pocity, ze ji znate? Je to ubohe, jste ubozi ve svych soudech. Absolutne neobjektivni nazory s absenci lidskosti. Tezko vam ji nekdo nalije zpatky do zil, ale naucit se nahlizet na veci nejen z jednoho uhlu, to byste mohli zvladnout. Faktem je, ze prizemnost z kapsy danoveho poplatnika nic neodcerpava a taky matkam "nekazi" dcerky. Vsem temhle prizemnim stvacum bych prala, aby jednou zustali bezmocne lezet na ulici a ostatni je prekracovali...nic vic, nic min.
0/0
23.1.2002 11:51

hunter

Re: ???
Tak hele Soniště tím že si Tereza zase udělala dobře a zabírá jedno místo v nemocnici určitě si je neplatí z vlastní kapsy. Je mi uplně jedno co nějaký feťák dělá, ale vždycky má volbu -píchnout si a nebo ne. Nechť nesou důsledky svých rozhodnutí.
0/0
23.1.2002 13:06

dífka

Re: ???
Moralistko Soňo, pravda neznáme všechny okolnosti, ale on se nevyvedl ani synaček - bratr Terezy.Jak to vypadá, tak v té rodině je něco v nepořádku.
0/0
23.1.2002 14:09

Havran

pro p.Cimického
Kolik její léčba, která je stejně k ničemu, už stála? To není křehká Terezka, ale feťácká zdechlina!
0/0
23.1.2002 11:49

Lubbra

Asi už bez šance...
Můj pokročilejší věk mi nedovoloval, aby se Tereza stala mým idolem, nicméně moje děti ji svého času sledovaly s nemalým zaujetím. V posledních týdnech sleduji především v bulvárním tisku její osudy a je mi velice líto maminky a jejího syna, tatínek už bohužel (nebo naštěstí) není. Protože jsem v tom taky lítal a dostal jsem se z toho úplně sám, vidím její šance velice mizivě, protože nevidím či necítím žádnou vůli s tím skončit. Luboš Bradáč, Praha
0/0
23.1.2002 10:10

Monika G.

TEREZA UZ DAVNO NENI IDOL
Nechapu, ze se v clanku mluvi o Tereze jako o idolu nasich teenageru, toto oznaceni je snad uz davno pase, ne? Vite, co je strasne, ze mi ji ani neni lito. Mela dost duvodu, aby s drogami mohla prestat. Narozeni syna, smrt otce, atd... Muze si za sebe sama. Neverim nazoru Toma, ze do teto situace se muze dostat kdokoliv. Myslim, ze nejvic to asi postihne slabe osobnosti bez sebeduvery, bez zajmu. Mam strasny strach z toho, jak to pujde dal. Kolik jeste mladych lidi spadne dobrovolne do sparu smrti? Co nase budoucnost? Jaka bude?
0/0
23.1.2002 9:43

Sarah

Re: Nikdy nevíš jak ty dopadneš!!!
Tak neodsuzuj a nekritizuj!!!!!! Je mi jí líto.Proč se o ni starají.Není správné co dělá ale kdo dělá ve svém životě všechno dobře!! Asi ty že?? Držím ji palce aby se s toho dostala ven!!!
0/0
24.1.2002 10:58

Sarah

Re: Nikdy nevíš jak ty dopadneš!!!
Tak neodsuzuj a nekritizuj!!!!!! Je mi jí líto.Proč se o ni starají.Není správné co dělá ale kdo dělá ve svém životě všechno dobře!! Asi ty že?? Držím ji palce aby se s toho dostala ven!!!
0/0
24.1.2002 10:58

Graetar

Re: TEREZA UZ DAVNO NENI IDOL
MŮŽE se tam dostat kdokoliv, jenom záleží na tom, jak má od přírody nastaven práh citlivosti pro vnímání okolí. A pak se pokaždé najde někdo, kdo řekne "Mě se to stát nemůže, jsem silný a dokážu odmítnout." Nebo "Žádnou depresi nemá, potřeboval by pořádnou výchovu a pár facek." Ne, že se mi to stát nemůže, ale PRAVDĚPODOBNĚ nemůže, a to je rozdíl (a zpravidla naštěstí nestane). Stačí pár nesnesitelných karambolů a nervy podlehnou. A nemusí to být karamboly. Někomu neschází po materiální stránce nic, a přesto strádá duševně - takových lidí není málo (dříve se to označovalo jako endogenní deprese). Jenom si to ti ostatní, šťastní, zářiví nechtějí připustit. A nechtějí ani slyšet o tom, že tento nádherný svět někomu jinému tak barevný nepřipadne. Nemějte mě za negativistu, sám jsem velice spokojen, ale individuální osudy a vnitřní světy jiných lidí jsou těžko zachytitelné a pochopitelné. P.S.: "Jak to půjde dál?" a "Jaká bude budoucnost?" - nemyslím si, že bude tak černá, lidí, kteří se otravují pervitinem, heroinem, nebo mají závažné duševní poruchy zas tolik není. Navíc už od dob antiky "platí" výstižné heslo, že každá následující generace je daleko horší než ta předešlá :o) Čili nic nového pod sluncem. P.P.S.: Nejsem příznivcem T.P., ale přeji jí, aby se z toho dokázala vykřesat.
0/0
24.1.2002 17:20

Tom

no...
Je mi z vetsiny nazoru spatne...lidi proboha, co to tu zvanite. Tady jde o lidsky zivot, nikdo z Vas ani nevi za jakych okolnosti se do toho dostala a verte, ze do podobne situace muze spadnout kdokoliv. At uz se jedna o drogy ci deprese nebo zivotni tragedie. A vzdycky ma cenu bojovat...
0/0
23.1.2002 9:03

dífka

Re: no...
Tome, kdo nechce, tak do toho nespadne!!!Jsi zřejmě hodně mladý, když tady šíříš takové bludy.Znám dost lidi, kteří jsou na tom hodně, hodně bledě a nefetují, ani si nezapálí cigaretu a nenapiji. "Křehká" Terezka se nudila, měla všechno, volnost, peníze.Ani syn ji nedonutil přestat, tak to už je zlé, hodně zlé a takové se zastávat.Ani náhodou.Jen už je otravné, jak se o ní neustále píše.
0/0
23.1.2002 14:05

Petra

Re: Re: no...
Ty sice nejsi nejmladší, zato jsi úplný hlupák.Kdo heroin nezkusil, ten nemůže žvanit o tom, jak je lehké nedát si znovu. Mně je Terezy líto, DRŽÍM JÍ PALCE a články o ní mě zajímají!
0/0
24.1.2002 10:16

Eva

Re: Re: Re: no...
Tak proč to někdo zkouší, když se ví, jak je těžké nedat si znovu????? Taky mně nebaví platit ze zdravotního pojištění léčbu feťáků. Do rakoviny nebo Parkinsona člověk z vlastní vůle nespadne, do fetu ano! Taky jsem měla deprese - ano, léčené na psychiatrii! - ale že bych kvůli tomu propadla drogám??? Tak to ani náhodou!
0/0
4.2.2002 14:47

Michal

Mě by zajímalo...
...jak může jeden feťák vyskočit z oken :-) Ale vážně Pergnerová nemá na tomto světě co dělat! Ať někdo uzákoní něco jako "jednou se ti pomůže, podruhé taky ale do hrobu!!!" Nejsem lidská zrůda, ale odmítám platit ten kolotoč léčby a opětovné závislosti ze svých daní... Každý měsíc platím zdravotní a když náhodou onemocním tak i díky této spodině společnosti si musím doplácet na hromadu léků... Kdo má problémy s chrupavkami ví o čem mluvím...
0/0
23.1.2002 8:33

renča

je to rozmazlený fracek!!!
měla všechno, slavné a bohaté rodiče, zázemí o kterém se může nám ostatním jen zdát, popularitu...............výsledek všichni známe. Není mi ji líto - každý je strůjce svého štěstí! Teď se léčí za peníze nás všech! Nejsou peníze na mamografy, léčbu dětské leukémie - ale feťáky, kuřáky a alkoholiky léčíme zadarmo! Není to paradox?
0/0
23.1.2002 8:18

Vaku

Panu Cimickemu
Tereza je krehka bytost.....HOVNO, makat a makat by mela. Az zcerna. A s ni vsichni fetaci. Proc mam na jejich "leceni" platit dane? Oni nemakaji, lezou po doktorech a tim jsem vlastne vykoristovan. Proc?????? A na Pergnerku se vyserte. Byla vzdycky akorat pitoma a ted je teda naprosto dokonala.
0/0
23.1.2002 7:29

trici

Panu Cimickému
Pane Cimický, předpokládám, že v Česku jsou stovky narkomanů a určitě se mnoho z nich snaží se z toho dostat. Proč pořád píšete pouze o Pergnerové? Kvůli ní nebo kvůli sobě?!
0/0
23.1.2002 7:15

Honza

99% z přispívajících klidně hodí kamenem
Drtivá většina lidí, kteřá sem dala svůj "příspěvek" si nevidí ani na špičku svého vlastního nosu. Je velice pohodlné, a v dnešní rychlé době i módní, kdykoliv, kdy je třeba UVAŽOVAT nejen o vlastním egu, prostě a jednoduše dát palec dolů a myslet si, že problém je vyřešen. Nezbývá, než zmíněným popřát, aby se do podobného srabu (třeba ne drogového) dostali sami, a aby si vychutnali ten pocit, když je někdo z okolí s úsměvem na rtu odepíše jako nějakou onuci. Pak to možná teprve pochopí a za dnešní komentáře se alespoň vnitřně (když ne navenek) budou do morku kosti stydět. Honza
0/0
23.1.2002 1:53

Tomas

Re: 99% z přispívajících klidně hodí kamenem
Podivej, pokud se do nejakeho srabu dostanu ... treba zacnu znasilnovat, nebo okradat, nebo chlastat,... tak si pis ze ostatni i na me - a zaslouzene - daji "palec dolu". Do drog se dostala vlastni vinou, ze sve svobodne vule. V dobe kdy s drogama zacinala bylo uz davno vseobecne znamo jak to s drogama konci. Presto zacala. Ano, je mi lito ze asi brzy umre, ale asi uplne stejne jako ozralu co umre na cirhozu jater nebo kuraka 2 krabicek denne co umre na rakovinu plic.
0/0
23.1.2002 4:00

Milda

Re: 99% z přispívajících klidně hodí kamenem
Na špičku nosu si vidím.Nesnáším články o narkomanech a nejenom o nich.Nevidím důvod, proč mají být středem pozornosti a ještě jim media dávají prostor.Je mi 46 let, v mládí jsme také nebyli svatí.Končilo to nějakým vypitým pivem v partě stejně starých lidí.Pokud si někdo myslí, že je hrdinství píchat si drogu a ničit si zdraví,/ dnes mu nikdo nebrání/, ať to klidně dělá, ale neotravuje tím své okolí.Nevím kolik má toto děvče přesně roků, nicméně chová se jako nezodpovědnej harant.
0/0
23.1.2002 6:17

Jana Blašková

Re: 99% z přispívajících klidně hodí kamenem
Vážený pane, jestli by mohl někdo mluvit o "srabu", tak si troufám tvrdit, že bych byla platným účastníkem této diskuze. Třeba proto, že jsem z rodiny, kde dva její členové spáchali sebevraždu (první se stala, když mi bylo patnáct let), kde matka přežívala svůj úděl s diagnózou maniodepresivní psychóza, z rodiny, kde neustále byl nějaký problém. To vše se zákonitě odrazilo i v mém dalším životě, kdy jsem si tisíckrát říkala, zač mne bůh trestá. Nicméně jsem nikdy nepřestala doufat (a bez drog - kromě nešťastého kouření), že nastanou lepší dny. Věřte mi, že dno znám docela důvěrně, proto mne provokuje taková nezodpovědnost, jakou Tereza Pergnerová naprosto devastuje své blízké. To je droga a její daň. Ale začátek je vždy stejný: ONA JI ZAČALA BRÁT DOBROVOLNĚ A BEZ OHLEDU NA OSTATNÍ. A teď má být za chudinku? Bohužel, vážený pane, nemohu ji litovat ani chápat.
0/0
24.1.2002 9:34

Lohňák

Pergnerka
Nechte ji umřít, bude mít klídek vona i vostatní.
0/0
23.1.2002 0:27

miki

konec
TAK UŽ TO SKONČI!!!!OKOLÍ SI ODDYCHNE TY ČUBKO....
0/0
22.1.2002 22:45

Katka

Teď ji zachránili
Sice ji teď zachranili, ale příště už nablízku být nikdo nemusí...
0/0
22.1.2002 21:54

Lohňák

Re: Teď ji zachránili
A bude klid a čas na prevenci ostatním, stejně už teď nežije a její děti se za ni budou jenom stydět. Zbytečněj člověk na tomto světě.
0/0
23.1.2002 0:33

Jožin

Je to vemeno.
Proč o takové vemenu vůbec uvádite informace.
0/0
22.1.2002 20:54

Salvatore

Re: Je to vemeno.
souhlas!
0/0
23.1.2002 8:49

Franta Vocas

Tereza - telo ze zeleza
Ma co chtela, okoli je zodpovedne za to, ze si poridila dite. Bohuzel.
0/0
22.1.2002 19:05

David

Pro Terku
Terezko nevzdávej to a bojuj. I když mezi tvé fandy nepatřím tak ti držím palce. Život je úžasný a stojí za to být na světě. Drž se !
0/0
22.1.2002 17:28

Jana Blašková

No comment
Může si za to všechno sama. Nic jí nikdy nechybělo, měla všude otevřené dveře. Za to vše se stydí oprávněně. Proč by ji člověk měl litovat, když se nechala fotit nahá v obskurním časopise, jen proto, aby měla na drogy. Proč pro není motivací její syn. Proč jí z jejích naprosto sobeckých postojů neprobudila ani smrt jejího otce. Proč vše nechává na své matce? Mám 17-ti letou dceru, má dost těžký život, ale drogy nenávidí,snaží se s životem prát. Pořád platí to, že čím víc někdo něčeho má (myslím hmotného), tak tím míň se umí prát. Tereza je zbabělá hadračka.
0/0
22.1.2002 16:40

dobrota

Re: No comment Souhlasím,
takovéto články nové potencionální narkomany neodradí. Divím se panu Cimickému.
0/0
22.1.2002 18:26

Stepanka

Re: Re: Souhlasim
Ja take souhlasim. (I s Erikem a s Kocicakem.) I ja se panu Cimickemu divim. Ale bohuzel i pro neho myslim plati: nevadi na jake tema, hlavne ze se o mne pise!
0/0
22.1.2002 22:03

Feták

Re: No comment
víte že právě nenávistným postojem vůči drogám se snaží někteří drogově závislí maskovat před rodiči :))
0/0
22.1.2002 22:47

erik

Jak jí můžou nechat bez dozoru?
Už dávno měla bejt zavřená v ústavu.Ale pro to aby se o ní mluvilo je asi lepší aby se dál sjížděla.Hlavně že se o ní píše v novinách a je na očích. :-)
0/0
22.1.2002 16:33

Petra

Re: Jak jí můžou nechat bez dozoru?
Ta je opravdu tak zvědavá, co si o ní myslí společnost a jestli je v novinách. Má poněkud jiné starosti...
0/0
24.1.2002 13:21

Kocicak

A co z toho plyne?
I nezrizenym fetovanim muze clovek stat se slavnym:-)
0/0
22.1.2002 16:19

Petra

Re: A co z toho plyne?
Pokud sis nevšiml, stala se slavnou tím, že uváděla Eso.
0/0
24.1.2002 13:19

Kocicak

A co z toho plyne?
I nezrizenym fetovanim muze clovek stat se slavnym:-)
0/0
22.1.2002 16:17

Milda

Re: A co z toho plyne?
Je to smutné, ale máš naprostou pravdu.
0/0
23.1.2002 6:21







Najdete na iDNES.cz