Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodiče chtěli, ať nevyčnívám

Jen velmi bedlivý pozorovatel umí v očích Vladímíra Železného nalézt záblesk veselosti, rozpaků, slabosti... První i poslední muž televize Nova se dokonale ovládá. Možná už ani neví, že se ovládá. Možná se tak bezchybně chová i doma v koupelně. I na banální otázku má sklon odpovídat s vědeckou přesností, je těžké ho přinutit k řečem, které si lidé říkají v kavárně při víně. Má sklon udělat i z povídání o ženách přednášku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jansa

K úvaze
Sebelepší televizní dokument nemůžete srovnávat například s četbou Shakespearových Sonetů, a to ani dokument o nich samých. Veřejnoprávní TV je úpadková forma pro 20% velmi lehce nadprůměrných. Ruku na srdce, kdo si po shlédnutí dokumentu například o Shakespearovi, něco od něho přečte? A kdo se něco od něho naučí zpaměti?
0/0
12.10.2001 14:28

Bart

Pardon
patří tam samozřejmě chybí
0/0
12.10.2001 13:31

Bart

Selfpromotion
Osobně si myslím, že navršku toho článku chbý vodorovná čára, přerušená nápisem PLACENÁ INZERCE, jinak není možné, že by novinář tak kontroverznímu člověku dával tak stupidní otázky, a nezeptal se na všechny ty causy. David HOMOLA, Praha
0/0
12.10.2001 13:29

jarin

Volejte rediteli
To jsem opravdu necekal, ze i na idnes budu sledovat silne demagogickou relaci VOLEJTE REDITELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
12.10.2001 13:13

kresinka

Ale jděte,
pan Železný je obdivuhodný muž, i když ta jeho Nova je prakticky nekoukatelná. Ovšem ostatní televize ve světe jsou buď bohaté (a blbé), nebo bohatší (a blbé). To mi na něm nevadí vůbec., nekoukám se. Ale štve mě, když tam občas promítá nějakou starou krásnou perlu a to nejlíp v pondělí od půl jedenácté dopoledne, kdy jí nesleduje asi nikdo ( babičky si při ní nezapláčou a nikdo jinej nemá čas).
0/0
12.10.2001 11:28

Roman

Re: Ale jděte,
Co například považujete za "starou krásnou perlu", smím se zeptat?
0/0
12.10.2001 13:47

Jansa

Re: Ale jděte,
A proč si myslíte, že NOVA je nekoukatelná. To, že se Vám NOVA nelíbí svědčí o Vaší inteligenci, ale to, že svůj názor nebo názor malé skupinky lidí z okruhu Vašich známých, povyšujete na obecně platnou pravdu nesvědčí dobře o Vaší inteligenci. TV Nova není pro cca 4% populace, ale kde si ony 4% berou právo terorizovat ostatní a určovat to co je dobré a co ne. Od takových tendencí je už jen krok například k Talibanu. Jste-li opravdu nadprůměrně inteligentní musíte se smířit s tím, že většina lidí bude svět nazírat jinak než Vy. A ten jejich svět má stejné právo na existenci jako ten Váš. Jinak skončíme opět u Talibanu, nebo socialismu a nebo fašismu.
0/0
12.10.2001 14:13

ViDl

Re: Re: Ale jděte,
Ale pane rozhořčený, tady nikdo nikoho neterorizuje. Nebo se snad cítíte terorizován tím, že někdo na Novu nekouká, protože mu přijde nekoukatelná :-)? Samozřejmě že většina lidí je stádo, které není schopné nějak víc samo uvažovat a vidět souvislosti jinak, než jak se dozvědí večer v televizi a ráno v novinách (nejlépe v TV N@va a Blesku či Superu). Přirovnávat to k Talibanu je opravu úchylné. Co se tu kritizuje, jsou porazy p. Železného, jeho neschopnost vychovat děti a slušně žít. Že ještě navíc krmí národ kravinami, to je spíš k pláči než ke kritizování. On se samozřejmě velmi vyčůraně ohání "uspokojováním potřeb obyvatel", mně by docela zajímalo, zda vědomě o sobě šíří takovéto bludy, nebo jestli i sám sebe přesvědčil, že je pomalu spasitel našeho národa.
0/0
12.10.2001 14:47

Adam

Neporazitelny
Pan Zelezny je opravdu velky profesional. Mnohem vetsi nez Marcela Pechackova. <BR>Kdo se o nem chce dozvedet vic, at se kouka na Volejte rediteli.
0/0
12.10.2001 10:08

Eva

Hrůza, hrůza, hrůza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemůžu si pomoct, ale po přečtení tohoto mi rozhovoru mi inteligence pana Železného připadá stejná jako inteligence nového olašského krále, s nímž byl rozhovor v MF DNES asi před 2 týdny.
0/0
12.10.2001 9:34

Zdenek

No to je kvalita
Vzhledem k výsledku arbitráže je to skutečná kvalita. ČR hrozí pálka pár desítel miliard, miliarda , kterou měl Železný podle rozhodnutí soudu zaplatit nikde a redaktor udělá rozhovor o ničem. Vám kdyby se dostal do ruky Usama tak se s nim budete bavit o fotbale co? Ani bych se nedivil, kdyby i ty otázky psal Železný sám.Nechce se mi ani věřít, že ta ubohost je způsobena nedostatkem rozumu.
0/0
12.10.2001 8:31

Křemílek

Re: No to je kvalita
Naprostej souhlas
0/0
12.10.2001 10:45

josef

Jak komu
ze by se mohl stavet mezi intelektuali, no koukam kam jsem to dotahli. Americke skvary prohlasuje za blahobyt ceske babicky-no to snad trochu moc, smrdy to ale moc to smrdy. Uz ten dabing, to je silne jako jeho moravske vino-to uz nemluvim o kvalite kterou nasbiarl kolem sebe v podobe jako moderatoru. Je pravda mam na TV tlacitko, ale kdyz je tam sport podivam se ale predtim vypnu zvuk, aby me neotravil jak Hokon Hol nebo akne. Blaho jen tece, to se mame
0/0
12.10.2001 7:02

albert

Normalni zid vs. nenormalni zid
Kdyz Zelezny (=lhar,darebak a zlodej) je "normalni" zid,ktery nechutnymi programy -ve stylu svych hollywoodskych souvercu- urychluje demoralizaci zbulikovaneho hostitelskeho ceskeho naroda,kdo je to pak "nenormalni" zid?
0/0
12.10.2001 6:40

GhorX

Nevinný železný Železný...
Kdo si myslí, že by dokázal vybudovat úspěšnou firmu objemu TV Nova, aniž by se jakkoliv odchýlil od zákona (či zákonů mravnosti), žije pravděpodobně v utopii - případně je hlupák. Naše společnost je prostě taková, jaká je; chcete-li v ní uspět, musíte mít buď obrovské štěstí, nebo být tvrdší než ostatní. A často oboje. Nemyslím sí, že pan Železný je ztělesněním nevinnosti, stejně jako nepochybuji, že není ideálem masového vraha, jsem přesvědčen, že je co do morálky naprosto normální člověk. A proč jej "inteligenti" nemají rádi ? Protože to, v čem přesahuje průměr (a často i je), dokázal využít tak, že mohou buď uznat, že je lepší, nebo tvrdit, že je prznitel estetična, davový manipulátor a v neposlední řadě zloděj. A nikdy nepřiznají, že dokud bude průměrné IQ českého občana cca 110, bude nutné nabízet takovému člověku zábavu, kterou je schopen pochopit a jako zábavu akceptovat. Nesnáším jihoamerické telenovely. Když začíná kolotoč, tipuju, jestli součet IQ všech 4 zůčastněných alespoň dnes přesáhne 150 (můj názor na Poulíčka mi nikdo nevezme), při přenosech z hokeje jsem tiše zuřil a za nejzábavnější pořad TV Nova považuju "Volejte řediteli", vždycky se rád zasměju... Jenže pokud někomu vadí, že Železný brání svůj majetek a nejméně desetileté dílo, pokud někomu vadí, že nerad mluví o tom, že jeho syn je pravděpodobně deviantní zmetek, případně se mu nechce plati obrovské peníze (je jedno, jestli podle práve, nebo ne), ať si takový nespokojenec představí na jeho místě sám sebe. Jak nadšeni budete, když se vás pokusí z bytu vykopat soused, když dům jste postavil vy, povolení ke stavbě máte taky vy a na domu máte finanční podíl ? Jak rádi budete v samoobsluze vykládat, že vám zahýbá manželka ? A jak rádi platíte faktury, nebo inkaso ? Soudím, že většině kritiků jde pouze o to, že má pan Železný víc pěněz a moci, než oni kdy získají, ale zapomínají na to, že o to víc (snad s vyjímkou prof. Knížáka) má taky nepřátel, neuvědomují si, že na Novu nekomerční by se nikdo nedíval a co udělá lid, nedostane-li chléb a hry ? Jak nás historie učí, je lehce řečeno "nespokojený". Můj závěr: Pan Železný je obdivuhodný člověk, který dokázal postavit 2 úspěšné televize za 10 let prakticky z ničeho a jehož morálka nijak nevybočuje z řady; za činy svých bližních stejně, jako nikdo z nás, neodpovídá a presumpce neviny se vztahuje i na něj (bohudík). Také jsem přesvědčen, že používá své moci k formování politiky (kdo by to na jeho místě nedělal), akce humanitárního charakteru nedělá z čisté lásky k bližnímu a - proč to nenapsat - i on chodí na záchod. Mějte se...
0/0
12.10.2001 3:27

ViDl

Re: Nevinný železný Železný...
Mily GhorXi, Tvuj prispevek vychazi ze stejneho presvedceni, jako Zelezneho nazory, a to sice, ze 1. penize jsou hlavnim meritkem vseho a 2. kdyz neco neukradnu ja, ukradne to nekdo jiny. Byl bych moc rad, kdyby tomu tak v zivote nebylo a verim tomu, ze tomu tak neni. Ujistuji Te, ze existuji lidi (byt asi budou v mensine), pro ktere penize nepredstavuji tu nejvyssi zivotni hodnotu a stesti a nejsou ochoti udelat pro penize veci, ktere se prici jejich svedomi (tim nerikam, ze je nevydelavaji nebo nepotrebuji, pouze to, ze maji velice zretelnou hranici, co zaplatit zle a co uz nikoliv, protoze se to na penize nepocita). A tvrzeni, ze kdyz chce mit nekdo uspesnou firmu, ze musi krast, podvadet a lhat, jinak nema sanci - moje odpoved je, ze slusnemu cloveku by to v tom pripade za to nestalo, mit uspesnou firmu, protoze se mu takove jednani prici. Chces-li v tom videt zavist, asi Ti v tom nikdo nezabrani, ale ver mi, ze neni ani puntik, co bych ja mohl Zeleznemu zavidet. Naopak, jako otec naprosto selhal (viz Tvuj presny komentar o synovi deviantnim zmetkovi), manzelstvi se mu taky rozpadlo (byt si ja myslim, ze spis na oko), porad se musi hlidat, aby ty lzi mely navaznosti a nekde se neprokec, boji se o svuj majetek apod., takze mne je ho docela hodne lito. Co je proti stastnemu zivotu jeho sbirka obrazu, luxusni vily, zamky, limuziny a soukrome letadlo? Ale jsem na nej nastvanej proto, ze je velice inteligentni a charismaticky clovek a diky tomu ma spousta lidi (vcetne Tebe) predstavu, ze tohle je uplne normalni a v poradku. Navic ty jeho zlodejiny zaplatime stejne my.
0/0
12.10.2001 10:27

Petr Kertof

Zrejme se neni cemu divit ...
Pan Zelezny vede rozhovor ve stejnem duchu jako vede svou televizi, ona babicka si precte clanek a zaplace znovu nad tim jaky je to skvely clovek, my ostatni se jdeme vyzvracet, prominte, chtel jsem rict zakroutime hlavou a povzdechnem si. Jenom bych rad vedel jestli si pan Zelezny uvedomuje, ze diky nemu budeme vsichni stale tupejsi a tupejsi, ale pokud ho tohle tesi, nejak mi neni na miste nazyvat jej nadprumerne inteligentnim ...
0/0
12.10.2001 2:28

ViDl

Re: Zrejme se neni cemu divit ...
Ale jemu to je uplne jedno, ze ten jeho (nepochybne uspesny) projekt akorat podporuje v lidech idiocii. Jemu nejde o moralku nebo o to, co svym jednanim dela. Jemu jde o sileny miliardy (k cemu jich tolik potrebuje, to by mne zajimalo) a o moc (a vliv), ktery nepochybne ma. Nesouhlasim s prispevkem, ze pry mu to zavidime, ze je uspesny. Mne se hrozne prici, kdyz ma uspech ten, kdo sice je inteligentni a sikovny, ale dojde k nemu "pokoutnymi" a ne vzdy legalnimi cestami. Takovy clovek je svine a slizak.
0/0
12.10.2001 10:16

Bodie

žid Vovka Železný
Kde to smrdí židovinou, vždycky z toho kouká nějaká lumpárna !
0/0
12.10.2001 1:53

Jan

Re: žid Vovka Železný
Ano, ta jeho zlodejna a luparna bude pro danove poplatniky prilis draha zalezitost. Jde tedy o skutecne precnivajici zidovinu.
0/0
12.10.2001 5:20

doyle

Re: žid Vovka Železný
místo toho moravskýho vína by se měl nalejvat hosher vínem z Mostu :-)))
0/0
12.10.2001 8:48

Zbynek

Je nutno rozlisit.
Myslim, ze je nutno rozlisovat mezi clovekem jmenem Vladimir Zelezny a jeho produktem tj. televize NOVA. Zelezny je extremne inteligentni chlap s obrovskym vzdelanim, kreativitou a neskutecnym talentem ridit, organizovat a pouzivat demagogie. Ten, kdo ho delsi dobu sleduje nebo ho snad osobne zna, to nemuze poprit. Na druhe strane mame "dojnou kravu" televizi NOVA, ktera ma ohromny uspech u minimalne 60% populace, prestoze vysila porady pro lidi s inteligenci lehce nad urovni tech, ktere (mimochodem velmi bohulibe) NOVA sponsoruje, tedy mentalne zaostale. Tento prispevek byl o Vladimiru Zeleznem, nikoliv o NOVE. Tezko tak bezvadneho recnika zazenete do uzkych, tezko z nej dostanete neco, co by o nem negativne vypovidalo. Kazdotydenni sobotni trenink uz jakykoliv jeho komentar zmeni v PR propagaci. Nema cenu tedy nadavat MF-Dnes za zverejneni. Kdo chce, ten se manipulovat nenecha. Nemam rad ani cloveka Zelezneho ani jeho televizi NOVA. Musim ale obema priznat uspech, ktery bohuzel (jak to v Cechach byva) nebyl dosazen uplne ferovou cestou.
0/0
11.10.2001 22:36

PP

Spatna zurmalistika
Rozhovor je veden tak, ze poskytl panu Zeleznemu prilezitost, aby se ukazal tak, jak chce on sam. Tedy v co nejlepsim svetle. Bud je to naprosta neschopnost novinarky, ktera ho delala, nebo zamer. Proc nepadla zadna neprijemna otazka? Kam a jak zasantrocil majetek, nez mu ho soudne obstavili, zda se nestydi lhat a krast, proc jeho televize lze ve zpravodajstvi, jake tajne dohody ma se kterymi politiky... Jestli zni odpoved "protoze by neodpovedel", pak by jiste bylo lepsi rozhovor nedelat. Je snad MaFra Zelezneho PR agenturou? Skoro to tak vypada.
0/0
11.10.2001 22:34

Cedr

zavist
Na vcelku jednotny nazory proste musim reagovat. Cim to ze vetsina lidi je na Zeleznyho pekne nastvana?(podle prispevku snad vsichni)Neni to proto, ze je tak uspesnej, nebo aspon byl dokud se neprosadil pan Lauder a pak i ceska policie... To nam vzdycky vadi chytry lidi, ktery vedi jak vyuzit situaci a vydelat na ni? Jiste jsem proti pouziti nefer praktik pri takovem vyuzivani a je dost mozny ze bez nich(min nebo vic fer) se k poradnejm prachum nejde dostat, jenze chytnete se za srdce vy vsichni co sem pisete, ze Zeleznej ukradl miliardy, ze zalozite klub antinovy. Zamyslete se a odpovezte sami sobe, jestli kdybyste meli prilezitost\napad, jestli byste se neubirali podobnym smerem. Kolik je vas, kteri ste nikdy neudelali neco jen pro sebe a svoji sobeckost a treba jen trochu poskodili nekoho jinyho. I kdyby se nekdo takovej nasel, mohl by se i presto navazet do Zeleznyho? Rekl bych ze ne, pokud by neznal to pozadi, nevedel kdy a jak Zeleznej nekoho podtrhl, nefer jednal. Mozna ze je to ten nejvetsi parchant na svete, ale pokud by nemel ten svuj majetek, asi by to prislo lidem normalni, nebo aspon nevyjimecny v tomhle svete, kde se spis kazdej stara sam o sebe nez o druhyho. Nebo kdyby byl tak bohatej, ale ke svemu majetku prisel cestnou cestou, celej svuj zivot byl svatej, tak by si dal lidi povidali o tom, kolik ze milionu si nakrad, kde koho podplatil a ze to neni normalni. Nechci se toho cloveka zastavat, sam si myslim ze to vubec neni korektni clovek, i kdyz se tak na verejnosti chova, chtel sem jenom upozornit, ze nekdy je lepsi nejdriv se podivat na sebe a az pak na lidi kolem sebe, natoz je pak jeste soudit.
0/0
11.10.2001 20:57

Alex

Re: zavist
Já nikomu nezávidím a tak vám napíši svůj názor na pana Železného.Je to velmi chytrý,pracovitý a schopný člověk,bohužel aby nepřišel o své(ne zrovna "košér" nabyté impérium(TV Nova,část TV Prima a deník Super)),schopný všeho...
0/0
11.10.2001 21:26

jirka

Zelezný a Nova
Opravdu nádherná idyla. Skoro bych nad tím člověkem uronil slzu. Ta pamět vína, nezbývá mi než přitakat. Nebo ten obdiv ke své ženě. Obdivuhodné, jen ten rozvod je cosi rušivého, ale i to lze přelakovat. Apropo vážení novináři, zdá se mi, že ve vztahu k tomuto člověkovi by Vás měly zajímat pouze dvě otázky. Za prvé jak je možné získat licenci na jeden projekt a realizovat jiný. Za druhé, jak je možné, že když se dva perou a jeden na druhém něco získá (a pomiňme zdali spravedlivě nebo ne, neboť to není v našich silách zjistit, částečně právě díky žurnalistice), že tomu druhému to zaplatí daňový poplatníci. Pak je tady ta věčná otázka o Nově. Jestli televize má pěstovat pokleslost nebo bavit a vzdělávat. Císař ve starém Římě se rozhodl pro chléb a hry (třeba i na úrovni házení křesťanů lvům) protože od svých milých římanů potřeboval pouze loaylitu. Asi se z nich ani nerekrutovali římské legie. Ve starověkých Aténách nebo Spartě lidi vychovávali, protože potřebovali svobodné občany. Otázkou je čím krmit diváky v čechách, když od nich potřebujeme především aby řádně a včas platili daně a jednou za čtyři roky odvolili dle schémat, které jim předložíme ve výše zmíněné bedně.
0/0
11.10.2001 18:00

Villy

Prispevek
Pres celkem jednolity ton vsech prispevku jsem mile prekvapen, ze se nikdo nestrefuje do zidovstvi. Snad to tedy s ceskou animozitou nebude tak zle.
0/0
11.10.2001 17:38

xxx

Cloveka by to skoro dojalo...
Takze V.Zelezny neni obycejny zlodej, za ktereho tu zlodejnu navic zaplatime my vsichniz dani, on je to takovy mily hodny a skromny clovicek... Mel bych take dve vlezle otazky: 1) kolik reklamy musela Nova zadat a zaplatit, aby Mlada Fronta neco podobneho nechala sepsat a otisknout? 2) uvedomuje si V.Zelezny, ze prave kreatury jako on maji na svedomi, ze nikdo pred padesati lety prilis nepatral, proc na vychod odjizdeji transporty plne zidu a zpatky se vraceji prazdne vagony?
0/0
11.10.2001 17:08

Jonathan 007

nova
Vladimíre, Vladimíre co jsi to tady předved ? To byly věci. Málem jsi mě rozplakal. Babička, nemožnost nic ovlivnit, sbírka umění pod hlavičkou Novy jajajajjjj. Klobouk dolu. Akorát si myslím, že ty nemůžeš bejt žid, protože ty nejsou tak levý jako ty.
0/0
11.10.2001 16:26

Roman

Nova
Je to stále o tom samém: většina lidí nadává, jaké odporné pořady vysílá Nova, ale přitom se na ně dívají. Pokud by Nova vysílala ony "posvátné" dokumenty, uměleckou tvorbu apod. byla by sledovanost bídná - viz ČT2. Přiznejme si už prosím fakt, že nás Nova baví. Vždyť na tom přeci není nic špatného. Anebo přepněme na jiný kanál. Je to prostě alibismus.
0/0
11.10.2001 15:49

ViDl

Re: Nova
No tak Romane, podle sebe soudim tebe, vid? Ja te muzu ujistit, ze na N@vu nekoukam jiz nekolik let, protoze si nehodlam vyplachovat hlavu srackama. Tech par perel (v kladnem slova smyslu), ktere se tam za tu dobu urite objevily, mi nejak extra nechybi. Ostatne byl jsem na dovolene, v autobuse na videu se poustel nejakej film z N@ovy, neco jako Speed a byla to tak udesna kravina, ze mne to jenom utvrdilo v tom, ze koukat na N@ovu naprosto nema smysl. Prestoze vetsina osazenstva byla z toho filmu unesena. Mne osobne tedy N@ova rozhodne nebavi a byl bych na tom po strance inteligence asi hodne spatne, pokud by tomu melo byt naopak. Bavit se clovek totiz muze i na urovni.
0/0
11.10.2001 16:01

plk

Re: Nova
Musim se pripojit k ViDlovi. Romane, skutecne existuji lide, kteri se na novu nedivaji. Mezi ne patrim i ja. Ano, kdysi (mimochodem za dob CNTS) jsem se dival na M*A*S*H a nekolik malo podobnych skvostu, ktere se na obrazovkach (stare) novy objevovaly. Ted uz ale fakt nepotrebuju sledovat ani latinskoamericke ci tretiradne severoamericke serialy, ani (levne) hollywoodske akcnaky, ani Televizni super-noviny (bulvar kombinovany s oposmluvni agitkou). Fakt novu ke svemu zivotu vubec nepotrebuju. Tech, kteri ji sleduji, je mi uprimne lito, fakt.
0/0
11.10.2001 18:31

Roman

Re: Re: Nova
Asi mi to nebudete věřit, ale ani já se na Novu - krom Televizních novin, nedívám, prostě mě její pořady nezajímají, ale nikdy bych si nedovolil tvrdit, že vysílá šílený kraviny. Je to věc názoru, někomu se líbí to, jinému něco jiného. Mně vadí, opravdu mi dost vadí, že skoro všichni tvrdí, jak je Nova stupidní, jak se na ní nekoukají, jak mají raději "ušlechtilou" tvorbu na ČT2 a stačí se podívat na sledovanost - kdo je těch 70% ratingu? Železný určitě nevysílá akčí americké filmy proto, že je miluje, ale proto, že je prostě lidé chtějí vidět. Pokud by místo filmů kupř. reřiséra Soukupa, vysílal cyklus filmů např. C. Saury, sledovanost bude žalostná, lidé budou nadávat, jaké nesmysly Nova vysílá. Já prostě Novu velice respektuji jako prosperující, úspěšnou organizaci a ačkoli mě neoslovuje a téměř ji nesleduji uznávám ji a tvrdím: takto se má podnikat. A ještě k Televizním novinám - ty já sleduji a jsem s nimi spokojen, dokonce více než s poněkud nudnými a ospalými Událostmi na ČT1. Přesně jak říká p. Železný - lidi prostě nezajímá, že do ČR přijela nějaká zahraniční delegace, ale, že se třeba na D1 stala vážná dopravní nehoda apod. Když už jsme u ČT, tam by měla směřovat naše diskuze, to co se dějě v tomto veřejnoprávním médiu, co si dovolí vysílat (viz. Fakta, Tady a teď, Klekánice - neuvěřitelně tendenčí pořady) o tom bychom měli diskutovat, to je "naše" televize, nikoli Nova, jakožto obchodní organizace produkující zisk, jak je pro obchodní činnost přirozené.
0/0
12.10.2001 10:02

Bart

Re: Re: Re: Nova
Co se týče pořadů TV NOVA, za sebe klidně řeknu, že jsou to kraviny, i když " proti gustu, žádný dišputát " - potřebuje-li to někdo sledovat, ať si to užije. Horší je, že se tím vytváří měřítka vkusu a morálky našich dětí, kteří jsou sledování těchto hloupostí zvláště náchylní, vím o čem mluvím, děti mám 3 a dost času s nimi trávím rozmlouváním, ukazováním a vysvětlováním, co je to kultura ( myslím opravdovou kulturu ). Ad televizní noviny - výsledkem toho, jak NOVA zvyšuje inteligencia obecný přehled lidí v této zemi je, když Vám v TN vysvětlují, že američtí vojáci mají k dispozici takové techické zázraky, které jim umožní kdykoliv určit jejich polohu. Škoda, že GPSku si můžete dnes i v Čechách a na Moravě koupit na každém druhém ( abych nepřeháněl ) rohu, před pár lety by to možná bylo zajímavé, dnes tedy jaksi ... .A vůbec, já myslím, že spoustu lidí zajímá, že k nám přijela zahraniční delegace, teda rozhodně víc, než drastické záběry krvavých louží na silnici, nebo informace o tom , že pes paní Vocáskové počural plot paní Ukecané, plot shnil, spadl a paní Ukecaná se teď chce soudit a policie místo plotu řeší vraždy, které přece nejsou tak důležité. Jistě namítnete, že je to komerční televize a jako taková pracuje pro zisk, ale proč tedy k přidělení licence předkládali naprosto odlišný projekt, než to co dnes provozují, navíc, když se tak rádo srovnává, řada západoevropských komerčních televizí je o několik tříd kvalitnější, a přitom podobně úspěšná a nepochybně zisková
0/0
12.10.2001 13:23

Roman

Re: Re: Re: Re: Nova
Nezlobte se, ale Váš příspěvek je klasickou ukázkou použivání klišé oproti racionálnímu uvažování. Tak předně, pokud by lidi více zajímaly tzv. seriózní zprávy namísto "krvavých louží" by by poměr sledovanosti Událostí vers. Televizních novin naprosto opačný, stejně tak by noviny tipu Blesk, Super němela takové náklady. Morálku našich dětí prostě nemůže určovat televize, to je věcí rodičů anebo není a pak se vše svádí na negativní vliv televize na děti. A k těm zahraničním komerčím televizím. Sledujete některé? A když ano pak jaké? Mluvit v souvislosti s nimi o větší kvalitě než Nova je přinejmenším směšné. K větě: "Nova zvyšuje inteligenci a přehled lidí způsobem ..." prosím Vás, televize nemůže přeci zvyšovat inteligenci, to je záležitost každého z nás anebo - opět- není a své chabé znalosti a vědomosti svádíme na Novu, která nás přeci tak oblbuje.
0/0
12.10.2001 14:07

Radim

Re: Nova
A co podle Vas lide, kteri televizi nesleduji vubec? Ja osobne vnimam Novu a spor okolo ni, jen ze stranek novin, pripadne z Internetu a to mi staci. Na televizi se s prestavkami nedivam jiz 2 roky
0/0
12.10.2001 11:22

GoldenBoy

Vladimír Železný - hodný člověk
Pan Železný je opravdu skvělý člověk, hodný a opravdový, rozený humanista. Když dostane dopis od babičky, má co dělat aby zadržel slzy :-) Dokonce i nějakou kačku za reklamu to hodí, tak proč ne. Pozor na něj i na všechny ostatní podobné hajzlíky.Díky nim spadly v Americe 2 domy....
0/0
11.10.2001 15:45

vaclav hanus

Re: Vladimír Železný - hodný člověk
hele goldenguy, mohl by jste mi prosim trochu objasnit souvislost mezi takovym panem zeleznym a dvema spadlymi domky v americe? Ja, jenom jsem zvedav, tech souvislosti muze byt dle meho soudu vic a nejsou uplne jednoznacne. Jak jste to myslel? dekuji
0/0
11.10.2001 16:30

Karel

At zije CT2!!
lidi jsou sice blby, ale TV nova z nich dela jeste vetsi idioty. To neni sluzba narodu, ale jenom kseft! Budou se v tom antiklubu platit nejaky prispevky?
0/0
11.10.2001 15:40

Dafson

Anticlub TV NOVA
Zakládám anticlub TV Nova. Mají sice opravdu nádherné programy úžasné seriály, vynikající vlastní tvorbu... Blleeee
0/0
11.10.2001 14:56

yyy

Re: Anticlub TV NOVA
http://www.antinova.cz/
0/0
11.10.2001 18:33

Michal

Vzdyt je to dobrak
Opravdu nechapu redakci MF Dnes potazmo iDnes, ze neco takoveho vypustila. Vzdyt to vyzniva, jako by byl nejaky lidumil a neskutecny dobrak, ktery vse dela nikoli pro sebe ale pro ty chudaky babicky, ktere by bez nej asi shnily zaziva. Diky nekolika ignorantum se zadarmo dostal k temer bezednemu zdroji a ackoli porusil a porusuje co se da a dluzi kam se podiva, se ted z nej dela superpodnikatel, ktery zacal od nuly a je uspesny jen diky sve ohromne pili. Vzdyt je to opravdu k smichu (nebo spis k placi).
0/0
11.10.2001 13:27

ViDl

Re: Vzdyt je to dobrak
No, dukazy samozrejme nemam, ale nemyslim si, ze by to licenci dostal "zadarmo". Oficialne samozrejme ano. Stejne jako ne naivni domyslet se, ze Eurotel dostal pred lety monopol na mobilni site zadarmo apod. Vzdycky je lepsi dat par milionu nacerno nez oficialne vysolit stovky milionu, ze?
0/0
11.10.2001 14:05

Jansa

Výborně TV NOVA
TV NOVA je skvělý produkt. Je úžasné jaké maličkosti dělají z TV NOVA televizi, která oslovuje podstatnou většinu lidí. Uvědomme si, že i jiné než české věřejnoprávní televize vysílají stejné seriály a filmy jako TV NOVA, ale zdaleka nedosahují její sledovanosti. A v přihraničních oblastech, kde se dostávají do přímé konkurence selhávají i přes jazykovou bariéru a stejnou programovou skladbu, to je úžasné. Například někteří Poláci umí česky jen díky TV NOVA. Ano TV NOVA umí nejlépe prodat to samé zboží - filmy, seriály, zprávy. A že idea tohoto zboží vychází z USA. No a co má být, počítače, Internet také pocházejí odtud. A nemáme svoje evropsky specifické veřejnoprávní počítače pro Intelektuály. Přál bych všem českým firmám takovou kreativitu a propracovaný marketing jako má TV NOVA, pak by růst našeho HDP byl o mnoho vyšší.
0/0
11.10.2001 13:26

jef

Re: Výborně TV NOVA
"A nemáme svoje evropsky specifické veřejnoprávní počítače pro Intelektuály." Kde jsou? Sem s nimi. Diky.
0/0
11.10.2001 17:53

Rats

Re: Výborně TV NOVA
Od kdy jsou pocitace z USA? Koukam zase jeden mozek vymyty Novou! :-(
0/0
28.11.2001 13:33

Michalek J.

horolezkyne
Tak jsme se jak vida zcela mylne domnival, ze analni horolezectvi reporteru skoncilo v osmdesatemdevatem roce..... skoda.
0/0
11.10.2001 12:57

Havránková

Odpovědnost
Pane Železný, jste velmi bystrý a vzdělaný člověk. Jako takový musíte vědět, že probíhající spory mezi Vámi a panem Klikhamerem zaplatí daňový poplatník, potažmo divák televize Nova. Mám za to, že v sobotu mluvíte k té babičce, která se ráda dívá na televizi Nova, ale ne k lidem, kteří mají stejné IQ jako Vy. Jinak byste musel změnit rétoriku, která je mj. na úrovni. Kromě těchto Vašich sporů, které bohužel zaplatí někdo jiný než Vy a obvykle je to člověk, který má sotva na jídlo a nájem, Vám připomínám Vaši odpovědnost za projekt, na jehož základě jste získal z a d a r m o licenci a na skutečnou realizaci pořadů na televizi Nova, jimiž kultivujete český národ.
0/0
11.10.2001 12:45

ViDl

Re: Odpovědnost
Paní Havránková, máte naprostou pravdu. Ale co je to "odpovědnost" a "čisté svědomí" proti miliardám korun zisku a obrovskému vlivu na populaci. Nevěřím ani za mák, že by se p. Železný mohl změnit.
0/0
11.10.2001 12:57

ViDl

To je uzasny chlap!
No vida, tak pan Zelezny neni prachsprosty zlodej a podrazak, ktery dluzi miliardy, on je to takovy mily poeta, jehoz zivotnim poslanim je uspokojovat stare babicky tim, ze jim cpe sra#ky! Clovek je skoro dojaty :-((( Ze takovemu lhari davate vubec prostor! Jeho N@vaci (stado tupe cumicich na jeho intelektualni serialy) to pouze utvrdi v tom, jakej je to bezva chlapik, oni totiz nejsou schopni samostatneho nazoru a usudku.
0/0
11.10.2001 12:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.