Beyoncé se upsala reklamě

Krátce poté, co Beyoncé Knowlesová dotočila reklamu pro společnost Pepsi, v níž se představuje s Britney Spearsovou a Pink, se zpěvačka objeví v reklamách na nový parfém značky Tommy Hilfiger. Dokonce připravuje píseň, která by měla ve spotech zaznít.

"Beyoncé vyniká krásou, stylem, inteligencí a laskavostí. Je pro náš projekt ideální osobou," říká v rozhovoru pro módní magazín Women's Wear Daily Tommy Hilfiger, který si spolupráci s Knowlesovou cení v přepočtu na 120 milionů korun.

Podle Hilfigera žijeme v době, kdy celebrity prezentují určitou image a styl, takže je pro propagaci výrobku nutné se spojit se světovou hvězdou, která se těší velké popularitě.

Jeho slova dokládá například zpěvačka Madonna, která je tváří amerického výrobce oblečení GAP či australanka Cate Blanchettová. Ta po dobu dvou let bude tváří amerického módního domu Donna Karan.

Před časem oznámila svoji spolupráci s módním domem Chanel také australská kráska Nicole Kidmanová. Jennifer Lopezová reprezentuje luxusní značku Louis Vuitton a její exsnoubenec Ben Affleck zase kosmetický gigant L'Oreal. Irský herec Colin Farrell podepsal smlouvu s módní značkou Ralph Lauren a do módního světa se pustil i Adrien Brody, který je hlavním představitelem luxusní pánské módy značky Ermenegildo Zegna.

Beyoncé Knowlesová na předávání cen NRJ awards v Cannes, 24. ledna 2004.

Beyoncé Knowlesová, Britney Spearsová a Pink v Londýně, 26. ledna 2004.

Beyoncé Knowlesová, Britney Spearsová a Pink v Londýně, 26. ledna 2004.

Beyoncé Knowlesová, Britney Spearsová a Pink v Londýně, 26. ledna 2004.

Beyoncé Knowlesová v Londýně, 26. ledna 2004.