Obrázek, na němž má Iggy Pop zdevastovaný obličej, byl doplněn popiskem: "Justin Bieber je budoucností rock'n'rollu" a odkazoval k hlavnímu sloganu celé kampaně, který zní: "Mučený člověk řekne cokoli."
Stejně jako Iggyho Popa upravili v kampani také návrháře Karla Lagerfelda nebo dalajlamu. Od nikoho z nich ale nežádali svolení s použitím jejich snímku pro kampaň a Iggy Pop na to poukázal.
Amnesty International se proto na svých stránkách omluvila a obrázky stáhla.
"Ačkoli jsme jednali v dobré víře, rádi bychom se omluvili Iggymu Popovi," napsala organizace a upozornila také na to, že popisek s Justinem Bieber byl míněn ironicky.
"Rádi bychom také vysvětlili, že tvrzení spojené s Iggym Popem, že věří, že Justin Bieber je budoucností rock and rollu, nereprezentuje osobní názor Iggyho Popa, ale je částí kreativity této kampaně, která měla být ironická," dodala organizace.
Iggy Pop si pak jejich omluvu dal na Twitter, aby bylo všem jeho fanouškům jasné, jak se věci mají.