Rihanna se svlékání rozhodně nebojí a toho využil módní dům Dior pro novou kampaň, v níž zpěvačka pózuje bez podprsenky. Žádné cudné pózování a zakrývání bradavek.
Rihanna se ukazuje ráda a snímky také hned vystavila na Instagram, kde má přes 25 milionů fanoušků. Ti hodnotí novou kampaň jako úžasnou a sexy.
Za pózování pro pařížský módní dům inkasuje Rihanna miliony eur. Začala už na jaře, kdy se objevila v kampani Secret Garden. V rámci ní natočila sérii klipů v okolí zámku ve Versailles.
3. září 2015 |
Rihanna byla v minulosti tváří módních domů Armani a Balmain a také navrhuje vlastní oblečení. To je ovšem mnohem sportovnější než kousky od Diora, který ze zpěvačky dělá dámu.
Rihanna zdůrazňuje hlavně průlom, jaký značka, jejíž historie sahá do 40. let minulého století, udělala angažováním černošky.
„Je to velká věc pro mě, mou kulturu a spoustu děvčat jakékoli barvy,“ řekla Rihanna v rozhovoru pro MTV.
Zpěvačka coby tvář značky nahradila herečky Jennifer Lawrenceovou, Marion Cotillardovou nebo Natalii Portmanovou.