Třicetivteřinový spot se tehdy prodával za 302 tisíc marek, tedy přes 5,3 milionu korun.
Této úrovni se Nova nepřiblíží. I kdyby dosáhla stoprocentní sledovanosti, vyjde inzerenty podle ceníku půl minuty reklamy na 1,68 milionu korun. Přesto komerční stanice na vysílání škodná nebude. Třebaže Nova nechce uvést, kolik přesně za licenci na dvojí odvysílání Titaniku zaplatila, odborné odhady se pohybují mezi 10 a 20 miliony korun. A tuhle sumu dostane televize nejspíš nazpět ještě dříve, než luxusní kolos na obrazovkách narazí do ledové hory.
Kdyby byl totiž Titanic jen stejně úspěšný jako nejsledovanější březnový „novácký“ film Slunce, seno a pár facek, inkasovala by komerční stanice za zhruba čtyři desítky prodaných minut reklamy kolem čtyřiceti milionů korun. A americký šlágr nepochybně českou komedii překoná.
Mezi inzerenty se v souvislosti s Titanikem žádné mimořádné drama neodehrávalo. „Žádné mimořádné fronty tu nebyly. Všichni si uvědomují, že to bude hodně drahé,“ říká Vladimír Jurásek, ředitel agentury Mag Media, která reklamní čas na Nově prodává.